Jump to content

Apa in pompa de servo - E39


Recommended Posts

am si eu o problema si inca nu am gasit rezolvarea.

dimineata cand este rece afara, sub 5 grade am pedala de la frana intepenite, dupa cateva minute isi mai da drumul si incepe sa lucreze si frana.

cand este cald afara si apas pedala de frana se aude ca si cum ar firebe apa si ar face bulbuci, cum ridic piciorul de pe frana nu se mai aude.

in pompa de servo intra ceva furtun de la vacum parca si pe acolo am scos cu un furtun subtire apa murdara.

pe unde o putut intra apa in pompa?

ma poate ajuta cineva?

Link to comment
Share on other sites

Deschideti capota, apoi desfaceti/scoateti capacul ala in care sta filtrul de aer din dreptul soferului, sub el este o adancitura, in care se afla servofrana. Acolo se strange apa, datorita faptului ca e infundata gaura de scurgere din aripa stanga fata, aflata in acea adancitura ( e un manson de cauciuc, scoateti-l si desfundati-l, se strang frunze, praf, si se face un dop de noroi care nu mai permite apei sa se scurga)

E foarte usor de rezolvat problema, dureaza un sfert de ora. E bine s-o faceti, caci, in plus, riscati ca apa adunata acolo, de la ploaie, sa arda si motorasul de la stergatoare.

Edited by ihearto
Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa aiba apa in tulumba aia?! E ...capsata. Si simptomele sunt exact ca cele avute de mine si de altii, de pe forum, cu e39. Problema rezolvata in felul descris de mine.

in tulumba aia am eu apa, si daca scot furtunul ala de la vacuum (cred ca de acolo vine) atunci cu un furtun subtire scot apa dar se aduna iar

Link to comment
Share on other sites

EU AM SCHIMBAT CATEVA TULUMBE ASTA IARNA PENTRU CA AVEAU APA IN ELE SI INGHETA APA SI NU MAI PUTEAU APASA FRANA.

din ce cauza intra apa in ele si pe unde? nu se poate remedia problema numai prin schimbarea lor?

 

 

Deschideti capota, apoi desfaceti/scoateti capacul ala in care sta filtrul de aer din dreptul soferului, sub el este o adancitura, in care se afla servofrana. Acolo se strange apa, datorita faptului ca e infundata gaura de scurgere din aripa stanga fata, aflata in acea adancitura ( e un manson de cauciuc, scoateti-l si desfundati-l, se strang frunze, praf, si se face un dop de noroi care nu mai permite apei sa se scurga)

E foarte usor de rezolvat problema, dureaza un sfert de ora. E bine s-o faceti, caci, in plus, riscati ca apa adunata acolo, de la ploaie, sa arda si motorasul de la stergatoare.

din pacate nu ai citit bine primul meu post.

daca il citeai cu atentie iti dadeai seama ca nuste ce zici tu ci alta problema.

oricum mersi de sfatul dat, poate ajuta pe altcineva ca la mine nu acolo se strange apa.

Link to comment
Share on other sites

Bun, schimbati tulumbele. Eu nu pot sa spun decat ca, odata curatata scurgerea aia, am scapat si de vanturatul de muraturi si de pedala bocna la ger. Pedala de frana si frana au functionat cum trebuie, n-am mai avut probleme. Si iarna asta a si nins a si plouat, si-a fost si ger. Edited by ihearto
Link to comment
Share on other sites

Bun, schimbati tulumbele. Eu nu pot sa spun decat ca, odata curatata scurgerea aia, am scapat si de vanturatul de muraturi si de pedala bocna la ger. Pedala de frana si frana au functionat cum trebuie, n-am mai avut probleme. Si iarna asta a si nins a si plouat, si-a fost si ger.

scurgerea de care zici tu am curatat-o si degeaba, am scos si apa din tulumba si totul a fost ok cam 2 saptamani si ar s-a adunat in tulumba apa, am turnat apa in locul zis de tine si curge sub masina, deci nu e infundata acea scurgere.

tu ai avut scurgerea infundata dar eu am apa in tulumba si nu cred sa aiba vreo legatura cele 2 probleme, doar ca se intepeneste pedala de frana cand este ger

Link to comment
Share on other sites

Deschideti capota, apoi desfaceti/scoateti capacul ala in care sta filtrul de aer din dreptul soferului, sub el este o adancitura, in care se afla servofrana. Acolo se strange apa, datorita faptului ca e infundata gaura de scurgere din aripa stanga fata, aflata in acea adancitura ( e un manson de cauciuc, scoateti-l si desfundati-l, se strang frunze, praf, si se face un dop de noroi care nu mai permite apei sa se scurga)

E foarte usor de rezolvat problema, dureaza un sfert de ora. E bine s-o faceti, caci, in plus, riscati ca apa adunata acolo, de la ploaie, sa arda si motorasul de la stergatoare.

ohoo de 2 ori pe luna desfund scurgerea aia si tot degeaba!!! apa e in tulumba , da nu stiu cum intra acolo!!!!eu o voi schimba sa vad ce se intampla!

