Jump to content

BMW e46 318i nfl


gogu70

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

THX-1 am un 316i facelift , 116 ponei , pariez oricand oriunde ca dau cel putin o masina loganului ... am avut si 316i non facelift 105 ponei , dar sincer cred ca si cu ala as fi pariat , tractiunea spate isi spune cuvantu si SOFERUL ..... cum zicea mai sus cu drek sa fii cu 50 in a 3 a ? probabil de asta ai vazut tu ca 1.6 16"volti" face e46 316 , acuma zimi ca face si 318i 118 cai sau 318i fl cel de 143 ca arunc un butoi pe masina de la et 10 :) , sincer is povesti sau o fi ratat " soferul " sa schimbe o viteza

Tractiunea spate este aproape inutila in cazul demarajului pentru 316 si aproape la fel pentru 318.

 

am un logan de 105 cai si un 316 de 105 cai...facem o linie? :)

 

THX-1 am un 316i facelift , 116 ponei , pariez oricand oriunde ca dau cel putin o masina loganului ... am avut si 316i non facelift 105 ponei , dar sincer cred ca si cu ala as fi pariat , tractiunea spate isi spune cuvantu si SOFERUL ..... cum zicea mai sus cu drek sa fii cu 50 in a 3 a ? probabil de asta ai vazut tu ca 1.6 16"volti" face e46 316 , acuma zimi ca face si 318i 118 cai sau 318i fl cel de 143 ca arunc un butoi pe masina de la et 10 :lol: , sincer is povesti sau o fi ratat " soferul " sa schimbe o viteza

Tractiunea spate este aproape inutila in cazul demarajului pentru 316 si aproape la fel pentru 318.

 

am un logan de 105 cai si un 316 de 105 cai...facem o linie? :)

 

 

si eu sunt prea batran pentru asa ceva...ai logan dintr-un motiv: ca e ieftin la intretinut, ca e nou, ca a fost ceea ce ti-ai permis atunci, etc, tu alegi si ai BMW din pasiune, ca esti diluu si

vre sa mori cu el la o liniuta, sau ai o pasiune, sau ti-ai permis sa nu vrei logan...iar alegi

Link to comment
Share on other sites

Iar ca tot vorbea cineva de fiabilitate, zicea cineva mai sus ca un logan nou se strica mai repede ca un bmw sh.....hmm....nu vreau sa starnesc polemici, doar imi spun parerea.

 

Pai voi chiar credeti asta? Va zic eu, in peste 90% din cazuri, ORICE masina luata NOUA o sa se strice mai tarziu decat una Sh. Aa, daca e sa o iei, domne eu am bmw de 7 ani si se tzine acceptabil pt varsta lui, sa vedem loganul peste 7ani, aici asa e. Nu se compara una cu alta. Dar luat in mare asa, NICIODATA o masina NOUA(indiferent ca e logan, aveo,hyundai) nu o sa iti faca mai multe probleme decat una SH.Fie ea si BMW, mercedes, ce vreti voi.

Eu am loganul de 2 ani si jumate, in care am bagat doar benzina si lichid de parbriz. Sa fim seriosi e cineva care are vreun e46(asta ca sa nu zic de e36) luat SH care de 2 ani si jumtate sa nu fi schimbat NIMIC la el? mi-e greu sa cred :).

 

Tu ai avut vreodatã un E46 sau un E36 ÎntreÞinut Încât sã-Þi dai cu pãrerea cu privire la fiabilitate? :lol:

Sau mĂŁcar cunoÂşti pe cineva cu un BMW sh dar foarte ĂŽntreĂžinut?

Link to comment
Share on other sites

Taica-meu are 63 de ani, si-a cumparat Chevrolet Aveo nu pentru ca este un "om fara pretentii" ci pur si simplu putin il intereseaza ca-l face x sau y la semafor sau ca prinde suta in 15 sec. Cand si-a cumparat masina, a avut de ales intre Audi A4 1.6i si Aveo 1.4i, omul a ales Aveo si nu din considerente financiare. Sunt si oameni care sunt adeptii lucrului nou, care nu pun mare pret pe o masina si pentru care bine starea financiara nu consta in etalarea masinilor scumpe sau de firma cu renume.

