Jump to content

Xenon-urile aftermarket montate pe far fara lupa orbesc sau nu?


cristimm

Xenon aftermarket  

383 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Daca ai faruri oem nu sunt chiar atat de rele xenoanele fara lupa,

 

Am un citroen xsara si i-am pus kit xenon de 35w 6000k, totul super, nu deranjam pe nimeni lumina extraordinar de bine(eram cu niste prieteni si am plecat la munte, erau in fata mea si ziceau ca le luminam drumul, eu din spatele lor, mai bine decat farurile lor si nici nu ii deranja lumina farurilor mele). Bun......, pana am taponat masinutza si am schimbat farurile, la service nu mi-au pus valeo cum erau, mi-au pus depo, acum lumina nu mai e la fel de bine focalizata, nu mai bat la fel de bine + ca a trebuit sa le las jos foarte mult ca ii orbeam pe ceilalti daca erau la acelasi nivel care erau cele valeo.

Deci daca ai faruri oem bune, xenonul nu dauneaza celorlalti participanti la trafic.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt de aceeasi parere cu tine. Tot ce am vazut eu bate prost, si OEM si aftermarket.

 

Arata-mi tu o masina cu faruri OEM fara lupe si xenon, si daca acea masina creeaza lumina corecta (L-ul clar si vizibil pentru reglaj) eu o mananc si o si platesc.

Link to comment
Share on other sites

:twoup:)))) kruger stai asa sa nu ti se aplece; eu iti spun ca nu imi dadea nimeni flash-uri si nu am auzit pe nimeni care sa imi spuna ca imi bat farurile prost( ma refer la alea oem valeo care le aveam), in orice caz nu luminau si focalizau la fel de bine ca lupa, dar luminau foarte bine si fara sa deranjez pe nimeni. te salut
Link to comment
Share on other sites

daniel bmw318, sunt foarte multi soferi "" responsabili"" care nu au xenon dar au farurile ridicate la maxim "ca sa vada ei bine"...... dar sunt responsabili ca nu si-au pus xenon, sau alti soferi " resonsabili " ( cu sau fara xenon in proiectoare) merg cu proiectoarele aprinse tot timpul( ploaie care e cel ami nashpa moment pt ceilalti sa aprinzi proiectoarele, pe soare, pe bezna zapada etc) si cu pozitiile, ca de..... sa se vada angel eyes-ul frumos, sau becurile alea de pozitie gen xenon sa se vada frumos la romana acolo in far. Sau alti soferi " responsabili " care nu cunosc semnificatie luminilor de ceata( ma refer la cele din spate) si merg cu ele ca idiotii fie ca e soare, ploaie sau ninsoare ei le aprind ca sa nu cumva sa nu ii vezi prin trafic.

Romania e plina de soferi " responsabili".

 

L. E.

Romania e plina de soferi " responsabili " care " respecta " ceilalti participanti la trafic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Niste xenoane REGLATE BINE nu orbesc pe nimeni !

Subscriu si eu aici.Doar cele de 12000 intr-adevar deranjeaza pe toti cei din trafic.

 

 

Subscrieti voi intre voi, dar sunt asa satul de cei ce-si pun xenoane dupa ureche.

 

Am uitat sa va spun ca in 2006 am castigat un proces pe baza xenoanelor ilegal puse, in care din vinovat am devenit pagubit. Asa ca, watch out.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa va spun ca in 2006 am castigat un proces pe baza xenoanelor ilegal puse, in care din vinovat am devenit pagubit. Asa ca, watch out.

 

Poti detalia un pic?

 

P.S. Si eu sunt impotriva montarii lor fara lupa. Am fost in fata cuiva care avea asa ceva pe un e46 montat de el si reglat cat s-a putut. Si f mult ma deranjau.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot detalia, nu vreau sa dau amanunte.

Ce pot spune este ca am cerut expertiza tehninca pe masina celuilalt, am reclamat faptul ca fusesem orbit de faruri.

