Jump to content

NOS pe BMW?!


M1r4Ge3

Recommended Posts

Guest requin

absolut, iti creste puterea enorm si daca kitul e pus de un specialist si e kitul potrivit la masina ta , folosit cu bun simt nu pateste motorul nimic, evident daca faci abuz de kit sau kitul nu e potrivit pt masina ta vei nenoroci motorul cat ai clipi. Un motor de 1.6L (un motor de 1.6 in general nu neaparat BMW...) rezista la un kit care iti duce masina pana la 400 CP, peste... adio.

Daca acel kit te bucura pe tine pune-l fara stres, il stiu pe un tip care chiar are pe masina ( un opel ascona reconditionat si pus la punct) kit nos si nu are masina nici pe naiba.

Acuma vor sari MULTI care o sa spuna ca nici vorba sa-ti duca un NOS kit motorul de 1.6L standard la 400 cai, pentru cei care vor sari le sugerez sa se documenteze, sa caute si sa sara dupaia :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ai pus si tu o intrebare... !

 

Parerea mea este ca nu se merita !

O spun, pentru ca nu imi permit asemenea "fitze", nu ma dau banii afara din casa !

NOS-ul mi se pare o chestie de "fitze" !

Daca vreau gaz, mai bine imi pun GPL :) , ca tot gaz e si ala... si are mai multe avantaje ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

:)      Am vazut un filumet super beeton cu un BMW cu NOS, dar ma gandesc oare ce mai ramane din motorasu ala frumos dupa ce dai NOS? Parerea voastra, ar merita sau nu sa iti prepari masina in felul asta? :blink:

97815[/snapback]

 

 

Banuiesc ca senzatia este extraordinara.Nu am condus nici o masina cu NOS.

 

Acum,eu vad problema asa:daca iti permiti sa pui NOS,iti permiti sa schimbi un motor distrus(un S62 de exemplu :) ),atunci merita.

 

Daca ai un BMW luat cu bani imprumutati,daca banii pe care ii faci intr-o luna depasesc un pic 250 de euro.....wake up. :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei fortza pe masina de ce nu pui un motor mai mare sau de ce nu incerci un un kit turbo/supercharger... de ce tocmai NOS ?

Cu un kit NOS da castigi foarte multi cai ( nu stiu daca 400cai si daca ar rezista componentele interne ale motorului sau transmisia si cum ai transmite la pamant fortza ) . Cand pui NOS pe o masina trebuie sa ai un specialist , in momentul in care dai drumul la NOS , sistemul de alimentare cu benzina trebuie sa compenseze cu mult mai multa benzina , daca amestecul nu este bun adica e prea slab in benzina arzi motorul iar daca e prea multa benzina nu o sa aiba fortza pe care o vrei.

Mai gandeste-te ca NOS nu ai prea mult ai facut o liniutza-2 si s-a terminat , cu un sistem turbo/supercharger o sa ai forza de fiecaredata .

Nu stiu exact de ce :) dar eu consider ca a avea NOS e ca si cum ai trisa la o cursa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai, baieti, lasati naibii SF-urile !

Suntem in Romania ! Ce naiba faci cu NOS-ul aici ?!!! ...ca nu se merita de nici o culoare !

Bani nu avem, drumuri nu avem, curse ca in 2Fast2Furious (1,2,3...10) nu avem, meseriasi care sa se ocupe cu asa ceva iar nu avem...

...asa ca hai sa revenim cu picioarele pe pamant !

Link to comment
Share on other sites

Guest requin

pute de kituri NOS pe net la preturi de nimic, daca dai un search pe google vei gasi la niste preturi asa de marunte ca te va apuca rasul!

un turbo nu implica numai suflanta, mai ai nevoie de multe alte chestii pentru a pune un turbo la un motor care nu a fost gandit pt turbo, si un kit turbo complet cu tot ce trebuie ca sa nu zobesti motorul costa peste 3000 euroi, vorbesc de un kit bun nu o suflanta luata de pe un diesel si pusa pe bmw-u tau...

iar NOS poti da daca vrei in treapta 1 la 1500 RPM daca atunci vrei tu un boost dar eindicat de la 2500 RPM cu acceleratia calcata ...

