Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Potenza 225 40 18 rft. Se mai poate vulcaniza? A vrut un meserias sa baga un 'fir/sfoara' dar nu l am lasat, deocamdata, am zis sa mai cer niste pareri. Anvelopa nu pierde aer. Maine era programata transalpina :cry:

Nu iti recomand sa il vulcanizezi .. am avut exact cum ai tu si mi-au pus petic .. rezultat explozie la 180/h :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Michelin Pilot Sport 4S sunt wow, dar sa gasesti si marimea de care ai nevoie.

Daca tot am reactivat topicul ce anvelope de performanta ati folosit/folositi si ce marime ?

 

Am pe masina jante de 17 cu latime 8J cu anvelope Michelin Pilot Sport 3 225/45/17 si caut sa iau pentru spate ceva mai late.Jantele fiind 8J ma limiteaza la un maxim 245/40/17, pe marimea asta nu gasesc nici Pilot Sport 4S si nici Pilot Super Sport, iar Continental Sport Contact 5P sau Sport Contact 6 nici atat.

Nu prea as vrea sa trec la jante pe 18, am mai avut si a fost ok, dar momentan nu gasesc nici un model OE care sa imi placa(poate doar style 270 M).

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca sunt wow, dar cat tin? Intreb pt ca eu am Good Year Eagle F1 Asymmetric 3 (care sunt cam in aceiasi gama) si cele de pe spate (255/35/18) dupa ~30000km sunt cam gata (sa zic ca mai pot trage maxim 10000km de ele), asta in conditiile in care am mers super normal, fara scarturi, drifturi sau mai stiu eu ce nebunii. Cele de pe fata (225/40/18) nu au nici pe dracu, mai merg cel putin dublu si sunt luate in acelasi timp.
Link to comment
Share on other sites

Florin cand ai ceva mai multi cai pe masina si vrei sa ii pui pe asfalt nu cred ca mai conteaza asa mult cat te tine o pereche de anvelope, iar anvelopele luate din piata de larg consum nu tin asa mult ca cele puse din fabrica.

 

Polo are anvelope Dunlop din fabrica si dupa aprox 30k km(vara) abia au ajuns la 6mm profil ramas, ai mei pe Astra luat tot de nou au avut Dunlop Allseason si au facut cu ele vreo 80k km si le-am aruncat eu ca erau deformate nu neaparat tocite, gumele de iarna la Polo sunt Vredestein luate din comert si dupa 20k km sunt la 5mm, deci...

 

La 335 am luat anvelope noi Pilot Sport 3 anul trecut, iar profilul ramas pe pereche dupa un rulaj de aprox 14k km este 6.2mm cu 5.6mm, in primavara am schimbat rotile intre ele fata cu spate avand aceasi dimensiune 225/45/17, iar atunci aveau 7mm cu 6.5mm. Acum un lucru este clar, anvelopele ce le rulez pe spate pe langa faptul ca sunt montate pe puntea motoare sunt si ceva mai inguste, iar uzura consider ca ar fi fost mai mica daca aveam unele mai late. Pot sa spun ca sunt multumit de gumele actuale, sunt foarte bune pe uscate si la fel de bune pe ploaie atata timp cat iti cunosti limitele de "pilot" sau limitele masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Pana la urma care e treaba cu Michelin crossclimate? A trecut ceva timp de cand au aparut, feedback de la colegi care le au testat pe bmw?

 

Ma intereseaza cum se comporta vara.

Iarna nu prea merg si ar fi mai comod sa am un set "de vara" care sa fie legal si iarna.

 

Am vazut ca pe alte forumuri sunt destule de laudate dar e vorba de masini sub 200cp in principiu, in cazul de fata ar urma puse pe un 3.0D

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Edited by Omar
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
am montat eu acum anvelopele yokohama , pt ca e deja f cald si nu sunt zgomotoase , am iesit putin pe autostrada si e liniste totala , masina raspunde f bine la comenzi , nu prea am avut curbe luate cu ele dar per totral se simte ca sunt o imbunatatire fata de kumho pe care le aveam anterior
Link to comment
Share on other sites

Crossclimate și alte all season sunt defapt niște anvelope de iarna adaptate pentru a putea rula vara, nu invers.

Faci un mare compromis indiferent de puterea motorului, contactul cu solul este crucial pentru siguranța în trafic.

 

Aberezi grav cand spui asta .....Michelin CC sunt super anvelope.....sunt mai bune decat multe anvelope de vara si in plus se descurca foarte bine iarna pe uscat si ud.Pe zapada nu sunt cele mai grozave dar se descurca binisor daca au profil .....inaltime in banda de rulare.

Au vreo 3 cunoscuti .....super multumiti,iar altul care are competitia lui CC de la Continental.....super multumit.(pe Logan cei drept).

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care e treaba cu Michelin crossclimate? A trecut ceva timp de cand au aparut, feedback de la colegi care le au testat pe bmw?

 

Ma intereseaza cum se comporta vara.

