Jump to content

Turbina e90 2007


Guest evilgh0st

Recommended Posts

Paul, cred ca te inseli la partea cu "nu sunt prost facute intetionat ". Daca nu ar fi asa o organizatie gen OPC sau Oficiul Anticoncurenta nu si-ar mai avea rostul. Istoria mai indepartata si mai recenta arata clar de ce in stare o corporatie pentru profit. De la neglijente care au costat zeci de mii de vieti pana la furt pe fata al consumatorului. Iar BMW desi poate noi o privim mai romantic ca pasionati, ne uitam la istoria ei si alte chestii gen istoria competionala, totusi e o corporatie a carei scop e profitul..

iar lucrurile au involuat dupa parerea mea. Nu cred ca un cumparator de seria 5 in 1992 care dadea 80k DM pentru un e34 are acelasi grad de satisfactie acum cand da 60k pe un e60..Sunt convins ca primeste mult mai putin.

Sa nu intram in vreo polemica e34 vs e60, vorbesc strict de gradul de satisfactie la momentul respectiv ...

Iar asta e valabil si pentru alte marci. Lumea s-a schimbat, ciclurile de productie sunt altele, din ce in ce mai multi au acces la produse premium, suntem intr-o societate a consumului desi si asta e posibil sa se schimbe din ce vad ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sigur că un client de E60 este foarte satisfăcut de maşina lui dacă a cumpărat-o de nouă.

 

Există forumuri străine unde sunt exclusiv proprietari de E60, 99% dintre ei sunt foarte mulţumiţi de maşinile lor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Paul, cred ca te inseli la partea cu "nu sunt prost facute intetionat ".

 

Pai si cum se poate face asta?Adica cum este posibil sa fabrice o turbina care sa tina in mod sigur 80-100k (cat este garantia in diverse tari)?.Cred ca este nevoie de ceva tehnologie serioasa pentru a anticipa acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de cuatificarea "satisfactiei vs suma de bani cheltuita ", nu de niste opinii personale de pe un forum...normal ca aia de pe un forum de afara care cumpara un e60 nou sunt satisfacuti...

Ca sa rezum ca cred ca se primea mai mult pentru banii cheltuiti acum 10-20 de ani, cel putin in domeniul auto si clasa premium.

Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte corporatiile sunt compuse din oameni, nu din roboti. Daca tu ai lucra pentru o asemenea corporatie ai fi dispus sa faci intentionat lucrurile prost? Ma gandesc ca ai fi suficient de demn sa nu accepti asa ceva - constient fiind ca la un moment dat vei fi si tu consumator. Banuiesc ca ori i-ai aduce pe calea cea buna, ori ti-ai da demisia si ai informa media despre ce te-a pus sa faci angajatorul!

 

Este normal ca aparatele foto DSLR sa fie proiectate ca dupa un anumit numar de cadre sa necesite o revizie. Sistemul de basculare al oglinzii lucreaza in niste conditii dure, trebuie sa se miste extrem de rapid si in timp se uzeaza, nu e nimic misterios sau ocult in treaba asta. Tu nu-ti schimbi placutele de frana dupa un anumit numar de km? Sau crezi cumva ca ar trebui sa te tina o vesnicie?

 

chiar lucrezi intr-o astfel de corporatie si cunosti direct? nu de alta, dar cei pe care ii stiu eu si lucreaza, abia scapa cate o informatie la prieteni. la angajare si pe parcurs au semnat o gramada de contracte. e greu de crezut asta. la fel cum e greu de crezut ca anumiti oameni au putut falimenta cate o banca. in state un mare om de succes a tinut un caritas timp de zeci de ani parca, cu prejudicii imense (iesea romania din criza cu banii rulati de ala). viata bate filmul.

 

10k de cadre? hai 15. e jenant. sa crape carcasa dupa un an. penibil. canonul meu are cativa ani si zeci de mii de cadre. inca trage fara nici un service.

Link to comment
Share on other sites

Acuma ce sa zic, pleci de la o premisa gresita si evident ca si concluzia trasa este gresita :).

