Jump to content

E90 318i - Fiabiliate


Adrian M

Recommended Posts

Salut!

Deschid acest topic pentru ca am cautat ceva vreme printre topicurile de la Seria 3 si nici cu ajutorul functiei Search nu am gasit un topic in care posesorii de 318i E90, de pe acest forum, sa isi exprime impresiile despre fiabilitatea acestui motor. Orice pareri despre consum, electronica, probleme des intalnite, piese schimbate si pretul lor, km parcursi etc. sunt binevenite! Hai sa vedem si cati posesori de 318i E90 suntem!

Sunt un proaspat posesor al acestui model si doresc sa aflu cat mai multe despre noua mea masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce sa zic...in 5 zile de cand am masina si 700km parcursi, pot sa zic ca mi se potriveste de minune. Fata A3-ul pe care il aveam inainte(2005/motor 1.6)

masina asta mi se pare un tanc si ca noua la cei aproape 50.000km pe care ii are la bord. Motorul trage suficient de bine pentru mine si, fiind pe benzina, sper sa fie si fiabil(am vazut problemele de la 320d si ma felicit ca nu am ales unul) . Singura problema este ca display-ul RadioCd-ului are o linie arsa/stricata si as dori sa stiu daca a mai avut cineva problema asta(a mai fost schimbat un RadioCd in 2008, la 28.000km). Si mai am o nedumerire legata de butonul REST-cand il apas nu se intampla nimic. Ce trebuie sa faca? Cam atat acum, abia invat masina :)

Edited by Barbierul din Sevilla
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In 1400km de trafic muresean si clujean, pe BC imi arata consum mediu 8.6l/100km, iar un consum real in oras este de 10.5-11 dupa estimarile mele. Total multumit de masina de pe 30 dec pana acum. As vrea sa-i repar si display-ul de la RadioCD si sa imi setez si intervalul pana la urmatoarea revizie, pentru ca la cine am pus-o pe tester mi l-a dereglat...Imi arata ca trebuia sa fac revizia de 200 km dar abia peste 6-7000 urmeaza in mod normal. Si am pierdut si datele despre placute, antigel, etc. :)
Link to comment
Share on other sites

Mai cititi inca o data ce a scris. Nu a zis ca e mai rapida decat Alfa cu motor de 166 cp, ci ca e o masina buna, corecta si probabil peste majoritatea masinilor de la noi din tara, care sunt Reno-uri, Pejo-uri, Opel-uri si altele cu motoare de sub 2000 si cel mai probabil aspirate. Eu asta am inteles.

Evident ca nu e racheta, si un cumparator normal nu isi ia 318i pentru liniute.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vad ca nu se inghesuie nimeni sa povesteasca asa ca mai scriu tot eu.

Am facut aproape 4000 de km de cand am masina (48800-52700) si sunt in continuare foarte multumit de ea. Merge impecabil si e exact ce am eu nevoie de la o masina in momentul de fata.

Singura problema aparuta a fost martor coloana directie, acum aproximativ 1800km, problema pe care am incercat sa o rezolv atunci cand mi-a aparut. Am fost la Autotransilvania Tg Mures si mi-au sters eroarea, cu recomandarea sa vin sa fac si o resoftare, pe care nu am mai facut-o si pana acum nu mi-a mai aparut nimic. Tind sa cred ca a fost din cauza bateriei, pornind masina dimineata cand erau temperaturile alea de -10 grade. Sper sa nu imi mai apara vreodata :)

Nu m-am documentat pana acum: distributia la E90 318i e pe curea sau pe lant? :)

 

P.S. Aveti curaj si mai scrieti si altii cu 318i pe aici, ca suntem cativa pe forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update.

Masina mea are acum ~54500 km si merge la fel de bine, nici o problema, nici o eroare.

Cat de sigure sunt datele indicate in bord privind schimbul de ulei/filtre/antigel/lichid frana/placute/etc.?

Ma iau dupa ce scrie acolo sau fac dupa mine?(adica mai repede) :twoup:

Astept si alte pareri pe aici, vad ca nimeni cu 318i nu scrie vreo parere...

 

P.S. Distributie pe lant inseamna ca nu trebuie schimbata, n-am nici o treaba cu distributia? Chiar nu ma pricep.

Link to comment
Share on other sites

Distributia pe lant se verifica cand ajungi pe la 400k km sau cand devine zgomotoasa. Nu e cazul la tine. Ulei si filtre nu as schimba in Romania la mai mult de 15k. La filtrul de aer e chiar foarte mult, cand o sa il schimbi si vezi cum arata o sa imi dai dreptate. Asta daca tii la masina. Daca o dai intr-un an doi si nu iti pasa de ea schimbi cand vrei.. si la 22-25k km, cand probabil vei fi avertizat de computer...

Placutele de frana, in mod normal au sensor de uzura si o sa te avertizeze cand trebuie schimbate. Ce iti apare in bord e o doar o estimare...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Normal ca tin la masina mea, chiar daca nu tin o masina prea multi ani, uleiul si filtrele le schimb la maxim 15.000 km. Urmeaza sa fie inlocuite peste 3.400 km, adica peste vreo 2 luni.