 

----------------

 

Putine sunt masinile vechi, care nu au kilometrajul masluit si care sa fie si intr-o stare tehnica buna, totul tine de noroc si de rabdare(asa cum ai spus). Exemplul este colegul @geoserban, care a umblat 6 luni de zile prin toata tara, pe la diversi vanzatori de BMW, pana a gasit ceva bun. Sunt si oameni care nu au timpul si rabdarea necesara si decat sa-si cumpere BMW din '99 cu 85k km la bord(cum am vazut pe autovit), prefera un Logan nou.

 

Mulţi ĂŽnainte!

 

"Pretenţiile" nu se traduc prin demaraj mai bun ci prin nişte aşteptări care privesc modul ĂŽn care maşina se conduce, feedback-ul pe care-l primeşti la volan, finisările de interior, calitate ĂŽn general.

 

O maşină premium nu ĂŽnseamnă etalarea ei, asta ţine de om.

Totul ţine de răbdare şi de priceperea celui care caută.

Poţi găsi maşini bune dacă nu te grăbeşti.

 

Daca te referi la "pretentii" in sensul strict, de genul "in cat timp scoate suta?", atunci clar ca nu iti cumperi nici 316i nici 318i, vorbim de la 325i in sus; de Dacia Logan nici nu se mai aduce discutia...

 

Ţi-am explicat mai sus ce ĂŽnseamnă "pretenţii" din punctul meu de vedere.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

bine nenea... :)

LOGAN sa fie... praf

 

Nu pentru toti oamenii o masina buna inseamna masina care pleaca prima de la semafor sau care prinde suta in 10 secunde. De ce este Logan o conserva? De ce ai impresia ca toti "loganistii' te cauta pe la semafor? Ai frustrari in sensul asta? Daca ai vrut BMW din pasiune, pasiune sa fie chiar daca "te face" un Logan! Daca ti-ai luat BMW in ideea ca esti regele soselelor cu un 316i, atunci ai gresit-o. Ti-a mai spus cineva ca "nu fuge stema de pe capota in locul masinii" !

 

Pt ca asta este . Dupa cum am spus si in posturile anterioare , detin si un logan si chiar este o masina proasta . Finisari la interior extrem de proaste , numai plasic ieftin si dur la atingere , pozitia incomoda la volan , comenzi prost gandite(si aici ma refer in primul rand la geamurile electrice si aeroterma) , ambreiajul este de tot rasul , iar covorasele ORIGINALE se tot agata in pedala de acceleratie ! Iti pot face o lista de 2 pagini cu probleme sau chestii care ma enerveaza la un logan . Nu este vorba de pretentii aici , este vorba de logica . Ca masina personala nu recomand nimanui loganul , in cazul meu masina este pt taxi si datorita instalatie GPL din fabrica este foarte rentabila .

Link to comment
Share on other sites

THX-1 am un 316i facelift , 116 ponei , pariez oricand oriunde ca dau cel putin o masina loganului ... am avut si 316i non facelift 105 ponei , dar sincer cred ca si cu ala as fi pariat , tractiunea spate isi spune cuvantu si SOFERUL ..... cum zicea mai sus cu drek sa fii cu 50 in a 3 a ? probabil de asta ai vazut tu ca 1.6 16"volti" face e46 316 , acuma zimi ca face si 318i 118 cai sau 318i fl cel de 143 ca arunc un butoi pe masina de la et 10 :) , sincer is povesti sau o fi ratat " soferul " sa schimbe o viteza

Tractiunea spate este aproape inutila in cazul demarajului pentru 316 si aproape la fel pentru 318.

 

am un logan de 105 cai si un 316 de 105 cai...facem o linie? :lol:

 

 

Cu mine vorbeai?

Nu fac liniute, si nici nu am facut niciodata.

Daca vreau sa ma joc, ma joc pe zapada, sau cand e umed, fara sa ma vada prea multa lume, nu-mi place sa fiu privit.

Link to comment
Share on other sites

@Balanganel Exact asta zic si eu: tractiunea fata se traduce prin pericolul de a rupe aderenta accidental si deci de a pierde cursa din cauza asta.