NOS nu se da ca-n NFS numa atunci cand faci drag si tu ai golf si ala are mustang si esti in treapta 5 si esti lana finish da-l vezi pe ala cum vine din spate...

Este cunoscut si ca laughing gas, e folosit in medicita ca anestetic (sau era), e folosit in industria alimentara ca aditiv! NU E UN PRODUS SF, e un (cenzurat) de gaz , ATAT, nu e elixirul din Star Trek, e accesibil, e util si mai important il poate folosi orice prost

http://www.midwayautosupply.com/detailedpr...iption.asp?4446 uite aici preturi sa te faci pe tine de ras

Edited by requin
Link to comment
Share on other sites

Mai eu nu am zis cum ca mi as pune NOS, sincer nu stiam exact care e efectul asupra motorului dupa ce folosesti NOS de aceea am spus, stiu si eu ca nu e ceva care merita a fi pus pe masina in special in Romania unde si GPL-u e destul de scump :) ,insa e ceva foarte rar intalnit in tuningu romanesc si de aceea mi am dat seama ca daca era avantajos toti isi puneau... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Guest requin

nu au toti fiindca toti gandesc gen death mai sus... CE SA FAC CU EL? bine ca-ti bagi turbo, serpisori si alte avioane dar cand vine vorba sa bagi CEL MAI AVANTAJOS MOD DE A SCOATE CAI te tragi pe fundic...e cel mai ieftin mod de a scoate performante de la un motor, si pentru cei care vb aiurea fara sa stie ce zic le sugerez sa dea un search pe google la nitrous oxide si sa se lamureasca singuri la ce preturi marunte poti lua un kit iar umplere nos gasesti in buc www.mastertuning.ro

deci va rog : NU MAI ABERATI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA

death... daca tie-ti convine sa conduci un 1.6 la 105 cai e foarte bine dar altii vor ceva mai special putin asa... in august o sa-mi fie reconditionata complet masina si imi pun de-al dreq si nos si o sa va scanez factura sa va convingeti ce kk de pret a fost.

si ce o sa fac cu el? o sa-l ard la un burn-out impreuna cu un set de anvelope asa de fun si ulterior o sa ma duc cu masina la o tura de cluj-turda sa vad ce poate.

Cu turbo ce faci? cu compresor ce faci? jante de al dece iti pui? hai sa umblam toti cu ala de tabla si cu capace pe ele si atunci gata, tinem masina stok si nu mai punem nimic si la revedere

Link to comment
Share on other sites

la ce preturi marunte poti lua un kit iar umplere nos gasesti in buc www.mastertuning.ro

deci va rog : NU MAI ABERATI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA

death... daca tie-ti convine sa conduci un 1.6 la 105 cai e foarte bine dar altii vor ceva mai special putin asa... in august o sa-mi fie reconditionata complet masina si imi pun de-al dreq si nos si o sa va scanez factura sa va convingeti ce kk de pret a fost.

si ce o sa fac cu el? o sa-l ard la un burn-out impreuna cu un set de anvelope asa de fun si ulterior o sa ma duc cu masina la o tura de cluj-turda sa vad ce poate.

Cu turbo ce faci? cu compresor ce faci? jante de al dece iti pui? hai sa umblam toti cu ala de tabla si cu capace pe ele si atunci gata, tinem masina stok si nu mai punem nimic si la revedere

97960[/snapback]

 

 

Nu este chiar asa.Sa pui N2O pe o masina nu este simplu.Nu cumperi un spray de 7 dolari si gata :blink: .

Cand introduci N2O intr-un motor,la aprox 300C se descompune in oxigen si azot.Deci pentru scurt timp,ai la dispozitie mult O2 ,daca reusesti sa dozezi si benzina pe masura(stoechiometric :) ) pentru cateva secunde motorul va produce putere foarte mare.Este foarte usor sa distrugi un motor,daca nu te pricepi.

Stiu niste baieti din US(de pe un forum),care au distrus doua motoare de M5(E39)pana au nimerit amestecul ideal.

