Jump to content

martor baterie aprins


Recommended Posts

astazi, cand am plecat de la serviciu spre casa, pe la jumatatea drumului mi-s-a aprins martorul de la baterie

in prima faza s-a aprins putin, apoi s-a stins si tot asa pana a ramas aprins

am masurat cati volti imi da pe baterie(cu martorul aprins) si aparatul imi indica undeva la 11,97 V

 

curios este faptul ca daca o turez pe la 3500 - 4000 de ture mi se stinge acel martor doar pt 1-2 secunde (asta stand pe loc), daca fac acelasi lucru in trafic, imi ramane stins dar imi scate turatia la relanti pe la 500 -700 de ture

 

stie cineva de la ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Ai probleme cu incarcarea...fie alternatorul, fie releul de incarcare...

Ar fi bine daca ai putea sa verifici direct pe bornele alternatorului, sa vezi cat incarca, si daca e ok, verifica releul de incarcare.

 

Spor la treaba!

 

 

problema rezolvata

un set de carbuni de alternator noi si s-a rezolvat problema

 

se poate inchide

multumesc

Link to comment
Share on other sites

astazi, cand am plecat de la serviciu spre casa, pe la jumatatea drumului mi-s-a aprins martorul de la baterie

in prima faza s-a aprins putin, apoi s-a stins si tot asa pana a ramas aprins

am masurat cati volti imi da pe baterie(cu martorul aprins) si aparatul imi indica undeva la 11,97 V

 

curios este faptul ca daca o turez pe la 3500 - 4000 de ture mi se stinge acel martor doar pt 1-2 secunde (asta stand pe loc), daca fac acelasi lucru in trafic, imi ramane stins dar imi scate turatia la relanti pe la 500 -700 de ture

 

stie cineva de la ce ar putea fi?[/quot ok..am patit-o si eu..am schimbat alternatorul...era topit ...

Edited by georgian
Link to comment
Share on other sites

Nu mai incarca alternatorul cum trebuie probabil. Poate fi puntea, carbunii sau regulatorul.

 

am demontat alternatorul si am gasit un carbune ff uzat nu mai atingea pe colectorul alternatorului, decat foarte putin

a facut flama acolo de ceva timp ( colectorul era negru), am curatat cu hartie abraziva P1000, am schimbat carbunii si acum totul este ok

totul m-a costat 3,5 ron

Link to comment
Share on other sites

Se gasesc carbuni pt. toate tipurile de relee de incarcare. Unele modele au carbunii separat de releu. Eu de obicei schimb doar carbunii, releul il las tot pe ala vechi. E mai greu umpic dar se poate schimba. Oamenii se uita, in loc de 35-40 cat costa un releu cu tot cu carbuni mai bine da 7-8 lei pe doi carbuni.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.