Jump to content

YESssss ! Mi-am luat supercharger :)


the_rifle

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Netul este bun, in principiu dar nu tot!

 

Iti da o idee despre inter-cooler daca nu ai nici o idee despre transferul de caldura si din punctul asta de vedere e bun.

Din multe alte puncte de vedere e VARZA!

 

In 2 minute mi-au sarit cateva chestii in ochii, chestii care sunt flagrante pentru oricine a lucrat cu asa ceva:

- densitatea aerului creste cu 7% daca il racesti cu 100 de grade -

Din p*v="niu"*R*T => ca afirmatia e adevarata undeva pe la 1100C (1400k)

 

MISTO! :)

 

-CAPACITATEA CALORICA mentionata in articol este data pentru un obiect, sau pentru un volum concret de substanta, ceea ce vrea el sa zica este caldura specifica Specific Heat (capacity)

 

Poate iesi un articol bun daca il iei la puricat dar sincer nu merita, mai bine intelegi principiu si il rescrii.

Si ar fi beton daca ar fi in SI

 

Concluzia te face knock-out

 

So this tells us that in this high performance car the intercooler-and-a-half outlet temperature is about the same as the outlet temperature of the stock turbo/stock intercooler car.

 

 

Deci: avem un cooler "a", prin aceasi logica, un cooler (za zicem "b") care are 66% din "a" e la fel de bun, un cooler "C" care are 66% din "b" e la fel de bun ca si "b"...

 

 

SOT ATA, SOT ATA , SOT ATA (vorba lu` Malaele)

 

La ce naiba e bun coolerul asta ?!?!? Ce de praf in ochi NU?!? :lol:

Sau nu conteza marimea, important e sa-l ai? :)

 

Super-tare articolul.

 

P.S. Daca vrea cineva sa calculeze, cred ca mai gasesc mers de calcul in mathcad din scoala facut pentru proiect, dar nu promit deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am batut capul foarte mult, cand vad formule matematice ma ia cu ameteala... :)

As fi curios,pt cine a sapat pe net despre asa ceva, sa citesc despre cel mai mic intercooler "folosibil". Adica sa fie si cat de cat eficient, nu neaparat cel mai eficient (pt ca ar interveni costul exorbitant) si care sa aiba dimensiuni mici. Pot fi ele aer-aer, aer-apa, aer-apa+ acool, nu conteaza. Ma gandesc la motoarele inghesuite unde nu poti pune un intercooler clasic aer-aer decat in zone ciudate (cum sunt ursii pe la noi, sub bara; ai proptit-o de o bordura sau de un shleau pe drum si te-ai aranjat de cateva sute de coco). Le inteleg locatia din punct de vedere al curentilor de aer insa e riscanta pozitia si chiar inestetica.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nu m-am suparat dar am avut concediu 3 luni.... Pana pe 5 martie...

( Ba m-am suparat si mi-am facut o clona. Ei n-au apreciat efortul meu si mi-au mai dat 2 luni pt clona... )

 

Cu compresorul e tot asa... A trebuit sa-mi schimb motorul asa ca iar n-am bani de compresor... Mai asteptati si voi ca si eu astept :)

Si mie mi-e greu fara compresor... :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

:)

Nu imi permit financiar sa finalizez acest proiect :)

 

Superchargerul se afla pe sectiunea Mica Publicitate.

 

Daca se gaseste cumparator se va vinde, daca nu, va astepta pana am bani sa-l pun sau pana voi imbatrani uitandu-ma la el...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Da... Tot 2,5

Peste aceasta cilindree nu-mi permit... Daca gaseam un 2.8 in banii pe care iiaveam as fi luat 2.8 . Dar cum n-am gasit ma multumesc cu 2,5-ul... Fara supercharger.... Cand o sa fiu mai bogat mai vad eu ce o sa-mi pun :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.