Jump to content

Cauciucuri


adi1987

Recommended Posts

Salut, am si eu o problema, cand am cumparat masina am primit si un set de cauciucuri de iarna, bonus ca sa zic asa, acum cand le-am pus, am observat k daca trec de 80-100 km/h incepe si vibreaza volanu apoi toata masina, daca scad viteza sub cea mentionata nu mai face asa, plus ca mai e o chestie, atunci cand intru in gropi sau denivelari imi vibreaza si la viteze mai mici si se aude un "clontz" ca atunci cand ai o bucsa dusa sau asa ceva! atunci cand le-am montat le-am si echilibrat rotile! deci ce sa fie oare? mentionez ca atunci cand am avut cauciucurile de vara montate nu aveam problemele astea! help pls, multumesc anticipat!

 

Salut, am si eu o problema, cand am cumparat masina am primit si un set de cauciucuri de iarna, bonus ca sa zic asa, acum cand le-am pus, am observat k daca trec de 80-100 km/h incepe si vibreaza volanu apoi toata masina, daca scad viteza sub cea mentionata nu mai face asa, plus ca mai e o chestie, atunci cand intru in gropi sau denivelari imi vibreaza si la viteze mai mici si se aude un "clontz" ca atunci cand ai o bucsa dusa sau asa ceva! atunci cand le-am montat le-am si echilibrat rotile! deci ce sa fie oare? mentionez ca atunci cand am avut cauciucurile de vara montate nu aveam problemele astea! help pls, multumesc anticipat!

 

mai m-am gandit k poate sunt cele din fata neechilibrate bine si le-am schimbat cu cele din spate si tot asa face!

Link to comment
Share on other sites

...plus ca mai e o chestie, atunci cand intru in gropi sau denivelari imi vibreaza si la viteze mai mici si se aude un "clontz" ca atunci cand ai o bucsa dusa sau asa ceva!...

 

...mai m-am gandit k poate sunt cele din fata neechilibrate bine si le-am schimbat cu cele din spate si tot asa face!...

 

din ce spui tu sunt duse bucsele, sau chiar sunt indoite bratele.

Link to comment
Share on other sites

...plus ca mai e o chestie, atunci cand intru in gropi sau denivelari imi vibreaza si la viteze mai mici si se aude un "clontz" ca atunci cand ai o bucsa dusa sau asa ceva!...

 

...mai m-am gandit k poate sunt cele din fata neechilibrate bine si le-am schimbat cu cele din spate si tot asa face!...

 

din ce spui tu sunt duse bucsele, sau chiar sunt indoite bratele.

 

ok sa zicem k asa e! atunci cu cele de vara de ce n-am avut probleme, exact aceleasi dimensiuni! doar cu cele de vara am mers 170km/h si nu vibra sau troncanea nmk

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ''de ce ?''

La un passat din 2000 si la un 520i din 1998 am avut problemele astea. La Passat am schimbat ambele brate cu tot cu bucse, iar la 520i doar bucsele.

 

Nu este neaparat ca un efect sa apara treptat si sa il simti doar in faza maxima. Poate ai luat o groapa care a fost picatura care a umplut paharul :)

La un service sigur iti spune care este cauza. O ridica si se uita. O sa vada mai bine bieleta antiruliu, bucsele de la brat, bucsele astea din capatul telescopului.

Link to comment
Share on other sites

trebuiau echilibrate rotile

daca sunt echilibrate nu trebuie sa-ti mai faca in nici un fel masina (indiferent de viteza)

mergi la o vulcanizare si echilibreaza-ti rotile, te va costa undeva la 10 ron de roata

 

bafta

 

 

cand am pus cauciucurile astea de iarna le-am si echilibrat dar nu cred k acu facut cei de la vulcanizarea aia (vulcanizare necunoscuta ca nume) o treaba prea buna! cred k o sa merg la dunlop sau la una mai serioasa sa vada care e treaba!

 

De la cauciucuri nu are cum sa fie! Bratele sau bucsele trebuie verificate.Vibratiile in volan au legatura cu rotile doar daca sunt dezechilibrate,in nici un caz cu cauciucurile (nu au umflaturi...nu? )

 

nu au umflaturi, chestia e ca, cu cele de vara mergea perfect, si in momentul cand le-=am pus pe astea de iarna face figuri, nu cred ca s-au stricat chiar in clipa urmatoarele bucsele sau etc asa deodata!

Link to comment
Share on other sites

Bratele sunt de vina. Bucsele sunt duse. Cred.

Daca cumva acum au alte dimensiuni, si o presiune mai mare decat in celelalte...se amplifica efectul.

 

aceleasi dimensiuni, aceiasi presiune si cele de vara si cele de iarna, pe cele de vara nu am nici o problema!

Aceaiasi problema am avut-o si eu,la mine a fost o janta ovalizata.

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce cu rotile de vara nu au fost probleme si bataile au aparut dupa montarea rotilor de iarna, e clar ca problema apare de la montarea noilor roti. Pot fi mai multe cauze, janta indoita, echilibrare proasta sau chiar vreun cauciuc cu ceva defect de fabricatie.

Sau poate imediat dupa montarea rotilor de iarna sa fi luat vreo groapa mai mare si sa se fi stricat ceva pe acolo. Ca sa fii cu inima impacata monteaza inapoi rotile de vara si da cateva ture. Daca zgomotul/bataia dispare problema e suta la suta de la rotile de iarna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.