Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@Vlad: Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc).

 

Anvelopele (ca orice pe lumea asta) se cumpara dupa nevoi. In RO nu se intampla asta din prostie, lipsa de cunostinte/cultura, etc. Daca esti in scenariul exemplificat de tine mai sus, desigur ca e rational sa ai anvelope dedicate vara/iarna. Dar 90% din posesorii de masini in RO nu fac asta (zeci de mii de km pe an in toate tipurile de conditii). Daca folosesti masina cu preponderenta in RO, vara nu mergi pe circuit, nu participi la competitii, iar iarna nu esti genul care sa cutreieri muntii si sa ajungi in locuri greu accesibile, atunci o pereche de all season ca Michelin CrossClimate sau Vredestein Quatrac Pro sunt ce trebuie.

In Romania sunt mai putin utilizate din cauza unor stereotipuri vechi de zeci de ani (anvelopele sunt proaste, nu sunt sigure iarna, etc). Producatorilor logic ca le convine ca turmele sa cumpere in continuare cate 2 randuri de anvelope (vara/iarna); all season sunt foarte mult utilizate in vest si castiga teren.

Si btw: O pereche de all season BUNE, premium/noi, de la Michelin, Conti sau Bridgestone sunt mult mai bune vara decat niste cauciucuri de vara low cost/sh cum au majoritatea (si iarna decat cine stie ce Nankang de iarna).

Sa nu uitam ca traim intr-o tara in care majoritatea cumpara BMW dupa care pun motorina de 50 de lei si cumpara cauciucuri SH sau Tigar/Riken/Nankang.

Edited by Alexxx
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Vlad: Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc).

 

Anvelopele (ca orice pe lumea asta) se cumpara dupa nevoi. In RO nu se intampla asta din prostie, lipsa de cunostinte/cultura, etc. Daca esti in scenariul exemplificat de tine mai sus, desigur ca e rational sa ai anvelope dedicate vara/iarna. Dar 90% din posesorii de masini in RO nu fac asta (zeci de mii de km pe an in toate tipurile de conditii). Daca folosesti masina cu preponderenta in RO, vara nu mergi pe circuit, nu participi la competitii, iar iarna nu esti genul care sa cutreieri muntii si sa ajungi in locuri greu accesibile, atunci o pereche de all season ca Michelin CrossClimate sau Vredestein Quatrac Pro sunt ce trebuie.

In Romania sunt mai putin utilizate din cauza unor stereotipuri vechi de zeci de ani (anvelopele sunt proaste, nu sunt sigure iarna, etc). Producatorilor logic ca le convine ca turmele sa cumpere in continuare cate 2 randuri de anvelope (vara/iarna); all season sunt foarte mult utilizate in vest si castiga teren.

Si btw: O pereche de all season BUNE, premium/noi, de la Michelin, Conti sau Bridgestone sunt mult mai bune vara decat niste cauciucuri de vara low cost/sh cum au majoritatea (si iarna decat cine stie ce Nankang de iarna).

Sa nu uitam ca traim intr-o tara in care majoritatea cumpara BMW dupa care pun motorina de 50 de lei si cumpara cauciucuri SH sau Tigar/Riken/Nankang.

 

 

Sunt perfect de acord cu tine aici, insa la primul tau post nu.

Pana la urma, da, suntem in 2020, iar tehnologia a avansat atat la anvelopele dedicate sezonului cat si la cele all season.

Link to comment
Share on other sites

din reviewuri , se pare ca nu sunt chiar asa wow , ca le folosesc unii fctie de necesitati si comoditate si ca sunt permise de lege e altceva . Nu tre sa mergi la curse sa ai anvelope de vara sa fim seriosi , sunt destule manevre unde nu iti permiti scamatorii cu aderenta , sunt de acord ca au avansat fata de ce era acum ceva ani , e si normal , dar progresele sunt si la anevlopele de vara , iarna . Sa ai 2 seturi de anvelope/jante nu imi pare un stres, in cazul meu imi face placere sa mai schimb aspectul masinii cu alte jante , m-as plictisi sa o vad mereu la fel .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din reviewuri , se pare ca nu sunt chiar asa wow , ca le folosesc unii fctie de necesitati si comoditate si ca sunt permise de lege e altceva . Nu tre sa mergi la curse sa ai anvelope de vara sa fim seriosi , sunt destule manevre unde nu iti permiti scamatorii cu aderenta , sunt de acord ca au avansat fata de ce era acum ceva ani , e si normal , dar progresele sunt si la anevlopele de vara , iarna . Sa ai 2 seturi de anvelope/jante nu imi pare un stres, in cazul meu imi face placere sa mai schimb aspectul masinii cu alte jante , m-as plictisi sa o vad mereu la fel .