Daca ne referim la DSLR, durata de viata a shutter-ului nu este de doar 10-15k, ci este de 50.000 de cadre, ceea ce inseamna vreo 4-5 ani.

Normal ca un aparat mai primitiv, care nu are vizualizare prin obiectiv asa cum au DSLR-urile, nu va avea nici probleme legate de shutter. Daca vrei calitate utilizezi un DSLR, daca nu vrei calitate atunci faci poze cu sapuniera si esti fericit ca te tine 10 ani :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Paul, cred ca te inseli la partea cu "nu sunt prost facute intetionat ".

 

Pai si cum se poate face asta?Adica cum este posibil sa fabrice o turbina care sa tina in mod sigur 80-100k (cat este garantia in diverse tari)?.Cred ca este nevoie de ceva tehnologie serioasa pentru a anticipa acest lucru.

 

n-ar fi greu de anticipat in general. exemple mai accesibile ar fi in formula 1, unde fiecare componenta e gandita sa tina un anumit numar de km.

 

insa am divagat, eu am divagat.

 

la turbine nu e o greseala intentionata decat in masura in care pot fi acuzati ca nu folosesc niste turbine mai performante, folosind materiale scumpe sau speciale gen inconel, axul sa fie pe rulmenti performanti cum era o data (acum parca e pe niste bucse lubrifiate cu ulei) si multe altele (de ce nu twin scroll sau stage turbocharging folosite in curse sau la camioane, unde performanta, respectiv fiabilitatea conteaza.

Link to comment
Share on other sites

la turbine nu e o greseala intentionata decat in masura in care pot fi acuzati ca nu folosesc niste turbine mai performante, folosind materiale scumpe sau speciale gen inconel, axul sa fie pe rulmenti performanti cum era o data (acum parca e pe niste bucse lubrifiate cu ulei) si multe altele (de ce nu twin scroll sau stage turbocharging folosite in curse sau la camioane, unde performanta, respectiv fiabilitatea conteaza.

 

Corect, insa BMW-ul a devenit o masina relativ accesibila pentru cei cu putere medie de cumparare.Ma refer la masini noi.

Nimic nu este pe degeaba, probabil un constructor este capabil sa realizeze o turbina si sa o garanteze nu stiu cati km.

Insa asta ar creste semnificativ pretul masinii.De fapt pentru unele componente BMW-ul a crescut garantia la 10 ani si 200k, respectiv la pompele de injectie de la N54 si la senzorii din scaun.Au recunoscut ca a fost un defect de fabricatie si au extins garantia astfel incat clientii sa aiba incredere in produsul cumparat.Nu am auzit sa fie probleme la turbine.Ca se strica o turbina la un BMW care are pe ceas 140k si de fapt are 300k in mod real, aia chiar nu mai conteaza, doar nu o sa tina o viata.

Link to comment
Share on other sites

Acuma ce sa zic, pleci de la o premisa gresita si evident ca si concluzia trasa este gresita :).

Daca ne referim la DSLR, durata de viata a shutter-ului nu este de doar 10-15k, ci este de 50.000 de cadre, ceea ce inseamna vreo 4-5 ani.

Normal ca un aparat mai primitiv, care nu are vizualizare prin obiectiv asa cum au DSLR-urile, nu va avea nici probleme legate de shutter. Daca vrei calitate utilizezi un DSLR, daca nu vrei calitate atunci faci poze cu sapuniera si esti fericit ca te tine 10 ani :lol:.

 

pe ce date te bazezi ca un DSLR de consum aparut acum tine 4-5 ani? cate poze ai facut in ultimul conediu? macar mediu. eu cateva mii bune in 2 saptamani. cu un canon 300D luat SH.