 

Nu poti sa pui intr-un motor stock N2O si gata.Poti sa maresti puterea putin,20-25%,fara sa distrugi nimic.Daca vrei sa o dublezi,deja vorbim de bani multi,pistoane ,biele,cuzineti,care sa reziste la presiuni mari,acces la computerul de injectie pentru modificarea timpilor de aprindere.....

Link to comment
Share on other sites

:blink: in nici un caz nu ajungi de la un 316 de 105 cai la 400 este o crestere de 400% nici cu nos si cu kerosen pe masina nu reusesti sa ajungi acolo ... sau poate k ajungi vreo 2-3 secunde inainte sa decolezi p marte si sa te dea astia pe la televizor cum arunci in aer vre'un cartier .. hai sa fim seriosi .. mai multe sanse sunt sa iti montezi un motor de m3 3.2l 24v 321 cai + niste axe cu came jmechere chip si te costa pe jumatate decat pentru modificarile unu sistem N2O jmecher biele pistoane injectoare buteli racorduri ceasuri de presiune senzori valve si alte subansamble :)
Link to comment
Share on other sites

gaz  , ATAT, nu e elixirul din Star Trek, e accesibil, e util si mai important il poate folosi orice prost

http://www.midwayautosupply.com/detailedpr...iption.asp?4446 uite aici preturi sa te faci pe tine de ras

97891[/snapback]

 

 

Zilele trecute am vazut intr-un magazin spray-ul minune :blink: .

 

Nu are nici o treaba cu N2O.Este un aditiv care se adauga in benzina ,pentru cresterea cifrei octanice.

post-66-1151796303_thumb.jpg

post-66-1151796310_thumb.jpg

post-66-1151796318_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am vazut un filmulet despre cum se monteaza N2O pe masina, era vorba de un corvette. Daca mergi la specialisti nu e mult de lucru dar este adevarat ca motorul trebuie pregatit in prealabil. Daca se greseste amestecul AER-CARBURANT-NOS ai cam pus-o de-un motor si inca rapid.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Presupun ca ar trebui sa ai si o evacuare directa ceva, pt ca zic eu cand ai dat cu NOS-u' ce iese pe evacuarea ai s-ar putea sa cam faca praf catalizator, toba intermediara si finala :blink: Si din cate stiu NOS ii dai undeva pe la capatul turatiei nicidecum la 2000 rpm :)

 

Oricum mi se pare inutil... :) si nu cred ca as avea incredere sa imi pun asa ceva in Romania, nici macar nu exista cineva care sa iti puna turbo ca lumea pe masina inca...

Link to comment
Share on other sites

absolut, iti creste puterea enorm si daca kitul e pus de un specialist si e kitul potrivit la masina ta  , folosit cu bun simt nu pateste motorul nimic, evident daca faci abuz de kit sau kitul nu e potrivit pt masina ta vei nenoroci motorul cat ai clipi. Un motor de 1.6L (un motor de 1.6 in general nu neaparat BMW...) rezista la un kit care iti duce masina pana la 400 CP, peste... adio.

Daca acel kit te bucura pe tine pune-l fara stres, il stiu pe un tip care chiar are pe masina ( un opel ascona reconditionat si pus la punct) kit nos si nu are masina nici pe naiba.

Acuma vor sari MULTI care o sa spuna ca nici vorba sa-ti duca un NOS kit motorul de 1.6L standard la 400 cai, pentru cei care vor sari le sugerez sa se documenteze, sa caute si sa sara dupaia :)

97830[/snapback]

uite ca si eu am ceva de zis.pui nos la un motoras de 1.6 care are saracu un micut disc de ambreiaj si niste pistonase micute si sa nu mai vb de grup si planetare,care saracele se asteapta ca motoru ambalat la maxim sa scoata 102 cp,nu 400 cp.eu cred ca nu ar rezista o liniuta.e ca si cum ai incerca sa lovesti cu piciorul o minge umpluta cu ciment.incearca asta si vezi daca rezista piciorul sa arunce mingea macar 1 m.bafta :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.