 

Diferentele vara sunt intre 1 si 3%. Uita-te la primul clip pe care l-a postat mai sus Vlad. Si asta comparate cu un cauciuc vara premium. Pe bune? Simti tu diferenta asta de 1% in "manevre"? Daca mergi pe circuit, da. In drum spre Mall, nu cred...

Nu stiu ce review-uri ai citit tu, dar sunt chiar WOW! Ia uite aici:

 

https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Vredestein&tireModel=Quatrac+Pro

Edited by Alexxx
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Vlad: Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc).

 

Anvelopele (ca orice pe lumea asta) se cumpara dupa nevoi. In RO nu se intampla asta din prostie, lipsa de cunostinte/cultura, etc. Daca esti in scenariul exemplificat de tine mai sus, desigur ca e rational sa ai anvelope dedicate vara/iarna. Dar 90% din posesorii de masini in RO nu fac asta (zeci de mii de km pe an in toate tipurile de conditii). Daca folosesti masina cu preponderenta in RO, vara nu mergi pe circuit, nu participi la competitii, iar iarna nu esti genul care sa cutreieri muntii si sa ajungi in locuri greu accesibile, atunci o pereche de all season ca Michelin CrossClimate sau Vredestein Quatrac Pro sunt ce trebuie.

In Romania sunt mai putin utilizate din cauza unor stereotipuri vechi de zeci de ani (anvelopele sunt proaste, nu sunt sigure iarna, etc). Producatorilor logic ca le convine ca turmele sa cumpere in continuare cate 2 randuri de anvelope (vara/iarna); all season sunt foarte mult utilizate in vest si castiga teren.

Si btw: O pereche de all season BUNE, premium/noi, de la Michelin, Conti sau Bridgestone sunt mult mai bune vara decat niste cauciucuri de vara low cost/sh cum au majoritatea (si iarna decat cine stie ce Nankang de iarna).

Sa nu uitam ca traim intr-o tara in care majoritatea cumpara BMW dupa care pun motorina de 50 de lei si cumpara cauciucuri SH sau Tigar/Riken/Nankang.

 

Ce-mi place cand stie altul ce e mai bine pentru nevoile fiecaruia.

Eu zic, cand are fiecare de pe forum nevoie de anvelope, sa iti spunem unde mergem de obicei, ce rulaj avem, in ce conditii si ne spui tu ce anvelopa ne recomanzi. Vrei asa?

 

Oricum, acum ca stiu ca am fost prost, lipsit de cunostinte si de cultura, si mai ales sarac ca n-am 911 sau M2, trebuie sa scap de anvelopele de vara.

Poate ma mai duc la o competitie cu ele, pe undeva pe vreun circuit, sa nu raman cu impresia ca am aruncat banii pe geam pe anvelopele de vara.

 

PS: Tu esti, de fel asa, un mic Trump, doar ca nu esti presedinte si n-are cine sa te asculte.

post-34245-0-52968900-1587804933_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu vreti sa simplificam?

 

Cauciucurile all season sunt exact pentru ceea ce scrie in definitie, orice anotimp. daca stai la bloc si nu ai loc de un set de jante cu cauciucuri de vara i-ati cauciucuri de tot anu'.

 

Daca ai pretentii si vrei mai multa siguranta, cam cum zicea Alexxx mai sus, anvelope de iarna si anvelope de iarna, desigur daca stai la munte, cam are sens sa ai acest set, asta cam insemna ca ai si loc de depozitare a celor de vara.

 

Tot Alexxx, se inseala putin.

Trebuie sa ne uitam tot la piata si sa remarcam ca, tocmai, anvelopele all-season sunt un fel de ultima creatie a sigurantei, asta cum ca ar veni de la Michelin; tocmai de aceea nu au fabricat atat de multe modele. Din teama de a nu ramane pe stoc.

Daca lumea (turma) cumpara, invata ca cele all-season sunt foarte bune, aprope de cele de vara, care sa fim seriosi, sunt cele mai vandute in vest, (ofera mai buna siguranta cand ploua si uscat...) Atunci Vor Produce Mai Multe All-season, Pentru Mai Multe Modele, Marimi...

De ce sunt "populare" cele de vara?

