Jump to content

E90 318i - Fiabiliate


Adrian M

Recommended Posts

UPDATE

 

2 poze de astazi:

 

post-28217-0-67660400-1305319984_thumb.jpg

 

post-28217-0-65774200-1305319991_thumb.jpg

 

Am trecut de 67.000 km si intr-un an si 4 luni si ~19.000km parcursi nu am avut nici o problema reala cu masina. Mi-a aparut o data martorul de la coloana de directie (eroare stearsa la reprezentanta si nimic mai mult), dupa o noapte friguroasa, mai tarziu dandu-mi seama ca din cauza bateriei, care era pe duca si pe care am inlocuit-o. Am mai avut o eroare la frane, aparuta cand am resetat din CB valorile pentru placute, dupa inlocuire, pentru ca nu mi-au fost inlocuiti ambii senzori odata cu placutele. Rezolvata si asta atunci pe moment. Mi-am mai cumparat un front panel pentru RadioCD Professional, al meu avand display-ul cu probleme (2 linii arse). Si cam atat, adica nimic ce tine cont de buna functionare a masinii. Nu bate, nu troncane, e la fel de inchegata ca la inceput si tot la fel de silentioasa. Daca i-as face si un polish ar fi ca noua :)

Sunt foarte multumit de masina si sper sa ma tina tot asa in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Da, acolo stau :)

Stai si tu prin zona?

 

316i pe E90 nu exista, doar pana la E46, dar sunt 316d (pe face-lift) si 318d, care probabil sunt mai lente decat acest 318i. Oricum, sunt motoare pentru mers decent, nicidecum pentru curse, liniute, etc.

 

frumoasa si ingrijita masina lui Adrian! am si condus-o,si se misca binisor,desi are cel mai mic motor !

 

Mersi, Cristi :thumbsup: Tu poti sa-mi zici Marius :laugh:

Edited by Adrian M
Link to comment
Share on other sites

Da, acolo stau :)

Stai si tu prin zona?

 

316i pe E90 nu exista, doar pana la E46, dar sunt 316d (pe face-lift) si 318d, care probabil sunt mai lente decat acest 318i. Oricum, sunt motoare pentru mers decent, nicidecum pentru curse, liniute, etc.

 

 

 

Mersi, Cristi :thumbsup: Tu poti sa-mi zici Marius :laugh:

 

Ba da man, exista 316i E90 insa din cauza motorului prea mic nu prea s-au cumparat si sunt foarte rare.Foarte frumoasa masina ta, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Bafta! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Nimic important, dar nici nu prea merg cu ea asa mult, am ajuns abia la 78.000 km.

Am schimbat pompa vacuum la sfarsitul anului trecut, pentru ca deja incep sa se simta anii si garniturile incep sa cedeze. Fiind din cauciuc nu-si mai pastreaza forma si nu mai etanseaza la fel de bine. Initial am schimb ce O-ring-uri se puteau schimba pe acolo, dar nu a durat multa vreme si iar a inceput sa scape ulei asa ca am schimbat piesa cu una noua, OEM. Am luat-o de la grozadan, a fost vreo 2-300 de euro, nu mai stiu exact. Am schimbat si garnitura de chiulasa tot atunci. Oricum, daca dai un search pe goagĂŁl vei vedea ca sunt lucruri banale ce apar in mod curent.

Momentan nu sunt decis daca mai pastrez masina un an sau o marit in vara asta, ca de bibilit as vrea mai multe, nu arata la fel de bine ca OKAZIILE de pe autovit, preparate de vanzare. Daca o tin, vreau sa-i vopsesc aripile ca se cojeste lacul in colturi(?!), o sa-i fac un polish si un detailing interior si i-as lua si un volan sport ca asta normal nu-mi mai place...si cam atat, cred.

Daca nu mergi cu ea ca un bezmetic, un 318i nu are cum sa-ti faca prea mari probleme pentru ca nu are un motor pretentios. Si daca nici km nu sunt "fara numar", poti sa stai destul de linistit.

Edited by Adrian M
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nimic important ...

Am schimbat pompa vacuum ...

Am schimbat si garnitura de chiulasa ...

sunt lucruri banale ce apar in mod curent.

Pe mine m-ai pierdut. :unsure:

 

Observ ca pe forum daca intrebi ceva legat de E90 benizna, ai sanse mari sa primesti zero raspunsuri. La indemnul lui Adrian, scriu si eu cate ceva pe aici.