Dar la puterea ametitoare de 100Cp (nu ca eu am cu mult mai mult:) ) nu conteaza decat la plecarea de pe loc si acolo foarte putin daca iti cunosti masina.,De aia am zis ca deja cand "ai dat a 2-a" si chiar vreau sa plusez : de fapt nu mai esti in pericol dupa ce a ai eliberat complet pedala de ambreiaj intreapta 1 , nu mai conteaza. Asa zice si matematica dar am si condus logan , golf (1200kg), hyundai(1060kg) cu puteri apropiate de cele 2.

 

 

 

 

 

 

bine nenea... :)

LOGAN sa fie... praf

 

Nu pentru toti oamenii o masina buna inseamna masina care pleaca prima de la semafor sau care prinde suta in 10 secunde. De ce este Logan o conserva? De ce ai impresia ca toti "loganistii' te cauta pe la semafor? Ai frustrari in sensul asta? Daca ai vrut BMW din pasiune, pasiune sa fie chiar daca "te face" un Logan! Daca ti-ai luat BMW in ideea ca esti regele soselelor cu un 316i, atunci ai gresit-o. Ti-a mai spus cineva ca "nu fuge stema de pe capota in locul masinii" !

 

Pt ca asta este . Dupa cum am spus si in posturile anterioare , detin si un logan si chiar este o masina proasta . Finisari la interior extrem de proaste , numai plasic ieftin si dur la atingere , pozitia incomoda la volan , comenzi prost gandite(si aici ma refer in primul rand la geamurile electrice si aeroterma) , ambreiajul este de tot rasul , iar covorasele ORIGINALE se tot agata in pedala de acceleratie ! Iti pot face o lista de 2 pagini cu probleme sau chestii care ma enerveaza la un logan . Nu este vorba de pretentii aici , este vorba de logica . Ca masina personala nu recomand nimanui loganul , in cazul meu masina este pt taxi si datorita instalatie GPL din fabrica este foarte rentabila .

 

Foarte de acord in principiu insa despre ambreiaj ... crezi ca ti-ar fi la fel de comod sa-l calci de 51328 de ori pe zi la un bmw, ORICE BMW? La Logan oricine poate sa-l calce CU 2 DEGETE. Poate pe tine te deranjaza dar sunt (multi) oameni care il prefera asa. Sincer la oras e comoda pt marimea ei, pozitia la volan poate fi foarte inalta ceea ce iti da vizibilitate buna pt treceri "stranse" si vizibilitatea in spate e net superioara ca la e46-le meu. Daca pui 2 soferi care nu au mai condus maricle respective pe e46 si pe logan , sunt sigur ca cel de pe logan va putea sa se "strecoare" mai repede prin oras

 

Ptiu ca iar ii fac elogii...nu asta vreau dar totusi nu cred ca toti aia de isi iau sunt batuti in cap, pur si simplu li se potriveste masina respectiva (chiar si unor nemti dupa cum amintea un coleg).

 

P.S. Si caraibele sunt relativ populate cu ele :lol:

Link to comment
Share on other sites

MulĂži ĂŽnainte!

"PretenĂžiile" nu se traduc prin demaraj mai bun ci prin niÂşte aÂşteptĂŁri care privesc modul ĂŽn care maÂşina se conduce, feedback-ul pe care-l primeÂşti la volan, finisĂŁrile de interior, calitate ĂŽn general.

O maÂşinĂŁ premium nu ĂŽnseamnĂŁ etalarea ei, asta Ăžine de om.

Totul Ăžine de rĂŁbdare Âşi de priceperea celui care cautĂŁ.

PoĂži gĂŁsi maÂşini bune dacĂŁ nu te grĂŁbeÂşti.