Niste recomandari pentru filtre si ulei aveti?

Inca nu sunt decis daca sa continui sa fac schimburile la reprezentanta (doar pentru stampila din cartea service) sau sa merg la un service normal (am intrebat si imi va pune si acolo stampila in carte)?

Link to comment
Share on other sites

un istoric corect al masinii va mari valoarea de revanzare. Pe de alta preturile la niste revizii simple la reprezentantele romanesti sunt exagerate. Tu stii daca merita sau nu. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Motorul trage suficient de bine pentru mine si, fiind pe benzina, sper sa fie si fiabil(am vazut problemele de la 320d si ma felicit ca nu am ales unul) .

fiecare masina are problemele ei.tu ce probleme sa ai la o masina cu care faci 10.000 km pe an si un consum de 8.6%.inseeamna ca mergi cu ea destul de frumos si nu sari de 3000 rot/min.vrei sa ai probleme????!??!?!

eu am facut cu o dacie pe injectie 135.000 km din 2002 pana in 2006 si pot spune ca motorul a primit cox la greu.o menajam pe drum prost,dar nu mi-a picat o piesa la ea.

Si eu te felicit ca nu ai un 320d ca tragea mai bine decat a ta. :twoup:

bafta.cred ca topicul era binevenit la rubrica "masina mea".sa vedem si noi bijuteria ta

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@Alex e logic sa aperi 320d-ul. Nu zic ca e o masina rea, din contra, insa masina mea e cea mai potrivita pt mine :twoup:

Fac pana in 20.000km, consumul mediu e de 9.1l/100km pe BC si vreo 10.5-11l/100km in oras, dupa estimarile mele. Masina merge sanatos, adica vede zilnic 5-6000rpm, dar nu sunt "racer" ca multi de pe aici.

Topic cu masina mea nu voi face pentru ca nu ii vad rostul. Cand voi detine o masina cu adevarat deosebita, poate o voi prezenta pe forumul corespunzator.

Intre timp mi-ar placea sa mai scrie si altii cu E90 318i pe aici, ca mai sunt cativa pe forum, dar...pauza.

 

Pana la urma am schimbat astazi toate filtrele, uleiul si placutele fata-spate plus senzori.

Pe BC imi arata ca mai duc 1400km cele spate si 8000km cele fata si totusi am decis sa le schimb.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Alex e logic sa aperi 320d-ul. Nu zic ca e o masina rea, din contra, insa masina mea e cea mai potrivita pt mine :twoup:

Fac pana in 20.000km, consumul mediu e de 9.1l/100km pe BC si vreo 10.5-11l/100km in oras, dupa estimarile mele. Masina merge sanatos, adica vede zilnic 5-6000rpm, dar nu sunt "racer" ca multi de pe aici.

Topic cu masina mea nu voi face pentru ca nu ii vad rostul. Cand voi detine o masina cu adevarat deosebita, poate o voi prezenta pe forumul corespunzator.

Intre timp mi-ar placea sa mai scrie si altii cu E90 318i pe aici, ca mai sunt cativa pe forum, dar...pauza.

 

Pana la urma am schimbat astazi toate filtrele, uleiul si placutele fata-spate plus senzori.

Pe BC imi arata ca mai duc 1400km cele spate si 8000km cele fata si totusi am decis sa le schimb.

nu apar in mod special 320d,din contra,mi-ar placea un 330 sau ceva mai mare,dar toate cheltuielile in plus ma retin.

poate pt tine este mai potrivit 318i,dar eu m-am referit exct la toate modelele cand am spus ca au cate o buba sau mai multe.

 

nu cred ca trebuie sa ai o masina de senzatie ca sa o prezinti.in felul asta ne conoastem intre noi mai bine.in plus orice idee buna este binevenita.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta am facut un drum de 1546 de km - 57039km la plecare, 58585km la sosire si am zis sa verific si consumul real al masinii la drum lung.

Eram curios pentru ca pe BC imi arata consumul mediu 9.1l/100km si stiam ca ia vreo 10,5-11l/100km in traficul urban, dupa estimarile mele.

La stilul meu de condus ma asteptam sa am un consum extraurban apropiat de cel afisat pe BC, dar am avut o surpriza placuta.

Am calculat cu metoda plin-plin, acul fiind fix la un sfert din rezervor in momentul plecarii si tot la un sfert cand am ajuns inapoi. Am alimentat in total cu 107,13 litri de benzina (mai am inca bonurile). Rezulta un consum de 6,9l/100km in conditiile in care am mers tare si foarte tare peste tot. In afara localitatilor+autostrada am mers intre 110-180km/h, am depasit, nu am asteptat dupa nimeni dar nici nu am riscat. Unde s-a putut am mers bine, inclusiv in localitati. In masina 5 persoane + portbagajul plin.

Plus de asta, sunt foarte multumit de cum a tras masina fiind plina, ma asteptam sa fie mai lenesa. Imi dau seama cum trag restul motorizarilor, 318i si 318d fiind cele mai mici motoare, deci e clar ca masina nu e submotorizata in nici o configuratie.

In rest numai de bine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.