Jump to content

Turbina e90 2007


Guest evilgh0st

Recommended Posts

Guest evilgh0st

Salut ! Am un e90 din 2007 cumparat de la AB Constanta (320d manuala).Acum 2 luni mi-a cazut turbina... in fine nu tragea masina. Am fost la AB, si cei din service mi-au spus " a, e ceva normal. se intampla de obicei pe la 50000km, ati avut noroc ca a tinut atata, avem si pe stoc, ca suntem pregatiti, se intampla des". Cost reparatie 7200ron. Iesise din garantie de vreo 3 luni. Anu asta aveam de gand sa-mi iau un 330d, dar cred ca ma mai voi gandi inainte sa mai cumpar un BMW, cu toate ca sunt fan.

Poate ati patit si voi asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mai vandut 3 bucati de turbine serie 3 e90 320 d (din care una aici pe forum) deci da,pica des si partea buna e ca vine doar pe original..oricum te-au cam jumulit de bani..tipic reprezentanta :) ,eu vand turbina asta acum cu 3400 lei/noua/originala/cu garantie ..exact cum ti-au vandut cei de la constanta,imi vine greu sa cred ca pe manopera iti lua cineva mai mult de 5 milioane Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am un e90 din 2007 cumparat de la AB Constanta (320d manuala).Acum 2 luni mi-a cazut turbina... in fine nu tragea masina. Am fost la AB, si cei din service mi-au spus " a, e ceva normal. se intampla de obicei pe la 50000km, ati avut noroc ca a tinut atata, avem si pe stoc, ca suntem pregatiti, se intampla des". Cost reparatie 7200ron. Iesise din garantie de vreo 3 luni. Anu asta aveam de gand sa-mi iau un 330d, dar cred ca ma mai voi gandi inainte sa mai cumpar un BMW, cu toate ca sunt fan.

Poate ati patit si voi asa ceva ?

Am auzit si eu ca se mai schimba piese la masinile de la Bavaria, caz de la noi din Constanta. Dar asta era un caz bun, mecanicii diagnosticasera o turbina defecta pe garantie care de fapt era buna, a venit turbina noua si a fost vanduta de catre mecanici...Dar repet, asta a fost un caz fericit.

La masina ta cred ca s-a luat turbina de pe masina din fabrica si a fost inlocuita cu una schimbata de pe alta masina..

Am schimbat si eu turbina la E90 320d 163cp, cumparata de la Groza Dan si am iesit mult mai ieftin decat ai iesit tu, undeva la 4300-4400lei.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Deci probabil romanii nostri sunt vinovati, si nu firma BMW. Degeaba e firma premium si nemteasca, daca omul din service e romanesc.

 

Oricum si eu stiu multe despre Bavaria Constanta...si nu lucruri tocmai bune. Eu niciodata nu am dus si nu o sa duc masina la reprezentanta aici in Constanta, iar daca voi fi nevoit sa o fac, voi cauta sa ma duc prin ceva cunostinte si voi sta pe capul lor pana termina.

 

Iar in legatura cu faptul ca te gandesti de 2 ori inainte sa-ti cumperi alt BMW...gandeste-te ca sunt milioane de BMW-uri la care n-a cazut turbina. Daca iti place cu adevarat marca, si respectiv masina, nu cred ca are rost sa-ti cumperi alta marca pur si simplu pentru ca ti-e frica sa nu-ti cada turbina. In general oricum eu nu cunosc multe modele de BMW care sa aiba probleme cu turbina. Ma refer sa cada la toate unitatile acelui model, asa cum ziceti voi ca se intampla la mai-toate 320d E90. Acum...este alegerea ta...insa nu cred ca are rost sa treci la o alta marca de masina doar pentru ca ti-a cazut turbina la masina existenta.

Link to comment
Share on other sites

Ei au zis ca e din cauza faptului ca iaarna nu am last motorul sa se incalzeasca. Am garaj cu incalzire... In orice caz, nu cred ca sunt singurul.

 

Pai si ce temperatura ai in garaj ? 90 grade ? :)

 

Era un topic despre cum se conduce un diesel; n-ar strica sa arunci o privire.

