Jump to content

Turbina e90 2007


Guest evilgh0st

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la noi la service te roaga sa iei tot din masina, chiar si cand stai acolo. ca roman, ramai marcat de asta, la fel cum am ramas marcat de cat de curat era hotelul intr-un sat practic. si ce calitate aveau serviciile.

 

 

Cum naiba sa te roage asa ceva.Adica, domne se fura aici :)

 

serios, chiar nu ti-a spus nimeni asta? am fost acum recent si chiar s-au asigurat ca nu am nimic de luat inca din parcare. posibil sa fi avut reclamatii cu disparitia unor lucruri care nu existau de fapt, nu ma mira nimic.

Link to comment
Share on other sites

Stii ceva, aici ai mare dreptate. :)

 

Chiar am vorbit cu cineva care are un service şi care spunea că nu doar notează toate lucrurile din maşină pe o fişă, ci şi pozează maşina dacă rămâne ĂŽn service pentru că a avut de-a face cu oameni care au avut tupeul de a spune că ei au adus maşina impecabilă şi la service a fost zgâriată ĂŽn diverse locuri, deşi se vedea clar că erau zgarieturi din parcări sau din trafic, iar maşinile nu plecau nicăieri fără proprietar.

 

Ăştia sunt oamenii...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

la noi la service te roaga sa iei tot din masina, chiar si cand stai acolo. ca roman, ramai marcat de asta, la fel cum am ramas marcat de cat de curat era hotelul intr-un sat practic. si ce calitate aveau serviciile.

 

 

Cum naiba sa te roage asa ceva.Adica, domne se fura aici :)

 

serios, chiar nu ti-a spus nimeni asta? am fost acum recent si chiar s-au asigurat ca nu am nimic de luat inca din parcare. posibil sa fi avut reclamatii cu disparitia unor lucruri care nu existau de fapt, nu ma mira nimic.

 

Chiar ma mir.In urma cu cateva luni era un consilier de la AB pe forum care spunea ca nu este nici o problema, nu fura nimeni nimic.Au avut clienti si cu Vertu care lasau banii si telefonul in masina, nu fura nimeni nimic.

Iti dai seama totusi, Vertu, este ceva bani...Niste oameni. :lol:

 

 

Stii ceva, aici ai mare dreptate. :)

 

Chiar am vorbit cu cineva care are un service ºi care spunea cã nu doar noteazã toate lucrurile din maºinã pe o fiºã, ci ºi pozeazã maºina dacã rãmâne În service pentru cã a avut de-a face cu oameni care au avut tupeul de a spune cã ei au adus maºina impecabilã ºi la service a fost zgâriatã În diverse locuri, deºi se vedea clar cã erau zgarieturi din parcãri sau din trafic, iar maºinile nu plecau nicãieri fãrã proprietar.

 

ĂÂştia sunt oamenii...

 

Asta este o chestie standard cam la toate service-urile, se verifica masina pentru orice probleme, avarii, inainte de a fi dusa in service.

Link to comment
Share on other sites

Da, aşa este, ĂŽnsă ĂŽn România este o chestie absolut necesară.

 

Citesc pe forum de ani de zile şi de fiecare dată când spune cineva că i s-au furat nişte oglinzi sau embleme, imediat sar 5-6 să le ureze moarte hoţilor, mai au un pic şi se adună o poteră virtuală.

Ănsă când e vorba de fraude pe la asigurări, minciuni despre daune sau furturi imagine din service-uri, mulţi nu se dau ĂŽn lături.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

i s-au furat niÂşte oglinzi sau embleme, imediat sar 5-6 sĂŁ le ureze moarte hoĂžilor, mai au un pic Âşi se adunĂŁ o poterĂŁ virtualĂŁ.

ĂnsĂŁ când e vorba de fraude pe la asigurĂŁri, minciuni despre daune sau furturi imagine din service-uri, mulĂži nu se dau ĂŽn lĂŁturi.

 

Pai este una sa furi o oglinda de la o masina si una sa elaborezi o frauda pentru asigurari. :)

 

ps

 

Hotul tot hot este, si in Ferrari si in BMW si in Dacie.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ refer la faptul cĂŁ ipocrizia este deja un fel de sport.

 

Unii sar În sus când aud de oglinzi furate sau de alte nimicuri, dar nu li se pare deloc imoral sã dai Þeapã unei firme de asigurãri sau sã pãcãleºti pe cineva de la un service prin diverse metode ca sã faci niºte bani sau sã vopseºti ceva pe gratis.

