Jump to content

problema e92


Recommended Posts

am un e92 320d 163 cp si mi a cazut turbina si mi a schimbat-o.dar aia au uitat sau le a fost lene sa curete galeria de admisie(toata treaba s-a intamplat la brasov BIA Garaje)pt cine stie.si cand a dat cheie la masina a pornit, a mers bine nu prea a scos fum si atat.dupa 10 min a inceput brusc sa sara la 4000 de ture si asa a stat.atunci a sarit repede mecanicu si a fortat pur si simplu cheia s-o opreasca.s-a oprit dar s-a auzit un zgomot fier pe fier.a desfacut si a zis ca e vina lor si ca s-a strambat o biela.acum au comadat setu si astept sa vina sa le puna.intrearea mea este;e posibil sa se fi stricat si alceva sau se mi se strice mai incolo altceva?intreb ca nu vreau pe viitor sa am problema si sa ma duc la service sa le zic sa se uite si la tot ce voi afla de la cine a mai patit sau stie in leg cu subiectuu!!!

 

am uitat!e seria 3 din 2006.nush sigur(e90 sau e92)

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ai postat gresit, daca ti-a strambat biela e destul de nasol, nu stiu care e motivul ptr care ti s-a strambat biela, in general se stramba cand sare distributia de la punct si pistonul loveste in supape, se strica si pistonul, iti forteaza si arborele cotit si multe altele. Spune-le sa-ti arate cand desfac motorul sar mai ales cand il pun la loc. Imi pare foarte rau de ceea ce ti s-a intamplat.

 

E 90 este in 4 usi, e92 in 2 usi.

 

am un e92 320d 163 cp si mi a cazut turbina si mi a schimbat-o.dar aia au uitat sau le a fost lene sa curete galeria de admisie(toata treaba s-a intamplat la brasov BIA Garaje)pt cine stie.si cand a dat cheie la masina a pornit, a mers bine nu prea a scos fum si atat.dupa 10 min a inceput brusc sa sara la 4000 de ture si asa a stat.atunci a sarit repede mecanicu si a fortat pur si simplu cheia s-o opreasca.s-a oprit dar s-a auzit un zgomot fier pe fier.a desfacut si a zis ca e vina lor si ca s-a strambat o biela.acum au comadat setu si astept sa vina sa le puna.intrearea mea este;e posibil sa se fi stricat si alceva sau se mi se strice mai incolo altceva?intreb ca nu vreau pe viitor sa am problema si sa ma duc la service sa le zic sa se uite si la tot ce voi afla de la cine a mai patit sau stie in leg cu subiectuu!!!

 

am uitat!e seria 3 din 2006.nush sigur(e90 sau e92)

Rugam un moderator sa mute topicul, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de mai multi factori, trebuie sa vezi chiulasa, daca a tras ceva pe admisie, pistonul a tocat ceea ce a tras, ca atare a batut si in chiulasa+supape, mai este arborele cu came, capul injectorului, arborele cotit, trebuie verificate toate aceste lucruri, mai sunt si altele, daca imi aduc aminte te anunt. Edited by lucianwrc
Link to comment
Share on other sites

probabil schimba doar pe aia defecta.....problema e sa nu fi fost si alte chestii afectate , cum ziceau si colegii.....vibrochenul, pistonul aferent acelei biele probabil, supapele , chiulasa. :)

bine macar ca nu au incercat sa inventeze chestii gen ca nu au gresit ei cu nimic, si era vreo problema veche, etc

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca trebuie sa-ti schimbe toate bielele si pistoanele, astea vin la set si sunt echilibrate, cantarite. Nu-ti mai spun ca trebuie si segmenti, cuzineti daca tot ai desfacut motorul. Segmentii vechi si-au format o oglinda pe cilindrii si crede-ma ca nu are cum sa tii puna in aceeasi pozitie. Daca vrei sa iasa un lucru f.b trebuie verificati cilindrii, arbore cotit, cuzineti, _chiulasa_, culbutori, injectoare+obligatoriu set de segmenti, set motor(biele+pistoane, bolturi) NOI, nu cele vechi. Dute la service si intreaba ce-ti pune in motor si ce-ti verifica, noteaza si da-ne un semn. Succes.
Link to comment
Share on other sites

Incredibil dar adevarat, faimosul 320d loveste dinou...