Iarna nu prea merg si ar fi mai comod sa am un set "de vara" care sa fie legal si iarna.

 

Am vazut ca pe alte forumuri sunt destule de laudate dar e vorba de masini sub 200cp in principiu, in cazul de fata ar urma puse pe un 3.0D

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Anvelopele all season nu sunt nici cal nici magar. Cel mai ok si safe este sa ai un set de iarna si unul de vara. Iti dai seama ca o anvelopa allseason este cate putin din fiecare dar nu face este buna de nimic. Ca un mester care stie putin din toate dar defapt nu stie nimic.

Edited by Injectoru'6
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Super mulțumiți de ce? De preț, de faptul ca nu au de schimbat roti sau montat anvelope, insa ĂŽn niciun caz aderenta nu e aceeași. Sunt 1 milion de teste care arata ca sunt slabe.

De cum s=au comportat, si vorbesc din experienta nu din milionul ala de teste. Repet 205/55/16 pe E46 325ti sunt ok vara stau foarte bine , pe ud foarte bine , iarna la fel ca unele de iarna dedicate,marcile cu care am comparat sunt Vredestein Ultratrac Sessanta vara . Pirelli Cinturato cele de iarna. Ambele le-am avut pe masina 3 ani iar Crossclimate 2 ani si un pic.

La X1 am pus all season Kleber Quadraxer care sunt mult sub Crossclimate din pacate.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Va salut!

Am un X3 F25 2016(190cp) .Trebuie sa ii schimb anvelopele vara Pirelli cinturato P7 dim. 225/60/r17 .Am găsit (la preț bun 630lei buc. ) Michelin primacy 3 cu dim 245/55r17.pneurile sunt noile stoc dot 2016.Garantie 3ani...

Am doua întrebări dacă cunoaște cineva:

1.Dimensiunile anvelopelor noi sunt cele corecte pentru X3 f25 cu xdrive..?

2. Dacă cumpăr anvelope dot 2016 noi...mai sunt bune de ceva?(Vanzatori spun ca sunt depozitate corect și ca au garanție etc)...Diferența de bani la 4anvelope (dot 2016 vs dot 2018)este de aproximativ 780lei.

Edited by Grinzy
Link to comment
Share on other sites

Vad pe aici numai discutii despre anvelope premium insa pe strada 80% din masini au china in dotare :)). Chiar azi am vazut un F10 cu numere de DE (albastre) cu anvelope de iarna Rotalla :)) Nu mai vorbim de Hifly, landsail si alte anvelope dinastea "premium".

Pai și nu ĂŽnțeleg..nu e ok ca iau premium ..chiar cu dot 2016?

Link to comment
Share on other sites

e super ok sa le iei ....3 ani in urma nu se pun la anvelope mai ales daca sunt premium si au fost depozitate corect.la reprezentanta primesti discount doar la roti (de fapt e vorba de anvelope) daca sunt mai vechi de 3 ani.Oricum poporul roman este si sarac si prost si combinatia asta este letala.Vine unul in targ la Vitan cu un MCV si cere vara ....avea Cross climate pe masina si primeste intrebarea de ce? ....pai am allseason dar merg cu ele doar iarna!!!!!! vanzatorul zice ok....vand si eu 4 anvelope de vara si incepe sa povesteasca de preturi......Eu personal am crezut ca el chiar stie cum sta treaba si o sa cumpere ceva bun.

Melteanul prost de da in gropi a cumparat 4 ROVELO made in China ca sa mearga bine vara.Cat de prost sa fii???

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e super ok sa le iei ....3 ani in urma nu se pun la anvelope mai ales daca sunt premium si au fost depozitate corect.la reprezentanta primesti discount doar la roti (de fapt e vorba de anvelope) daca sunt mai vechi de 3 ani.Oricum poporul roman este si sarac si prost si combinatia asta este letala.Vine unul in targ la Vitan cu un MCV si cere vara ....avea Cross climate pe masina si primeste intrebarea de ce? ....pai am allseason dar merg cu ele doar iarna!!!!!! vanzatorul zice ok....vand si eu 4 anvelope de vara si incepe sa povesteasca de preturi......Eu personal am crezut ca el chiar stie cum sta treaba si o sa cumpere ceva bun.

Melteanul prost de da in gropi a cumparat 4 ROVELO made in China ca sa mearga bine vara.Cat de prost sa fii???

 

Isi iau ei unii cu masini mai scumpe, ciurucuri sau SH-uri, la unul cu Logan MCV chiar nu ai pretentii

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@grinzy, ceea ce vrei sa pui tu respecta diametrul total al rotii.

 

totusi, avand acum roti de 225/60/r17, cred ca ai jante late de 7.5.

 

trecand la latime de anvelopa de 245, cred ca jantele tale ar trebui sa fie mai late.

 

cerceteaza un pic si aspectul asta.

 

oricum, trebuie sa faci ceva, pt ca anvelopele pe care le ai, late de 225, sunt prea subtiri raportate la gabaritul masinii.

