Jump to content

BMW e46 318i nfl


gogu70

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

una-doua dati in Logan...

 

Chiar asa? Nu aveti cu ce sa va comparati?

 

In primul rand Loganul e clasa DIFERITA , inferioara pe asfalt, si (da indraznesc blasfemia) superioara in afara asfaltului.

 

Suspensia aia care te rastoarna in curbe face minuni fata de ale noastre daca ai iesit un pic pe macadam.

 

Am ocazia sa coduc din cand in cand unu si garda aia la sol "ridicol" de inalta ajuta mult inafara drumului si cateodata chiar si in "jungla" din oras: nu mi-e frica sa ma catar pe nici o bordura daca trebuie neaparat

 

Nici E46 nu e chiar asa jos - am uracat cu el la ghetarul Scarisoara de exemplu dar foarte inconfortabila suspensia (si nici nu e sport)

 

Nu sunt un fan dacia incognito,e clar ca prefer e46 dar sincer mi se pare aiurea sa ma compar cu Logan-ul pt ca ea alta mancare de peste.

Si Veyronul are 1000cp dar daca asa avea unu ar trebui sa-l vand sau sa-mi cumpar platforma cu care sa-l transport pana la/de la autostrada :) ...exageraez un pic

Link to comment
Share on other sites

asa fac baietii pe autostrada...oricum, in cazul discutat poti sa fi si in viteza a 5-a...pana ajunge logan-ul la 200...e timp :lol:

 

:)))))))) adevarat! Dar sincer eu nu stiu daca totusi ajunge, ca vad in specificatiile tehnice ca nici una dintre motorizari nici macar nu se apropie de aceasta viteza. Producatorii nu au dat nici macar 190, parca 185 sau 183 e maximul.

E adevarat o sa spuna ca aia de fapt nu e viteza maxima, ca orice masina trece de viteza maxima din talon etc etc, ca aia e viteza cu care ei recomanda sa se mearga maxim ca inca mai esti in siguranta, pe urma numai garanteaza, si vechile discutii arhi stiute. Eu sincer referitor la asta nu cred ca o masina poate trece atat de mult de viteza ei maxima, poate putin da, si daca trece cu atat de mult probabil ca este eroare de vitezometru, cred ca pe gps sau pe radar nu poti avea mai mult de poate cativa km in plus de viteza din talon. Si asta zic cam la orice masina si nu numai la logan. Eu am facut un test mai demult si am eroare 3% la kilometraj, care este in limite normale (adica daca in bord imi arata 100 de fapt real am 97, asta cu jante normale) Am mers maxim cu masina 220 pe autostrada soarelui acum 2 veri, (adica atat imi arata in bord, si oricum a crescut f greu de la 210 la 220, am tinut-o mult acolo in blana sa ajung la viteza aia). Daca calculez cu eroarea cu alea probabil aveam 208-210. In talon imi apare 206, deci tot pe acolo.

 

PS: cei cu loganuri comenteaza mereu pe forumuri si isi lauda masinile, dar in general pe strada daca vad un bmw in spate se dau imediat la oparte. Eu nu am intalnit sa faca urat astia cu loganuri si sa vrea sa demonstreze ceva, de foarte multe ori nu am nevoie nici de flash-uri sa se dea la oparte. Insa mai mereu au ceva de comentat in legatura cu motoarele de 316, 318. Dar cand vad un e46 se panicheaza, ca nici nu stiu ce e...se gandesc ca poate e 330i si le da rusine maxima. :) :D . Nu vreau sa fiu rautacios cu ei, chiar deloc, nu asta e scopul acestui post.

In legatura cu alte masini da, parca inebunesc cand vad cate un bmw in spate, doar de ai naibi nu s-ar da. Parca intalnirea cu un bmw pe strada e testul suprem pentru masina lor. :)

Link to comment
Share on other sites

una-doua dati in Logan...

 

Chiar asa? Nu aveti cu ce sa va comparati?

 

In primul rand Loganul e clasa DIFERITA , inferioara pe asfalt, si (da indraznesc blasfemia) superioara in afara asfaltului.

 

Suspensia aia care te rastoarna in curbe face minuni fata de ale noastre daca ai iesit un pic pe macadam.

 

Am ocazia sa coduc din cand in cand unu si garda aia la sol "ridicol" de inalta ajuta mult inafara drumului si cateodata chiar si in "jungla" din oras: nu mi-e frica sa ma catar pe nici o bordura daca trebuie neaparat

 

Nici E46 nu e chiar asa jos - am uracat cu el la ghetarul Scarisoara de exemplu dar foarte inconfortabila suspensia (si nici nu e sport)

 

Nu sunt un fan dacia incognito,e clar ca prefer e46 dar sincer mi se pare aiurea sa ma compar cu Logan-ul pt ca ea alta mancare de peste.