Lipsa totala de neprofesionalism din partea alora din service, eu le-as fi dat foc, cretinii naibii, vezi sa schimbe tot acolo, pe banii lor, indiferent de cost.

Parca vad ca iti vor propune sa schimbe numai o biela...

 

Fa un review la firme comerciale aici pe forum dupa ce e gata treaba.

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa schimbe doar o biela, sunt cantarite impreuna cu pistoanele si bolturile. Nu ridica masina de acolo pana nu-ti da factura cu ce au bagat in motor+o hartie semnata si stampilata ca iti acorda o garantie a motorului de 100000km. Trebuie sa stai acolo sa vezi ce-ti fac si ce-ti baga in motor. Sa-ti cumpere motor nou, lasa-le motorul acolo si plateste doar diferenta de uzura, cred ca asta e ce-a mai buna varianta.
Link to comment
Share on other sites

masina are 85000 reali.e luata din italia de nasu meu de botez!!

 

pai s-a intamplat in fata serviceului!bine ca nu am patit din mers!fugea de sub mine!!

 

la cum vad ca te pricepi la motoare , cel mai bine e sa aduci tu un mecanic la desfacerea motorului . Altfel vor abera orice ca sa schimbe cat mai putine . Totusi serviceul asta e o reprezentanta sau un service de cartier ?

Link to comment
Share on other sites

am un e92 320d 163 cp si mi a cazut turbina si mi a schimbat-o.dar aia au uitat sau le a fost lene sa curete galeria de admisie(toata treaba s-a intamplat la brasov BIA Garaje)pt cine stie.si cand a dat cheie la masina a pornit, a mers bine nu prea a scos fum si atat.dupa 10 min a inceput brusc sa sara la 4000 de ture si asa a stat.atunci a sarit repede mecanicu si a fortat pur si simplu cheia s-o opreasca.s-a oprit dar s-a auzit un zgomot fier pe fier.a desfacut si a zis ca e vina lor si ca s-a strambat o biela.acum au comadat setu si astept sa vina sa le puna.intrearea mea este;e posibil sa se fi stricat si alceva sau se mi se strice mai incolo altceva?intreb ca nu vreau pe viitor sa am problema si sa ma duc la service sa le zic sa se uite si la tot ce voi afla de la cine a mai patit sau stie in leg cu subiectuu!!!

 

am uitat!e seria 3 din 2006.nush sigur(e90 sau e92)

 

In mod normal la un atelier serios si dotat, la o suspiciune de aspiratie corp strain se examina cu boroscopul interiorul cilindrilor.

De unde au tras concluzia ca s-a strambat o biela?

Turbina au examinat-o dupa demontare ca sa depisteze eventuale pale deteriorate?

Daca iti demonteaza motorul, fa cumva si stai pe capul lor sa vezi exact ce fac...Daca nu esti in tema, roaga pe cineva care este sa te insoteasca.

Daca se confirma aspiratia unui corp strain, la ce daune sunt inauntru, un alt motor se impune...parerea mea..

PS: Este E90 ce ai tu...asa pare

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Incredibil dar adevarat, faimosul 320d loveste dinou...

Lipsa totala de neprofesionalism din partea alora din service, eu le-as fi dat foc, cretinii naibii, vezi sa schimbe tot acolo, pe banii lor, indiferent de cost.

Parca vad ca iti vor propune sa schimbe numai o biela...