 

Multumesc la fel si babacului tau! Sunt perfect de acord cu ce-ai spus tu si eu conduc o masina BMW destul de veche, anul acesta in noiembrie implineste 7 ani si tinand cont de starea tehnica si optica vis a vis de pretul de achizitie, o consider un chilipir. Am ales BMW pt ca este o masina de infinit de ori mai buna decat un Logan nou. Eu am citit cateva post-uri, la asta m-am referit strict atunci cand am afirmat ca pretentiile la o masina nu se traduc prin demaraj mai bun, asa cum considera unii colegi. Totodata am citit si primul post al acestui topic . Cred ca un familist cu niste venituri medii, care si-ar permite sa achizitioneze o masina cu suma de 8000 E, nu si-ar lua E46 316i. Nu neaparat ca nu are pretentii, ci logica te impinge catre o masina noua, spatioasa, fara vicii ascunse sau probleme de alta natura care implica niste costuri enorme(vezi post-ul 1) de intretinere. Eu, daca as fi in situatia in care ar trebui sa aleg o masina de 8000E, in conditiile in care familia mea ar avea si alte prioritati, in mod sigur nu as alege o masina cu o vechime de 8-9 ani, fie ea si BMW, as prefera una noua. Nu s-ar pune problema ca nu am pretentii, dar pretentiile inutile costa bani multi.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si aici pe forum si in alte parti ca e o problema cu trepidatia masini la plecarea de pe loc. Problema a inceput acum vreo 2 luni intr-o coada pe dn1. A tinut cateva zile pe urma a disparut, a mai aparut pe la rece de cateva ori si iar a disparut. Mentionez ca am volanta schimbata de curand oarecum (acum vreun an insa nu cred sa se fi stricat asa repede) Azi (in aceasta seara/noapte) am forjat-o aproape la maxim (cred ca am intrecut totusi putin limita azi insa sper ca nu s-a intamplat nimic) de maine gata! revin la mersul normal. Insa astazi dupa forjare parca trepida din ce in ce mai rau.

propun sa continuam discutia de aici."e boala lor,asa face ele" :)

sau un moderator sa uneasca cele 2 topicuri.

Link to comment
Share on other sites

Foarte de acord in principiu insa despre ambreiaj ... crezi ca ti-ar fi la fel de comod sa-l calci de 51328 de ori pe zi la un bmw, ORICE BMW? La Logan oricine poate sa-l calce CU 2 DEGETE. Poate pe tine te deranjaza dar sunt (multi) oameni care il prefera asa. Sincer la oras e comoda pt marimea ei, pozitia la volan poate fi foarte inalta ceea ce iti da vizibilitate buna pt treceri "stranse" si vizibilitatea in spate e net superioara ca la e46-le meu. Daca pui 2 soferi care nu au mai condus maricle respective pe e46 si pe logan , sunt sigur ca cel de pe logan va putea sa se "strecoare" mai repede prin oras

 

Ptiu ca iar ii fac elogii...nu asta vreau dar totusi nu cred ca toti aia de isi iau sunt batuti in cap, pur si simplu li se potriveste masina respectiva (chiar si unor nemti dupa cum amintea un coleg).

 

P.S. Si caraibele sunt relativ populate cu ele :)

 

Ambreiajul de pe Logan Âşi Solenza e praf, Ăžine foarte sus Âşi prinde ĂŽntr-un loc destul de ciudat.

 

Chiar nu cred asta cu strecuratul ĂŽn oraÂş mai facil cu Logan-ul.

TotuÂşi E46 nu este camion DAC, poĂži sĂŁ-l conduci foarte uÂşor dacĂŁ nu eÂşti antitalent.

 

Cred ca un familist cu niste venituri medii, care si-ar permite sa achizitioneze o masina cu suma de 8000 E, nu si-ar lua E46 316i. Nu neaparat ca nu are pretentii, ci logica te impinge catre o masina noua, spatioasa, fara vicii ascunse sau probleme de alta natura care implica niste costuri enorme(vezi post-ul 1) de intretinere. Eu, daca as fi in situatia in care ar trebui sa aleg o masina de 8000E, in conditiile in care familia mea ar avea si alte prioritati, in mod sigur nu as alege o masina cu o vechime de 8-9 ani, fie ea si BMW, as prefera una noua. Nu s-ar pune problema ca nu am pretentii, dar pretentiile inutile costa bani multi.

 

DacĂŁ aÂş fi ĂŽn aceastĂŁ situaĂžie, aÂş alege un Golf V.