 

amicul meu are un sony sau panasonic, nu mai stiu ca le-a tot schimbat. dupa acelasi concediu a inceput sa oboseasca. fiind nou, l-a dus la garantie. defect. inlocuit. noul aparat a inceput sa oboseasca dupa cateva luni de poze. 4-5 ani nu va tine in veci cred. partea buna e ca are garantie in 2 ani. asa ca va mai primi un aparat nou. o astfel e politica e greu de inteles, le convine sa le schimbe? cat costa un aparat real atunci? sincer la foto nu stiu, dar la cele audio nu vrei sa aflii de cate ori platesti pretul real. la fel ceasuri de exemplu. la cele mai scumpe ceasuri mecanismul costa de fapt o proportie infima raportat la pret. evident platesti marca ca pe o garantie ca produsul e unul de calitate. daca ai noroc, daca nu, fie te chinui sa le schimbi, repari sau treci la alta firma.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu ar fi de acord sa plateasca dublu sau mai mult pe o masina pentru a fi realizata cu super materiale si super tehnologii aduse din formula 1 si de la NASA.

Celor cu bani nu le pasa prea mult, oricum schimba masina pana iese din garantie.

Cei cu bani putini nu si-ar permite sa cumpere o asemenea masina noua.

 

Singurii care viseaza la asa ceva sunt cumparatorii de SH, care spera sa cumpere la un pret la fel de mic ca in prezent o supermasina care sa-i tina inca 20 de ani fara reparatii :).

 

la cele mai scumpe ceasuri mecanismul costa de fapt o proportie infima raportat la pret.

Mama ce gandire de stanga ai :)

Pai ce legatura are costul de fabricatie cu pretul de vanzare :lol: ?

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu ar fi de acord sa plateasca dublu sau mai mult pe o masina pentru a fi realizata cu super materiale si super tehnologii aduse din formula 1 si de la NASA.

Celor cu bani nu le pasa prea mult, oricum schimba masina pana iese din garantie.

Cei cu bani putini nu si-ar permite sa cumpere o asemenea masina noua.

 

Singurii care viseaza la asa ceva sunt cumparatorii de SH, care spera sa cumpere la un pret la fel de mic ca in prezent o supermasina care sa-i tina inca 20 de ani fara reparatii :).

 

la cele mai scumpe ceasuri mecanismul costa de fapt o proportie infima raportat la pret.

Mama ce gandire de stanga ai :)

Pai ce legatura are costul de fabricatie cu pretul de vanzare :lol: ?

 

+1 la prima parte

 

Asa e n-are legatura pretul de fabricatie deoarece "taxa de fite" este total independenta

Link to comment
Share on other sites

Era o poveste despre faptul ca Mercedes era sa dea faliment in anii '80 cu Cobra din cauza faptului ca nu se strica si, logic, nu vindeau piese. Fiecare fabrica are in plan sa scoata foarte multi bani si din piesele de schimb pe care le vinde. Nu sunt fan Mercedes, dar toate in anii '80 se faceau mai trainic si mai responsabil. Stiu ca a mai fost vorba chiar in acest topic despre faptul ca masinile de atunci nu erau atat de performante, deci nici atat de complicat facute, ca cele de acum. E foarte adevarat. Dar se vede cu ochiul liber faptul ca in toate domeniile se fac lucruri din ce in ce mai proaste. Incepand de la muzica, toata muzica acum e comerciala, nu cum era in anii '80-'90, si ajungand la absolut orice obiect. Explicatia ar fi ca populatia lumii este in crestere, si trebuie sa se faca lucruri cat mai multe pentru a putea avea fiecare cetatzean cate un tv, o masina...etc...dar de ce sa nu se faca si calitative ? De ce sa tina cat mai putin ? Ok, inteleg ca tv de acum sunt mai complicate si mai evoluate decat tv din 1980, dar exista si domenii in care lucrurile nu sunt atat de evoluate, si tot se fac din ce in ce mai proaste. Am un prieten care lucreaza la AutoGrup. Mi-a confirmat clar ca Octavia 1 din primii ani de fabricatie 2001-2002 tzine vizibil mai mult decat Octavia 1 din ultimii ani 2007-2008 <masini cu exact acelasi motor>. La astea noi cad injectoare mult mai des, si pompe de injectie si multe multe. Eu consider acest lucru inadmisibil. Nu stiu ce explicatie ar putea sa-mi dea cineva pentru lucrul asta, decat ca se fac lucruri din ce in ce mai proaste pentru ca fabrica sa scoata bani din ce in ce mai multi din piese. Si multe multe altele. Sincer daca as gasi acum un E46 sau un E38 cu 0 (zero) km in bord, l-as cumpara in detrimentul E90 sau E65 sau chiar F01. Or avea mai mult lux ai tehnologie, dar dupa parerea mea (si a multora) numai sunt nici atat de fiabile. Si pentru mine conteaza mai tare o fiabilitate mai buna decat putin lux si optiuni in plus.

