Jump to content

Xenon-urile aftermarket montate pe far fara lupa orbesc sau nu?


cristimm

Xenon aftermarket  

383 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se referea la modelele mai vechi produse pana in 2001 ,ca se produc si azi asta e alta chestie.

Exemplu de xenon fara lupa, dar cu sistem auto-leveling si spalator far.

ala nu e xenon oe.eu nu cred

 

Ce nu crezi ? Ca se fabrica masina cu xenon de fabrica fara lupa ? Intereseaza-te la Honda spre exemplu......

Link to comment
Share on other sites

XXL , ce treaba are TUV-ul cu RAR-ul ? :lol:

sunt institutii europene similare de certificare a calitatii, cu diferenta ca TUV este implicat pe mai multe domenii decat in cel auto...

 

si deocamdata ambele sunt obligate sa respecte aceleasi directive europene, printre care si cea responsabila de siguranta traficului rutier ECE-R37...

 

PS: :)

 

 

Ce nu crezi ? Ca se fabrica masina cu xenon de fabrica fara lupa ? Intereseaza-te la Honda spre exemplu......

 

sunt cateva exceptii de la convertoarele luminoase (lupele), si pot aminti aici Renault Laguna, Ford, Honda, etc...

 

doar ca si farurile lor, fara lupa, au o alta configuratie a fluxului de lumina, astfel incat sa nu deranjeze...

...

deci da :)

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca angel-eyes vor fi tolerate pentru ca nu deranjeaza pe nimeni.

 

Angel eyes-urile sunt niºte lumini chioare, nu cred cã s-ar putea gândi cineva raÞional sã le interzicã.

 

Preventiv, merg si eu cu proiectoarele activate tot timpul. :lol: nesimtirea se combate cu nesimtire.

 

Oh da. :)

Link to comment
Share on other sites

votez da, dar mai nou si la moda este sa mergi doar cu pozitiile si cu proiectoarele, xenonate bineinteles, ca sa vada tot omul ca tu esti cel mai smecher si ai avut 300 lei de aruncat... ca unul lumineaza pe trotoar si altul pe la etajul doi sunt doar detalii. Macar bunul simt sa le regleze, dar la noi sunt basme cand vine vorba de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

votez da, dar mai nou si la moda este sa mergi doar cu pozitiile si cu proiectoarele, xenonate bineinteles, ca sa vada tot omul ca tu esti cel mai smecher si ai avut 300 lei de aruncat... ca unul lumineaza pe trotoar si altul pe la etajul doi sunt doar detalii. Macar bunul simt sa le regleze, dar la noi sunt basme cand vine vorba de asa ceva.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Faceti baieti upgrade la faruri linistiti DOAR reglati farurile dupa. Este nevoie de bun simt, si dupa ce vedeti ca va face cate 1-2 cu farurile ca-i orbiti, mergeti in fata blocului si va coborati putin farurile si toata lumea e fericita. La V-classe, le-am reglat de vreo 3 ori pana sa se vada bine din punctu meu de vedere si sa nu mai primesc flashuri de la ceilalti din trafic.
Link to comment
Share on other sites

deranjeaza, dar cred ca e mai mult pt ca la noi toata lumea isi pune minim 6000K. din fabrica masinile vin cu 4000-4300K (culoarea aia mai placuta ALBA - nu albastru gen NFS). au fost destule masini care au venit cu xenon din fabrica si farurile nu aveau lupe.

 

Daca xenon-ul fara lupe deranjeaza,care este alternativa pentru un upgrade de lumina exceptand xenon-ul cu lupe

 

sticla de faruri nematuita si becuri bune, fara xenon. nu prea stiu ce-i cu nebunia asta cu xenon-ul, dar in vest parca nu am vazut asa multe masini cu xenon.

Link to comment
Share on other sites

Adevarat . Ca fapt divers , cea mai calumea lumina la vizibilitate este data de becurile de 4300-6000k CEL MULT . Peste 6000k sunt doar albastre , se vad frumos din fata (spun unii) si atata. Vizibilitatea este mult mai slaba .

 

Ale mele de pe masina sunt de 4300 stock iar acum , dupa 2 ani de folosinta lumina lor bate spre 6000k.....eu merg cu farurile NON STOP , fie ca e zi afara sau ca sunt in oras.