Se ÎntreÞine destul de uºor, se conduce mai bine decât un Logan, piesele sunt ieftine, calitatea finisãrilor este mult mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Vazand ca ati sarit toti sa-l linsati pe gogu70 (cel care a deschis topicul) am zis ca omul are nevoie de putin ajutor. " GOGU70" eu te sfatuiesc sa nu te simti umilit pentru ca ai ales sa iti cumperi un 318i cand ai fi putut foarte bine sa faci o alegere extraordinara cumparandu-ti "the ultimate vehicle on the market" si anume Logan. Nu contest ca Logan este o masina buna pentru segmentul ei, pretul si scopul ei, acela de a te duce din punctul A and punctul B. Dar acum constat ca cei de la Renault au construit masina aceasta pentru curse de strada, in curand o sa ia locul muscle car-urilor. Si ma tot intrebam de ce dracu isi cumpara toti taximestristii Logan, pentru ca in primul rand au performante extraordinare, mult confort pentru clientii lor si costuri de intretinere aproape de zero. Nu stiu ce ti-a trecut prin cap sa spui ca ai "batut" un Logan? Chiar atat de visator esti? Nu ai un pic de decenta? Fii serios prietene! Doar ai vazut ca au intrat imediat "fizicienii" de pe forum si au facut imediat un calcul dovendind ca nu e posibil.

 

Acum lasand ironia la o parte, sunt persoane care atunci cand isi cumpara o masina se leaga de mai multe aspecte. Eu personal, primul aspect la care ma gandesc este siguranta, pentru ca de cand au iesit pe piata Logan-urile (mai ales cele rosii) este neaparat nevoie ca atunci cand iesi in trafic sa iti spui "Doamne ajuta-ma!" Al doilea aspect ar fi acela al confortului, zgomot redus in habitaclu, un sistem de climatizare bun, o pozitie la condus decenta, materiale de calitate etc. Apoi ar fi problema intretinerii, care ar fi costurile si cat de usor se gasesc piesele pe piata noastra. Problema fiabilitatii este o chestiune relativa, toate masinile sunt aproape la fel de fiabile dupa parerea mea. Si in ultimul rand, performantele masinii, daca intrece Logan sau nu. Si aici am de ales, sa imi iau un motor de 3 litri (diesel sau benzina) cu care sa merg duminica la Mall(ultima fitza) iar in rest sa circul cu metroul prin frig, caldura si miros de transpiratie? As putea face asta mai ales cand ma gandesc ca as avea avantajul pe forum de a rade de unul ca tine care ai "cea mai slaba motorizare" Bmw, nu un Logan "top of the range" cum zicea cineva mai sus. Cu alte cuvinte mai bine fruntas la sat decat prost la oras ! Hmmm, prefer prost la oras, sa merg pe asfalt si sa nu imi miroasa hainele a mancare de la cuptorul cu lemne. Si asta era o aluzie la confortul Logan-ului. Si ar mai fi problema ca acum iarna trebuie sa pleci cu 10 min mai devreme de acasa ca au inghetat incuietorile alea performante de Renault. Si ce faci? Te apuci sa sufli in ele. :)))

 

Asa ca draga gogu70, nu te lasa atacat de aceste insulte aduse inteligentei tale, ca nu ai facut o alegere gresita, parerea mea. Trebuie doar sa te gandesti ca multi dintre posesorii de Logan (nu toti) daca s-ar afla intr-un 318 ca al tau te-ar scuipa la semafor doar ca ai indraznit sa te asezi langa ei. Si nu ma refer doar la taximetristi, se stiu ei mai bine!

