Jump to content

problema mare la romani


Guest requin

Recommended Posts

Apropo d pasiun am intalnit p cineva kre a bagat o gramada d bani intr'un urs...intradevar a iesit frumos...dar l'am intrebat...dc ai bagat bani astai (era o suma fabuloasa)...shi el mi'a spus...din pasiune...dupa kre imi spune k tre sa'i vina masina d la ploiesti...k aqolo ii monteaza evacuarea shi alte kkturi....ei bine asta mie nu mi'se pare pasiune...adik bagi zeci d mii d euro in masina k sa itzi fak altu masina.... :blink:

112428[/snapback]

 

Da uite un exemplu negativ , totusi o evacuare putea sa si-o monteze si el...si daca nu putea , macar se duce acolo sa vada cum o monteaza ,, specialistii'' .

Alt exemplu de ce sa pui un motor mai mare si sa nu bagi bani in piese . Interceptor vinde galeria de evacuare cu 250e , dar daca ai un motor de 2l poti sa il vinzi si sa cumperi unu de 2,5 care nu difera aproape deloc la greutate si iesi si mai ieftin ...

Ma intreb serpisorii Interceptorului :) merg si la M20 de 2,5 ?

Eu am un E21 1,8 carburatie , prea slab , ma gandesc sa imi pun un motor de 2,5 si ma gandesc ca daca il modific un pic adica dc ii pun serpisori si daca ii fac esapamentul ,,freeflow '' parca vad cum ies cu el din curte si primul politai ma intreaba: ,, Ce e cu zgomotul ala ? '' si imi strica toata distractia. Am schimbat suspensia fata/spate cu piese noi , imi fac si franele noi chiar acum caut etrieri de 323 ...pregatesc masina pentru un motor mai mare ... da nu imi permit sa dau masina la niste tuneri ...asa ca totul se face in spatele casei si intr-un fel eu zic ca e mai bine asa , invat fiecare piesa ce si cum face .

Stiu pe cineva care a fost cu un E46 320d in service la Bavaria ca sa ii schimbe turbina si cand a plecat in 500m a pierdut tot uleiul si nici nu i s-a aprins nimic in bord , asa ca si ,, specialistii '' o dau in bara la lucruri mai usoare ... dar sa iti modifice motorul ca sa aiba performanta maxima .

Link to comment
Share on other sites

requin... fiecare intelege pasiunea pentru BMW cum vrea. Pentru tine pasiunea pt BMW inseamna "sa faci din (cenzurat), bici" (ce-mi place expresia asta) :blink: Pentru mine de exemplu pasiunea pt BMW inseamna sa lucrez singur pe masina mea, sa ma documentez ca sa stiu ce fac, sa fie in stare perfecta de functionare tot timpul, sa fie cat mai aproape de OEM. Sa o pastrez cat mai multi ani cat mai aproape de ce era ea cand a iesit pe portile fabricii...

 

Asta inseamna pasiunea BMW pt mine...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu e chiar asa de greu si nici asa de scump sa cresti spectaculos puterea unui motor .. mai ales unul de bmw, care prin definitie e mult mai solid decit altele ... un proiect bine facut e ceva in care trebuie sa investeti mai mult timp si rabdare decit bani ..

eu am lucrat impreuna cu baietii de la MasterTuner de mai mult de un an la un proiect de supraalimentare a unui motor de 1.9l 8v, M43TU

desi am avut momente cind am vrut sa ma las pagubas, pt ca am pornit cu un buget foarte limitat (2.500E, in conditiile in care numai compresorul + montantii + curea + injectoare au fost 1.900E) - pana la urma l-am dus la capat ..

rezultatul: 170CP fata de 100 cit facea cind am inceput .. 70% e mult? e putin? masina are 15.000km facuti fara nici o problema ..

