Jump to content

Unde se poate pune evacuare inox?


Alexxx

Recommended Posts

AM fost la Pilot Auto (Borla) si mi-au cerut pentru BMW compact 12.500.000 evacuare inox sau 7.500.000 doar finala!!!!!!!

 

Mi se par exagerate preturile! Stie cineva unde poti sa pui o evacuare mai ieftin?

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus mult mai ieftin in CJ. Iesire dubla Borla, ceva de genul 2 milioane... parca.

 

Asa ieftin am iesit ca am si uitat cat am platit :blink: Cu tot cu manopera.

 

Tu vrei sa schimbi toba cu totul?

98763[/snapback]

Pai eu nu vreau doar elementul ala decorativ kre se vede. Eu vreau sa schimb TOBA ku totul ori doar finala (toba) ori cu totul de la saxofon pana in spate.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca sunt in targul de masini autovit vitan tobe sport de inox borla..

sunt destul de ieftine.. dar tot iti trebuie un meserias care sa lucreze teava si sa aiba aparat de sudat inox.. eu stiam pe cineva la fabrica la faur dar nu cred ca mai e de actualitate numarul de telefon.. in fine, la pilot s-au scumpit preturile dar mi se pare exagerat pt masina ta pretul ala pe finala...poate erau 4,5 milioane sau 5,5 maxim.. dar 7,5 mi se pare mult.. acuma e si in functie de ornament ca mai dai si pe ala 1-2 milioane si de aici diferenta de pret probabil... nu stiu ce sa zic..

Link to comment
Share on other sites

vezi ca sunt in targul de masini autovit vitan tobe sport de inox borla..

sunt destul de ieftine.. dar tot iti trebuie un meserias care sa lucreze teava si sa aiba aparat de sudat inox.. eu stiam pe cineva la fabrica la faur dar nu cred ca mai e de actualitate numarul de telefon.. in fine, la pilot s-au scumpit preturile dar mi se pare exagerat pt masina ta pretul ala pe finala...poate erau 4,5 milioane sau 5,5 maxim.. dar 7,5 mi se pare mult.. acuma e si in functie de ornament ca mai dai si pe ala 1-2 milioane si de aici diferenta de pret probabil... nu stiu ce sa zic..

98854[/snapback]

Pai nu, 7.000.000 e finala si 500.000 e ornamentul (cel mai ieftin)!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oameni buni niste tobe adevarate se duc sus tare cu pretul , inainte sa va apucati sa cautati care sunt mai ieftine ganditi-va daca sunt bune pentru masina voastra, evacuarea este ceva sensibil , ca sa iei o toba oarecare sa o pui pe masina inseamna sa mergi la ghici, intrati pe site-uri la REMUS ..... sunt o gramada si vedeti ce s-ar potrivi mai bine.

In esapament se intampla o gramada de fenomene , sa pui o toba asa doar dupa dimensiune nu e treaba serioasa , cei de la Borla zic ei ca sunt calculate , eu am ceva de la ei si se comporta bine dar nu pe BMW ( ca inca nu am) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma m-am gandit si k sa ies mai ieftin, p-aia de mijloc o pun normala (nu din inox) si pun inox doar finala si ornament. Si in felul asta kred k ies mai ieftin!

Sau nu mai pun de mijloc delok si las teava! Am auzit k dc faci asta kastigi 1 cal-2 si se aude si sport.

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

daca faci asta castigi un rateu doua in teava ai ce tine loc la detenta.. visele cu 1 cap 2 sunt sf-uri...

asa scrie si pe filtrele alea sport conice de admisie directa ca castigi 5-10 cai... ahahaha.. daca nu stii sa le montezi pierzi caii nu ii castigi.. ca filtrul trage aer cald si explozia este mai putin violenta deci putere mai mica.. de ce crezi ca filtrul normal are traseu sa ia aer rece?

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

daca faci asta castigi un rateu doua in teava ai ce tine loc la detenta.. visele cu 1 cap 2 sunt sf-uri...

asa scrie si pe filtrele alea sport conice de admisie directa ca castigi 5-10 cai... ahahaha.. daca nu stii sa le montezi pierzi caii nu ii castigi.. ca filtrul trage aer cald si explozia este mai putin violenta deci putere mai mica.. de ce crezi ca filtrul normal are traseu sa ia aer rece?