Am N43 pe E91, 76 mii km. E la mine din toamna anului trecut. Singura problema: in aprilie s-a aprins check engine si motorul tremura la relanti. A disparut de la sine dupa cateva minute.

Nu sunt multumit 100% de cutie, uneori agata usor. Cred ca o sa incerc un schimb de ulei, orice sugestie ar fi binevenita.

Vad ca toti au vorbit pe aici de consum. Al meu papa intre 8 si 10 in oras, depinde de trafic. Pe ultimii 400 de km (doar oras) bc-ul indica 8.8. Extraurban, la mers normal, 5.8-6. Daca mergi ca o bunicuta poti scoate 5.5. Pe autostrazi (Budapesta-Viena, 140 pe ceas) 6.5.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@cdadan, mie cel putin mi s-au parut banale pentru ca am gasit destule topicuri pe internet despre pompa vacuum, garnitura de chiulasa si mai nou garnitura de la "oil filter housing" (nu stiu exact ce traducere are in limba romana). Mi-a scapat ulei pe acolo, am dat search si am gasit instant problema, deci cred ca e banala.

Apropo, pe unde stai/circuli prin Cluj? Nu cred ca ti-am vazut masina pana acum...

Link to comment
Share on other sites

Ca sa ajungi la pompa de vacuum trebuie desfacut capacul de la motor. Garnitura am observat ca nu mai etansa perfect, asa ca daca tot s-a schimbat pompa de vacuum am schimbat si garnitura, sa stiu sigur ca nu mai scapa ulei pe undeva. Nu mi se pare vreo tragedie o simpla garnitura.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am si eu un 318i automat din 2007. Am o problema despre care nu prea am aflat mare lucru. Cand plec de pe loc putin mai tare se aude la motor un croncanit ca de masina diesel si dispare dupa 3000 turatii pe minut. Cel mai usor se aude atunci cand urc o bordura. A mai avut cineva asa ceva? Nuconfund cu tacanitul specific de valvetronic.

In rest probleme de care se plang si altii: pompa vacuum, motorasul de la valvetronic da erori, sonde lambda, bielete directie, amortizoare (jante 17), probleme la sistemul audio.

