Jump to content

E90 318i - Fiabiliate


Adrian M

Recommended Posts

Bmw nu a rezolvat nici acum problema la motoarele de 2L! De la n42b20 pana la motoarele care s au pus pe e90.Toate consuma ulei in draci, etansarea nu mai zic, senzorii o iau dracu, etc. Eu am avut e46 318i facelift nou si manca ulei in dragi dupa 50 000 de km! Si stiu mai multe cazuri! Bmw nu mai e Bmw de mult! Piesele sunt de proasta calitate, producatorii anonimi si fiabilitate zero! Stiati ca Mercedes pr masinile noi au injectoare Delphi??

 

Sa stii ca si intretinerea conteaza foarte mult :) Culmea e ca eu am luat anul trecut din Germania un 318i cu n42b20a cu 160k la bord iar acuma am imediat 200k si deabia acuma vreo 5000km a inceput sa pape ulei :) Nu e chiar asa grav pe cum zici :) iar cu senzorii nu am avut nici o treaba si masina e folosita zilnic si des ;)

Link to comment
Share on other sites

Al meu are 205k si inca nu i-am schimbat simeringurile pt ca nu consuma decat 1 litru intre schimburi. Cu senzori n-am avut nici eu probleme. Masina adusa direct din DE in 2008.

Cred ca sunt prea multe povesti de tip "urban legends" despre acest motor pe forumuri..

N42 intretinut si exploatat corespunzator e un motor exceptional in clasa lui.

Edited by attila318i
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Al meu are 205k si inca nu i-am schimbat simeringurile pt ca nu consuma decat 1 litru intre schimburi. Cu senzori n-am avut nici eu probleme. Masina adusa direct din DE in 2008.

Cred ca sunt prea multe povesti de tip "urban legends" despre acest motor pe forumuri..

N42 intretinut si exploatat corespunzator e un motor exceptional in clasa lui.

 

 

+1 sunt de aceiasi parere

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

si eu detin un 318i e90 din 2006, am achizitionat acum o luna masinasi dupa ce i-am schimbat filtre, ulei, gatnitura tacheti si baie, am constatat ca la nici 1000 km mi-a mancat 1litru de ulei, mentionez ca am pus ulei bmw 5 w 40.

 

PS: inainte sa fac schimbul, am mers in jur de 3000 km si nu am constatat un consum de ulei. Precizez ca masina in momentul asta are 206.000 ce ulei recomandati?

Link to comment
Share on other sites

am inlocuit toate cele 4 bobine,erau delfi pe masina si am pus bosch,pleaca mult mai frumos(avea o lipsa de putere in acceleratie la turatie mica) si consuma si ceva mai putin,aveam eruare pe prima sonda lambda si am schimbato. Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

si eu detin un 318i e90 din 2006, am achizitionat acum o luna masinasi dupa ce i-am schimbat filtre, ulei, gatnitura tacheti si baie, am constatat ca la nici 1000 km mi-a mancat 1litru de ulei, mentionez ca am pus ulei bmw 5 w 40.

 

PS: inainte sa fac schimbul, am mers in jur de 3000 km si nu am constatat un consum de ulei. Precizez ca masina in momentul asta are 206.000 ce ulei recomandati?

As zice ca, cel putin nu ai pus acelasi ulei pe care l-a avut din moment dupa schimb ai avut consum de 1 litru/1000 km.

In privinta tipului de ulei nu ma pot pronunta. ..poate fabricantul uleiului era diferit. Ai pus sintetic, semi-sintetic, cel recomandat?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci am gasit in portbagajul masini un bidon de 1 litru de ulei castrol 5w40 si am dedus ca uleiul ala se afla in masina, cu uleiul masinii dupa cum am spus am circulat cam 3000 km, iar dupa ce am bagat-o in service ca sa-i fac schimbul ca nu ai de unde sa sti de cat timp mergea vechiul propietar cu uleiul ala, mecanicul mi-a bagat ulei bmw 5w40. Am citit tot la topicul asta ca a mai avut cineva o problema asemanatoare si a bagat Motul 5w40, chiar este diferenta asa mare intre fabricanti? avand acelasi cod? ma batea gandu sa ii bag un 10w40 tinand cont ca masina are 206.000 km, ce parere aveti?
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut,

Detin si eu un BMW 318i din 2007 cu 92.000 km . Sunt foarte multumit de masina plus ca este modelul de 129 cp si cu mici modificari dus la 145cp.