 

Gandeste-te daca unii si-au pus de 8000k cum se vad pe loc ..... darami-te dupa 1-2-3 ani !

Link to comment
Share on other sites

Poveste la ITP-u olandez : aici verificarea se face in fiecare an, poti sa o faci la orice garaj autorizat, ( adica mai toate pot sa faca ITP-u). Am faruri cu xenon originale pe e39 ( lupa , spalator). Le-am desfacut sa le schimb plasticele alea de ajustare si sa le polishez. Cu ocazia asta am scos si tablele alea metalice care stau in fata becului. Luminau mai puternic dar nu mai "desenau" linia aia pe un perete. Le-am curatat le-am polishat , le-am pus la loc pe masina.

Ma duc la un garaj micut aici in sat, ma cunosteau pentru ca am mai fost pe acolo, clientul lor ca sa zic.

Imi verifica masina , totul ok, cand imi pune aparatul de reglaj far, vede ca nu se face linia aia pe aparat ( ea se facea dar nu era demarcatie clara), si imi zice ca nu imi da ITP-u, din cauza la faruri.

La inceput am ras, si i-am zis sa scrie hartia ca ne descurcam noi.( Invatat ca la Romania, ii dau si eu ceva ). Ala nimic, mi-a zis sa vin cu farurile ok si se rezolva. Am stat toata dupa -masa de la 6 pana la vreo 3-4 noapte , sa desfac farurile sa pun fiarele alea la loc ( cine a facut stie de operatiunea "cuptorul", "feonul", si multa rabdare). A doua zi m-am dus cu tablele puse si am luat ITP-ul.

 

teddy, e plin aici de xenoane din astea ilegale. Mai au putin si se vand la supermarket. E teroare cu pustii, toti au pe toate troacele xenoane ilegale, te fac praf noapte pe drumuri B ( cu sensurile nedespartite), si fac la fel cu proiectoare aprinse toata ziua. Banuiesc ca pun becurile bune inapoi cand se duc la inspectie si dupa aia monteaza la loc xenoanele.

Pe mine m-au terminat, imi vine sa intru in ei cu masina. Stau 8 ore la munca in fata calculatorului si am ochii sensibili. Cand plec acasa seara mai dau de ghiolbani din astia de nu mai vad nimic, imi lacrimeaza ochii 5 minute. Il vezi ca vine de la 5 km, se vad farurile ca proiectoarele alea de la discoteca, sau ca la vapoare pe Dunare. Eu chiar daca aprind faza lunga tot nu conteaza ca sunt reglate sa bata jos si nu orbesc. Am zis ca-mi pun niste blitzuri din alea serioase ( de aparat de fotografiat, nu police- wanna be) si cand se apropie dau drumul la ele, macar mai raresc dintre ei.

 

Mi-e si rusine cateodata cu faruri de bmw, cand vine cate un pejo 205 toamna, si se face ziua in jur. Ce bi-xenon, ce adaptive, trece cate un tunat din asta, ma uit in bord sa vad nu cumva mi s-au ars becurile si da eroare.

 

Nu mai zic ca am aprins proiectoarele de 2 ori in 2 ani, si mi-am luat amenda , ca vezi doamne era ceata afara , dar nu indeajuns de deasa, si nici nu ploua asa tare. ( mai au si ei nazistii lor. Esti strain te-a oprit, te-a amendat. Asta daca scapi fara verificare completa la masina, serii , becuri, tuning, tot. Am stat odata vreo 1 ora s-au invartit si au controlat, mai aveau putin si imi faceau si dyno.)

Link to comment
Share on other sites

teddy, e plin aici de xenoane din astea ilegale. Mai au putin si se vand la supermarket. E teroare cu pustii, toti au pe toate troacele xenoane ilegale, te fac praf noapte pe drumuri B ( cu sensurile nedespartite), si fac la fel cu proiectoare aprinse toata ziua. Banuiesc ca pun becurile bune inapoi cand se duc la inspectie si dupa aia monteaza la loc xenoanele.