Link to comment
Share on other sites

si tot apropo de tuning: majoritatea "tunerilor de pe net" (sa nu le zic de dupa blocuri) sunt o adunatura de neaveniti care comenteaza foarte "avizat" la orice discutie despre motoare, dar nu se deranjeaza vreodata sa deschida o carte de specialitate in domeniu (desi ar avea usor acces la asa ceva) sau habar n-au sa dea jos o admisie de pe motor ... si se mai pling ca tuning-ul e scump ... Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

pai crezi ca toti sunt ingineri mecanici priceputi intr-ale motoarelor ? ..daca omul isi doreste o masina speciala si nu are cunostintele necesare pt a o modifica , nu e normal sa apeleze la un specialist ?

112681[/snapback]

 

 

Nu e vb k totzi sunt ingineri sau altele k nici eu dak nu ma pricep nu ma bag sa repar ceva sau sa modific ceva...dar mai intai ma documentez shi dak tot nu intzeleg abia atunci apelez la un specialist....dar las'o dr*** nici makr o evecuare nu shtiu sa montez....mai bine imi fac eu masina cu mana mea...pt k stiu k am facut'o cum am putut eu mai bine shi dak nu am facut'o bine shtiu k e facuta d mine ajea toata lumea isi face tuning p masina shi spune k e pasionat....Asta e parerea mea....dak am deranjat p cineva va rog frumos sa ma scuzatzi!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut mai multe E30, de la 316 pana la 325.

mi-am dat seama ca masina asta reprezinta ceva, mai precis o prelungire a mea.

am ajuns in situatia de a-mi putea permite unul asa cum doream. si am cautat...4-5 ani. am cautat sa fie cat mai original.

il am.

am si indemanare.

dar pentru ca vreau sa fie tovaras pe viata cu mine imi doresc tot ce e mai bun pentru el.

initial am zis ca imi cumpar piese si il fac. NU MERGE, nu sunt atat de bun. in plus lucrez, am putin timp liber si....

mai astept. mai astept sa am suficienti bani sa pot sa il duc undeva unde sa-mi faca tot la el, sa devina E30 SUPREM. intre timp fac cercetari de a gasi un loc sau mai multe care sa faca o oferta. am scris si la www.e30.de. nimeni nimic!

in concluzie, cine stie de existenta unei firme capabila sa faca o oferta insotita de garantie sa-mi spuna si mie. vreau tot:

-tuning de comprimat 2litri 16 supape-320is 192PS

-elemente de caroserie mai usoare

-frane

-suspensie

-instalatie electrica noua

-.....

VREAU TOT.

detin si un motor de M5-E39-400ps in cazul in care al meu e aproape de maxim.

Link to comment
Share on other sites

ori am eu o problema ori nu vad nimic pentru E30.

in prima faza vreau:

-capota fata+spate si trapa din carbon

-frane si suspensii

-bari intre telescoape fata+spate

-admisie cu cold air intrake (motorul meu e refacut complet cu piese originale si cred ca mai tine 80.000km)

-dord digital

-evacuarea e sport din fabrica si ma multumeste. daca nu se impune modificarea nu doresc schimbarea. poate doar finala.

E foarte important ca masina sa arate identica cu cea din fabrica. Nu doresc evazari sau...poate doar mici detalii de finete.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu ma! trimiti mail, spui ce masina ai (e30) si ce modificari vrei la ea si ar trebui sa iti raspunda.

 

Pe pagina lor logic ca nu au un e30 modificat la ei, pt ca tu esti probabil printre putinii excentrici (n-am zis nebuni) care vor sa faca asa ceva.

 

Eu am citit nu mai stiu pe ce forum despre cineva (din state parca) care a spart app 20.000 eur la hamann pentru a modifica un e30.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

raspunsul lor:

 

Dear Mr.,

 

thank you for your currently received inquiry for HAMANN MOTORSPORT

performance parts.

We're sorry, but we don't offer any more parts for the BMW E 30.

Thanks for your attention.

 

 

 

 

Best regards,

HAMANN MOTORSPORT GmbH

Sales Department

 

Mr. Uli Schwarz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.