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am un e90 din 2007 cumparat de la AB Constanta (320d manuala).Acum 2 luni mi-a cazut turbina... in fine nu tragea masina. Am fost la AB, si cei din service mi-au spus " a, e ceva normal. se intampla de obicei pe la 50000km, ati avut noroc ca a tinut atata, avem si pe stoc, ca suntem pregatiti, se intampla des". Cost reparatie 7200ron. Iesise din garantie de vreo 3 luni. Anu asta aveam de gand sa-mi iau un 330d, dar cred ca ma mai voi gandi inainte sa mai cumpar un BMW, cu toate ca sunt fan.

Poate ati patit si voi asa ceva ?

 

 

Nu mi se pare o tragedie sa-i pice turbina... La o masina de 30 de mii de euro daca dai 1000-2000 de euro pe turbina e ca si cand un posesor de E36 da 100-200 de euro pe nu stiu ce piesa...

 

Mie imi par destul de multi 50 de mii de km... O masina scumpa cere si intretinere scumpa.

Link to comment
Share on other sites

Cam este problema ca la o masina de 2 ani sa pice. Iti iei masina noua in ideea ca mergi si tu 2-3 ani fara probleme deosebite, si eventualele mici probleme se rezolva pe perioada garantiei, altfel scopul achizitiei unei masini noi dispare.
Link to comment
Share on other sites

si daca a cazut turbina in garantie, nu ti-o schimba?

 

unii producatori nu ofera garantie pt ambreiaj de exemplu si e o palarie de bani, mai mult decat o turbina. la VAG cad destul de des. si de vina sunt soferii. unii au schimbat kit-ul si de 2-3 ori. la subaru e si mai rau, chiar putini stiu sa menajeze ambreiajul, dar am vazut ca lumea merge cu el praf, patineaza ca dracu.

 

Chiar ma mir.In urma cu cateva luni era un consilier de la AB pe forum care spunea ca nu este nici o problema, nu fura nimeni nimic.Au avut clienti si cu Vertu care lasau banii si telefonul in masina, nu fura nimeni nimic.

Iti dai seama totusi, Vertu, este ceva bani...Niste oameni. :)

 

 

 

daca cineva are vertu, nu cred ca vrei sa ti-l pui in cap, nu crezi?

Link to comment
Share on other sites

Cam este problema ca la o masina de 2 ani sa pice. Iti iei masina noua in ideea ca mergi si tu 2-3 ani fara probleme deosebite, si eventualele mici probleme se rezolva pe perioada garantiei, altfel scopul achizitiei unei masini noi dispare.

 

Atâta timp cât ai garanÞie, nu este nici o problemã.

Link to comment
Share on other sites

de fapt aici discutam despre un confort pe care vrei sa-l cumperi cand ai achizitionat o masina scumpa. cel putin dupa anumite standarde, un 30k € pt o masina e mult. si atunci ai pretentia ca la banii aia sa nu ajungi in service decat foarte rar si sa faci cam ce vrei cu ea.

 

nu stiu cum sunt gandite piesele la masini, dar va pot spune foarte sigur ca electronicele de larg consum sunt concepute sa tina un numar fix de ore (Âą o marja neglijabila). chiar si cele foarte scumpe. asta pt a stimula intr-un fel consumul, pt ca daca ceva tine fara probleme 10 ani, atunci producatorul e blocat practic.

 

deci din punctul asta de vedere inteleg nemultumirea unora si ei asta vor. singura solutie e sa faca alegerea cu o mai mare grija.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

[...], dar va pot spune foarte sigur ca electronicele de larg consum sunt concepute sa tina un numar fix de ore (Âą o marja neglijabila). chiar si cele foarte scumpe. asta pt a stimula intr-un fel consumul, pt ca daca ceva tine fara probleme 10 ani, atunci producatorul e blocat practic.

Asta e o aiureala.

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal sa ajungem sclavii masinilor.Parerea mea ca trebuie condusa conform specificatilor prooducatoru si atat.Daca mai trebuia sa faci ceva gen(sa stai la relantii cu ia cand ajungi acasa scriau in carte despre asta)In utimul timp masinile sun mai putin fiabile.Oricum BMW ramana o marca buna de masina si sun convins ca pana voi murii nu voi conduce altceva.
Link to comment
Share on other sites

e mai sanatos sa crezi asa, dar nu e nici o aiureala. proiectezi la vreo firma de specialitate?, pt ca eu iti povestesc de la oameni care fac asa ceva.

Pleci de la o chestie reala, pe care insa ai inteles-o gresit :).

 

Este evident ca orice echipament este proiectat sa aibe un anumit mtbf (mean time between failures) . Nimic nu tine vesnic. In functie de destinatia produsului si de pretul in care trebuie sa se incadreze, acest mtbf poate fi mai mare sau mai mic.

 

De multe ori este mai eficient sa faci un produs care costa sa zicem 100 de lei si tine 1000 de ore, decat sa faci unul care sa tina 2000 de ore dar sa coste 500 de lei.

