Jump to content

Pivot


adi1987

Recommended Posts

Salut! ceea ce am crezut eu ca e o neechilibrare necorespunzatore la roti e de fapt o bataie destul de serioasa e pivotului din dreapta! mi-a zis cineva ca daca schimb pivotul asta defect trebuie sa il schimb si de la toata cealalta chiar dak e buna! cat de adevarata e chestia si cam cat m-ar costa un pivot? multumesc

 

* roata

 

pivotul mai are si alta denumire?

Link to comment
Share on other sites

Salut! ceea ce am crezut eu ca e o neechilibrare necorespunzatore la roti e de fapt o bataie destul de serioasa e pivotului din dreapta! mi-a zis cineva ca daca schimb pivotul asta defect trebuie sa il schimb si de la toata cealalta chiar dak e buna! cat de adevarata e chestia si cam cat m-ar costa un pivot? multumesc

 

* roata

 

pivotul mai are si alta denumire?

Un pivot te costa cam 80-90 lei pe Lemforder.

Link to comment
Share on other sites

Salut! ceea ce am crezut eu ca e o neechilibrare necorespunzatore la roti e de fapt o bataie destul de serioasa e pivotului din dreapta! mi-a zis cineva ca daca schimb pivotul asta defect trebuie sa il schimb si de la toata cealalta chiar dak e buna! cat de adevarata e chestia si cam cat m-ar costa un pivot? multumesc

 

* roata

 

pivotul mai are si alta denumire?

Un pivot te costa cam 80-90 lei pe Lemforder.

 

depinde care din pivoti

ca nu sunt la acelasi pret

Link to comment
Share on other sites

Salut! ceea ce am crezut eu ca e o neechilibrare necorespunzatore la roti e de fapt o bataie destul de serioasa e pivotului din dreapta! mi-a zis cineva ca daca schimb pivotul asta defect trebuie sa il schimb si de la toata cealalta chiar dak e buna! cat de adevarata e chestia si cam cat m-ar costa un pivot? multumesc

 

* roata

 

pivotul mai are si alta denumire?

Un pivot te costa cam 80-90 lei pe Lemforder.

 

depinde care din pivoti

ca nu sunt la acelasi pret

Ai dreptate. Eu ma refeream la cei exteriori, cei din interior sunt cam la 60-70 lei tot Lemforder.

Legat de schimbul lor, parerea mea e sa-i schimbi pe ambii, pt ca daca schimbi numai unul uzura va fi inegala. E doar parerea mea.

Edited by iulisv
Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut eu ce batea, era in spatele disculi de frana si ducea in sus (scz de explicatie dar atat mi-am dat seama din ce era pe acolo) asta e interior sau exterior?

 

e dificila operatiunea de inlocurie si chiar tre sa il schimb si pe celalat de la roata opusa?

Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut eu ce batea, era in spatele disculi de frana si ducea in sus (scz de explicatie dar atat mi-am dat seama din ce era pe acolo) asta e interior sau exterior?

 

e dificila operatiunea de inlocurie si chiar tre sa il schimb si pe celalat de la roata opusa?

 

 

e pivotul exterior ( ala mic) si nu necesita schimbare si pe partea opusa daca nu e cazul

pentru schimbare iti trebuie presa

Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut eu ce batea, era in spatele disculi de frana si ducea in sus (scz de explicatie dar atat mi-am dat seama din ce era pe acolo) asta e interior sau exterior?

 

e dificila operatiunea de inlocurie si chiar tre sa il schimb si pe celalat de la roata opusa?

 

 

e pivotul exterior ( ala mic) si nu necesita schimbare si pe partea opusa daca nu e cazul

pentru schimbare iti trebuie presa

Da, sa ai mare grija cum ti-l schimba, ca la mine l-a fortat mai tare si dupa 5km a sarit din bascula si a trebuit sudat, iar in cazul asta o sa trebuiasca sa schimb bascula cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu numai unul (ii aveam pe amandoi dar la service mi-au zis ca nu are rost sa-l schimb pe ala bun).

Acuma-s toate-n regula.

Deci daca te intereseaza, am un pivot nou Lemforder la 80 RON :).

 

ms de raspuns, nu ma intereseaza scz, k merg la service acolo si il cumpar de la ei si montajul e gratis

 

Am schimbat si eu numai unul (ii aveam pe amandoi dar la service mi-au zis ca nu are rost sa-l schimb pe ala bun).

Acuma-s toate-n regula.

Deci daca te intereseaza, am un pivot nou Lemforder la 80 RON :lol:.

 

u ce simpotme aveai cu pivotul defect?

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate,trebuie presa neaparat,fara presa nu faci nimic...

din ce am vazut eu ce batea, era in spatele disculi de frana si ducea in sus (scz de explicatie dar atat mi-am dat seama din ce era pe acolo) asta e interior sau exterior?

