Jump to content

Problema E46 roata stanga/fata


Recommended Posts

Sal,

 

Am si eu o problema la e46 meu non facelift, am tot cautat pe aici niste raspunsuri dar nu am gasit aceleasi simptome ca ale mele.

De ceva timp am simtit trepidatii in volan de la o anumita viteza in sus (70-80 Km/h ) si parca imi tragea intr-o parte, trageam pe dreapta, opream motorul il reporneam si nu mai facea o vreme...dupa care incepea din nou. Acum recent (adica azi :) ) mi se si infraneaza masina...cand am ajuns acasa, am constatat ca imi freaca placuta de frana pe disc pentru ca mirosea a ars si toate (etrier, disc chiar si janta) erau incinse.

 

stiti cumva de la ce poate fi aceasta problema ?

 

mersi,

 

p.s scuze daca se repeta problema dar chiar nu am gasit la "search"

Link to comment
Share on other sites

Chiar sambata am demontat etrierul de la masina prietenei mele - E46 automat. Tot asa ramanea blocat. Vineri, dupa ce a mers 5 km cu masina, cand a ajuns in dreptul meu mirosea puternic la ferodou si a incins. Am crezut ca ghidurile pe care culiseaza etrierul s-au imbacsit si s-au blocat. Dar nu, ghidurile erau in stare buna. Am demontat etrierul si era blocat pistonasul, avand putina rugina, insa garniturile erau in stare foarte buna. Am curatat pistonasul si s-a rezolvat problema. Dupa care am demontat si etrierul dreapta, insa acolo era totul in regula. Nu ma gandeam ca la o masina care merge zilnic sa se intample asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Chiar sambata am demontat etrierul de la masina prietenei mele - E46 automat. Tot asa ramanea blocat. Vineri, dupa ce a mers 5 km cu masina, cand a ajuns in dreptul meu mirosea puternic la ferodou si a incins. Am crezut ca ghidurile pe care culiseaza etrierul s-au imbacsit si s-au blocat. Dar nu, ghidurile erau in stare buna. Am demontat etrierul si era blocat pistonasul, avand putina rugina, insa garniturile erau in stare foarte buna. Am curatat pistonasul si s-a rezolvat problema. Dupa care am demontat si etrierul dreapta, insa acolo era totul in regula. Nu ma gandeam ca la o masina care merge zilnic sa se intample asa ceva.

 

 

poti te rog sa imi arati in poza care e pistonasul ?

post-13985-1262638274_thumb.png

Edited by Funderful
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la mecanic si mi-a facut-o. Placutele de frana erau uzate si pistonasul era iesit prea mult in afara si a prins putina rugina. Mi-am schimbat placutele si mi-a curatat pistonasul si acum e ok dar tot nu sunt 100% linistit ca nu mi s-a aprins martorul de la placute din moment ce erau asa uzate......

 

Mersi tuturor pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la mecanic si mi-a facut-o. Placutele de frana erau uzate si pistonasul era iesit prea mult in afara si a prins putina rugina. Mi-am schimbat placutele si mi-a curatat pistonasul si acum e ok dar tot nu sunt 100% linistit ca nu mi s-a aprins martorul de la placute din moment ce erau asa uzate......

Mersi tuturor pentru sfaturi.

 

Stai linistit...poate senzorul era dus. Atat timp cat odata cu inlocuirea placutelor ai schimbat si senzorul, e ok! Am mai vazut oameni care la vanzarea masinii taiau cablul la senzor si lipeau la loc in asa fel incat sa nu mai faca contact, special ca sa nu se vada ca-s duse placutele. Asa a patit un prieten la un rover 75 din germania adus.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Ce rol are piesa nr.7 din poza de mai sus? Intreb pentru ca am o mica problema cu franele pe fata. In mers aud cum la anumite denivelari sau cand virez stanga/dreapta atinge placuta in disc, dar foarte usor se aude un scartait. De la ce ar putea fi? Discurile si placutele le-am schimbat anul trecut(Ferodo Premier) si au in jur a 17k km. Sa se fi dus placutele asa repede? Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

E o siguranta. Rolul ei e sa tragã etrierul si placuta pe disc (in plan perfect paralel). Fara ea, daca pisti frâna o sa observi ca etrierul se misca in plan transversal fata de disc. De asemenea, plãcutã nu va cãlca pe toata suprafata discului si in unele cazuri poate cauza senzatia de pedala moale/aer in instalatie. Da-o jos, incearca sa o mai comprimi un pic si vezi ce se intampla dupa. Daca esti sigur ca se aud placutele, verifica si placuta interioarã, cea care se prinde prin clipsare de pistonas. Poate s-au slãbit clemele alea si face gãlãgie cand se aseazã pe disc...
Link to comment
Share on other sites

Piesa 7 este o siguranta care nu cred ca ar avea legatura cu problema ta doar daca nu cumva este rupt un picior dar atunci de obicei sare

 

ea are rolul de a tine corpul 1 etrier in corpul 2 , la exterior in interior avand doua suruburi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.