Jump to content

E46-mici secrete


zixx

Recommended Posts

poate s-o fi stricat, cum zice Bavaria...

am incercat si aseara... am pornit motorul, temperatura pe climatronic era pe 21 C... apoi am deschis geamurile fata, ambele...

 

am apasat butonul "fulg" si am plecat...

 

dupa cca 2,5 km climatronicul s-a oprit din nou... :)

 

nu stiu daca asa e din fabrica, dar asta se intampla la masina mea... <_>

 

culmea e ca mi se pare inteligent defectul asta... :bashwall:

 

o sa mai incerc...

Link to comment
Share on other sites

I need help, am resetat functiile BC-ului, si bineinteles ca mi s-a resetat si ceasul..., iar acum nu stiu cum se poate seta ?! Masina este un e46 318d 2004, ma puteti ajuta ?

Se invarte de unul din butoane spre dreapta ca sa cresti ora si stanga ca sa dai inapoi.

Ce s-a mai resetat? De ce ai dat resetare? Ma rodea si pe mine curiozitatea sa o fac.

Link to comment
Share on other sites

Corect, din butonul de dreapta se face asa cum ai explicat chriss, dar prima data imi era teama sa nu il rup, pt. ca se depune ceva forta nejustificata....any way, am vrut sa ii dau reset doar asa....ca nu aveam ce face, d.p.v. electronic face chiar bine o astfel de resetare...poate cine stie ce se mai optimizeaza la nivelul parametriilor de fabrica....( eu am uneori consum nejustificat de mare in oras).

In afara de ceas, pai se mai reseteaza parametrii de cuviinta, range-ul, consumurile toate pe zero...

Link to comment
Share on other sites

chriss .... functiile alea sunt bune...sa iti faci o idee

consum instantaneu.... care se schimba repede in functie de regimul de mers in acel moment

si mai ai medie consum la 100km... iti recalculeaza permanent o medie a consumul pe ultimi 100km

Link to comment
Share on other sites

Deci e mereu pe ultimii 100 km? O sa-l urmaresc mai cu atentie sa vad cum variaza, dar de fiecare data cand m-am uitat mi s-a parut destul de mic. Dupa un drum pe DN1 imi arata 6%, hai sa zicem ca era pe aproape. Dar dupa multi km mersi prin oras sa imi arate 9%, parca cam bate la ochi.

 

Eu cand ies la un drum si vreau sa fac un calcul precis ma uit la functia 6.1 (parca) sa vad cati litri sunt in rezervor. Cand ajung la destinatie ma uit iar si fac socoteala.

Link to comment
Share on other sites

poate s-o fi stricat, cum zice Bavaria...

am incercat si aseara... am pornit motorul, temperatura pe climatronic era pe 21 C... apoi am deschis geamurile fata, ambele...

 

am apasat butonul "fulg" si am plecat...

 

dupa cca 2,5 km climatronicul s-a oprit din nou... :)

 

nu stiu daca asa e din fabrica, dar asta se intampla la masina mea... <_<

 

culmea e ca mi se pare inteligent defectul asta... :bashwall:

 

o sa mai incerc...

 

Are probleme.

 

 

Despre ce clapeta se vorbeste?

S-a discutat putin mai sus ca la unele motoare (mai maricele) care au 2 tevi de evacuare, una din ele este inchisa cu o clapeta. Aceasta clapeta se deschide cand motorul urca in ture.

 

Da.Este pentru zgomot, nu cred ca are vreo legatura cu puterea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este vreo functie pentru asta. Poate doar pe vreun tester.

Am resetat aseara cu functia 21 si nu s-a resetat consumul ala de la 5.0. A ramas tot 10. Daca ala sigur e consumul pe ultima suta e super. Ca am mers numai prin buc

Link to comment
Share on other sites

De acolo setezi frecventa. Dai maneta in prima treapta si reglezi frecventa. Apoi in treapta a 2-a este viteza normala, si in treapta 3 viteza maxima. Nu stiu sigur ce treapta este pentru masinile cu senzor de ploaie.

 

 

Pai da <_< pentru prima treapta ma interesa ce reprezinta gradatiile alea de pe schimbator - maneta. Multumesc pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel e sensibilitatea senzorului care in functie de cantitatea de apa stabileste frecventa de pornire a stergatoarelor si ajunge la mers continuu-automat- chiar si la frecventa maxima (trapta superioara). Nu stiu daca nu are si o corelare cu viteza: pe ploaie cu folosire intermitenta la o accelerare pornesc de cateva ori consecutiv dupa care revin la starea initiala-intermitent-si cand e necesar pana la oprirea complecta fara a mai modifica pozitia parghiei de comanda. Inca nu i-am gasit 100% algoritmul de functionare, dar prinde bine si e convenabil in general (in functie de starea care o am <_< )
Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel e sensibilitatea senzorului care in functie de cantitatea de apa stabileste frecventa de pornire a stergatoarelor si ajunge la mers continuu-automat- chiar si la frecventa maxima (trapta superioara). Nu stiu daca nu are si o corelare cu viteza: pe ploaie cu folosire intermitenta la o accelerare pornesc de cateva ori consecutiv dupa care revin la starea initiala-intermitent-si cand e necesar pana la oprirea complecta fara a mai modifica pozitia parghiei de comanda. Inca nu i-am gasit 100% algoritmul de functionare, dar prinde bine si e convenabil in general (in functie de starea care o am <_< )

 

 

Atunci suntem doi interesati de cum trebuie setata rotita aceea. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.