Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

iti pot spune ca ai ales niste anvelope ff bune,eu am fost foarte multumit ,pina sa pun pilot super sport,dar atentie ca nu tin foarte mult se tocesc destul de repede 30-35k,sunt foarte moi ca si cauciuc,apasa de curiozitate cu unghia in el sa vezi ce semn ramine(bine imprimat)pe calea de rulare si apoi apasa pe un altu la alegere,vei vedea singur diferenta.

 

Sper sa ma tina 3 veri la capacitate maxima si sunt foarte multumit! Mai eram interesat si de Nokian Zline dar nu am gasit pe stoc pe nicaieri si cu dot 2015 sau sfarsit 2014! Cat despre michelin nu stiu ce sa zic... am un prieten care lea avut pe un wv golf gti si a dus doar 2 veri si in a doua vara erau aproape varza!, pe altu lau dus 3 veri, depinde si de noroc zic eu.. Vom vedea! Maine sosesc cauciucurile daca are cineva vreo ideee, ce trebuie sa verific, inscriptii etc cum imi dau seama ca sunt ramforsate?!

Link to comment
Share on other sites

Am intrat intr-o curba si s-a inclinat putin masina, moment in care s-a auzit un piuit ca si cum ar fi scapat aerul dintr-o anvelopa si mi s-a aprins in bord martorul ca nu mai am presiune in pneuri. Am oprit, am verificat si totul era ok, am pornit din nou si am dat check tyre pressure si era buna in toate. A mai intalnit cineva aceasta problema? Eu tind sa cred ca este de la anvelope, au peretii foarte foarte subtiri. Cu 2.6 bar in ele imping cu degetul pe lateral parca este de guma.
Link to comment
Share on other sites

Sper sa ma tina 3 veri la capacitate maxima si sunt foarte multumit! Mai eram interesat si de Nokian Zline dar nu am gasit pe stoc pe nicaieri si cu dot 2015 sau sfarsit 2014! Cat despre michelin nu stiu ce sa zic... am un prieten care lea avut pe un wv golf gti si a dus doar 2 veri si in a doua vara erau aproape varza!, pe altu lau dus 3 veri, depinde si de noroc zic eu.. Vom vedea! Maine sosesc cauciucurile daca are cineva vreo ideee, ce trebuie sa verific, inscriptii etc cum imi dau seama ca sunt ramforsate?!

depinde de stilul de condus,agresiv sau calm,dai scirt la roti si frine de la 160 ,e normal sa nu te tina,ce ti am spus eu sunt anvelope super sport,nu sunt facute sa reziste pina pica masina,rolul lor este sa aiba o aderenta cit mai buna,dar se si vor toci mai repede,asa iei anvelope de uzura indelungata,dar scad rau performantele,frinarile sunt mult mai lungi,derapeaza mai usor la plecarea de pe loc...depinde ce iti doresti si adaptat la stilul tau de mers

Link to comment
Share on other sites

http://www.michelin.ca/tire-selector/category/luxury-performance-touring/energy-saver/tire-details

 

modelul care m-a tinut 40k km...

 

A, vreti sa va tina cauciucurile, NU IGNORATI PRESIUNEA DIN ROTI la mine senzorul de presiune sesizeaza abia cand scade sub 2 Bari presiunea ceea ce e rezonabil. Saptamanal verific presiunea si o mentin CONSTANTA la cel putin 2.4 Bari dar la umflat o "urc" la 2,6 bari si cchiar 2,7. Asa anvelopele pe spate s-au uzat UNIFORM la mine... o idee mai mult spre ambele "umere" ale anvelopei.

 

Pentru cei care vor sa puna anvelope noi (si nu stiau) si care cele vechi au stat cel mai multa "viata" a lor.. acolo unde s-au uzat SUNT INDICATOARE BUNE :excl: ale eventualelor uzuri PREMATURI la care vor fi supuse cele noi :excl: , si care va vor face sa scoateti bani mai repede decat daca s-ar uza uniform, cum e normal. Nu e vina cauciucului ci a aliniamentului rotilor.

 

deci ATENTIE la cele vechi cum s-au uzat; "contin" informatii utile pentru buzunar.

 

"Pentru drumurile din Romania, numai autostrada si asfalt bun, nu trebuie 2.6 - 2.7...mai degraba 3.5 - 4 bar..."

 

mergeti pe Continental, au cel mai bun raport aderenta - consum - cost, dupa Michelin.

 

SH vs Nou:

 

mai tii masina 4 ani? - alege cauciucuri noi!

o vinzi in 6 luni - 1 an - ia SH (Nu merita investitia)

 

cauciucuri SH - mai noi de 2 ani vechime nu gasesti nici unde.

durata de viata a unui cauciuc este de 4 ani - 50K KM

 

Daca cineva cumpara un cauciuc vechi de 2 ani, plateste in mod cert 70% din pretul de nou, ceea ce il face sa fie mai scump decat cel nou fata de perioada de utlizare ramasa (daca nu esti carpaci si tii la siguranta).

 

In cele mai multe cazuri - SH = minim 4 ani vechime si pret 50% fata de nou, deci platesti 50% "mai putin" pe niste gunoaie.

