Jump to content

pierd lichid spalator parbriz bmw 320d e90 2006.03


belitutz

Recommended Posts

I se poate Întâmpla oricui ...

 

Ăi-a ieÂşit un furtun ... nu ai decât sĂŁ pui apĂŁ Âşi sĂŁ vezi pe unde curge.

 

Sau vezi ca se desface foarte usor vasul cu lichid , la mine curgea pe dedesuptul vasului la furtunul care intra in el , am lipit zona cu poxipol simerge super , Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut

 

ai rezolvat problema? mi se intampla si mie iar la service filaret si-a dat un nene cu parerea ca e posibil sa fie slabita tija care intra in spalatorul de faruri si ca s-o schimb... deh, ii era sila sa verifice exact, prea multa munca pentru o problema asa de mica... lichidul imi curge sub farul stanga, chiar sub bara, unde aparatoarea de dedesubt are o buza de protectie...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sa va spun problema mea daca aveti vreo idee sau parere este bine venita ...

 

deci ..am desfundat duzele ca erau infundate acum imi baga apa in ele merg ...si deodata se opres ...merg incet ... e posibil sa traga aer pe undeva pe instalatie?eu in prima faza la asta m.am gandit .

va salut.

Link to comment
Share on other sites

Hint: ca sĂŁ nu mai pierdeĂži toatĂŁ apa de spĂŁlat farurile+parbriz, spĂŁlaĂži numai parbrizul (cu farurile oprite/stinse). Ăn felul ĂŁsta apa nu merge ĂŽn partea de jos la faruri Âşi implicit nu mai curge. ExperienÞã personalĂŁ, nu din auzite. :)
Link to comment
Share on other sites

Mie imi curgea tot timpul, chiar si cu masina parcata. Gaseam balta sub farul respectiv. Dar l-am lasat sa curga si nu am mai completat, dupa ce schimb spalatorul completez si cu lichid.

Poate la E46 e alt sistem. La mine cand am scos furtunul din spalator venea permanent lichid pe el.

 

Cred ca furtunul e conectat undeva la baza vasului de lichid si se creeaza presiune pe el, astfel curgand tot timpul lichid.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Mie imi curgea tot timpul, chiar si cu masina parcata. Gaseam balta sub farul respectiv. Dar l-am lasat sa curga si nu am mai completat, dupa ce schimb spalatorul completez si cu lichid.

Poate la E46 e alt sistem. La mine cand am scos furtunul din spalator venea permanent lichid pe el.

 

Cred ca furtunul e conectat undeva la baza vasului de lichid si se creeaza presiune pe el, astfel curgand tot timpul lichid.

 

Cred cĂŁ este acelaÂşi sistem, aceeaÂşi idee de funcĂžionare. MotoraÂşul care trimite apa cĂŁtre faruri este pe sistem de supapĂŁ sau mĂŁ ĂŽnÂşel?

 

Da ºi eu am pierdut toatã apa din vas cu maºina stând pe loc (motor oprit), dar Înainte de aia am folosit spãlarea farurilor ºi s-a creat probabill "drumul".

Nu Âştiu, ideea e cĂŁ ulterior nu am mai folosit spĂŁlarea farurilor Âşi nu am mai pierdut lichid. Tricky issue! :)

Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ este acelaÂşi sistem, aceeaÂşi idee de funcĂžionare. MotoraÂşul care trimite apa cĂŁtre faruri este pe sistem de supapĂŁ sau mĂŁ ĂŽnÂşel?

 

Da ºi eu am pierdut toatã apa din vas cu maºina stând pe loc (motor oprit), dar Înainte de aia am folosit spãlarea farurilor ºi s-a creat probabill "drumul".

Nu Âştiu, ideea e cĂŁ ulterior nu am mai folosit spĂŁlarea farurilor Âşi nu am mai pierdut lichid. Tricky issue! :)

nu ºtiu dacã e cu supapa sau nu,dar primeºte comanda electricã ca sa creeze presiune pentru spalatoarele de faruri, pentru ca se aude un releu in compartimentul tabloului de sigurante când se spalã farurile.

La mine a curs vreo 4-5 zile pana mi-a apĂŁrut martorul de nivel lichid parbriz scĂŁzut si nu am mai completat,asa ca nu mai are ce curge :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 years later...
Salut,ma poate ajuta cineva ,am un X3 e 83 ,si pierd lichidul de spalat ,am vazut ca mocheta pe partea dreapta spate este uda rau ,are cumva legatura cu lichidul de spalat parbrizul,exista furtune pentru spalatorul din spate care traverseaza pe sub mocheta ???? va multumesc anticipat !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salut.

Am fost in Austria la ski si a nins enorm pe masina, tot botul masinii era in zapaza si am spalat parbrizul. In ziua urmatoare am constatat ca nu mai amlichid de parbriz, desi mi s a parut ca s a cam terminat prea repede. Am observat acum ca imi curge si cand stau pe sub farul din stanga.

Cum pot remedia problema?

ms.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.