Faptul ca cel care tine 1000 de ore costa doar 100 de lei este un mare avantaj, nici pe departe o lucratura a fabricantilor.

 

Preferi sa platesti pe un TV echivalentul unei masini si sa speri ca te tine 10 ani, sau alegi sa dai pe un TV cat dai pe tigari in 2-3 luni si sa te tina 3 ani, cat are garantia?

 

In final chestia asta este in avantajul consumatorului. Bine, mai sunt si unii absurzi care vor sa dea pe un TV cat pe un pachet de tigari si vor sa-l lase si mostenire nepotilor :lol:.

Link to comment
Share on other sites

e mai sanatos sa crezi asa, dar nu e nici o aiureala. proiectezi la vreo firma de specialitate?, pt ca eu iti povestesc de la oameni care fac asa ceva.

Pleci de la o chestie reala, pe care insa ai inteles-o gresit :).

 

Este evident ca orice echipament este proiectat sa aibe un anumit mtbf (mean time between failure) . Nimic nu tine vesnic. In functie de destinatia produsului si de pretul in care trebuie sa se incadreze, acest mtbf poate fi mai mare sau mai mic.

 

De multe ori este mai eficient sa faci un produs care costa sa zicem 100 de lei si tine 1000 de ore, decat sa faci unul care sa tina 2000 de ore dar sa coste 500 de lei.

Faptul ca cel de cel care tine 1000 de ore costa doar 100 de lei este un mare avantaj, nici pe departe o lucratura a fabricantilor.

 

Preferi sa platesti pe un TV echivalentul unei masini si sa speri ca te tine 10 ani, sau alegi sa dai pe un TV cat dai pe tigari in 2-3 luni si sa te tina 3 ani, cat are garantia?

 

In final chestia asta este in avantajul consumatorului. Bine, mai sunt si unii absurzi care vor sa dea pe un TV cat pe un pachet de tigari si vor sa-l lase si mostenire nepotilor :lol:.

 

 

As putea spune ca esti un pic cam naiv. Normal ca unui producator nu-i convine sa faca o masina sa tina 20 de ani pt ca dupa ceva timp ar shoma.

De aceea e mai "avantojos" sa la faca sa se strice mai repede DAR e in avantajul lor nu al tau. Tot ce e in avantajul producatorului e in dezavantajul consumatorului.

Gandeste cat la suta din pretul masinii reprezinta costurile pieselor si cat costurile anexe (asamblare, transport, desfacere) eu zic ca mult mai mult costa sa se asambleze masina respectiva decat costul materialelor si producerea pieselor. Asa ca daca tu crezi ca e mai avantajos sa cumperi la 3 ani o masina noua gandeste-te ca la 3 ani vei plati o gramada de bani muncitorilor care o asambleaza, managerilor cu salarii si cururi grase, dealerului care ti-o vinde si multe alte costuri anexe.

 

Si inca ceva. Tocmai asta e diferenta intre un tv si o masina: Tv-ul tine sigur cat e in garantie pe cand masinile astea se pare nu. Adica daca tot e facuta sa tina cat garantia atunci sa tina, dar se pare ca utilizatorii stau mai mult cu frica in san si prin service.

 

Suntem condusi de marile corporatii. uite de ex. grupul VW cate marci a cumparat (audi, seat, skoda, porsche). curand nu vei mai avea alternativa pt ca orice ai cumpara profitul tot la o mana de oameni se va duce si lucrurile vor merge din ce in ce mai prost din cauza ca nu va mai exista concurenta. Pe langa asta mai sunt si intelegerile intre producatori care isi impart pietele intre ei exact k dealerii de stupefiante. Si uite ce s-a intamplat in SUA toti producatorii produceau masini cu motoare de "camion". Si ce s-a intamplat in ultimii ani? Faliment scrie pe marile companii americane, pe cand Toyota a fost lider de piata iar Priusul hybrid a avut vanzari record.

 

In fine, nu se mai fac masinile de alta data pentru ca nu li se pare profitabil.

Link to comment
Share on other sites

OK, ai dreptate. E vorba de fapt de teoria conspiratiei.

 

Pana una alta mai vezi si tu ce ce inseamna durata medie de buna functionare si ce inseamna durata medie intre 2 defectiuni, ce inseamna garantie, ce inseamna eficienta :).

Link to comment
Share on other sites

asa se intelege mai bine

 

fix asta doream sa spun si eu, chiar si despre turbine cu cateva posturi in urma, doar ca nu asa detaliat. tine putin, costa putin, se cumpara mai des.

 

omul despre care vorbesc lucreaza la siemens. firma de la care sa nu va luati nimic de altfel. ma mir ca au mai rezistat atat pe piata, seriile scumpe si fiabile ocupand o cota mica din vanzari. probabil si consumatorul are partea lui de vina.