Ca si consum am scos de la Bucuresti pana la Timisoara o medie de 7,4 si cu viteza medie de 94km/h, pe autostrada la 140-150 obtin un cosum de 7.2-7.3.

Problema clasica la ea este cu pierderile de ulei si sper sa reusesc acum sa o rezolv dupa ce se va schimba garniturile de la pompa de vacum si baia de ulei plus ca mai trebuie schimbat la ea racodrul flexibil de la esapament.

S-a mai schimbat la masina motorasul de la Valvetronic si Bieletele de directie,

Link to comment
Share on other sites

Am un e90 318i.Stie cineva ce poate sa fie cand testarul spune:reglare pozitie arbore defectuasa.am schimbat distributia acum un an si e bine pusa la punct.zilele trecute am schimbat simeringul la supape si inca o data a pus.o la punct cu cale.a blocat motorul si sus si jos inainte.mecanicul este foarte bun stia ce face.dupa ce am plecat din atelier mi s.a aprins senzorul de la check engine si nu se m.ai stinge.m.am intors si a pus testarul din nou si e aceiasi eroare.a crezut ca este vanusul de la admisie si am incercat cu altul.am schimbat doar pe cel de admisie nu si cel de evacuare.la fel.nici o schimbare.masina suna ca o dacie cand ii bate avansul dar asta doar intre 700 si 2000 de turatii.mecanicul a schimbat cele 2 vanusuri solenoid intre ele.masina a inceput sa troncane si m.ai tare si regulat.adica tot timpul.are cineva vreo idee???vreo parere...multumesc Edited by Silviubuzoianu
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa imi iau un E90 318I N46 din Germania. La ce ar trbebui sa ma uit in special pentru a fi sigur ca ajung cu el pana in Romania? Intetionez sa o iau de la primul proprietar.

 

Cumparat de curand 318i din 2006 cu 307000km, motorul merge inca foarte bine. Consuma putin ulei, schimbat semeringuri garnituri si ambreiaj la rusu florin din brasov ( recomand inca odata ).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Abia am achizitionat si eu un bmw 318i e 90

Sunt multumit de masina dar preventiv vreau sa schimb garnitura la capac culbutori si semeringurile.la fel si sonda lambda asta sa fiu eu sigur.Am schimbat distributia , ulei, filtre si bujii.

Acum sa vedem cum se comporta.Nu stiu daca va fi necesar sa scimb uleiul de la cutie, diferential etc.Sfaturi?

Va multumesc.

 

Vad ca nu se inghesuie nimeni sa povesteasca asa ca mai scriu tot eu.

Am facut aproape 4000 de km de cand am masina (48800-52700) si sunt in continuare foarte multumit de ea. Merge impecabil si e exact ce am eu nevoie de la o masina in momentul de fata.

Singura problema aparuta a fost martor coloana directie, acum aproximativ 1800km, problema pe care am incercat sa o rezolv atunci cand mi-a aparut. Am fost la Autotransilvania Tg Mures si mi-au sters eroarea, cu recomandarea sa vin sa fac si o resoftare, pe care nu am mai facut-o si pana acum nu mi-a mai aparut nimic. Tind sa cred ca a fost din cauza bateriei, pornind masina dimineata cand erau temperaturile alea de -10 grade. Sper sa nu imi mai apara vreodata :)

Nu m-am documentat pana acum: distributia la E90 318i e pe curea sau pe lant? :)

 

P.S. Aveti curaj si mai scrieti si altii cu 318i pe aici, ca suntem cativa pe forum.

 

Distributua este pe lant la bmw 318i e 90.

  • Like 1
  • Love BMW 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna !

Am si eu un bmw seria 3 e92 318i.

O am de cateva luni si mai nou am observat ca se comporta ciudat

Masina are 166 mii km

Am observat ca la relantiu nu mai e cum am fost inainte se simte cum vibreaza putin, si am patit sa am un misfire la cilindru 1, si am observat cand am scos bujiile ca era multa benzina inauntru.

Am schimbat si bujiile si bobinele.

O fi de la injectorul de pe cilindrul 1 ?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.