Jump to content

discurile de frana la e36


cata precup

Recommended Posts

sal..imi tremura volanul foarte tare la franare pe la 80la ora la un 316i.cred ca discurile sunt ovalizate..intrebarea mea e daca pot pune discuri de 320 care au286*22 fata de cele originale care au 286*12.la 318i pe realoem scrie ca se pot pune ambele modele de discuri.dar la 316 nu arata aceasta optiune.cineva sa ma lamureasca ce sa cumpar?
Link to comment
Share on other sites

Si daca le alezeaza la strung care e problema ? Cu ce le strica daca sunt deja stricate ? :lol: :)

 

Nu este mai uÂşor sĂŁ-Âşi cumpere o maÂşinĂŁ pe care Âşi-o permite?

Dacã nu-Þi permiÞi niºte discuri noi care sunt pânã la urmã consumabile, Înseamnã cã nu-Þi permiÞi de fapt maºina.

Link to comment
Share on other sites

true words you speak here ...

 

toate improvizatiile astea nu iti repara de fapt masina, ba dimpotriva risti mai mult cu ea. gandeste-te ca ai un disc stramb, il bagi la strung, il faci " ca nou", prin aschiere sau mai stiu eu ce. eh, fiind stramb, strungul ia de unde e stramb, aducand in plan suprafata discului. asta inseamna ca de acolo de unde strungul a aschiat, discul ESTE MAI SUBTIRE, discul va avea grosimi diferite pe diverse zone ale lui. si eu chiar n-am curaj sa circul cu o asemenea masina

Link to comment
Share on other sites

la strung banuiesc ca il va subtia dar oricum discurile sunt aproape noi..voi incerca mai intai aceasta modalitate si daca subtiaza prea mult din ele atunci le voi schimba.oricum problema o am doar pe partea dreapta.intrebarea mea era daca pot sa pun discuri ventilate pe etrierul meu

 

cu siguranta il va subtia pe anumite zone, problema se pune cat de stramb e, cat de mult va aschia din el. eu unul iti spun sincer, cu siguranta n-as face asta. dar fiecare face cum crede. oricum vei scurta viata discului, bagandu-l la strung, si daca zici ca doar cel de pe dreapta e "vinovat", cel din stanga va ramane asa, si vei avea 2 discuri cu grosimi diferite! ele se vor uza uniform, in schimb cel din dreapta va trebui schimbat mai devreme. te vei trezi ca va trebui sa schimbi un disc terminat, si unul inca bun!

Link to comment
Share on other sites

true words you speak here ...

 

toate improvizatiile astea nu iti repara de fapt masina, ba dimpotriva risti mai mult cu ea. gandeste-te ca ai un disc stramb, il bagi la strung, il faci " ca nou", prin aschiere sau mai stiu eu ce. eh, fiind stramb, strungul ia de unde e stramb, aducand in plan suprafata discului. asta inseamna ca de acolo de unde strungul a aschiat, discul ESTE MAI SUBTIRE, discul va avea grosimi diferite pe diverse zone ale lui. si eu chiar n-am curaj sa circul cu o asemenea masina

 

Ai dreptate in afara de partea cu strungirea. La strung se ia din ambele parti ale discului deci prin urmare nu va rezulta un disc cu grosimi diferite. Dealtfel sunt ateliere specializate, cu aparate dedicate pentru asemenea operatii, care rectifica discuri si tamburi de frana, daca respectivul disc nu e foarte uzat e posibil sa mearga pentru un timp oarecare, desigur circuland foarte precaut.

Link to comment
Share on other sites

Totusi tin sa precizez ca atat discurile cat si tamburii au o cota peste/sub care nu se mai pot folosi, deci daca prin strungire nu se depaseste aceasta cota ele pot fi folosite in continuare. Aceasta strungire a discurilor/tamburilor nu e intotdeauna solutia de "buget", ea e folosita si pentru inlaturarea "buzei" discului/tamburului si/sau a anumitor "denivelari" de pe suprafata de contact cu ferodoul, cu respectarea cotelor sus-mentionate.

In concluzie, daca discurile sunt suficient de groase, se poate incerca rectificarea lor prin strungire, bataia respectiva (banuiesc) fiind de ordinul zecimilor de milimetru, doar ca e posibil sa fie doar o solutie de scurta durata. In cazul in care discul respectiv este destul de uzat, iar prin strungire se ajunge aproape de/se depaseste cota limita de uzura, atunci singura solutie este inlocuirea ei.

Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur cã ºi În alte Þãri civilizate se procedeazã astfel, doar nu e o chestie de "buget". :)

 

Multe firme americane procedeaza asa pentru masinile aflate in garantie.Daca apare o problema care este de la discuri ele sunt rectificate, nu sunt schimbate cu altele noi.Este o solutie de a salva bani, insa pe termen lung poate fi mai costisitoare, cel putin asta a fost parerea celor de la BMW deoarece ei nu aproba asa ceva.

Deocamdata BMW-ul nu a cerut ajutor de la guvern, GM-ul insa a cerut.

Link to comment
Share on other sites

Multe firme americane procedeaza asa pentru masinile aflate in garantie.Daca apare o problema care este de la discuri ele sunt rectificate, nu sunt schimbate cu altele noi.Este o solutie de a salva bani, insa pe termen lung poate fi mai costisitoare, cel putin asta a fost parerea celor de la BMW deoarece ei nu aproba asa ceva.

Deocamdata BMW-ul nu a cerut ajutor de la guvern, GM-ul insa a cerut.

 

Foarte interesant, n-aÂş fi crezut cĂŁ o firmĂŁ producĂŁtoare de maÂşini foloseÂşte aceastĂŁ variantĂŁ.

Pe de altã parte, probabil cã cei care rectificã discurile fac acest lucru cu simÞ de rãspundere ºi nu la miºto aºa cum se Întâmplã În România.

Link to comment
Share on other sites

Verifica intai bucsile de la bara stabilizatoare, daca sunt duse pot da aceleasi simptome ca si discurile de frana deformate. In cazul in care problem a e din bucsi, alea sunt ieftine.

 

La multi ani!

 

Arata-mi intrun link te rog care sunt bucsile de la bara stabilizatoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.