Pentru ca iarna este/ar fi doar 3-4 luni din an.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cele all season sunt fĂŁcute pentru o alta piata si anume pentru cei care nu au loc de depozitare cum a spus Bimmer mai sus, dar si pentru costuri mai mici, adicĂŁ fata ĂŽnlocuire de anvelope + echilibrare de 2 ori pe an, mulți se gândesc din lipsa de spațiu si bani in primul rând ca mai bine are un set de jante si un set se anvelope non stop decât sa Mai cumpere inca un set se anvelope si inca un set de jante, cam aia e ideea.

 

ĂnsĂŁ pe scurt, anvelopele de vara sunt cele mai bune vara, anvelopele de iarna sunt Mai bune iarna.

Nici mĂŁcar remarca colegului care spune ca anvelopele all season sunt mai bune in anotimp decât alea low cost. Chiar si alea low cost pe anotimpul lor sunt mai bune decât alea all season ca si comparație. Orice filmulețe si comparații in care gasesti anvelopele all season ca frâneazĂŁ mai bine sau merg mai bine decât alea care sunt de vara/iarna sunt doar filmulețe care sa promoveze vânzarea anvelopelor all season.

 

Frânarea vara nu este asa eficientã ca cele express de vara si nici mersul iarna prin zãpada nu e asa eficient fata cele speciale de iarna.

 

Colegul se vede ca e fan anvelope all season ĂŽnsĂŁ nu știu de unde ĂŽși trage informațiile ca sunt cele mai bune, când ele de fapt sunt fĂŁcute pentru o clasa socialĂŁ mai sĂŁracĂŁ si mai comoda :), fĂŁrĂŁ sa jignesc pe nimeni.

 

P.s anvelopele all season se uzeazĂŁ foarte repede, chiar un prieten are exact acele anvelopele Michelin Cross climate si dupĂŁ 2 luni de investigații si le a cumpĂŁrat, dupĂŁ ce le a ținut 2-3 ani a zis ca nu mai cumpara anvelope all season, a zis ca le a cumpĂŁrat ca nu are chef sa stea sa schimbe anvelope sau roti complete ĂŽntre anotimpuri si nici bani nu vroia sa de a pe inca un set de anvelope si jante.

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca multi vorbesc la modul general despre anvelope si de fel foarte prost. Un allseason clar nu poate sa suplineasca calitatile unei anvelope dedicate unui anume sezon. Folosesc allseason pe masina de la munca, sunt ok, fac fata, dar sunt montate pe o Skoda Octavia fara valente sportive. Acelasi timp de anvelope, Conti Allseason, i-am recomandat unui coleg cu e90 318d, care a fost foarte multumit la randul lui, dar este tipul soferului de Logan 1.4 care face 8k km pe an si care nu are pretentii de pilot. Discutia e mult prea complexa si nu are termeni de comparatie pentru anvelope cu specific diferit.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intrebarea este: bune pentru ce nevoi?

Asta cu mai bune sau mai rele este o discutie lunga. Fiecare isi cumpara dupa nevoile sale si ideal ar fi sa respectam alegerea facuta de celalat.

Personal aleg sa am un set vara si unu pentru iarna din aceleasi motive pentru care nu as angaja un zidar-mecanic-electrician. Ar face treaba dar nu exceleaza la nimic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Diferentele vara sunt intre 1 si 3%.

 

Comparatiile postate mai sus sunt mai vechi. Uite aici un test cu mai multe all-season, comparate cu cele dedicate de vara/iarna:

https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm

 

La franare, vara, diferentele sunt de cel putin 1.5m in plus pe uscat si 4m in plus pe ud fata de anvelopa de vara. Adica diferenta de la 'sunt ok' la 'sunt sub un camion'. Iarna performanta e tot pe acolo. De aia si tipul din testul asta zice ca ai putea sa iei cross-climate in loc de cauciucuri de iarna, dar sa ai unele de vara dedicate totusi:

 

Ce e mai important, toate testele sunt facute cu cauciucuri noi. Sunt curios cum se comporta dupa ce le-ai uzat 50% de exemplu. Dar n-am reusit sa gasesc asa ceva nicaieri.

 

Parerea mea e ca daca esti genul care merge putini km, si aia linistit, incetisor, distanta mare fata de masina din fata, etc, te descurci cu ceva de genul cross climate. Daca mergi mult, tare si/sau agresiv, mai bine cauciucuri dedicate.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Corect, foarte corect Injectoru 6, Dan 316i si mgi.