 

dar oricum stiu mai multe cazuri din diverse domenii.

 

un cd-player de 2k€ sa spunem (tinand cont ca-ti poti cumpara ceva de duzina cu 100) te-ai astepta sa il lasi mostenire. in cazul particular al lui, cam toata industria a inceput sa foloseasca o vaselina care in timp isi pierde mai repede din proprietati. printre altele. am multe exemple, pornind de la aparate foto la audio de mii de euro.

 

ce ai spune despre un amplificator de 10k€ sa fie proiectat din fabrica cu un "defect" voit? se intampla la case foarte mari.

 

lumea este uneori pacalita pe fata. de ex se vand boxe foarte scumpe cu tweeter din beriliu, care de fapt e aluminiu suflat cu beriliu.

 

aparat foto gandit sa tina un anumit numar de cadre, gen 10-15k, ceea ce e infim totusi. si multe altele, e o intreaga discutie despre ce platim si ce primim de fapt.

 

n-am spus ca e o conspiratie, ci o realitate. nimic nu mai este facut sa tina multi ani, cum era pe vremuri (am un walkman care aproape e de varsta mea si merge impecabil).

 

concluzia: lucrurile sunt proiectate "eficient" in "interesul" nostru :)

Link to comment
Share on other sites

In economie eficienta inseamna profit, pe care il obtii reusind sa vinzi un obiect ieftin de produs, FOARTE scump.

In vanzari eficienta inseamna sa vinzi MUUUULT.

Si stii ceva companiile asta fac vand scump si mult.

 

Si nu mai vreau sa aud ca toata vina e a utilizatorului. Pt. ca stii ceva se fac turbine pentru motoare de avion si merg in conditii mult mai ostile decat o turbina de masina. Se fac pompe de injectie pt motoare de racheta si zboara in spatiu si se intorc, nu cred ca pilotii aia le menajeaza, si exemplele pot contunua. Credeti ca chiar nu sunt in stare sa faca o amarata de turbina sa reziste pe masina lui "Georgica" s-o calce cum si cand vrea .

 

P.S. Sa nu imi zici ca daca ai o masina in garantie iti convine sa stai mereu cu ea in service.

Edited by ktod_16
Link to comment
Share on other sites

Lucrurile NU sunt prost facute intentionat. Este o aberatie, mai lasati teoria conspiratiei. Se poate intampla sa fie uneori o eroare de proiectare sau un proces de fabricatie neconform, dar aceste lucruri se rezolva de obicei prin recall-uri.

 

In general calitatea si durata de viata reflecta pretul platit. Doar nu va asteptati sa se monteze pe o masina o turbina utilizata in aviatie, care doar ea ar costa cateva zeci de mii de euro :).

 

Pe de alta parte corporatiile sunt compuse din oameni, nu din roboti. Daca tu ai lucra pentru o asemenea corporatie ai fi dispus sa faci intentionat lucrurile prost? Ma gandesc ca ai fi suficient de demn sa nu accepti asa ceva - constient fiind ca la un moment dat vei fi si tu consumator. Banuiesc ca ori i-ai aduce pe calea cea buna, ori ti-ai da demisia si ai informa media despre ce te-a pus sa faci angajatorul!

 

Este normal ca aparatele foto DSLR sa fie proiectate ca dupa un anumit numar de cadre sa necesite o revizie. Sistemul de basculare al oglinzii lucreaza in niste conditii dure, trebuie sa se miste extrem de rapid si in timp se uzeaza, nu e nimic misterios sau ocult in treaba asta. Tu nu-ti schimbi placutele de frana dupa un anumit numar de km? Sau crezi cumva ca ar trebui sa te tina o vesnicie?

 

Daca este vorba de vreo eroare intentionata sau de vreo incercare de pacalire a consumatorului exista institutii specializate care sanctioneaza extrem de dur asemenea abuzuri. Nicio companie serioasa nu ar risca asa ceva cu buna stiinta.

 

Pt. ca stii ceva se fac turbine pentru motoare de avion si merg in conditii mult mai ostile decat o turbina de masina.

Noroc ca pilotii de avion sunt oameni normali si nu au tarele unor piloti de BMW. Si ca urmare respecta toate procedurile de pornire/oprire ale motoarelor si nu se gandesc ca e penibil sa faca asta, avand in vedere ca avionul a costat cateva zeci de milioane de euro :lol: .

 

In fine, cred ca am divagat cam mult.

Este posibil ca turbinele sa aibe greseli de proiectare sau de executie. Dar de aici pana la a spune ca e prost facuta intentionat ca sa pacaleasca clientul e cale lunga.

Interesant este ca sunt unii care considera ca se injosesc respectand niste recomandari de utilizare ale diverselor echipamente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.