104196[/snapback]

uite cum am mai invatat ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai cam asa e , in esapament se intampla o gramada de fenomene , daca scoti toba mica cum i se spune popular nu ai sa obtii nimic deosebit ci doar zgomot de zdranganit , "zdrangane" aerul in teava , toba finala poti sa o schimbi cu cele mai mici riscuri si imbunatatesti evacuarea si capeti si un sound frumos , dar ai grija si la aceasta din urma... un esapament din inox facut aiurea iti ia din putere nu iti da.......

filtrele de aer sport sunt bune dar doar in anumite conditii , stai linistit ca daca il schimbi pe cel original nu obtii absolut nimic , pentru mersul cotidian e bine sa lasi masina asa cum e...

Link to comment
Share on other sites

OK dar pana la urma sunteti de acord k e mai bine dpdv financiar mijloc normala si finala + tips inox....

104312[/snapback]

corect :blink: asa eviti sa te bagi in ceea ce e mai important la sistemul de evacuare pentru a evita disfunctionalitati ale motorului

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
OK dar pana la urma sunteti de acord k e mai bine dpdv financiar mijloc normala si finala + tips inox....

104312[/snapback]

 

fii atent, eu am schimbat TOATA evacuarea, adica de la saxofon pana in spate, inclusiv traseul de evacuare (tevi), toba intermediara si finala, cu inox... traseul este facut din tevi de inox cu diametrul marit. Toata distractia m-a costat 45 milioane anul trecut la c&c tuning. Acum astept serpii. Parearea mea e ca , ori faci toata evacuarea (tevi, intermediara, finala etc) ori deloc. Altfel faci doar zgomot si atat. O evacuare free-flow te ajuta in turatii inalte. Iti spun din experienta mea. :blink:

 

Ne intalnim daca vrei si vezi singur :)

Link to comment
Share on other sites

fii atent, eu am schimbat TOATA evacuarea, adica de la saxofon pana in spate, inclusiv traseul de evacuare (tevi), toba intermediara si finala, cu inox... traseul este facut din tevi de inox cu diametrul marit. Toata distractia m-a costat 45 milioane anul trecut la c&c tuning. Acum astept serpii. Parearea mea e ca , ori faci toata evacuarea (tevi, intermediara, finala etc) ori deloc. Altfel faci doar zgomot si atat. O evacuare free-flow te ajuta in turatii inalte. Iti spun din experienta mea. :blink:

 

Ne intalnim daca vrei si vezi singur  :)

104317[/snapback]

m-ar interesa pe mine,cand ne putem vedea???

Link to comment
Share on other sites

Masina mea cand am cumparat-o era tunning (bari adevarata, tobe Borla, jante).

Barile le-am cojit de spoilere, jentile le-am lasat pe masina ca sunt misto, dar in schimb cu tobele n-am mai rezistat. La inceput mi-au placut, mai ales in turatii. Dupa un an de zile nu mai puteam sa rezist zgomotului.

Asa ca le-am dat jos si mi-am pus toba originala.

Le am si acum, cu gandul ca le mai pun cand am pofta de niste jaruri.

 

Tobele sunt de inox cu bifurcatie. Fiecare bifurcatie are o tobita Borla si un ornament Borla si scot un sunet de nu-ti vine s-o lasi din ture.

 

Nu ma gandeam sa le vand, dar am citit anuntul tau si parca ma bate gandul.

Ma gandeam pe la 100 de Euro.

 

0722.46.24.76-Alex

Link to comment
Share on other sites

Masina mea cand am cumparat-o era tunning (bari adevarata, tobe Borla, jante).

Barile le-am cojit de spoilere, jentile le-am lasat pe masina ca sunt misto, dar in schimb cu tobele n-am mai rezistat. La inceput mi-au placut, mai ales in turatii. Dupa un an de zile nu mai puteam sa rezist zgomotului.

Asa ca le-am dat jos si mi-am pus toba originala.

Le am si acum, cu gandul ca le mai pun cand am pofta de niste jaruri.

 

Tobele sunt de inox cu bifurcatie. Fiecare bifurcatie are o tobita Borla si un ornament Borla si scot un sunet de nu-ti vine s-o lasi din ture.

 

Nu ma gandeam sa le vand, dar am citit anuntul tau si parca ma bate gandul.

Ma gandeam pe la 100 de Euro.

 

0722.46.24.76-Alex

106681[/snapback]

 

Despre ce masina e vorba? (ce tip)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.