Jump to content

schibmare amortizoare e46


maLaKay

Recommended Posts

Am inteles, totusi nu cred ca e cazul, m-am lasat pe ea si revine la loc imediat si in plus nu e nici o urma de scurgere pe amortizoare.

 

 

Poi pe orice masina daca te lasi pe ea revine la loc,problema este urmatoarea:atunci cand te lasi pe ea ,ii dai drumul repede si masina trebuie sa se ridice si sa ramana fixa,adica sa nu se balanseze...Asa era a mea,facea ca si barca,si apoi am schimbat telescoapele si e totul ok.Am pus sachs,m-a costat 650RON doua bucati pe fata + 120 ron manopera

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Am inteles, totusi nu cred ca e cazul, m-am lasat pe ea si revine la loc imediat si in plus nu e nici o urma de scurgere pe amortizoare.

 

 

Poi pe orice masina daca te lasi pe ea revine la loc,problema este urmatoarea:atunci cand te lasi pe ea ,ii dai drumul repede si masina trebuie sa se ridice si sa ramana fixa,adica sa nu se balanseze...Asa era a mea,facea ca si barca,si apoi am schimbat telescoapele si e totul ok.Am pus sachs,m-a costat 650RON doua bucati pe fata + 120 ron manopera

Salut eu am un e46 320d din 2004 imi poti explica si mie dupa schimbarea amortizoarelor sa schimbat tinuta de drum a masinii?Adica pe drumurile proaste din Romania se simte mai bine acum dupa schimbare.Eu am pe masina amortizoare sport si e durere cand drumul e mai prost se zguduie toata ai impresia ca se rupe masina ca se rup toate plasticele din ea.Sper dupa ce schimb astea sa scap de zgomotele astea infernale din masina.Mentionez ca am schimbat aproape toata fata fara amortizoare.Merci frumos!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut eu am un e46 320d din 2004 imi poti explica si mie dupa schimbarea amortizoarelor sa schimbat tinuta de drum a masinii?Adica pe drumurile proaste din Romania se simte mai bine acum dupa schimbare.Eu am pe masina amortizoare sport si e durere cand drumul e mai prost se zguduie toata ai impresia ca se rupe masina ca se rup toate plasticele din ea.Sper dupa ce schimb astea sa scap de zgomotele astea infernale din masina.Mentionez ca am schimbat aproape toata fata fara amortizoare.Merci frumos!!!

daca schimbi tot cu sport se accentueaza si mai tare senzatia.. pe care o am si eu. se atenueaza daca pui normale si arcuri tot normale. eu am mers tot pe sport desi initial ma gandeam sa renunt. ca sa vezi diferenta mergi cu o masina cu suspensia normala si aproape ai sa zici ca e altfel de masina, dar nu mai raspunde la fel de ferm la manevre...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut eu am un e46 320d din 2004 imi poti explica si mie dupa schimbarea amortizoarelor sa schimbat tinuta de drum a masinii?Adica pe drumurile proaste din Romania se simte mai bine acum dupa schimbare.Eu am pe masina amortizoare sport si e durere cand drumul e mai prost se zguduie toata ai impresia ca se rupe masina ca se rup toate plasticele din ea.Sper dupa ce schimb astea sa scap de zgomotele astea infernale din masina.Mentionez ca am schimbat aproape toata fata fara amortizoare.Merci frumos!!!

daca schimbi tot cu sport se accentueaza si mai tare senzatia.. pe care o am si eu. se atenueaza daca pui normale si arcuri tot normale. eu am mers tot pe sport desi initial ma gandeam sa renunt. ca sa vezi diferenta mergi cu o masina cu suspensia normala si aproape ai sa zici ca e altfel de masina, dar nu mai raspunde la fel de ferm la manevre...

