Jump to content

Xenon-urile aftermarket montate pe far fara lupa orbesc sau nu?


cristimm

Xenon aftermarket  

383 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@kruger, mie de multe ori mi s-a intamplat sa fiu deranjat destul de tare de xenon-ul in far cu lupa, cel mai probabil aftermarket si de putere mare, si reglate la coltul blocului. Si daca ar fi sa se aplice legea, atunci ar trebuie absolut toate xenon-urile aftermarket sa fie interzise, fie ele cu lupa sau fara. Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe vremea lui Ceausescu, tin minte ca la intrarea in orasul meu, era un post fix de Militie care avea afara un aparat pt verificat farurile.

Acuma nu mai este nici postul de Militie, nici aparatul pt verificat faruri...in schimb pe sosele e plin de aparate de discoteca....

 

PS

Saptamana trecuta in oras, o doamna cam incordata, era in spatele meu intr-un Passat....era ok doamna :twoup:...xenon si faza mare in cuur la mine...i-am bagat avariile, i-am facut semne...ea nimic.....:) cred ca habar nu avea ce e cu toate becurile si butoanele alea din bord...

Link to comment
Share on other sites

@kruger, mie de multe ori mi s-a intamplat sa fiu deranjat destul de tare de xenon-ul in far cu lupa, cel mai probabil aftermarket si de putere mare, si reglate la coltul blocului. Si daca ar fi sa se aplice legea, atunci ar trebuie absolut toate xenon-urile aftermarket sa fie interzise, fie ele cu lupa sau fara.

 

Nope. Legea spune ca absolut toate farurile trebuie sa fie reglate. Asa cum un xenon cu lupa te deranjeaza nereglat, si un bec normal fara lupa te deranjeaza daca e nereglat.

 

Deci, xenonul cu lupa normal ca deranjeaza daca nu e reglat.

 

Aici mai exista variatii. De exemplu, exista chinezarii de faruri infecte cu lupe in ele, care bat aiurea din constructie. Nu le bag in discutie.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca poza de mai jos clarifica disputa. As fi putut sa pun poze de cand am deschis topicul dar in acest fel probabil rezultatele ar fi fost influentate.

 

http://dl.dropbox.com/u/649244/faruri/fara%20lupa.jpg

 

Sus fara, jos cu lupe - daca mai era nevoie de vreo precizare...

Link to comment
Share on other sites

Nu prea pot fi reglate.Daca le dai mai jos, nu mai vezi nici tu bine, dar pe cei din fata tot ii deranjeaza lipsa liniei clara de delimitare intre zona luminata si cea de intuneric.

 

Nu vorbesc din buzunar. Am incercat si eu la Ford sa-mi pun xenoane, si m-am izbit de aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Eu la fosta masina cand mi-am montat faruri cu lupe, am avut o problema destul de ciudata:

deasupra liniei de delimitare era negru. Complet. Exact cum e in poza.

 

Drept urmare a trebuit sa ridic destul de mult linia respectiva, sa pot vedea in fara la o distanta utila. Problema era cu gropile: fiindca era complet negru deasupra liniei, le vedeam destul de tarziu si era greu sa le evit. Degeaba vedeam FOARTE bine gropile iluminate, era prea tarziu.

 

Farurile vechi, proaste, bateau mult mai slab, dar bateau ceva si deasupra liniei si vedeam mai usor gropile

 

Deci, din acest punct de vedere, nu e chiar eficient nici o linie de delimitare asa bine definita

Probabil ca in timp s-au mai matuit si farurile noi cu lupa si au inceput sa bata si putin peste linie. Sau m-am obisnuit eu cu ele asa.

Link to comment
Share on other sites

Eu la fosta masina cand mi-am montat faruri cu lupe, am avut o problema destul de ciudata:

deasupra liniei de delimitare era negru. Complet. Exact cum e in poza.

 

Drept urmare a trebuit sa ridic destul de mult linia respectiva, sa pot vedea in fara la o distanta utila. Problema era cu gropile: fiindca era complet negru deasupra liniei, le vedeam destul de tarziu si era greu sa le evit. Degeaba vedeam FOARTE bine gropile iluminate, era prea tarziu.

 

Farurile vechi, proaste, bateau mult mai slab, dar bateau ceva si deasupra liniei si vedeam mai usor gropile

 

Deci, din acest punct de vedere, nu e chiar eficient nici o linie de delimitare asa bine definita

Probabil ca in timp s-au mai matuit si farurile noi cu lupa si au inceput sa bata si putin peste linie. Sau m-am obisnuit eu cu ele asa.

 

Nu inteleg, daca deasupra linei era negru ce gropi nu vedeai? Alea din copaci? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu daca mi-as pune xenon pe a mea as orbi lumea? :twoup:

Am faruri Bosch cu lupa, originale. Masina e din 96 si din fabrica nu avea faruri fara lupa.

Acum, fara xenon am linia aia de care vorbiti voi, doar ca nu e dreapta, e un fel de ""dinte de ferastrau....totusi e incomparabil fata de fostele faruri fara lupa, unde nu aveam nici o linie.

Link to comment
Share on other sites

Eu daca mi-as pune xenon pe a mea as orbi lumea? :)

Am faruri Bosch cu lupa, originale. Masina e din 96 si din fabrica nu avea faruri fara lupa.

Acum, fara xenon am linia aia de care vorbiti voi, doar ca nu e dreapta, e un fel de ""dinte de ferastrau....totusi e incomparabil fata de fostele faruri fara lupa, unde nu aveam nici o linie.

 

 

 

am eu si orbesc.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Discutia divagheaza, va dati seama :twoup:. Acea linie trebuie sa existe, asa trebuie sa bata farurile unei masini.Nu le-am inventat noi. Acum ca sunt prost reglate, ca bat prea aproape, ca sunt chioare, ca bat prea departe, ca vezi sau nu gropile, e partea a doua.
Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la RAR in Voluntari si inginerul de acolo mi-a spus ca au inceput sa-i arda pe cei cu xenon afttermarket. S-a luat si de mine cu toate ca aveam si lupa, am vorbit frumos si am scapat, era sa raman fara autenticitate.

 

Mi-a spus ca sunt porniti rau de tot pe chestia asta, asa ca mare grija.

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la RAR in Voluntari si inginerul de acolo mi-a spus ca au inceput sa-i arda pe cei cu xenon afttermarket. S-a luat si de mine cu toate ca aveam si lupa, am vorbit frumos si am scapat, era sa raman fara autenticitate.

 

Mi-a spus ca sunt porniti rau de tot pe chestia asta, asa ca mare grija.

 

deci vor sa ai si spalator , adevarul e ca daca sunt jegoase farurile cu xenonul esti chior .

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri la RAR in Voluntari si inginerul de acolo mi-a spus ca au inceput sa-i arda pe cei cu xenon afttermarket. S-a luat si de mine cu toate ca aveam si lupa, am vorbit frumos si am scapat, era sa raman fara autenticitate.

 

Mi-a spus ca sunt porniti rau de tot pe chestia asta, asa ca mare grija.

 

deci vor sa ai si spalator , adevarul e ca daca sunt jegoase farurile cu xenonul esti chior .

 

Nu de spalator, ca nu ai senzor de autolevel.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut sa imi montez xenon intr-o vreme...dar m-am razgandit cand am vazut ce deranj cauzeaza altor soferi.

Plus ca nici instalatia electrica nu e OK pt xenon...

Balasturile consuma foarte mult curent la pornirea xenoanelor, iar o masina a carei instalatie electrica nu a fost gandita pt a asa ceva, poate cauza surprize in timp...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.