Am printre altele si un E21 si e o placere sa-l conduc desi numai functioneaza chiar ca de fabrica. Insa functioneaza bine ! Vreau sa stiu si eu ce model de bmw scos dupa 2000 va mai rezista sa mearga dupa 30 de ani, asa cum merge acum rechinul. Ce ? Nu e nevoie sa tina atatia ani pentru ca nimeni numai tine masina mai mult de cativa ani ? Pai si de ce sa gandim asa ? Asa cum mi se pare genial acum (cand am E38 si E46 cu optiuni multe si cu lux mare in comparatie cu E21) sa conduc acel E21, asa mi se va parea genial sa conduc E46 peste 30 de ani cand vor aparea cine stie ce masini luxoase. Nu trebuie sa punem deloc pret pe trecut si pe istorie ? O sa-mi cumpar cand o sa-mi permit (pe langa un E46 sau alt bmw de genul pe care sa-l folosesc la mersul de zi cu zi) o sumedenie de masini vechi incepand de la BMW-uri din anii 70-80 perfect intretinute, pana la Mustang din '65-'66... Stiu ca nu te poti opune tehnicii si evolutiei. Dar hai sa nu uitam faptul ca mai demult se puteau face lucruri foarte bine, iar acum nu se mai poate.

 

Am lungit discutia destul. Ceea ce vroiam sa spun este ca eu sunt de parere ca nu toate lucrurile ar trebui sa se faca asa proaste incat sa coste 2 bani si sa tina de 2 bani.

Link to comment
Share on other sites

Cam este problema ca la o masina de 2 ani sa pice. Iti iei masina noua in ideea ca mergi si tu 2-3 ani fara probleme deosebite, si eventualele mici probleme se rezolva pe perioada garantiei, altfel scopul achizitiei unei masini noi dispare.

 

Atâta timp cât ai garanÞie, nu este nici o problemã.

 

Bun,si daca vrei sa tii masina mai mult de 2 ani ce faci?Exista si persoane care merg foarte putin pe an sau pur si simplu nu vor sa schimbe masina.

 

Apropo de garantie,or fi primi clienti fericiti,dar daca o masina deja devine cunoscuta ca fiind "problematica" atunci apar alte probleme cum ar fi cererea mica la SH si astfel cand vrei sa vinzi masina o vei vinde pe nimic;iar conform statisticilor o masina SH vanduta,face loc unei alte masini noi.Iar daca un client care a cumparat de noua o masina(chiar dc el nu a avut probleme datorita garantiei) dar a pierdut foarte mult la revanzare dupa cei 2 ani sau s-a chinuit s-o vanda datorita imaginii de masina ne fiabila,atunci cu siguranta se va indrepta catre alta marca pe viitor.Si aici cel mai bun exemplu este cel al marcii Alfa Romeo care fabrica masini relativ scumpe dar la care le scade foarte repede valoarea datorita cererii mici ca sh si imaginii de masina proasta.

In concluzie pierde si producatorul,nu numai clientul.

Link to comment
Share on other sites

Bun,si daca vrei sa tii masina mai mult de 2 ani ce faci?Exista si persoane care merg foarte putin pe an sau pur si simplu nu vor sa schimbe masina.

