Jump to content

Interpretare test INPA vs. Engine Load


roco123

Recommended Posts

Mi-a atras atentia Engine Load...

Stiu ca e vorba de amestec, se poate sa fie prea bogat? daca am engine load mare...

 

Inainte de a da catalizatoarele jos, aveam 110, acum sta pe la 82. Fiind cu mult peste grafic, si cu semnul exclamarii, mi-a ridicat un semn de intrebare.

 

Se poate ca din cauza softului sa fie treaba asta?

Sau ca ecu crede ca e vorba de admisia stock, cand colo eu am de m50 care e mai permisiva cu 40% fiind astfel schimbat amestecul...

 

 

Masina nu da eroare deloc, am sonde lambda noi, debitmetru nou, regulator ralanti nou, mai valva PCV trebuie sa cumpar...

Nu am pierderi de vacuum, ralantiul e cum ar trebui sa fie, masina e sprintena, pe toata banda de turatie, cu alte cuvinte, totul pare normal.

 

http://img690.imageshack.us/img690/8079/inpa.png

 

 

Rog pe cei in cunostinta de cauza sa-mi ofere un sfat, un sprijin in aceasta problema.

 

Multumesc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Engine load

Also known as relative cylinder charge. It represents the percentage of air (compared to standard density) in each of the cylinders. 100% load means each cylinder has the mass of air as an equivalent volume at standard density. Injested air mass is calculated from MAF value (mass/time) divided by RPM (1/time) to yield a mass. Standard mass is calculated by engine displacement (volume) divided by standard density (mass/volume). The ratio of the two is load. It is used in real time to control all other values including boost and fueling.

 

Engine load specified

The maximum target load based on programmed values; generally depends only on RPM

 

 

Asta am gasit...

Link to comment
Share on other sites

Din cate inteleg eu din graficul asta , motorul tau ia prea mult aer sau "crede" ca nu e corect debitul de aer.

Posibil sa fie diferenta dintre cele doua valori :Pe de-o parte sunt 82mg aer/ciclu=5.4 kg/h iar pe de alta parte mass citeste 11kg

Nici temperatura aerului la admisie nu e ok.

 

 

Nu stiu exact cum sta treaba, asta e interpretarea mea, mai incerc sa mai aflu.

Link to comment
Share on other sites

Pai faza e ca motorul, e unul modificat, mai precis admisia. Admisia ce o am acum, e de la motorul m50b25, adica de pe 325i e36... aceasta galerie de admisie permite cu 40% mai mult aer in cilindri decat cea stock.

 

In stanga e admisia stock, in dreapta, asta schimbata.

 

Se prea poate ca debitul mare de aer sa fie responsabil. :)

 

 

http://www.bmw-m.net/TechData/images/Intake_Port_Comparo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Engine load

Also known as relative cylinder charge. It represents the percentage of air (compared to standard density) in each of the

 

Da, este vorba despre semnalul dat de debitmetru cand se accelereaza motorul.Daca ai niste valori de referinta iti poti da seama uneori daca debitmetrul este defect.Eu asa stiu cel putin.

Daca nu ai erori sau nu sunt probleme cu motorul eu nu mi-as bate capul.

Link to comment
Share on other sites

.. aceasta galerie de admisie permite cu 40% mai mult aer in cilindri decat cea stock.

 

Se prea poate ca debitul mare de aer sa fie responsabil. :)

Simplul fapt ca permite mai mult aer nu implica ca se si intampla asa :lol: . Tu ai schimbat cumva si corpul clapetei de acceleratie?

Daca nu ai schimbat si corpul clapetei de acceleratie oricum nu va avea cum sa treaca mai mult aer.

Totodata, cantitatea de aer marita ar fi vizibila in sarcina, nu la ralanti, ori tu ai eroarea si la ralanti.

Link to comment
Share on other sites

Pai cand dau READ ERROR, nu am nici o eroare. Ce e in graficele alea nu apare a eroare.

 

 

Pe F4 am dat rear error, NO ERROR PRESENT, am dat si read shadow error, la fel 0.

 

Inainte sa schimb sondele, aveam eroare de la ele.

 

 

Dupa mine daca dau read error si e 0 error, pai nu sunt erori....

 

Si eroarea de la regulatorul de ralanti e aiurea, fiindca e nou, bosch OEM.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.