Link to comment
Share on other sites

Guest evilgh0st

In garaj nu am nicidata sub 10 grade. Nu cred ca mi-a fost schimbata turbina anterior in service, doar ca nu mai am incredere in fiabilitatea masinii ca inainte. In vara am facut 12000km in 3 saptamani in europa, si maa gandesc cu teama ca mi s-ar fi putut intampla asta prin bulgaria, prin cine stie ce colturi uitate... aveam masina relativ noua si ma bazam pe ea. Acuma...

I-am intrebat pe cei din service daca mai este vreo piesutza din asta care poate sa mai cada, asa, inevitabil, si cica nu, asta e singura. Sa-i cred, sa nu-i cred...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu o calc la rece dar in schimb o duc destul de des in zona rosie cand e motorul cald.Am 85.000km acum din care vreo 50.000km cu chip si inca nu am avut probleme cu masina.In schimb nu stiu ce sa mai cred despre cei de la service-urile bmw (banatcar in cazul meu) si mai precis acum 10.000km cand am facut revizia am cerut schimbare si la filtrul de polen.Bun dupa 10.000km de cand l-am schimbat simt miros de praf si imbacsit pe instalatie,desfac filtrul de polen si surpriza,acesta era negru si plin de praf pe semn ca cei de la bmw nu mi-au schimbat si acest filtru desii au bifat in cartea de service.
Link to comment
Share on other sites

N-am tinut-o subturata, dar nici nu am exagerat. Crede-ma ca nu am carnet de ieri si km destui la bord.

 

nu contesta nimeni, dar mai ales la turbinele astea cu geometrie variabila trebuie sa citesti conditiile de utilizare inainte sa opresti motorul.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu o calc la rece dar in schimb o duc destul de des in zona rosie cand e motorul cald.Am 85.000km acum din care vreo 50.000km cu chip si inca nu am avut probleme cu masina.In schimb nu stiu ce sa mai cred despre cei de la service-urile bmw (banatcar in cazul meu) si mai precis acum 10.000km cand am facut revizia am cerut schimbare si la filtrul de polen.Bun dupa 10.000km de cand l-am schimbat simt miros de praf si imbacsit pe instalatie,desfac filtrul de polen si surpriza,acesta era negru si plin de praf pe semn ca cei de la bmw nu mi-au schimbat si acest filtru desii au bifat in cartea de service.

Filtrul de polen nu are nici-o legatura cu functionarea motorului sau cu orice altceva ce poate dauneze masinii tale ... doar cu mirosul si praful din interiorul maisnii tale ... poti sa nu-l schimbi niciodata (este alegerea ta)

 

N-am tinut-o subturata, dar nici nu am exagerat. Crede-ma ca nu am carnet de ieri si km destui la bord.

 

nu contesta nimeni, dar mai ales la turbinele astea cu geometrie variabila trebuie sa citesti conditiile de utilizare inainte sa opresti motorul.

Combinatia ideala de a distruge o turbina la un motor diesel ...este sa pornesti motorul si sa-i dai talpa la rece chiar si daca schimbi in 3500 e mult .....vezi ca se incalzeste la 90 grade schimbi in rosu si CATASTROFAL imediat opresti motorul ....se mai adauga si mersul subturat si GATA e masina numai buna de pus la rubrica VANZARI apoi apare un guster si spune ia uite ce pret bun are masina ...SENZATIONAL :lol: :)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Eu am cu ea 150.000 km (fabricatie 11.2005) si nu a avut nicio problema, am cumparat-o din Germania inclusiv cu istoricul de service, s-au schimbat doar consumabilele+a fost vopsit un element de caroserie (aripa stg fata). Simt "explozia" turbinei in jur de 2400 rot/min, iarna o pornesc o las 30-60 sec (vara dupa 20 sec.). dupa care plec dar nu trec de 2000 rot/min, dupa ce s-a incalzit schimb mereu in asa fel incat turometru sa nu scada mai putin de 2000 rot/min. In Bucurestiul asta infernal o tin mereu peste 2000 rot/min, dupa in drum lung o las 3-5 min sa mearga la relanti sa mai raceasca turbina, oricum se raceste ea de cum intri in Bucuresti si esti nevoit sa stai la stopuri. I-am facut o verificare la inceputul lui decembrie iar rezultatele mai mult decat multumitoare, procentaj amortizoare intre 79-80%(se schimba sub 50%), placute spate. Eu unul sunt f.multumit de ea, sper ca acest caz al tau sa nu-ti schimbe parerea si pasiunea ptr BMW. Bafta. :) Edited by lucianwrc
Link to comment
Share on other sites