 

"ca la magazine -10% discount la produsele care expira maine."

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ce anvelope recomandati la dimensiunile din titlu, 225/50R17? de vara. Pentru un X1. Nu alerg masina, merg normal, mai mult in oras.

 

Vad la emag preturi intre 250 si 950 lei. M-ar interesa un model "best buy".

Edited by play4fun
Link to comment
Share on other sites

Incearca RIKEN MAYSTORM B2 , sunt anvelope facute de Michelin in Serbia, zic eu best-buy, eu le am de vreo 2 luni si sunt foarte multumit de ele , am facut si o iesire din Bucuresti spre Istanbul , deci cam toate tipurile de drum. Pentru mers mai mult in oras cu drumurile de rigoare nici nu cred ca merita sa dai mai multi bani. Daca ai merge afara din oras mai mult,te poti orienta catre alte anvelope mai top. Cauta pe internet despre review , sunt destul de bune la ce pret au.
Link to comment
Share on other sites

Incearca RIKEN MAYSTORM B2 , sunt anvelope facute de Michelin in Serbia, zic eu best-buy, eu le am de vreo 2 luni si sunt foarte multumit de ele , am facut si o iesire din Bucuresti spre Istanbul , deci cam toate tipurile de drum. Pentru mers mai mult in oras cu drumurile de rigoare nici nu cred ca merita sa dai mai multi bani. Daca ai merge afara din oras mai mult,te poti orienta catre alte anvelope mai top. Cauta pe internet despre review , sunt destul de bune la ce pret au.

Michelin nu face Tigar in Serbia? sau le face pe amandoua

Link to comment
Share on other sites

Incearca Syron Race 1, le am de 2 veri pe masina si nu am avut probleme. Aderenta este perfecta pe uscat, pe ud tind sa fie mai slabe dar ma ajuta xDrive-ul.

 

Au cumparat profilul de la Pirelli pzero nero.

 

1300 RON, 4 bucati.

Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

Nu vrei o anvelopa marca premium? Eu am cumparat jantele cu anvelope riken nu stiu de care, dupa max 2 zile le-am schimbat, nu aveau aderenta la nimic: franare ZERO, demaraj zero, bine eu am si un stil de mers mai sportiv.

Incearca nokian ZLine XL, am impresia ca sunt premium la un pret decent.

Incearca Dunlop...

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Incearca Syron Race 1, le am de 2 veri pe masina si nu am avut probleme. Aderenta este perfecta pe uscat, pe ud tind sa fie mai slabe dar ma ajuta xDrive-ul.

 

Daca mergi cu ele pe logan e normal sa iti tina, pune o frana de la 100km/h la ZERO sa vezi cum se duce sanie masina. Le am pe masina tot de 2 ani si de abia astept sa imi iau jantele de la reconditionat sa imi cumpar Goodyear

Effi. grip perf. Nu de alta dar le am de 2 zile pe masina(sunt imprumutate cu tot cu jante de la un prieten pana imi reconditionez jantele) si este o diferenta enorma la aderenta si distanta de franare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca mergi cu ele pe logan e normal sa iti tina, pune o frana de la 100km/h la ZERO sa vezi cum se duce sanie masina. Le am pe masina tot de 2 ani si de abia astept sa imi iau jantele de la reconditionat sa imi cumpar Goodyear

Effi. grip perf. Nu de alta dar le am de 2 zile pe masina(sunt imprumutate cu tot cu jante de la un prieten pana imi reconditionez jantele) si este o diferenta enorma la aderenta si distanta de franare.

 

Chiar sambata am pus o frana puternica (radar) de la 150 la 0 si s-au comportat excelent, ma duceam sanie cu niste Dinlop SP sport de iarna imbatranite, deci stiu cum e cu sania. Acelasi comportament excelent pe curbe fara tendinta de derapaj. Crede-ma, daca erau proaste le schimbam instant, nu are rost sa merg cu gume care nu ma simt in siguranta. Si discutiile pe forumurile externe au fost favorabile, de aia le-am luat.

 

Masina este un BMW X1 xDrive.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti de Nokian ZLine?km parcursi?Comportament?zgomot?

Am eu Nokian ZLIne. Am avut si COntinental Sport Contact (s-au uzat destul de repede) si Michelin Primacy. Dintre toate, Nokianurile mi se par cele mai reusite.

 

Am alergat masina pe uscat, pe ploaie, pe serpentine, la 10 grade si la 40 de grade si parca au lipici de asfalt. Stau foarte bine, nu fac zgomot. In 15-16k km s-au tocit cam 1,5mm.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

am avut pe 2 masini.

pe ud sunt excelente, in belgia germania se folosesc la greu ca ploua 190 de zile pe an.

nu stiu cat te incanta pe tine comportamentul pe u daca stai in ro, pentru niste gume de vara. Singurul minus la ele e ca se duc destul de repede, practic e direct proportional cu viteza cu care mergi si cu puterea masinii

 

In germania cand am stat, pe un 525i ma tineau fix o vara 18k km.. cand m-am mutat in romania, abia cumparasem al doilea set, si dupa 10k km ziceai ca sunt noi gen, dar de.. in romania daca apuci sa mergi cu 150 km 5 min legate.. e minune, deci tin mul mai mult acolo.

