Jump to content

Problema antigel - Leak Stop ?


bog 325

Recommended Posts

LA Multi Ani!

Revin cu o problema mai veche, care a inceput sa ma deranjeze.

E vorba de antigelul care trebuie completat odata sau de doua ori pe luna. Stie cineva daca "Leak Stop" e recomandat?

Am tot fost la mecanici si nimeni nu stie pe unde curge. Am observat ca se face presiune in sistem si imi iese antigelul si aer pe la capac. Aerul nu ar trebui sa existe in sistem!

Mecanicii sustin ca nu e _chiulasa_, iar in alta parte nu exista scurgeri exterioare cu exceptia capacului.

Stie cineva ce poate fi? Ce poate provoca presiunea in sistem cu goluri de aer?

Scurgerile nu sint mari, adaug vreo +/-300 ml pe luna dar m-am saturat sa tot vad indicatorul de lichid aprins in bord.

 

Ce rau poate face Leak Stop-ul?

Poate agrava situatia?

Merci!

Link to comment
Share on other sites

in alta parte nu exista scurgeri exterioare cu exceptia capacului.

Stie cineva ce poate fi? Ce poate provoca presiunea in sistem cu goluri de aer?

 

Termostatul care se deschide tarziu poate duce la incalzirea excesiva si crearea de suprapresiune care duce in general la refularea lichidului pe la supapa busonului. Cand lichidul se raceste, cantitatea refulata banuiesc ca este inlocuita de aer aspirat probabil tot pe la acea supapa.

Ca sa fii sigur, verifica absolut tot circuitul de racire sa nu ai pierdere pe la vreo imbinare (inclusiv pe sub masina ...daca ai posibilitatea unei rampe sau elevator ar fi bine) apoi fa o proba cu alt buson si daca totul este in ordine verifica/ schimba termostatul.

Link to comment
Share on other sites

Scimba antigelul si fa o aerisire completa a instalatiei...zic eu. Cat despre termostat iese pe tester daca nu lucreaza corect, eu l-am scimbat dupa ce imi scotea eroare la el(parca era ''senzor racire camp specific''- sper sa nu zic balarii dar nu mai imi aduc aminte cum era denumita eroarea).
Link to comment
Share on other sites

Scimba antigelul si fa o aerisire completa a instalatiei...zic eu. Cat despre termostat iese pe tester daca nu lucreaza corect, eu l-am scimbat dupa ce imi scotea eroare la el(parca era ''senzor racire camp specific''- sper sa nu zic balarii dar nu mai imi aduc aminte cum era denumita eroarea).

 

Corect...a iesit pe tester dar de cind am schimbat termostatul iarna trecuta am exact aceleasi probleme pe care le-am expricat mai sus.

Deci nu e termostatul.....iar vorbind de capac daca nu ar avea o supapa de evacuare ar exploda instalatia. Cred ca capacul e bun pt ca scoate antigelul afara cind se atinge o presiune prea mare...

 

Chiar nu a experimentat nimeni Leak Stop - ul pt radiatoare? Ma intreab ce rau poate face in cazul meu.

 

Poate agrava situatia?

 

Rau de tot.

 

 

La ce te referi exact?

Link to comment
Share on other sites

O intrebare legata de antigel, ca sa nu mai deschid alt topic:

 

Cand a fost foarte frig afara, de 2 sau 3 ori, dupa 20 de minute de mers, s-a aprins martorul de nivel. A stat asa o perioada de nici un minut, si s-a stins.

 

Am verificat la rece nivelul si era bun. Oare ce sa fie?

 

Ce am observat, dar demult e asta, dupa pornire, daca o turez, se aude apa in spatele bordului. Sa nu fie aerisit cum trebuie? Din cate stiu se aeriseste singura instalatia, nu?

 

Caldura baga, e ok.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare legata de antigel, ca sa nu mai deschid alt topic:

 

Cand a fost foarte frig afara, de 2 sau 3 ori, dupa 20 de minute de mers, s-a aprins martorul de nivel. A stat asa o perioada de nici un minut, si s-a stins.