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Vazand ca ati sarit toti sa-l linsati pe gogu70 (cel care a deschis topicul) am zis ca omul are nevoie de putin ajutor. " GOGU70" eu te sfatuiesc sa nu te simti umilit pentru ca ai ales sa iti cumperi un 318i cand ai fi putut foarte bine sa faci o alegere extraordinara cumparandu-ti "the ultimate vehicle on the market" si anume Logan. Nu contest ca Logan este o masina buna pentru segmentul ei, pretul si scopul ei, acela de a te duce din punctul A and punctul B. Dar acum constat ca cei de la Renault au construit masina aceasta pentru curse de strada, in curand o sa ia locul muscle car-urilor. Si ma tot intrebam de ce dracu isi cumpara toti taximestristii Logan, pentru ca in primul rand au performante extraordinare, mult confort pentru clientii lor si costuri de intretinere aproape de zero. Nu stiu ce ti-a trecut prin cap sa spui ca ai "batut" un Logan? Chiar atat de visator esti? Nu ai un pic de decenta? Fii serios prietene! Doar ai vazut ca au intrat imediat "fizicienii" de pe forum si au facut imediat un calcul dovendind ca nu e posibil.

 

Acum lasand ironia la o parte, sunt persoane care atunci cand isi cumpara o masina se leaga de mai multe aspecte. Eu personal, primul aspect la care ma gandesc este siguranta, pentru ca de cand au iesit pe piata Logan-urile (mai ales cele rosii) este neaparat nevoie ca atunci cand iesi in trafic sa iti spui "Doamne ajuta-ma!" Al doilea aspect ar fi acela al confortului, zgomot redus in habitaclu, un sistem de climatizare bun, o pozitie la condus decenta, materiale de calitate etc. Apoi ar fi problema intretinerii, care ar fi costurile si cat de usor se gasesc piesele pe piata noastra. Problema fiabilitatii este o chestiune relativa, toate masinile sunt aproape la fel de fiabile dupa parerea mea. Si in ultimul rand, performantele masinii, daca intrece Logan sau nu. Si aici am de ales, sa imi iau un motor de 3 litri (diesel sau benzina) cu care sa merg duminica la Mall(ultima fitza) iar in rest sa circul cu metroul prin frig, caldura si miros de transpiratie? As putea face asta mai ales cand ma gandesc ca as avea avantajul pe forum de a rade de unul ca tine care ai "cea mai slaba motorizare" Bmw, nu un Logan "top of the range" cum zicea cineva mai sus. Cu alte cuvinte mai bine fruntas la sat decat prost la oras ! Hmmm, prefer prost la oras, sa merg pe asfalt si sa nu imi miroasa hainele a mancare de la cuptorul cu lemne. Si asta era o aluzie la confortul Logan-ului. Si ar mai fi problema ca acum iarna trebuie sa pleci cu 10 min mai devreme de acasa ca au inghetat incuietorile alea performante de Renault. Si ce faci? Te apuci sa sufli in ele. :)))

 

Asa ca draga gogu70, nu te lasa atacat de aceste insulte aduse inteligentei tale, ca nu ai facut o alegere gresita, parerea mea. Trebuie doar sa te gandesti ca multi dintre posesorii de Logan (nu toti) daca s-ar afla intr-un 318 ca al tau te-ar scuipa la semafor doar ca ai indraznit sa te asezi langa ei. Si nu ma refer doar la taximetristi, se stiu ei mai bine!

 

Numai bine!

 

=))))))))))))))))))))))))))))).....foarte tare esti frate.....am ras de nu am mai putut la postul asta. Merci de aprecieri, in special ca ti-ai facut cont numi pentru a posta asta (sau ma rog probabil ca asta este inceputul, bine ai venit printre noi). Sincer nu ma sint deloc umilit, jignit etc de ceea ce au spus unii colegi mai sus, acesta este un topic de discutii. Oricum nu mi-as schimba niciodata Bmw-ul pe un logan, indiferent ca s-ar face inca 20 de pagini cu pareri pro-logan. :lol:

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu

Ma refeream ca vizibilitatea e mai buna nu ca e proasta la E46.

Nu zic ca e46 nu merge la oras - doar stau intr-un oras aglomerat si detin asa ceva, imi place! Am vrut sa zic ca experienta e mai putin necesara la Logan pt a te strecura.

Nu am avut dar am facut vreo 30k cu un Logan si sincer mi-e dor de ambreiajul ala, si sotiei si mai mult.