Stii foarte bine ce drumuri proaste avem in tara si in Bucuresti si vreau sa trec la suspensia stok(normala) si inclin sa pun pe fata/spate Sachs normale nu sport sa scap de duritatea asta a masinii.Ce parere ai sa merg pe Sachs sau pe altceva?Astept niste pareri ale colegilor care au trecut de la suspensia sport la cea normala!!!A mea sport de pe masina e putin cam obosita si e posibil sa nu mai lucreze.Merci frumos tuturor de pe forum!Astept o parere despre Sachs amortizoare normale nu sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Salut eu am un e46 320d din 2004 imi poti explica si mie dupa schimbarea amortizoarelor sa schimbat tinuta de drum a masinii?Adica pe drumurile proaste din Romania se simte mai bine acum dupa schimbare.Eu am pe masina amortizoare sport si e durere cand drumul e mai prost se zguduie toata ai impresia ca se rupe masina ca se rup toate plasticele din ea.Sper dupa ce schimb astea sa scap de zgomotele astea infernale din masina.Mentionez ca am schimbat aproape toata fata fara amortizoare.Merci frumos!!!

daca schimbi tot cu sport se accentueaza si mai tare senzatia.. pe care o am si eu. se atenueaza daca pui normale si arcuri tot normale. eu am mers tot pe sport desi initial ma gandeam sa renunt. ca sa vezi diferenta mergi cu o masina cu suspensia normala si aproape ai sa zici ca e altfel de masina, dar nu mai raspunde la fel de ferm la manevre...

Sachs sau Boge?Amandoua sunt facute de aceasi firma.Ce sfat imi puteti da intre cele doua pe care sa le aleg pentru suspensia normala?

Link to comment
Share on other sites

Protectiile pentru noile amortizoare ... se pot lua de pe fostele amortizoare ?? :twoup:

Acestea eu le stiam sub denumirea de Kit antipraf.

In general cauciucul acelui burduf imbatraneste si in timp crapa (il ajuta si mizeria depusa pe el). Acum depinde, eu unul le-am pastrat pe cele vechi fiindca erau intacte. daca as fi gasit o cat de mica urma de imbatranire sau vreo crapatura, le schimbam imediat. O spalare corespunzatoare le-a trebuit numai, inainte :) . Cumparasem noi dar le folosesc la viitoarea "schimbare"

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

SACHS, sunt in echiparea OEM.

Salut.Merci de sfat,dar se tot plangeau baietii ca amortizoarele Sachs ar avea probleme cu garantiile si ca Boge nu ar face probleme la garantii.Sper ca alegerea cu Sachs amortizoare/arc sa fie una buna!

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca amortizoarele sa fie praf dar sa nu fie curse?

 

Da, sau cel putin asa inclin sa cred. Cand masina devenise deja "barca" le-am schimbat iar pe unul l-am taiat efectiv cu flex-ul sa vad ce dracu are inauntru.

Se pare ca au niste pachete de lamele din tabla de otel, elastice si suprapuse si care sunt asezate pe ambele fete ale pistonului. Eu le banuiesc ca servesc ca si supape de trecere a fluidului de o parte si de alta pistonului in timpul cursei. Cu cat sunt mai dure inaintarea si retragerea tijei se face mai greu...in timp elasticitatea se diminueaza si in cazul asta tija lucreaza mult mai usor. La cel taiat de mine nu se mai punea problema de elasticitate...Nu cred ca toate amortizoarele au acelasi design interior dar principiul este cam acelasi.

La mine erau ca "pompa de bicicleta" iar cel sacrificat pe altarul cunoasterii nu pierduse ulei absolut deloc.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

am si eu o intrebare legata de amortizoare, este vorba de un 320d e46 facelift

 

exista vre-o diferenta de lungime a telescoapelor fata intre cele normale si cele sport? sau daca este vre-o diferenta de pozitionare a oalei pe care sta arcu, sa confruntat cineva cu asa ceva?

 

eu am amortizoare sport de fabrica, ma intereseaza daca pun telescoape normale se va ridica masina? (ma refer strict la telescoape, arcurile sa ramane cele originale)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.