 

cat priveste DOT-ul, no worries, folosteste cu incredere 2016 si lasa-i pe altii sa se teama si sa isi ia acum anvelope chinezesti cu dot 2020.

 

singura chestie care ar putea sa apara ar fi sa nu le consumi in 3-4 sezoane, pt ca daca vor avea 6-7 ani vechime si chiar daca nu vor fi consumate atunci, va trebui sa le arunci

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tii la viata ta nu e ok.

 

Asa credeam si eu pana am intrat la studiat fortat de imprejurari

toti producatorii dau minim 3 ani ca termen de valabilitate a anvelopei nemontata , am avut discutia asta cu cel care mI-a vandut gumele Yokohama a trimis cele pe fata finalul 2017 si cele pe spate finalul 2016 ,m-am uitat pe site la ei si am vazut ca e o informatie valabila , se considera ca daca montezi anvelopa in termen de 3 ani de la data fabricatiei este OK . Ca noi le tinem 5 sezoane e altceva ... si recomandarile curg astfel

YOKOHAMA

Tire manufacturers put the end of warranty at around 5 years after date of manufacture so it is

better to watch what you buy. However, tires do not magically disintegrate after 5years as long

as they were maintained and stocked properly. Better to check with your local tire dealer for

warranty concerns.

 

CONTINENTAL

We recommend:

All tires (including spare tires) that were manufactured more than ten years ago should be replaced with new tires, even if they appear to be usable from their external appearance and if the tread depth may have not reached the minimum wear out depth.

 

Michelin

European regulations do not impose a coherent policy on the allowed age of tyres released for sale. Therefore, regulations may vary depending on the country. The EU is, however, extremely precise when it comes to storage time and conditions of new tyres.

 

The European Tyre and Rim Technical Organisation (ETRTO) clearly specifies that when stored in optimal conditions, tyres may be considered new for 5 years from the date of manufacture.

 

A tyre sold as a new product may be safely used for at least 5-6 years. Some sources indicate that the upper limit of operational life may be even 10 years, but we recommend that 5 years after the purchase, tyres should be checked by a specialist at least once a year.

 

DOT does not matter. It is a misunderstanding among many consumers, including

those in your country. But however, the misconception does not exist in the United

States, France, or Australia. It is just a misconception here.

In fact, the most important date is NOT the tyres’ fabrication date (DOT) but

the date of the tyres’ installation on a vehicle. A tyre will age once it is installed

and operating on a vehicle; the minor aging that comes before is insignificant.

This misunderstanding can be dangerous. Consumers will be wrongly focused on

DOT instead of correct safety maintenance once a tyre is installed. Consumers may

select Dealers based on new tyres instead of quality of service. This can put the consumer’s safety at risk.

Michelin’s recommendation to remove tyres after 10 years from date of manufacture

is precautionary and not technically based.

• Tyres endure lots of different stresses during their useful life on a vehicle. At times,

the vehicle may be out of alignment or the tire may be under inflated. Challenges

such as road obstacles, potholes, etc. can all take their toll.

• After 10 years, it’s practically impossible to know every stress a tire has been

subjected to. Therefore, Michelin recommends removing a tire from service as a

precaution.

 

 

Si ca fapt divers ,,,la E60 am avut GY asy 2 noi , dot in anul in care le-am cumparat , au rezistat pana am vandut masina 4 sezoane ..dar in ultimul an deja erau crapate pe calea de rulare , mici fisuri ..deci uzura le face sa cedeze nicidecum ca e dotul mai vechi . oricum mai vechi de 3 ani nu as cumpara si asta din motive de depozitare si evident ca daca-s la pret similar nu merita decat sa iei cat mai nou posibil .

 

Jantele 408 M style pt F10 le-am cumparat de la BMW Polonia cu anvelope Pirelli noi iarna dot 2012 , motiv pt care fiind montate in oferta de iarna BMW si nevandute s-au considerat expirate din cauza politicii BMW si a regulilor Eu probabil , am preferat sa nu le tin pt ca nu erau dimensiunea recomandata pt F10 si le-am vandut , erau noi cu eticheta , impecabile , s-au vandut in 2 zile de la listare , de-a lungul timpului am avut in general anvel de iarna cu dot mai vechi pt ca erau folosite ocazional si surprinzator aratau ff bine , nu bateau , isi faceau treaba exemplar , evident nu fortam mai mult de 130 never la vreun drum lung , cred ca totul tine de exploatare si de conservare si in general as miza pe o rezistenta mai buna la o anvelopa premium decat china, dar si aici depinde de producator , China poate face calitate maxima daca se doreste

Edited by Myx
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eu de anvelopele premium m-am cam lecuit de cand am facut explozie la un Michelin Pilot Super Sport. Adica o anvelopa cu indice de viteza Y care a costat 1200 lei mi-a explodat la 180 la ora dupa nici macar 10k km rulati cum sa mai cred recomandarile lor ? Sa nu mai zic de Pirelli care dupa nici 5k km s-au facut patrate sau Continental care fac galme cum dai intr-o groapa.
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.