 

NU SUNT FAN LOGAN, cred ca se vede clar din semnatura, la cat am dat pe E46-le meu nici nu puteam sa-mi iau Logan "top of the line" :)

Cand mi-am luat-o am considerat ca mi se potriveste cel mai bine dar recunosc ca a fost destul de multa pasiune ca daca era ratiune imi luam ceva nou, poate hyundai

 

Ma enerveaza ci care nu s-au urcat niciodata dar vorbesc iar pe cei care s-au urcat din bmw in logan ii inteleg... dar nu loganul e foarte instabil, ci bmw-ul e foarte stabil fata de multe alte masini, de aici impresia aia de dulap. La clasa ei e ok, atata tot. Nici o masina de pana in 10000 (noua) nu ii este net superioara.

 

Sunt pasionat dar nu orbit de pasiune, pot sa vad dincolo de sigla si mai sus si mai jos.

 

318i mi se pare ok: tinuta de drum presupun ca e la fel la toate E46.

Personal mi-ar fi trebuit o masina ceva mai puternica pt ca fac drumuri multe afara din oras si o parte sunt si prin zone de munte (si de aia am diesel)

 

Desi sunt fan BMW+diesel , nu mi-as fi luat diesel nfl pt ca nu sunt common rail si mi-e cam frica de pompele rotative.

 

Daca ar trebui acum sa aleg intre un 318i si o masina noua la aceeasi bani, sigur as fi ales BMW-ul: se "pliaza" mai bine pe necesitatile mele, imi permit sa o intretin (cel putin deocamdata) si imi place mult mai mult decat orice nou la banii astia dar sunt foarte multi care nu isi permit sa aleaga cu inima.

Link to comment
Share on other sites

am mers cu logan 1.4 mpi 180 , nu a fost cea mai placuta senzatie

 

EÂşti foarte curajos; sĂŁ nu mai ĂŽncerci aÂşa ceva !

 

 

Eu n-aÂş merge cu peste 150 cu unul, nu e maÂşinĂŁ de vitezĂŁ Âşi nici nu cred cĂŁ e sigur ĂŽn caz de accident.

 

+1

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu

Ma refeream ca vizibilitatea e mai buna nu ca e proasta la E46.

 

nu stiu ce vizibilitate buna ai obs tu la logan , poate la MCV , ca la sedan e fundul atat de inalt ca nu imi dau seama niciodata de distanta si pe multa lume am auzit ca se plange de acest aspect !

 

 

am mers cu logan 1.4 mpi 180 , nu a fost cea mai placuta senzatie

 

Eşti foarte curajos; să nu mai ĂŽncerci aşa ceva !

 

+1

 

 

@Allex : Oricum nu mai avea de gand sa fac acest lucru !

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu

Ma refeream ca vizibilitatea e mai buna nu ca e proasta la E46.

Nu zic ca e46 nu merge la oras - doar stau intr-un oras aglomerat si detin asa ceva, imi place! Am vrut sa zic ca experienta e mai putin necesara la Logan pt a te strecura.

Nu am avut dar am facut vreo 30k cu un Logan si sincer mi-e dor de ambreiajul ala, si sotiei si mai mult.

 

Acestea sunt experienĂže personale subiective, pot varia de la individ la individ.

 

Mie ĂŽmi displace ambreiajul de Logan Âşi Solenza.

Link to comment
Share on other sites

apropo de logan si solenza, ca vad ca se tot discuta care merita mai mult? mi-as lua una dar tot la mana a doua pentru "hartanitu" prin Bucuresti si pentru drumurile noastre infecte, ca sa nu mai imi bat in fiecare zi joc de e46 si de articulatiile lui care oricum nu sunt rezistente. ce zice o solenza din 2004-2005 la un 2500 am vazut bune, sau un logan 2007 asa. sau ar fi mai bun un clio? Sa nu imi sariti in cap, imi displac aceste masini insa ma gandeam sa imi iau una tocmai sa o chinui pe aici.
Link to comment
Share on other sites

Pai, chinuit chinuit, dar ce faci cand pica si bagi mai multi bani in ea decat in bmw ?

 

Intre ce ai enumerat tu mai sus, as alege Clio (numai sa nu ai peste 1.80). E de departe cel mai bine lucrat, finisat, comod si fiabil. 1.4 benzina.