 

Apropo de garantie,or fi primi clienti fericiti,dar daca o masina deja devine cunoscuta ca fiind "problematica" atunci apar alte probleme cum ar fi cererea mica la SH si astfel cand vrei sa vinzi masina o vei vinde pe nimic;iar conform statisticilor o masina SH vanduta,face loc unei alte masini noi.Iar daca un client care a cumparat de noua o masina(chiar dc el nu a avut probleme datorita garantiei) dar a pierdut foarte mult la revanzare dupa cei 2 ani sau s-a chinuit s-o vanda datorita imaginii de masina ne fiabila,atunci cu siguranta se va indrepta catre alta marca pe viitor.Si aici cel mai bun exemplu este cel al marcii Alfa Romeo care fabrica masini relativ scumpe dar la care le scade foarte repede valoarea datorita cererii mici ca sh si imaginii de masina proasta.

In concluzie pierde si producatorul,nu numai clientul.

Garanţia parcă e de 3 ani, iar BMW-urile pot avea şi garanţie extinsă de 5 ani dacă nu mă ĂŽnşel.

Stai liniştit, dacă ai bani de o maşină nouă pe care s-o ĂŽntreţii cum trebuie, probabil nu vei avea probleme.

 

Nu este cazul de aşa ceva, BMW nu este Alfa Romeo, cam toate BMW-urile ĂŽşi păstrează bine preţul la revânzare ĂŽn comparaţie cu alte maşini.

La revânzare oricum pierzi foarte mult dacă ai luat maşina de nouă.

 

Sincer daca as gasi acum un E46 sau un E38 cu 0 (zero) km in bord, l-as cumpara in detrimentul E90 sau E65 sau chiar F01. Or avea mai mult lux ai tehnologie, dar dupa parerea mea (si a multora) numai sunt nici atat de fiabile. Si pentru mine conteaza mai tare o fiabilitate mai buna decat putin lux si optiuni in plus.

Am printre altele si un E21 si e o placere sa-l conduc desi numai functioneaza chiar ca de fabrica. Insa functioneaza bine ! Vreau sa stiu si eu ce model de bmw scos dupa 2000 va mai rezista sa mearga dupa 30 de ani, asa cum merge acum rechinul. Ce ? Nu e nevoie sa tina atatia ani pentru ca nimeni numai tine masina mai mult de cativa ani ? Pai si de ce sa gandim asa ? Asa cum mi se pare genial acum (cand am E38 si E46 cu optiuni multe si cu lux mare in comparatie cu E21) sa conduc acel E21, asa mi se va parea genial sa conduc E46 peste 30 de ani cand vor aparea cine stie ce masini luxoase. Nu trebuie sa punem deloc pret pe trecut si pe istorie ? O sa-mi cumpar cand o sa-mi permit (pe langa un E46 sau alt bmw de genul pe care sa-l folosesc la mersul de zi cu zi) o sumedenie de masini vechi incepand de la BMW-uri din anii 70-80 perfect intretinute, pana la Mustang din '65-'66... Stiu ca nu te poti opune tehnicii si evolutiei. Dar hai sa nu uitam faptul ca mai demult se puteau face lucruri foarte bine, iar acum nu se mai poate.

 

Am lungit discutia destul. Ceea ce vroiam sa spun este ca eu sunt de parere ca nu toate lucrurile ar trebui sa se faca asa proaste incat sa coste 2 bani si sa tina de 2 bani.

 

Nici E46 şi nici E38 nu sunt maşini care să iasă ĂŽn evidenţă prin fiabilitate.

Nu cred că un E46 este mai fiabil decât un E90, iar dacă-ţi permiţi o maşină nouă, poţi sta liniştit cu privire la eventualele probleme.

Cine are peste 50 000 € pentru o maşină, ĂŽşi permite fără probleme şi ĂŽntreţinerea ei.

 

Probabil că toate BMW-urile din prezent vor rezista la fel ca E21 sau E28. Totul depinde de ĂŽntreţinere şi mod de exploatare. Aşa cum foarte multe maşini au ajuns la fier vechi, la fel vor ajunge şi cele din prezent. Cele care vor rămâne vor fi maşinile mai bine ĂŽntreţinute şi exploatate mai echilibrat.