Initial s-a spus ca erau prost reglate, mai apoi cu hartia de la RAR in care se spunea ca sistemul de iluminare al masinii nu era in parametri legali, folosind un tip de bec necertificat pentru acel model de far, am rotit totul si am castigat procesul.

 

Pentru toti cei care o ard aiurea si spun ca isi regleaza ei farurile si bat bine cu xenoane si fara lupa, fac pariu cu oricare din ei ca daca mergem cu masina pe un stand de reglat faruri, nu se pot regla nicicum. NEVER

 

Asta pentru ca becul xenon lumineaza pe o suprafata utila mult mai mare decat un bec obisnuit, in schimb oglinda farului este proiectata sa primeasca un fascicul ingust de lumina pe care sa-l imprastie.

 

Am observat ca se inmultesc pe strazi toti cei ce-si pun dupa ureche in faruri tot ce le pica in gheare. Nu exista seara de la Dumnezeu fara sa intalnesc un bizon din asta.

 

Cele mai multe masini care merg in felul asta sunt (dupa statisticile proprii):

 

1 - Logan

2 - BMW-e46

3 - Renault Clio

Link to comment
Share on other sites

probabil se referea la culoarea luminii, adica mai alba ( tip xenon ) in locul celor galbene care le are pe angel

 

nu vad cum ar putea pune kit xenon pe angel

 

NU, omul era cat se poate de clar. Vroia xenon pe angel eyes dar (din fericire pentru ceilalti) a avut ceva probleme si nu l-a mai montant.

 

Dar vroia xenon pe angel eyes

Link to comment
Share on other sites

Niste xenoane REGLATE BINE nu orbesc pe nimeni !

Subscriu si eu aici.Doar cele de 12000 intr-adevar deranjeaza pe toti cei din trafic.

niste aiureli !

 

o spun din proprie experienta, am avut xenon fara lupa, si oricat de bine le-as fi reglat tot nu se putea sa nu imi iau flash-uri de pe contrasens...

nu ai cum sa nu il radiografiezi pe cel din fata ta, daca oglinda farului nu a fost proiectata din fabrica pentru xenon fara lupa (cum e la Laguna 2, de exemplu...)

 

si cu asta basta !

 

in plus, este ILEGAL !

ca multe alte chestii montate pe masini... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am fost anul trecut la ITP si l-am rugat pe nenea de acolo sa il facea pe bune. A dat afirmativ din cap: a testat franele si atat.

 

La gaze a masluit testul pe motiv ca o asa masina nu se tureaza sa-i scoata pistoanele iar legat de becuri a semnalizat stanga dreapta si atat. Ah, si a schimbat din faza lunga in scurta si invers...

 

Asta a fost tot ITP-ul si ITP in care l-am rugat pe nenea sa se uite la ea. Cum era daca dadeam spaga ??? Trebaia sa vada fizic masina sau il luam cu masina acasa ?!

 

Asta e tara...

Link to comment
Share on other sites

In Spania nu treci inspectia tehnica daca ai xenon fara lupe si fara spalator la faruri . Chiar am gasit de vanzare kit de stropitori pentru faruri !!

si in Romania e la fel... doar ca unii inca de la statiile ITP nu prea fac diferenta intre lumini de bec XENON si cele normale...

 

mie mi s-a atras atentia anul trecut in Germania... am scapat doar pentru ca era ziua si am promis solemn ca la primul Peco o sa trec din nou pe H7... nu am specificat insa ca vorbeam de Peco romanesc, si am dat talpa pana acasa, unde mi-am pus farurile in ordine, cu spalatoare cu tot... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De la RAR

 

Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj ĂŽn functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).

In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.

In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".

Link to comment
Share on other sites

B96WFA - un alt minunat bmw-ist cu un mandru si frumos e46 sedan, care si-a pus becuri dupa urechea soacrei. O sa ma apuc sa fac o lista cu toti pe care ii prind.

 

Aseara am dat de o Honda CRX cu angel eyes albastri. Ca tot se discuta despre becuri de Craciun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.