In spirit de gluma, pentru cine se crede mare Schumacher pe soselele publice SI MAI E IN VIATA foarte probabil STIE ca ii trebuie cauciucuri dedicate!

..Altfel, lipseste de la asa consfatuire din simpla cauza explicata un pic mai sus..

 

(Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..)

Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..)

Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport..

 

 

Se scrie corect Porsche nu Porche. Si adica vrei sa spui ca daca eu am alte anvelope decat cele omologate de Porsche si am un accident ei vor refuza sa imi repare masina? Adica vor refuza banii mei pt ca am fost un ignorant si nu am respectat indicatiile lor?

Eu unul sunt convins ca imi vor lua banii cu zambetul pe buze si cu gandul ca spera sa continui asa.

Asta face parte din aia cu am auzit eu pt ca am un prieten care a auzit ca...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

(Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..)

Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport..

 

Eu unul sunt convins ca imi vor lua banii cu zambetul pe buze si cu gandul ca spera sa continui asa.

Asta face parte din aia cu am auzit eu pt ca am un prieten care a auzit ca...

Multumesc de corectie.

Iata ca google m-a ajutat in cautarea corecta foarte rapida a raspunsului corect, ca sa ELIMINAM ORICE CONFUZIE.

Nu de alta dar e pacat sa ai PORSCHE, asta in cazul in care ai, SI SA NU STII ASTA:

(Citat)

"It is essential that only N rated tyres are fitted to your Porsche as the wrong speed or load ratings on your tyres could create a problem in the event of an insurance claim following an accident."

 

https://www.porsche.com/middle-east/_johannesburg_/aboutporsche/importers/tyreprogramme/

 

In rest, daca ai banii, desigur ca poti sa nu folosesti asigurarea.. ca doar ai banii.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cele all season sunt făcute pentru o alta piata si anume pentru cei care nu au loc de depozitare cum a spus Bimmer mai sus, dar si pentru costuri mai mici, adică fata înlocuire de anvelope + echilibrare de 2 ori pe an, mulți se gândesc din lipsa de spațiu si bani in primul rând ca mai bine are un set de jante si un set se anvelope non stop decât sa Mai cumpere inca un set se anvelope si inca un set de jante, cam aia e ideea.

 

Însă pe scurt, anvelopele de vara sunt cele mai bune vara, anvelopele de iarna sunt Mai bune iarna.

Nici măcar remarca colegului care spune ca anvelopele all season sunt mai bune in anotimp decât alea low cost. Chiar si alea low cost pe anotimpul lor sunt mai bune decât alea all season ca si comparație. Orice filmulețe si comparații in care gasesti anvelopele all season ca frânează mai bine sau merg mai bine decât alea care sunt de vara/iarna sunt doar filmulețe care sa promoveze vânzarea anvelopelor all season.

 

Frânarea vara nu este asa eficientă ca cele express de vara si nici mersul iarna prin zăpada nu e asa eficient fata cele speciale de iarna.

 

Colegul se vede ca e fan anvelope all season însă nu știu de unde își trage informațiile ca sunt cele mai bune, când ele de fapt sunt făcute pentru o clasa socială mai săracă si mai comoda :), fără sa jignesc pe nimeni.

 

P.s anvelopele all season se uzează foarte repede, chiar un prieten are exact acele anvelopele Michelin Cross climate si după 2 luni de investigații si le a cumpărat, după ce le a ținut 2-3 ani a zis ca nu mai cumpara anvelope all season, a zis ca le a cumpărat ca nu are chef sa stea sa schimbe anvelope sau roti complete între anotimpuri si nici bani nu vroia sa de a pe inca un set de anvelope si jante.

 

Informatiile mi le trag de aici (link mai jos); cat despre afirmatia ta ca anvelopele allseason sunt pentru case sociale inferioare (saraci) si ca anvelopele low cost vara sunt mai bune decat all season premium, nu comentez; concluziile spun multe despre tine! :)

 

https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm

 

Intre timp, in tari cu apa calda, citesc pe forumuri despre oameni cu Porsche Macan, Alfa Stelvio sau 530 G20 si alte masini cu preturi din stratosfera, care aleg sa monteze all season (link mai jos) si care scriu review-uri pozitive:

 

https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm

 

 

Toate bune!