Si Veyronul are 1000cp dar daca asa avea unu ar trebui sa-l vand sau sa-mi cumpar platforma cu care sa-l transport pana la/de la autostrada :) ...exageraez un pic

 

Loganul este o maşină proastă, asta e realitatea.

 

O maşină care ar fi putut fi bună, ĂŽnsă nu este.

 

Nu cred că Logan-ul este destinat offroad-ului, aşa că nu văd de ce menţionezi acest aspect.

Dacă vrei offroad, iei un Aro / IMS şi n-ai treabă.

 

Şi eu pot să mă caţăr pe borduri, nu cred că asta e vreo realizare, iar eu am suspensie de M şi jante de M5 E39.

 

Cu un Veyron cu siguranţă poţi circula prin 80% din Bucureşti, să fim serioşi.

 

Având ĂŽn vedere faptul că Loganul are o suspensie de 2 bani, frâne foarte proaste şi finisări bune pentru o maşină fabricată ĂŽn lumea a treia, ĂŽntr-adevăr nu merită comparat cu nici un BMW ĂŽn stare bună.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ti-a placut... din pacate nu prinzi ironia. Aveam pretentii de la tine.

Pune-o la perle sa razi cu cefi.Macar sunteti doi. Pe el il inteleg ca e mai sarac cu duhul dar la tine chiar nu ma asteptam sa nu prinzi ironia dupa zeci de mii de posturi...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Legat de viteza maxima a Loganului : pe autostrada , cand am cumparat masina acum aproape 2 ani am facut o proba sa vad ce poate si ea - stock , jante de tabla de 15 fara remapare . Am fost (ne)placut surprins ca la 185 sa primesc flash-uri din spate . Logan 1.6 16v cu o toba de am ramas eu surd cat m-a depasit , sunt curios cum se auzea la el in masina (adica ... daca se mai auzea vreo ceva) . El pe 3 eu pe 2 am mers in paralel pana la 200 unde mi-a facut semn ca s-a terminat pedala lui de acceleratie si eu am continuat testul individual :lol: . Totusi nu stiu care e feelingul in logan la viteza aia , probabil trebuie sa te proptesti bine de tot in volan la cat de usor merge servo la viteze astronomice si sa fredonezi Tatal Nostru ...

 

 

Tare asta... :)

Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi....un logan 16v rupe in 2 316-le si 318.

comparati o masina de 1000 de kile si 105 cai cu una de 1400 de kile si 118 cai, sau cat naiba are un 318.

trebuie sa fiti foarte fanatici daca aveti impresia ca sigla de bmw bate legile fizicii. a, ca s-a intamplat cate unuia sa depaseasca un logan d-ala, e de inteles, nu toti fug in disperare cu masina pe sosele.....dar cand ambii soferi vor sa se intreaca, am o veste proasta pentru posesorii de sigle : o sa va faca loganul .

pe de alta parte ala cu loganul e in varful de gama de la dacia, si voi in cel mai slab motorizat seria 3.....asa ca voi puteti trece la un 320 si sa simtiti un pic de adrenalina....ala cu loganul 16v nu are nici o optiune mai puternica .

Link to comment
Share on other sites

una-doua dati in Logan...

 

Chiar asa? Nu aveti cu ce sa va comparati?

 

In primul rand Loganul e clasa DIFERITA , inferioara pe asfalt, si (da indraznesc blasfemia) superioara in afara asfaltului.

 

Suspensia aia care te rastoarna in curbe face minuni fata de ale noastre daca ai iesit un pic pe macadam.

 

Am ocazia sa coduc din cand in cand unu si garda aia la sol "ridicol" de inalta ajuta mult inafara drumului si cateodata chiar si in "jungla" din oras: nu mi-e frica sa ma catar pe nici o bordura daca trebuie neaparat

 

Nici E46 nu e chiar asa jos - am uracat cu el la ghetarul Scarisoara de exemplu dar foarte inconfortabila suspensia (si nici nu e sport)

 

Nu sunt un fan dacia incognito,e clar ca prefer e46 dar sincer mi se pare aiurea sa ma compar cu Logan-ul pt ca ea alta mancare de peste.

Si Veyronul are 1000cp dar daca asa avea unu ar trebui sa-l vand sau sa-mi cumpar platforma cu care sa-l transport pana la/de la autostrada :) ...exageraez un pic

 

Loganul este o maÂşinĂŁ proastĂŁ, asta e realitatea.