Cred ca mi-au salvat si viata intr-o noapte in austria pe ploaie torentiala am dat intr-un lac pe autostrada la 120 km/h, toti dansau in fata mea eu am trecut ca prin branza...

 

Poti sa te uti si la Dunlop sport blue response, sunt in pe primele locuri la testele ADAC, sunt clasa A pe ud, B la consum si silentioase, aceasi clasa de pret ca uniroyal, le-am avut pe un saab 9-3 1.8t vara trecuta, sincer cred ca cele mai bune penuri de vara avute personal pe vreo masina pana acum..

 

https://www.adac.de/...rcePageId=31821

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, Dunlop sunt porcarii. Nokian sunt multe clase peste la orice capitol. Tocmai vin din Norvegia, drum de 8000km, cam 1mm sa zic s-a uzat, acvaplanare zero, confort excelent, am ajuns acasa cu media de consum 5.2 in conditiile in care la dus in Germania am mers si cu 180 iar la intors ce-i drept am prins de doua ori pe autostrada blocaj si in general am mers legal, inclusiv 140 maxim in zonele nelimitate din Germania si Danemarca.

 

Extrem de multumit de Nokian. Repet, nu se compara niciodata cu Dunlop. SP01 cel putin sunt praf, SP FastResponse erau bunicele din ce-mi amintesc insa oricum Nokian sunt anvelope complete. Nu stiu BlueLine-urile noi insa din experienta eu nu vreau sa mai aud de Dunlop.

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mi-ati facut capul calendar cu mesajele din topicul asta. :rolleyes: N-am gasit nici macar un model despre care sa fie o parare cat de cat unanima.

 

Dilema mea insa nu e ce model de gume sa cumpar, prentu ca toate si premium si medium, se invart pe la acelasi pret 700-800 lei bucata (225/50/R17 rtf).

 

Imi pun insa acum problema daca sa renunt la "confortul" runflat.

Sunt cu ceva mai presus anvelopele runflat fata de cele normale? Se justifica o diferenta de pret de 50% doar pentru ca e runflat si nu trebuie trebuie sa schimbi roata in caz de faci pana? Apropo, in ultimii 5 ani nu-mi aduc aminte sa fi facut vreo pana.

Edited by play4fun
Link to comment
Share on other sites

E posibil ca inlocuind cauciucurile RFT cu unele normale Michelin PS 3 sa creasca consumul? In speta, cu cele RFT am scos un consum intre 7,7 si 8,5 prin Romania mers sportiv. Cu cele normale la un drum de 2000 de km pana in Grecia si inapoi am scos consum aproape 10, mers sportiv si cu unele excese scurte spre 240km/ora prin Bulgaria.

 

Sent from my HTC One_M8

Link to comment
Share on other sites

Ti-ai raspuns cam singur la intrebare. PS3 si senzatia de concediu te-au facut sa o calci si sa te bucuri de ea. La obiect nu are cum sa consume mai mult decat rft. E vorba aici de greutatea mult mai mare a celor din urma.
Link to comment
Share on other sites

E posibil ca inlocuind cauciucurile RFT cu unele normale Michelin PS 3 sa creasca consumul? In speta, cu cele RFT am scos un consum intre 7,7 si 8,5 prin Romania mers sportiv. Cu cele normale la un drum de 2000 de km pana in Grecia si inapoi am scos consum aproape 10, mers sportiv si cu unele excese scurte spre 240km/ora prin Bulgaria.

 

Sent from my HTC One_M8

Mersul sportiv dauneaza grav consumului, plus filtru ala de particule nu il vad bine daca spui ca ti-a crescut chiar asa de mult consumul.

Nu de alta dar am facut acum o luna si ceva un drum Buc-Lefkada via Sofia si am avut 8.5% consum dar nu am depasit 200km/h, la drumul asta la mers linistit trebuia sa am consum de max 7% ... masina e un 535d LCI ( de ciuda i-am facut cado` si un soft la intoarcere macar sa stiu cu ce se justifica acel consum)

Inca un factor care iti influenteaza consumul e presiunea in anvelope, si multe alte mici detalii pe la motor... dar asta inseamna sa bibilesti la motor si sa ai mecanic bun care stie ce si cum ...

Ultima chestie care am observato au fost gumele de pe spate, sunt putin cam strambe de la niste gropi ... nu sunt sigur daca si asta imi influenteaza consumul dar sigur e foarte deranjant si urmeaza sa le arunc la gunoi cu prima ocazie luna asta ( cand erau pe fata imi trepida volanul pe la 60km/h si le-am mutat pe spate).

Link to comment
Share on other sites

Mersul sportiv infunda chiar filtrul de particule, arderea nemaifacandu-se corect rezulta depuneri care colmateaza respectivul. Pentru sanatatea dpf-ului dumneavoastra folositi doar motorina premium, roti usoare cu rolling-resistance redus umflate corespunzator si un mers cat mai constant in regim de autostrada. Ma refer la concedii.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.