Edited by Alexxx
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, este adevĂŁrat ce am spus, spune despre mine cel puțin ca știu despre ce vorbesc si nu aberez doar pentru ca am ales un tip de anvelope si laud alegerea mea bazatĂŁ pe niste informații 0 si mai si spun pe forum in gura mare sa facĂŁ restul ca mine. Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce e mai important, toate testele sunt facute cu cauciucuri noi. Sunt curios cum se comporta dupa ce le-ai uzat 50% de exemplu. Dar n-am reusit sa gasesc asa ceva nicaieri.

 

Uite aici un test pentru astfel de intrebari. https://www.tyrerevi...Performance.htm

 

 

Informatiile mi le trag de aici...

 

Intre timp, in tari cu apa calda.

Felicitari ca urmaresti site-ul lui Jonathan, il urmaresc si eu inca de la primele lui postari, chiar daca ia bani cand de la Michelin, cand de la Goodyear, omul este destul de obiectiv in testele ce le face.

Cine stie sa filtreze informatiile din teste si parerile de la reviews, plus adaptarea la clima si soselele unde traieste, este cel mai castigat cititor.

Alegerea gumelor allseason nu se rezuma la apa calda, se rezuma la alegerile fiecaruia, sofer molcom, utilizator nestiutor, o persona mai comoda sa nu zic lenesa...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de corectie.

Iata ca google m-a ajutat in cautarea corecta foarte rapida a raspunsului corect, ca sa ELIMINAM ORICE CONFUZIE.

Nu de alta dar e pacat sa ai PORSCHE, asta in cazul in care ai, SI SA NU STII ASTA:

(Citat)

"It is essential that only N rated tyres are fitted to your Porsche as the wrong speed or load ratings on your tyres could create a problem in the event of an insurance claim following an accident."

 

https://www.porsche.com/middle-east/_johannesburg_/aboutporsche/importers/tyreprogramme/

 

In rest, daca ai banii, desigur ca poti sa nu folosesti asigurarea.. ca doar ai banii.

Cuvantu cheie este "could", deci nu e ceva sigur.

Link to comment
Share on other sites

Cuvantu cheie este "could", deci nu e ceva sigur.

Hmmm..

 

Poate nu realizezi/intelegi cum este interpretat cand ei iti sugereaza ceva foarte esential cand e vorba de cauciucuri (idee atacata si prezentata chiar de catre ei tie!) la masina.

Could e mai drastic decat can in engleza; mai mult nu pot sa zic din motive personale. ;)

 

Cauciucurile la masina sunt un factor la fel de esential ca eficienta franelor in urma, cauzalitatea unui accident.

 

Iata ca ai provocat o alta idee, in uma unei diferente remarcate chiar de mine:

Pentru o eficientizare a franarii si chiar a stabilitatii masinii, un lucru important este si TINERETEA SUSPENSIEI masinii.

Schimband arcuri si amortizoare pe fata si spate, iar pe spate si aproape toate bratele, masina (un E90) este cu totul alta, in sensul ca am observat ca imi permit(e) sa fac mult mai multe lucruri care inainte ma intrebam in sine daca nu risc prea mult.. asta sper sa dea de gandit, daca credeti ca doar cauciucurile fac ce trebuie si ne salveaza pielea..

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In spirit de gluma, pentru cine se crede mare Schumacher pe soselele publice SI MAI E IN VIATA foarte probabil STIE ca ii trebuie cauciucuri dedicate!

 

 

Din pacate, nu e asa. Cei mai multi dintre cei care isi iau bemveuri de 5k euro fac economie la anvelope: sh-uri, marci dubioase, etc. Si chiar si la masini scumpe am vazut niste chestii de mi s-a ridicat parul pe spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, este adevĂŁrat ce am spus, spune despre mine cel puțin ca știu despre ce vorbesc si nu aberez doar pentru ca am ales un tip de anvelope si laud alegerea mea bazatĂŁ pe niste informații 0 si mai si spun pe forum in gura mare sa facĂŁ restul ca mine.

 

Probabil nici limba engleza nu o stii, daca inca mai aberezi dupa link-urile de mai sus!

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

La schimbul de roti din primavara as vrea sa pun anvelope de vara noi. In ultimii ani am avut: Bridgestone Turanza, Dunlop BluResponse (ambele OK-ish) si GoodYear Assymetric 2 (foarte faine)..Acum am Potenza RTF 225/50/17 din echiparea originala. Masina este un F30 xDrive..

As incerca si altceva-- Continental sau Michelin...non RTF (voi lua un kit de pana...just in case)...

Pilot Sport, Primacy, Contisport..vad ca deja exista seria 6...

Experiente bune, recomandari?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.