Nu mi se pare o masina prea fiabila, avand in vedere pretul de pornire.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut! Am si eu 318i e90 2007 automata. Am luat-o cu 0 km si am parcurs personal fiecare km pana la cei 140.000 pe care ii are acum. Impresia generala este foarte buna, adica mi se pare de incredere si nu am de gand s-o dau prea curand. Sunt printre cei mai mari consumatori de benzina si nu mi-e rusine sa recunosc asta. In oras pot sa consum si 15 litri la suta, in afara am mers cu minim 6,2 la suta. Am indreptat ambele randuri de roti (vara/iarna, 16/17") de nenumarate ori din cauza gropilor si nesimtirii mele, dar supriza placuta vine de la service la fiecare revizie cand baietii imi spun ca nu are absolut nimic in neregula la partea de rulare. Nu am schimbat inca absolut nimic din ceea ce tine de rulare, ci doar placute si discuri de frana, garnitura de la baia de ulei si, in mod inutil, uleiul din cutia cu viteze si fulia alternator (la recomandarea specialistilor romani de la Bavaria), cateva becuri si randuri de gume. Recomand gumele Michelin ZP. Consuma ulei. Unii ar spune ca este normal daca schimb frecvent treptele la 4-5-6-6.5x1000 rpm. Intamplator, posed si un Subaru cu motor de 2000 cmc si cutie automata la care reusesc sa trec din a 3-a in a 4-a la 7000 rpm si 190 km/h si nu am adaugat in 150.000 km un gram de ulei. Ma rog, sa spunem ca asa trebuie… sa consume ulei. Ceea ce ma deranjeaza insa (si pana acum singurul lucru) este ca, incepand cu iarna trecuta, am capatat o vibratie la rece cand trec in D sau R, pana se incalzeste putin transmisia… cateva minute. Apoi totul este in regula. Din discutii cu diversi insi, mi s-a dat de inteles ca poate fi din cauza uleiului de transmisie, din cauza fuliei alternatorului ( :laugh: ) si chiar alta mai gogonata… Avand in vedere ca imi place sa imi intretin "placerea de a conduce" am respectat opinia specialistilor de la Bavaria, am dat purcoiul de bani si… ati ghicit corect… nu s-a imbunatatit in niciun fel comportamentul cutiei (ca pana si mie mi se pare evident ca e singura piesa care se poate manifesta asa). Singura idee plauzibila in problema vibratiei cu zgomot mi s-a parut aceea ca este afectat intr-un fel sau altul convertorul de cuplu, mai ales ca se pare ca cele 2.200 de lei irosite pe schimbul uleiului de transmisie nu au acoperit si uleiul din convertor, care este si foarte greu de schimbat… Tin sa precizez ca aceste informatii vin din perceptia mea asupra starii lucrurilor, nu inseamna neaparat ca am interpretat problema in modul cel mai corect. Altfel, inca nu am avut nicio problema electrica, electronica, de motor, de transmisie (cu exceptia celei prezentate deja). In final, consider ca este o masina cu care, daca esti sigur ca asta iti doresti, poti merge 10 ani fara dureri de cap. Daca intervine ceva, va tin la curent. Deocamdata, jos palaria, 318i! Aaa, am si x5 de cateva zile. Sper sa tina macar cat a tinut 3-ul. Salut!!
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu 318i e90 2007 automata. Am luat-o cu 0 km si am parcurs personal fiecare km pana la cei 140.000 pe care ii are acum. Impresia generala este foarte buna, adica mi se pare de incredere si nu am de gand s-o dau prea curand. Sunt printre cei mai mari consumatori de benzina si nu mi-e rusine sa recunosc asta. In oras pot sa consum si 15 litri la suta, in afara am mers cu minim 6,2 la suta. Am indreptat ambele randuri de roti (vara/iarna, 16/17") de nenumarate ori din cauza gropilor si nesimtirii mele, dar supriza placuta vine de la service la fiecare revizie cand baietii imi spun ca nu are absolut nimic in neregula la partea de rulare. Nu am schimbat inca absolut nimic din ceea ce tine de rulare, ci doar placute si discuri de frana, garnitura de la baia de ulei si, in mod inutil, uleiul din cutia cu viteze si fulia alternator (la recomandarea specialistilor romani de la Bavaria), cateva becuri si randuri de gume. Recomand gumele Michelin ZP. Consuma ulei. Unii ar spune ca este normal daca schimb frecvent treptele la 4-5-6-6.5x1000 rpm. Intamplator, posed si un Subaru cu motor de 2000 cmc si cutie automata la care reusesc sa trec din a 3-a in a 4-a la 7000 rpm si 190 km/h si nu am adaugat in 150.000 km un gram de ulei. Ma rog, sa spunem ca asa trebuie… sa consume ulei. Ceea ce ma deranjeaza insa (si pana acum singurul lucru) este ca, incepand cu iarna trecuta, am capatat o vibratie la rece cand trec in D sau R, pana se incalzeste putin transmisia… cateva minute. Apoi totul este in regula. Din discutii cu diversi insi, mi s-a dat de inteles ca poate fi din cauza uleiului de transmisie, din cauza fuliei alternatorului ( :laugh: ) si chiar alta mai gogonata… Avand in vedere ca imi place sa imi intretin "placerea de a conduce" am respectat opinia specialistilor de la Bavaria, am dat purcoiul de bani si… ati ghicit corect… nu s-a imbunatatit in niciun fel comportamentul cutiei (ca pana si mie mi se pare evident ca e singura piesa care se poate manifesta asa). Singura idee plauzibila in problema vibratiei cu zgomot mi s-a parut aceea ca este afectat intr-un fel sau altul convertorul de cuplu, mai ales ca se pare ca cele 2.200 de lei irosite pe schimbul uleiului de transmisie nu au acoperit si uleiul din convertor, care este si foarte greu de schimbat… Tin sa precizez ca aceste informatii vin din perceptia mea asupra starii lucrurilor, nu inseamna neaparat ca am interpretat problema in modul cel mai corect. Altfel, inca nu am avut nicio problema electrica, electronica, de motor, de transmisie (cu exceptia celei prezentate deja). In final, consider ca este o masina cu care, daca esti sigur ca asta iti doresti, poti merge 10 ani fara dureri de cap. Daca intervine ceva, va tin la curent. Deocamdata, jos palaria, 318i! Aaa, am si x5 de cateva zile. Sper sa tina macar cat a tinut 3-ul. Salut!!

 

foarte sincer si un raspuns la subiect! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.