 

e dificila operatiunea de inlocurie si chiar tre sa il schimb si pe celalat de la roata opusa?

 

 

e pivotul exterior ( ala mic) si nu necesita schimbare si pe partea opusa daca nu e cazul

pentru schimbare iti trebuie presa

 

 

Da, sa ai mare grija cum ti-l schimba, ca la mine l-a fortat mai tare si dupa 5km a sarit din bascula si a trebuit sudat, iar in cazul asta o sa trebuiasca sa schimb bascula cu totul.

La tine trebuia schimbat din nou nu trebuia sudat pentru ca practic el s-a rupt...ai mare grija...un prieten a facut tot ce ai facut tuh si i-a picat roata...noroc ca era in parcare...a avut un noroc imens,pentru ca lui ii cam place sa o calce...Cu rotile, directia....etc...nu e de joaca....

Edited by mozolici_hd
Link to comment
Share on other sites

La tine trebuia schimbat din nou nu trebuia sudat pentru ca practic el s-a rupt...ai mare grija...un prieten a facut tot ce ai facut tuh si i-a picat roata...noroc ca era in parcare...a avut un noroc imens,pentru ca lui ii cam place sa o calce...Cu rotile, directia....etc...nu e de joaca....

La mine nu s-a rupt, pur si simplu a iesit din brat si se balanganea acolo, dar a ramas prins in surub. Pe partea aia am mai schimbat odata pivotul si poate ca a mai fost schimbat si inainte si s-a uzat prinderea aia de la brat. Are 2 luni de cand e asa si e ok. Culmea e ca celalalt, care a intrat super ok, s-a stricat dupa o luna si trocane iar asta sudat e super ok (am mai verificat de vre-o 4 ori de atunci sa vad in ce stare e, ca imi era cam frica cu el, si totul e ok, a fost sudat cu argon).

Link to comment
Share on other sites

Salut! ceea ce am crezut eu ca e o neechilibrare necorespunzatore la roti e de fapt o bataie destul de serioasa e pivotului din dreapta! mi-a zis cineva ca daca schimb pivotul asta defect trebuie sa il schimb si de la toata cealalta chiar dak e buna! cat de adevarata e chestia si cam cat m-ar costa un pivot? multumesc

 

* roata

 

pivotul mai are si alta denumire?

Poti sa il schimbi doar pe cel cu problema. Oricum nu se uzeaza egal. Pivotul din partea dreapta va ceda de multe ori primul.

Asa a fost si la mine. Unul din pivoti l-am schimbat cand am luat masina, iar celalalt e ok si acum, si am facut aproape 30.000.

 

e dificila operatiunea de inlocurie si chiar tre sa il schimb si pe celalat de la roata opusa?

Nu e dificila :)

 

pentru schimbare iti trebuie presa

Nu neaparat. Iti poti face un "tool" si il schimbi si acasa.

Link to comment
Share on other sites

fac pariu ca tot o sa ai probleme la directie si dupa ce schimba pivotul.

 

nu am nici un fel de problema la directie, problema e ca imi vibreaza masina dupa 80-90 km/h si in gropi se aude bataia

 

daca nu e problema de directie cand vibreaza volanul...o fii de aer conditionat !!! ??? :)

daca doar ti-au ridicat masina si au bagat un levier pe la rticulatii si bucse este egal cu ZERO constatarea lor.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

despre ce masina vorbiti, despre e36? La e46 se poate lua si pivotul separat sau doar bascula cu totul? Si daca s-ar gasi si sevarat, ar fi service care s-ar baga la un schimb..ca eu am observat ca toti se cam feresc de asa ceva. Daca da si au presa, cat de sigur este schimbul pivotului fara toata bascula?
Link to comment
Share on other sites

Bratul este de aluminiu la e46. Deci NU prea este recomandat sa schimbi pivotii.

Daca iti sare cumva la viteze de peste 100 la ora?

 

 

fac pariu ca tot o sa ai probleme la directie si dupa ce schimba pivotul.

Aici macar sunt de acord cu tine, si ma bag si eu la acelasi pariu.

Nu prea e logic sa faca asa doar de la pivot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
salutare ca un offtopic sa zic asa si daca imi permiteti, bucsele de bascula sunt exact 135ron buc. adica 270ambele (st.dr.) iar bratul (bascula) 610ron complet echipat cu ambii pivoti si bucsa.toate piesele is facute de "Febi". Vb pt un e46. am inteles ca nu se dau separat pivotii, vin impreuna cu bascula. azi le-am schimbat la un service. zgomotul pivotilor e sesizabil doar la denivelari (se aude cum troncane fier pe fier). piatra cubica dintre Pta Arcului si Charles de Gaulle e moartea articulatiilor :) Edited by dragoselu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.