 

Fa un review la firme comerciale aici pe forum dupa ce e gata treaba.

si cum e faza asta cu diferenta de uzura?explica-mi putin!!te rog

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la service sa ii comunic ce am aflat de pe forum(multumesc tuturor pt sfaturi)si mi au zis in felu urmator:ca cica biela aia nu s-a intins de tot doar s-a strambat putin si luni va desface tot si vom vedea!deci cica biela aia nu a ajuns sus in piston sau unde ajunge!!mi a mai zis ca atrunci cand da se porneasca masina 2 pistone coboara dar cand trebe sa urce celalte 2 nu urca!nu le da voie sau asa ceva !ma oftic acum ca nu le am cu mecanica de mor!astept sa vad luni!a zis ca daca desface si vede ceva naspa da comanda de setu motor pe banii lor!ar mai trebui alceva in afara de setu motor!!
Link to comment
Share on other sites

Foarte nasol ce-ai patit! Cred ca ar trebui sa asisti la demontarea motorului, impreuna cu cineva care se pricepe la asa ceva, eventual sa faci si poze detaliate, pe care le-ai putea folosi ulterior in instanta (daca se va ajunge la asa ceva).

In orice caz va trebui schimbat tot setul motor (intreg motorul nu vor accepta cu siguranta), eventual si chiulasa, in functie de gravitate, dar la cat de priceputi ai descris ca sunt mecanicii de acolo ... mi-ar fi cam frica sa plec cu motorul reparat de ei.

 

Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la service sa ii comunic ce am aflat de pe forum(multumesc tuturor pt sfaturi)si mi au zis in felu urmator:ca cica biela aia nu s-a intins de tot doar s-a strambat putin si luni va desface tot si vom vedea!deci cica biela aia nu a ajuns sus in piston sau unde ajunge!!mi a mai zis ca atrunci cand da se porneasca masina 2 pistone coboara dar cand trebe sa urce celalte 2 nu urca!nu le da voie sau asa ceva !ma oftic acum ca nu le am cu mecanica de mor!astept sa vad luni!a zis ca daca desface si vede ceva naspa da comanda de setu motor pe banii lor!ar mai trebui alceva in afara de setu motor!!

 

Nu trebuie sa se strambe putin, Doamne te ia capu' la ce-ti spun, biela este "legata" de piston printr-un bolt, ti-am scris ieri, daca doua pistoane coboara iar celelalte doua nu urca e foarte posibil sa se fi rupt arborele cotit, crede-ma ia cu tine pe cineva care cunoaste, da-i ceva bani si sa mearga cu tine, la cum te pricepi tu la motor te fac praf aia de la service. Spune-le sa-ti dea garantie la motor ca altfel pleci cu el si la o fortare mica, bum again. Bafta

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la service sa ii comunic ce am aflat de pe forum(multumesc tuturor pt sfaturi)si mi au zis in felu urmator:ca cica biela aia nu s-a intins de tot doar s-a strambat putin si luni va desface tot si vom vedea!deci cica biela aia nu a ajuns sus in piston sau unde ajunge!!mi a mai zis ca atrunci cand da se porneasca masina 2 pistone coboara dar cand trebe sa urce celalte 2 nu urca!nu le da voie sau asa ceva !ma oftic acum ca nu le am cu mecanica de mor!astept sa vad luni!a zis ca daca desface si vede ceva naspa da comanda de setu motor pe banii lor!ar mai trebui alceva in afara de setu motor!!

 

Motorul nu s-a turat in 4000 de ture, daca se tura doar atat nu era nici o problema.Probabil s-a turat undeva la peste 6000 de ture.Si nu s-a oprit deoarece au scos cheia cu forta, s-a oprit cand s-a terminat tot uleiul din admisie.Un diesel se poate tura pana se sparge motorul daca primeste combustibil in mod necontrolat, singura metoda de a il opri este sa opresti admisia de aer, sa nu mai intre aer in motor.

Probabil s-a indoit o biela, o supapa, foarte posibil sa fie afectat si scaunul supapei, foarte posibil sa fie afectat si arborele cotit+cuzinetii.Poti schimba piesele defecte si dupa putin timp sa se strice la motor altceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.