 

O maÂşinĂŁ care ar fi putut fi bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu este.

 

Nu cred cĂŁ Logan-ul este destinat offroad-ului, aÂşa cĂŁ nu vĂŁd de ce menĂžionezi acest aspect.

DacĂŁ vrei offroad, iei un Aro / IMS Âşi n-ai treabĂŁ.

 

ªi eu pot sã mã caÞãr pe borduri, nu cred cã asta e vreo realizare, iar eu am suspensie de M ºi jante de M5 E39.

 

Cu un Veyron cu siguranÞã poÞi circula prin 80% din Bucureºti, sã fim serioºi.

 

Având În vedere faptul cã Loganul are o suspensie de 2 bani, frâne foarte proaste ºi finisãri bune pentru o maºinã fabricatã În lumea a treia, Într-adevãr nu meritã comparat cu nici un BMW În stare bunã.

 

Nu e off-road e compromisul: comportament off-road/on-road/consum/volum interior/pret de achizitie - este noua 1310!

 

Da tu un exemplu de masina care sa fie mai buna la banii astia de noua avand in vedere caracteristicile mentionate, acum 3 ani mi-am stors creierii cu problema asta pentru cineva si nu am gasit alternativa la 8000 de euro - omu vroia masina noua pentru ca nu isi permitea mai mult decat rata si asigurarea in urmatorii ani

 

Am mai zis suspensia aia nu e de atacat ace de par si nu am zis "borduri" ci "orice bordura" E de2 bani pt tine si pt mine care circul 98% pe asfalt, daca aveai de facut drumuri pe "la tara" dese altfel era problema

 

Sunt mandru de bmw-ul meu dar are limitari totusi.

 

Nu fac nici o comparatie nu au legatura una cu alta - nu sunt pentru aceleasi necesitati.

 

Matematic circuli prin 80% din bucuresti dar practic ocolesti de zapacesti sa ajungi din A in B in unele cazuri asta daca nu ramai blocat

Link to comment
Share on other sites

Viteza maxima la 1.6 16v cum ziceam si in primul post e undeva la 185 pe gps. Pe bord ajunge la 200 acul, dar nu e viteza reala.

Si despre cum se tine masina la viteza asta e ok, pot merge pe autostrada fara probleme toata autostrada cu viteza asta.

Probleme apar la drumurile nationale unde mai sunt gropi, unde chiar nu merg peste 140-150, ca topaie ca naiba masina si pierzi usor controlul.

Totusi se poate pune suspensie sport si se comporta MUULT mai bine masina, si sunt destul de ieftine suspensiile sport pt loogan. Dar nu ma pasioneaza, nu e o masina SPORT, ma folosesc mai bine de garda inalta decat de o eventuala garda joasa si suspensie sport.

 

De asemenea mai e de zis ca masina are destule puncte slabe, dar sa stiti ca franele tin fff bine. Chiar nu inteleg pe cei care se plang de frane la logan. De altfel la mai toate renault e ok frana.

 

Totusi aici cred ca e vorba de 318i al lui gogu, nu de logan :), si cred ca ar trebui sa ramanem ontopic. Eu am adus vorba de logan 16v si 318i pt ca era cineva pe forum care afirma ca trage mai bine si o supernova decat un 318i, ceea ce e total fals. Chiar si 316i nu intra in comparatie cu supernova, si tot trage mai bine.

iar pentru cine zicea ca nu au ce cauta motoarele astea pe bmw,eu zic ca nu e nicio problema ca ele sa fie puse. Sunt si unii oameni pentru care un motor de 100-120cai e de ajuns. Pt cine vrea mai mult exista motoare de la 320 pana la M.

Edited by bossake
Link to comment
Share on other sites

Viteza maxima la 1.6 16v cum ziceam si in primul post e undeva la 185 pe gps. Pe bord ajunge la 200 acul, dar nu e viteza reala.

Si despre cum se tine masina la viteza asta e ok, pot merge pe autostrada fara probleme toata autostrada cu viteza asta.

Probleme apar la drumurile nationale unde mai sunt gropi, unde chiar nu merg peste 140-150, ca topaie ca naiba masina si pierzi usor controlul.

Totusi se poate pune suspensie sport si se comporta MUULT mai bine masina, si sunt destul de ieftine suspensiile sport pt loogan. Dar nu ma pasioneaza, nu e o masina SPORT, ma folosesc mai bine de garda inalta decat de o eventuala garda joasa si suspensie sport.