 

Am verificat la rece nivelul si era bun. Oare ce sa fie?

 

Ce am observat, dar demult e asta, dupa pornire, daca o turez, se aude apa in spatele bordului. Sa nu fie aerisit cum trebuie? Din cate stiu se aeriseste singura instalatia, nu?

 

Caldura baga, e ok.

 

 

Si la mine se aude asa din cind in cind ...la fel si cu senzorul.....

Verifica nivelul antigelului asta poate fi una din cauze.

Link to comment
Share on other sites

sa nu pui asa ceva in radiator!! eu am pus o data la un cielo in vasul de expansiune o solutie d-asta si am infundat mai multe p-acolo..nu mai baga nici caldura ......cred ca astea sunt bune la dacii 1300 caci alea au capac direct la radiator si atunci cred ca poate fi folositor ....
Link to comment
Share on other sites

sa nu pui asa ceva in radiator!! eu am pus o data la un cielo in vasul de expansiune o solutie d-asta si am infundat mai multe p-acolo..nu mai baga nici caldura ......cred ca astea sunt bune la dacii 1300 caci alea au capac direct la radiator si atunci cred ca poate fi folositor ....
Solutiile de genu asta am auzit ca nu se pun in vasul de expansiune, se baga direct in radiator pentru ca din vas ajung in toata instalatia deci si acolo unde nu trebuie.
Link to comment
Share on other sites

O intrebare legata de antigel, ca sa nu mai deschid alt topic:

 

Cand a fost foarte frig afara, de 2 sau 3 ori, dupa 20 de minute de mers, s-a aprins martorul de nivel. A stat asa o perioada de nici un minut, si s-a stins.

Am verificat la rece nivelul si era bun. Oare ce sa fie?

 

Ce am observat, dar demult e asta, dupa pornire, daca o turez, se aude apa in spatele bordului. Sa nu fie aerisit cum trebuie? Din cate stiu se aeriseste singura instalatia, nu?

 

Caldura baga, e ok.

 

 

Si la mine se aude asa din cind in cind ...la fel si cu senzorul.....

Verifica nivelul antigelului asta poate fi una din cauze.

 

am zis ca am facut asta

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu a experimentat nimeni Leak Stop - ul pt radiatoare? Ma intreab ce rau poate face in cazul meu.

 

Am folosit eu leak stop.... pe un 524td acum 2 ani.... eu aveam un por in radiator si culmea cand era rece nu pierdea deloc lichid...dar cand se dilata de la caldura pierdeam si lichid si intra si aer in instalatie...ideea este ca pe moment adica 48 are a fost ok....apoi a inceput iarasi sa curga.... dar apoi am gasit infundat si returul de la vas bineinteles cu leak stop :)

Parerea mea este sa nu folosesti minunatii din acestea.." care stiu ele ce sa astupe"... nu sunt bune.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu a experimentat nimeni Leak Stop - ul pt radiatoare? Ma intreab ce rau poate face in cazul meu.

 

Am folosit eu leak stop.... pe un 524td acum 2 ani.... eu aveam un por in radiator si culmea cand era rece nu pierdea deloc lichid...dar cand se dilata de la caldura pierdeam si lichid si intra si aer in instalatie...ideea este ca pe moment adica 48 are a fost ok....apoi a inceput iarasi sa curga.... dar apoi am gasit infundat si returul de la vas bineinteles cu leak stop :)

Parerea mea este sa nu folosesti minunatii din acestea.." care stiu ele ce sa astupe"... nu sunt bune.

 

 

Merci la toti de raspunsuri!

E clar poate face mai mult rau decit bine.

 

E ceva ce am uitat initial sa precizez: Nu am caldura in masina daca motorul sta la relanti sau sub 1500 turatii. Cum incep sa acelerez pe la 2000 turatii vine si caldura. Mentionez ca antigelul e la nivel. Deasemenea am reglat si rotitele de la gura ventilatiei pe rosu pt caldura

Ce poate fi? Pompa de apa? Aer instalatie?

Cum imi dau seama exact?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.