Jump to content

senzor termometru


djicebz

Recommended Posts

salutare, cred ca s-a stricat senzorul la termometru ca imi arata -37 gr mereu...am un e 36 320i cu obc 11 butoane....stie cineva unde e senzorul si daca se schimba si mai ales unde gasesc un sezor?

 

 

multumesc

este in traectul de aer care raceste discul de frana pe partea stanga

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

salutare, cred ca s-a stricat senzorul la termometru ca imi arata -37 gr mereu...am un e 36 320i cu obc 11 butoane....stie cineva unde e senzorul si daca se schimba si mai ales unde gasesc un sezor?

 

 

multumesc

 

Vezi sa nu ai fire intrerupte.

Senzorul il poti verifica la alta masina (se potriveste la multe bmw-uri.. E30, E36, E46, E39..).

Dar vezi ca dupa ce il legi trebuie sa astepti cateva minute pana incepe sa indice ceva.

Link to comment
Share on other sites

salutare, cred ca s-a stricat senzorul la termometru ca imi arata -37 gr mereu...am un e 36 320i cu obc 11 butoane....stie cineva unde e senzorul si daca se schimba si mai ales unde gasesc un sezor?

 

 

multumesc

 

Vezi sa nu ai fire intrerupte.

Senzorul il poti verifica la alta masina (se potriveste la multe bmw-uri.. E30, E36, E46, E39..).

Dar vezi ca dupa ce il legi trebuie sa astepti cateva minute pana incepe sa indice ceva.

 

 

ok ms, si inca ceva.....cand pornesc masina arata temp care e normal afara dar dupa jumate de ora dupa ce merg cu ea si se incalzeste motor etc.....se ridica....de ex de la -3 se duce la 25-30 de gr

Link to comment
Share on other sites

trebuie verificat tot traseul de fire pana la senzor si senzorul in sine, nu am mai auzit de senzor de temperatura defect in asa hal (e doar o rezistenta variabila in fuctie de temperatura daca se rupe sparge sau defecta trebe sa indice o temperatura constanta dar aiurea)

 

adi_JOL

la E46 daca te referi la senzorul din partea dreapta de sub bara din fata acela e senzorul de aier fals care iti recircula automat aierul in masina daca da fum unu in fata ta.

Edited by BlackAngel
Link to comment
Share on other sites

salutare, cred ca s-a stricat senzorul la termometru ca imi arata -37 gr mereu...am un e 36 320i cu obc 11 butoane....stie cineva unde e senzorul si daca se schimba si mai ales unde gasesc un sezor?

 

 

multumesc

 

Vezi sa nu ai fire intrerupte.

Senzorul il poti verifica la alta masina (se potriveste la multe bmw-uri.. E30, E36, E46, E39..).

Dar vezi ca dupa ce il legi trebuie sa astepti cateva minute pana incepe sa indice ceva.

 

Senzorul de temperatura exterioara este la fel de la e30,e34 si e36,la e39 este alt model si alta mufa si la e46 la fel....am senzor de temperatura exterioara daca vrei sa iti cumperi la 80 lei...0723.77.67.67

Link to comment
Share on other sites

la E46 daca te referi la senzorul din partea dreapta de sub bara din fata acela e senzorul de aier fals care iti recircula automat aierul in masina daca da fum unu in fata ta.

Senzorul pentru recircularea automata a aerului - AUC, este montat in compartimentul motor, nu sub masina. Si acel senzor nu arata nici pe departe ca unul de temperatura, nu ai cum sa-i confunzi.

 

PS : Ce inseamna aier fals?

Link to comment
Share on other sites

Prin "aier fals" m-am referit la aierul imbaxit cu fun care provine de la participantul la trafic ce se afla in fata ta (m-am exprimat gresit ? )

- sa inteleg ca acel senzor care l-am descris sa fie exact cel de temperatura pentru E46 ? acel senzor se afla exact sub proiectorul din dreapta al bari din fata, are 2 fire care vin din compartimentul motor si arata cam asa

post-12537-1262377606_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

:) Bavaria sa inteleg ca sunt luat peste picior ? imi pare greu sa cred ca te-ai putut gadi pe bune la asa ipoteza si concluzie, fiind un senzor de temperatura nu este nimic mai mult decat o rezistenta variabila si chiar daca e dat cu banda izoler nu trebe sa aiba eroare mai mare de 0,5 grade, poate doar un lag de sesizare a temperaturi in timp real.

Eu am crezut ca este senzorul de recirculare dat fiind pozitionarea si forma ciudata dar m-am informat si imi cer scuze pentru dezimformarea din primul post. ACELA ESTE SENZORUL DE TEMPERATURA pentru E46 nfl

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cefi pentru lectia de scriere a limbi romane, nu am fost un elev eminent in generala :) se pare ca am de suferit pe tema asta. Preferam postul tau inainte ca cei 2 sa isi cam bata joc ... Edited by BlackAngel
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cefi pentru lectia de scriere a limbi romane, nu am fost un elev eminent in generala :) se pare ca am de suferit pe tema asta. Preferam postul tau inainte ca cei 2 sa isi cam bata joc ...

Cu 2 i daca se poate :lol:

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

Cred, insa nu sunt sigur, ca si la masina mea senzorul este defect - asa am cumparat-o. Am motorul M43 de 1.6.

Imediat ce dau contact acul de la indicator se ridica cu 2 mm si pe urma nu se mai misca.

La inceput s-a mai intamplat ca indicatorul sa functoneze corect, insa numai pentru cateva minute, dupa care acul a coborat la pozitia rece.

 

Am citit in maualul de reparatii ca senzorul poate fi testat in urmatorul fel:

- se deconecteaza mufa de la senzor

- se leaga firele cu o bucata de sarma

- daca ceasul de bord functioneaza, acul se ridica la maxim, in caz ca senzorul este defect

 

Problema este, ca am doi senzori, unul in fata sa unul in spate, greu accesibile. Asa am inteles ca senzorul din fata este cel al indicatorului de bord. Am legat firele de la mufa, am pornit motorul, insa nu s-a intamplat nimic, adica acul de la indicator s-a ridicat tot cu 2 mm.

Am incercat testul si cu senzorul din spate, insa motorul nici nu s-a pornit. Probabil ca din cauza unui program de siguranta impotriva supraincalzirii. Adica computerul masinii a detectat ca temperatura este critica si a interzis pornirea motorului. Dupa ce am pus mufa la loc, masina a pornit.

 

Ce parere aveti? Am un senzor defect, un contact corodat/ruptura de fir sau un indicator de bord defect? Mentionez ca am desfacut toate mufele rotunde, apoi am scos si instrumentul de bord, am curatat contactele cu spray, insa porblema tot nu s-a rezolvat. Un senzor defect poate produce simptomele sus descrise? Momentan sunt in cautarea unei interfete pentru INPA, la un pret rezonabil, sa citesc codurile de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.