 

De asemenea mai e de zis ca masina are destule puncte slabe, dar sa stiti ca franele tin fff bine. Chiar nu inteleg pe cei care se plang de frane la logan. De altfel la mai toate renault e ok frana.

 

Totusi aici cred ca e vorba de 318i al lui gogu, nu de logan :), si cred ca ar trebui sa ramanem ontopic. Eu am adus vorba de logan 16v si 318i pt ca era cineva pe forum care afirma ca trage mai bine si o supernova decat un 318i, ceea ce e total fals. Chiar si 316i nu intra in comparatie cu supernova, si tot trage mai bine.

iar pentru cine zicea ca nu au ce cauta motoarele astea pe bmw,eu zic ca nu e nicio problema ca ele sa fie puse. Sunt si unii oameni pentru care un motor de 100-120cai e de ajuns. Pt cine vrea mai mult exista motoare de la 320 pana la M.

 

+ 1. de accord cu ce zici aici. Pana la urma la o masina nu motorul este tot.

Link to comment
Share on other sites

Nu e off-road e compromisul: comportament off-road/on-road/consum/volum interior/pret de achizitie - este noua 1310!

 

Da tu un exemplu de masina care sa fie mai buna la banii astia de noua avand in vedere caracteristicile mentionate, acum 3 ani mi-am stors creierii cu problema asta pentru cineva si nu am gasit alternativa la 8000 de euro - omu vroia masina noua pentru ca nu isi permitea mai mult decat rata si asigurarea in urmatorii ani

 

Am mai zis suspensia aia nu e de atacat ace de par si nu am zis "borduri" ci "orice bordura" E de2 bani pt tine si pt mine care circul 98% pe asfalt, daca aveai de facut drumuri pe "la tara" dese altfel era problema

 

Sunt mandru de bmw-ul meu dar are limitari totusi.

 

Nu fac nici o comparatie nu au legatura una cu alta - nu sunt pentru aceleasi necesitati.

 

Matematic circuli prin 80% din bucuresti dar practic ocolesti de zapacesti sa ajungi din A in B in unele cazuri asta daca nu ramai blocat

 

Nu mi se pare că este noua 1310.

Dacia 1310 era derivată din 1300, iar aceasta era derivată dintr-o masină bună pentru perioadă ĂŽn care a apărut, şi anume Renault 12.

 

Logan este o maşină făcută să fie ieftină, nu e o maşină bună. Poate ar fi fost ĂŽn anii '80, acum nu e...

 

După părerea mea, decât să dai 8000 € şi să iei o maşină proastă ĂŽn rate, mai bine iei o maşină sh cu banii jos.

Un E36 318i sedan e cu siguranţă mult mai bună decât un Logan de 8000 €, şi costă mult mai puţin.

Dacă iei o maşină bună, va rezista chiar şi unor drumuri mai proaste.

 

Până la urmă, Logan-ul nu este deloc o maşină rezistentă sau bine construită, am văzut foarte multe probleme pe forumul daciaclub apărute la Logan, şi erau maşini de câteva luni. Rugină la contraripi şi praguri, zgomote ĂŽn interior, probleme electrice.

 

Dacă ai de făcut drumuri pe la ţară, iei un Aro 243 sau 244 şi ai rezolvat cu 1000 €.

 

Iar dacă nu vrei un E36, mai bine iei un Astra G.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ca tot se vorbeste atat ca sunt slabe motoarele de pe 316, 318, este ceva de facut la ele. de curiozitate intreb, deoarece nu as face asa ceva. Daca chiar mi-as dori mai multa putere as trece la un alt tip de motor. Insa sunt curios cam ce ii poti face acestuia, adica mai clar cu o alta evacuare, un filtru sport (care am auzit ca in general nu prea da cai in plus ci doar un zgomot mai placut insa si arunca tot noroiu in motor), un chip ceva pe la cat se poate ajunge. Eu totusi cred ca ar fi nesemnificativ deoarece motorul fiind aspirat nu cred k s-ar putea da mai mult de 10 maxim 15%. (adik 15-20 cai), si probabil mai si scurtezi viata motorului.
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu - repet: da-mi ex de o alta masina noua (sunt oameni care prefera nou chiar daca n-au nici 10k), de marime medie, in gama asta de preturi care sa fie dotata macar cu aer conditionat

 

P.S. omu are 80k de km si masina e ok fara bucsi schimbate si altele.

Normal sa fie o caruta de probleme - sunt foarte multe pe strazi

 

 

@zeronoo nu e cea mai tare dar ca masina noua isi merita banii.

 

Ce ai vrea sa iei la 7-8k?