Pe mine m-au terminat, imi vine sa intru in ei cu masina. Stau 8 ore la munca in fata calculatorului si am ochii sensibili. Cand plec acasa seara mai dau de ghiolbani din astia de nu mai vad nimic, imi lacrimeaza ochii 5 minute. Il vezi ca vine de la 5 km, se vad farurile ca proiectoarele alea de la discoteca, sau ca la vapoare pe Dunare. Eu chiar daca aprind faza lunga tot nu conteaza ca sunt reglate sa bata jos si nu orbesc. Am zis ca-mi pun niste blitzuri din alea serioase ( de aparat de fotografiat, nu police- wanna be) si cand se apropie dau drumul la ele, macar mai raresc dintre ei.

 

Mi-e si rusine cateodata cu faruri de bmw, cand vine cate un pejo 205 toamna, si se face ziua in jur. Ce bi-xenon, ce adaptive, trece cate un tunat din asta, ma uit in bord sa vad nu cumva mi s-au ars becurile si da eroare.

 

Nu mai zic ca am aprins proiectoarele de 2 ori in 2 ani, si mi-am luat amenda , ca vezi doamne era ceata afara , dar nu indeajuns de deasa, si nici nu ploua asa tare. ( mai au si ei nazistii lor. Esti strain te-a oprit, te-a amendat. Asta daca scapi fara verificare completa la masina, serii , becuri, tuning, tot. Am stat odata vreo 1 ora s-au invartit si au controlat, mai aveau putin si imi faceau si dyno.)

Treaba asta nu merge in Germania. Cand e vazut unul dinasta din 10 insi cu care se intalneste se gasesc cel putin 2 sa sune la politie. Desi mi se parea cam de prost gust se pare ca asta e singura solutie daca meltenii nu se potolesc. Respectivul e tras pe dreapta si controlat cu prima ocazie. Aici se suna la politie si daca nu iti arde un stop de frana. Nu te opreste politia ca nu au filtre, dar suna cineva si te gasesc si te ard.

Link to comment
Share on other sites

Votat DA, pentru ca in afara localitatilor noaptea, in afara masinilor cu ajustare automata, toate masinile care au xenon aftermarket sau becuri de 100, iti rup ochii. Mai ales ca, in judetul in care traiesc, mizeria de pe sosea e mai tare ca vopseaua de la drumuri si nu se mai vad marcajele.
Link to comment
Share on other sites

Votat DA, fara dar sau poate. Eu sunt din principiu impotriva xenoanelor, mai ales ca intalnesc la tot pasul magari din astia. Mai nou am observat ca fenomenul "faruri dereglate" precum sunt Daciile vechi si au fost tot timpul este valabil si pentru masinile noi, chiar daca au bec halogen normal. Xenon-ul in faruri clare, fara striatii ii foarte grav, dupa parerea mea.

 

Da, Mercedes-urile W210 si nu numai, au xenon fara lupa, dar atatea striatii are farul incat ziua cand ii stins nu vezi becul in far.

Link to comment
Share on other sites

azi maine o sa isi puna ,,jemecherii''xenon si pe marsarier

 

jur ca am vazut si asta... pe un seria 3 e46 din pacate :)

sunt foarte deranjante aftermarketurile. cu tot cu senzor antiorbire in oglinda...te rup... nu mai vezi decat 2 pete de lumina in retrovizoare.

anyway, solutia mea, decat un xenon aftermarket am preferat niste becuri halogen cu +30, import germania la 130 de lei setul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu vreau sa te contrazic, ai dreptate, intr-adevar este justificata necesitatea punerii de becuri, dar dupa cum zice colegul @kez86, exista becuri normale halogen, cu o luminozitate mai mare decat a celor conventionale, si chiar cu lumina alba, cum sunt cele Philips cu sticla albastra. De la necesitate si pana la a ajunge sa-ti pui xenon pe faruri fara lupa, sau chiar sticla clara(plastic) si proiectoare ceata mi se pare pur si simplu o chestie de TARANIE, de "n-am bani de faruri originale/aftermarket cu lupa si/sau xenon dar imi pun un kit {made in China} cu 200 lei si merge si-asa, eu sa vad bine si sa vada fratii/prietenii/tovarasii/dusmanii ca eu am xenoane pe cazanul meu" Ii vorba in primul rand de respectul reciproc. :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.