Am tot auzit ca pica turbina la BMW,chiar eram in service la o verificare si era unu cu un 320d cu aceiasi problema si i-a spus mecanicul ca e boala la BMW-uri asta datorita motorinei de calitate indoielnica din Rom. dupa care bineinteles a spus ca mai bine iti iei benzinar ca al meu ca asta nu are moarte:) :)
Link to comment
Share on other sites

Am tot auzit ca pica turbina la BMW,chiar eram in service la o verificare si era unu cu un 320d cu aceiasi problema si i-a spus mecanicul ca e boala la BMW-uri asta datorita motorinei de calitate indoielnica din Rom. dupa care bineinteles a spus ca mai bine iti iei benzinar ca al meu ca asta nu are moarte:) :)

Meserias mecanicul, ce treaba are motorina cu turbina? Functia principala a turbinei este aceea de suplimentare cu aer.

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am un e90 din 2007 cumparat de la AB Constanta (320d manuala).Acum 2 luni mi-a cazut turbina... in fine nu tragea masina. Am fost la AB, si cei din service mi-au spus " a, e ceva normal. se intampla de obicei pe la 50000km, ati avut noroc ca a tinut atata, avem si pe stoc, ca suntem pregatiti, se intampla des". Cost reparatie 7200ron. Iesise din garantie de vreo 3 luni. Anu asta aveam de gand sa-mi iau un 330d, dar cred ca ma mai voi gandi inainte sa mai cumpar un BMW, cu toate ca sunt fan.

Poate ati patit si voi asa ceva ?

 

La ce motor ai patit asta? La cel de 177cp?

 

Si eu am avut probleme cu turbina dar era o tija de actionare a turbinei, nu turbina. A fost schimbata tija si acum e ok. Eu am motorul de 177cp.

 

Cat despre condusul masiniilor intr-un fel sau altul, este o prostie ! Eu mi-am luat masina ca sa o conduc eu pe ea, si nu ea pe mine !!!!!!! Mi se pare absurd sa ajung acasa sa stau cu motorul la relanti sau dinastea. Nici cei cu logan sau opel nu fac asa ceva. Este absurd! O turbina trebuie sa tina si gata. Daca nu tine, inseamna ca e o turbina proasta nu ca am mers eu nu stiu cum sau ca nu am asteptat eu sa se raceasca...

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am un e90 din 2007 cumparat de la AB Constanta (320d manuala).Acum 2 luni mi-a cazut turbina... in fine nu tragea masina. Am fost la AB, si cei din service mi-au spus " a, e ceva normal. se intampla de obicei pe la 50000km, ati avut noroc ca a tinut atata, avem si pe stoc, ca suntem pregatiti, se intampla des". Cost reparatie 7200ron. Iesise din garantie de vreo 3 luni. Anu asta aveam de gand sa-mi iau un 330d, dar cred ca ma mai voi gandi inainte sa mai cumpar un BMW, cu toate ca sunt fan.

Poate ati patit si voi asa ceva ?

 

La ce motor ai patit asta? La cel de 177cp?

 

Si eu am avut probleme cu turbina dar era o tija de actionare a turbinei, nu turbina. A fost schimbata tija si acum e ok. Eu am motorul de 177cp.

 

Cat despre condusul masiniilor intr-un fel sau altul, este o prostie ! Eu mi-am luat masina ca sa o conduc eu pe ea, si nu ea pe mine !!!!!!! Mi se pare absurd sa ajung acasa sa stau cu motorul la relanti sau dinastea. Nici cei cu logan sau opel nu fac asa ceva. Este absurd! O turbina trebuie sa tina si gata. Daca nu tine, inseamna ca e o turbina proasta nu ca am mers eu nu stiu cum sau ca nu am asteptat eu sa se raceasca...

Ai dreptate, dar asa m-am obisnuit, am din 1999 diesel cu o pauza de 2 ani de BMW e30, 318i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.