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit perfect de acord. Daca n-ar fi parerile personale si subiectivismul nu ar exista mai mult de 2-3 feluri de autoturisme pe strada :)

 

 

apropo de logan si solenza, ca vad ca se tot discuta care merita mai mult? mi-as lua una dar tot la mana a doua pentru "hartanitu" prin Bucuresti si pentru drumurile noastre infecte, ca sa nu mai imi bat in fiecare zi joc de e46 si de articulatiile lui care oricum nu sunt rezistente. ce zice o solenza din 2004-2005 la un 2500 am vazut bune, sau un logan 2007 asa. sau ar fi mai bun un clio? Sa nu imi sariti in cap, imi displac aceste masini insa ma gandeam sa imi iau una tocmai sa o chinui pe aici.

Cred ca ai gresit forumu`...

Aici cunoastem aceste masini doar din exterior, suntem experti dar nu ne suim in ele pentru ca ne e rusine ca ne arata lumea:

 

"ia uite ba la ala ce rau a ajuns: pana acum sa lafaia in beamveu si acum a ajuns la Golan! Hah-hah-hah!"

 

Lasand bascalia: chiar ti-ai ales gresit unde sa intrebi, cu mici exceptii nu cred ca avem experienta.

 

Cred ca de fapt alegerea este intre Clio si Logan , Solenza nu mi-as lua pentru ca s-a fabricat prea putin timp.

 

Eu nu prea as face asa - pentru mine nu e suficient sa ajung acolo, conteaza si cum ajung, in plus de-abia astept un pretext sa-mi conduc masinuta

dar cum zicea si Ciupanezu, aici e vorba preferintele personale

Desi intretinerea nu este mai scumpa ( a se vedea consumabilele macar) ca la E46 cred ca per total nu faci o afacere investind intr-o a 2-a masina decat daca mai are inca o utilitate.

 

Daca e doar pentru transportul tau eu as zice un Clio micut, desi nu il "cunosc"

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit perfect de acord. Daca n-ar fi parerile personale si subiectivismul nu ar exista mai mult de 2-3 feluri de autoturisme pe strada :lol:

 

Cam aÂşa era ĂŽn perioada comunismului. :)

Ăi se pare ok? :)

 

Aici cunoastem aceste masini doar din exterior, suntem experti dar nu ne suim in ele pentru ca ne e rusine ca ne arata lumea:

 

"ia uite ba la ala ce rau a ajuns: pana acum sa lafaia in beamveu si acum a ajuns la Golan! Hah-hah-hah!"

 

Lasand bascalia: chiar ti-ai ales gresit unde sa intrebi, cu mici exceptii nu cred ca avem experienta.

 

Nu e foarte corect ceea ce spui.

Nu e vorba de ruºine, nu cred cã toÞi cei care posteazã pe acest forum sunt niºte parveniÞi cãrora le place sã-ºi etaleze maºina faÞã de vecini ºi cunoºtinte.

 

Mie nu-mi place Logan-ul pentru cã, pe lângã faptul cã este o maºinã urâtã, este prost finisatã, interiorul ÎÞi asigurã o super sonorizare la fiecare groapã sau denivelare, nu inspirã deloc calitate.

Link to comment
Share on other sites

pai am aproape 1.90 :) . Pai nu l-as repara, sau l-as repara doar cat sa mearga, nu ar mai fi obsesia de la BMW sa fie mereu impecabil. L-as tine asa la limita supravietuirii.....si in + alea sunt masini pentru drumurile patriei.. :lol:

daca vrei ceva de oras si ieftin la intretinut (relativ) si pentru inaltimea ta, ia-ti Logan...sunt deja la al treilea si sunt multumit pentru banii pe care i-am dat pe ele....si am si316, e46 asa cum am mai spus....dar nu de duminica la Mall :) ....pot spune caam facut pana acum, in 5 ani de cand am pus prima oara piciorul in Logan, cam 150k, fara sa schimb absolut nimic la ele, in afara de consumabilele normale - ulei, filtre, placute....aaa, si un pivot si o bascula, dar la drumurile noastre...

 

daca vrei ceva care sa iti faca intr-adevar placere sa conduci, ia-ti BMW

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.