 

Este greu să emiţi păreri despre nişte lucruri pe care nu le-ai simţit pe pielea ta.

Acele maşini vechi despre care vorbeşti aveau multe probleme.

Un Mustang din '65-'66 este o maşină foarte frumoasă, ĂŽnsă ca toate maşinile americane din acea perioadă, frânează slab, are o suspensie de 2 bani, deci nu se poate compara cu o maşină modernă din punct de vedere al dinamicii.

Mă bazez pe diverse articole şi emisiuni le care le-am citit, respectiv văzut.

 

Şi acum se pot face multe lucruri bune, aşa cum am spus, mulţi vorbesc din calitatea de posesor de BMW sh cumpărat la + 200 000 km cu 120 000 km pe bord şi care rămân miraţi că le pică multe piese.

Experienţa de posesor al unui asemenea BMW nu coincide cu experienţa unui posesor de BMW nou.

Mulţi dau exemple de maşini de 50-60 000 km, ĂŽnsă nu vorbesc din proprie experienţă, adică din punctul de vedere al unor posesori de BMW cu mult mai mulţi km şi cu mult mai mult probleme apărute.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Per total , nu consider catusi de putin ca ar fi masini proaste . Cu ce nu sunt deacord insa : aparenta lor strategie lor de marketing privind piese foarte importante (si totodata scumpe) ca si consumabile . Dar aici din pacate nu e vorba doar de aceasta marca . :)

 

Later edit :

Si inca ceva , din pacate sunt foarte multi posesori care atunci cand se strica ceva o duc la service , vad factura , o achita si atat . Si aici nu ma refer doar la romani . PREA putini sunt cei care sunt interesati de cum trebuie exploatata o masina si mai ales care sunt efectele exploatarii gresite a acesteia . Cei care se vaita de probleme minore precum martori aprinsi in bord sau bucsele de la bascula care trebuie schimbare relativ des in functie de calitatea drumurilor (10 - 20 de mii km) sunt oameni care vor ca masina lor sa fie pe deplin o marca premium si daca se poate sa se ocupe singuri de ea . E foarte usor sa ajungi la service sa zici " domle' nu merge / troncane / are ceva " insa nu la fel de usor e sa afli singur care e problema si daca se poate , sa o si rezolvi .

 

Later later edit :)

Credeti ca numarul exact al turbinelor , volantelor (e46) sau al tachetilor care au cedat inainte de vreme il va sti careva vreodata ? Din sondaje sigur nu , poate doar din numarul cazurilor celor care au ajuns in service-uri . Dar nici pe ala nu-l vom sti vreodata sigur :lol: .

Edited by Damian Razvan
Link to comment
Share on other sites

Scopul oricãrei afaceri este sã aibã un profit cât mai mare cu costuri cât mai mici.

Dacã scazi costurile foarte mult ºi vinzi lucruri de proastã calitate, acest lucru va duce la scãderea vânzãrilor, deci nu merge.

 

Tu ai vrea sĂŁ plĂŁteÂşti mult mai mult pe un BMW nou ca sĂŁ te ĂžinĂŁ 20-30 de ani? :)

 

Eu cred cĂŁ BMW-urile noi au preĂžuri corecte.

Mã uitam acum câteva zile la niºte poze foarte mari fãcute noii seria 5.

Incredibil ce finisĂŁri la interior, ce calitate...

 

Eu cred cĂŁ singurii care pot emite pĂŁreri corecte asupra fiabilitĂŁĂžii unei maÂşini sunt primii proprietari.

DacĂŁ iei o maÂşinĂŁ sh, nu poĂži cunoaÂşte modul ĂŽn care acea maÂşinĂŁ a fost ĂŽntreĂžinutĂŁ Âşi exploatatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Sunt extrem de putini de proprietari de BMW-uri noi in Romania. Si din aia putini nu stiu cati intra pe forum. Treaba cu turbina la 2.0d o stiu ca a fost cu probleme de mult, mult mai putin la e90 decat la e46 ce e drept dar totusi exista in continuare se pare. Si nu de pe forumul asta, ci altele din alte tari unde sunt mult mai multi posesori de BMW luate de noi si intretinute corespunzator.