Re-formulez : poti sa iei altceva la banii astia de nou? E cea mai ieftina si normal ca se vede

 

Mai inainte tot luam apararea bmw - acum pe a daciei ....

 

De fapt nu sunt partinitor dar tre sa intelegem ca in medie cat costa atata face!

 

Nu se poate sa dai 5k pe un bmw si sa zici ca e marca premium si sa fi nemultumit ca de ce se strica!

 

Ia un matiz nou (nu stiu de fapt daca iti ajung) si ai garantie, nu-i bine? Atunci sa acceptam situatia si sa fim pregatiti (psihic macar) sa bagam bani in masini.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este o masina destul de buna.

Amandoi cumnatii mei au loganuri diesel respectiv 70 cp si 85 cp si pana la 60 mii km in afara de placute de frana ,revizii si cauciucuri nu au schimbat nimic.

Ca sa nu mai vorbim ca au un consum mixt de 5.5 iar la drum scot si 4% mai ales acum pe prafurile astea unde motorina a ajuns deja 4 ron/litru.

Intradevar un semn de intrebare este costul de achizitie, unul dintre logane a costat destul de mult "zic eu" 9400 eur.

La banii astia si pe criza asta isi lua un 320 de bubuia dar asta nu inseamna ca loganul nu este o masina buna.

Link to comment
Share on other sites

ªi eu cred cã Logan 1.6 16v e mai rapid decât 316 ºi 318i.

Stiu (stiam) un 318i (e36), care nu putea fi facut de logan 16v.

Din pacate masina nu mai exista acum...

Link to comment
Share on other sites

Caii de bmw nu se compara cu cei de dacia... Sau ma insel?

 

Hahahaha :)

 

Asta e de pus la perle. :lol:

 

Razi degeaba.

Treaba asta este cat se poate de adevarata si se refera cum ajunge puterea pe sosea. Pentru ca din caii aia se mai pierd prin angrenajele transmisiei.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu - repet: da-mi ex de o alta masina noua (sunt oameni care prefera nou chiar daca n-au nici 10k), de marime medie, in gama asta de preturi care sa fie dotata macar cu aer conditionat

 

P.S. omu are 80k de km si masina e ok fara bucsi schimbate si altele.

Normal sa fie o caruta de probleme - sunt foarte multe pe strazi

 

Ăi-am spus cĂŁ aÂş prefera o maÂşinĂŁ sh.

O maÂşinĂŁ nouĂŁ la banii ĂŁÂştia e o maÂşinĂŁ proastĂŁ.

E adevãrat cã cei de la Renault au profitat de faptul cã mulÞi români doreau o astfel de maºinã ieftinã.

 

PoĂži sĂŁ mergi bine mersi cu un Logan dacĂŁ o iei ca maÂşinĂŁ utilitarĂŁ, ca maÂşinĂŁ de firmĂŁ meritĂŁ pentru cĂŁ nu meritĂŁ sĂŁ le dai unor angajaĂži fĂŁrĂŁ funcĂžii cheie niÂşte maÂşini mai scumpe, mai ales cĂŁ majoritatea le ucid.

ÂŞi ca taxi este bunĂŁ pentru cĂŁ e destul de fiabilĂŁ, ĂŽnsĂŁ dacĂŁ ai niÂşte pretenĂžii de la o maÂşinĂŁ, Logan-ul nu meritĂŁ banii.

 

Stiu (stiam) un 318i (e36), care nu putea fi facut de logan 16v.

Din pacate masina nu mai exista acum...

 

Poate Âşoferul Logan-ului era mai slab.

Logan 1.6 16v stã mult mai bine decât E36 318i din punct de vedere al raportului putere/greutate.

 

Razi degeaba.

Treaba asta este cat se poate de adevarata si se refera cum ajunge puterea pe sosea. Pentru ca din caii aia se mai pierd prin angrenajele transmisiei.

 

Asta e o chestie valabilĂŁ la orice maÂşinĂŁ, nu existĂŁ nici una fĂŁrĂŁ pierderi de putere ĂŽn transmisie, este o chestie care Ăžine de logicĂŁ.

 

Ăn fond, un Logan nu are tracĂžiune spate, nu are alt sistem de tracĂžiune complex ci foloseÂşte cea mai banalĂŁ formĂŁ de transmisie, tracĂžiunea faÞã.

 

ÂŞi la BMW se pierde putere prin transmisie, din acest motiv toĂži producĂŁtorii menĂžioneazĂŁ puterea de la volantĂŁ, nu puterea de la roatĂŁ.

 

Atâta timp cât existã mai multe piese În miºcare/frecare, Întotdeauna vor exista mici pierderi de putere.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.