Daca vor sa castige increderea consumatorilor si sunt asa de fiabile ce nu publica ei niste date. Uite domle, s-au vandut 500k de e90 320d din care la 50 de buc a picat turbina in garantie din cauza ca proprietarul nu sta cu motorul pornit 5 min dupa ce ajunge la destinatie.. ..

Link to comment
Share on other sites

O pãrere din auzite nu va avea niciodatã greutatea unei pãreri din proprie experienÞã.

 

ÂŞi eu m-am uitat pe multe forumuri BMW sau auto din afarĂŁ, n-am sesizat porniri ĂŽmpotriva fiabilitĂŁĂžii.

 

Uite unele pĂŁreri: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=544222

 

Da, turbinele mai si picĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu e o regulĂŁ.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, dacĂŁ ai bani sĂŁ ĂŽntreĂžii un E46, ai Âşi 300-400 € pentru o turbinĂŁ sh.

Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ pĂŁrerea mea, dacĂŁ ai bani sĂŁ ĂŽntreĂžii un E46, ai Âşi 300-400 € pentru o turbinĂŁ sh.

 

Pai tocmai asta e problema, ca acea turbina sh este la jumatatea vietii sau dupa jumatate. Si va cadea deci, mai repede decat cea originala a masinii. Ca daca iti e rusine sau scarba sa stai 5 min la relanti sa ti se raceasca turbina, vei strica si aceasta turbina extrem de repede. Piesele acestea care pur si simplu se uzeaza...nu prea este indicat sa le iei la mana2a, dupa parerea mea. E adevarat ca noua costa o gasca de bani...dar macar e noua, nu risti sa iei una chinuita gata care sa mai tzina cateva mii de km.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu trebuie sa generalizam problema turbinei, hai sa luam si lucrurile bune ale masinii. De turbina si alte probleme putem discuta zile intregi. A fost o problema la mai multe masini, hai sa facem un sondaj sa vedem cine a avut probleme cu turbina intre 50000-100000km, 100000-150000km, 150000-200000km, 200000km in sus.
Link to comment
Share on other sites

si cine stie km reali ? se fac si in Germania la masinile mai vechi manerii, mai putin la astea mai noi, cu cu cat e valoarea mai sus cu atat e mai riscant pentru ei, dapoi cumparate din targ ...

Asa ca dracul stie la cat au picat de fapt sau la cata turbina SH sau reconditionata este...

Ciupanezule, cauta pe UK consumer reports, bmw 320d, o sa citesti niste povesti horror cu masina asta si procese cu bmw cu masini abia iesite din garantie, 50-80k si turbine picate cate vrei...nu iti vine sa crezi...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Poate este vorba de cele prefacelift, varianta de 136 cp.

Aceste probleme au fost cu siguranÞã rezolvate În cazul E46 320d facelift. (150 cp)

 

Pai tocmai asta e problema, ca acea turbina sh este la jumatatea vietii sau dupa jumatate. Si va cadea deci, mai repede decat cea originala a masinii. Ca daca iti e rusine sau scarba sa stai 5 min la relanti sa ti se raceasca turbina, vei strica si aceasta turbina extrem de repede. Piesele acestea care pur si simplu se uzeaza...nu prea este indicat sa le iei la mana2a, dupa parerea mea. E adevarat ca noua costa o gasca de bani...dar macar e noua, nu risti sa iei una chinuita gata care sa mai tzina cateva mii de km.

 

Acea turbinĂŁ sh poate sĂŁ mai ĂžinĂŁ 40-50 000 km, nu este o regulĂŁ sĂŁ pice la un anumit numĂŁr de km.

 

Atâta timp cât o verifici la achiziÞie, nu iei Þeapã cu o turbinã sh.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.