Link to comment
Share on other sites

Pai stai putin gabyprodan - apa de ploaie nu are voie sa ajunga in gaura aia unde e tulumba, scurgerea apei de ploaie e gandita sa treaca printr-o fanta a cutiei de plastic in care e filtrul de polen, spre scurgerea manson din aripa. la mine ajungea apa dedeubt intrucat capacul ala cu fanta aferenta era rupt, mi s-a dat capota peste cap, si apa se strangea fix sub capacul de la filtrul de polen. Verifica si tu sa nu ai aceeasi problema si apa sa nu ajunga tot in gaura aia de sub filtru. daca iti face asa mai ales cand ploua, alta explicatie nu e.
Link to comment
Share on other sites

Pai stai putin gabyprodan - apa de ploaie nu are voie sa ajunga in gaura aia unde e tulumba, scurgerea apei de ploaie e gandita sa treaca printr-o fanta a cutiei de plastic in care e filtrul de polen, spre scurgerea manson din aripa. la mine ajungea apa dedeubt intrucat capacul ala cu fanta aferenta era rupt, mi s-a dat capota peste cap, si apa se strangea fix sub capacul de la filtrul de polen. Verifica si tu sa nu ai aceeasi problema si apa sa nu ajunga tot in gaura aia de sub filtru. daca iti face asa mai ales cand ploua, alta explicatie nu e.

treba e ca nu este rupt nimic pe acolo si daca torn apa pe parbriz ajunge toata sub masina, nu ramane in locul ala de sub filtrul de polen nici un pic de apa.

de aia am deschis topicul, eu am apa in tulumba si pe langa ea nu.

am mai gasit ceva topicuri cu problema zisa de tine si am curatat tot pe acolo dar problema persista.

vreau sa stiu, daca schimb tulumba se mai aduna apa in ea si pe unde, ca poate nu ii din cauza tulumbei si atunci pot sa tot schimb pe ele in fiecare saptamana cate una

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Deschideti capota, apoi desfaceti/scoateti capacul ala in care sta filtrul de aer din dreptul soferului, sub el este o adancitura, in care se afla servofrana. Acolo se strange apa, datorita faptului ca e infundata gaura de scurgere din aripa stanga fata, aflata in acea adancitura ( e un manson de cauciuc, scoateti-l si desfundati-l, se strang frunze, praf, si se face un dop de noroi care nu mai permite apei sa se scurga)

E foarte usor de rezolvat problema, dureaza un sfert de ora. E bine s-o faceti, caci, in plus, riscati ca apa adunata acolo, de la ploaie, sa arda si motorasul de la stergatoare.

ohoo de 2 ori pe luna desfund scurgerea aia si tot degeaba!!! apa e in tulumba , da nu stiu cum intra acolo!!!!eu o voi schimba sa vad ce se intampla!

ai reusit sa schimbi tulumba

Link to comment
Share on other sites

eu iar am scos apa, era maro, jeg foarte mult.

al luat niste apa curata si am bagat-o eu de data asta intentionat sa se mai curete.

acuma nu mai este apa in ea, sa vad cat o sa tina.

 

cum ai scos apa?!!! ai dat jos tulumba? e complicat? mie mi-a inghetat complet, am turnat apa clocotita peste ea sa se dezghete si dupa o ora abia s-a dezmortit putin!!:|

Link to comment
Share on other sites

eu iar am scos apa, era maro, jeg foarte mult.

al luat niste apa curata si am bagat-o eu de data asta intentionat sa se mai curete.

acuma nu mai este apa in ea, sa vad cat o sa tina.

 

cum ai scos apa?!!! ai dat jos tulumba? e complicat? mie mi-a inghetat complet, am turnat apa clocotita peste ea sa se dezghete si dupa o ora abia s-a dezmortit putin!!:|

nu am dat-o jos, am scos furtunul ce vine in partea de sus (in tanga cum te uiti la ea) a tulumbei si dupa aia cu un futun mai subtire m-am chinuit un pic si am reusit.

poate o sa o dau jos dar numa daca mai face figuri

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns azi la un amic mecanic. Incredibil, dar apa buclucasa este chiar IN pompa de servo!

 

Nu stiu cum reuseste apa sa intre in servo, probabil este pe undeva un orificiu si daca se aduna multa apa din compartimentul respectiv, apa intra si in servo.

La mine nu era infundat totusi niciun orificiu de scurgere. Neplacuta treaba, pare o greseala de proiectare.

 

Un mic DIY.

 

1. Se demonteaza filtrul de polen si suportul acestuia.

2. Cu grija se scoate furtunul de vacuum din servo.

3. Pe acolo se introduce un furtun de plastic subtire si cat mai moale. Eu am folosit un furtun cu diametrul exterior de vreo 4-5 mm si o lungime de vreo 30-40 cm.

4. In celalalt capat se monteaza o seringa cu ajutorul careia se scoata apa din pompa de servo.

5. Furtunul se introduce cu grija putin cate putin si se incearca sa se vada daca a ajuns la apa.

 

La mine a scos asa vreo 5 seringi a cate 20 ml de apa, deci vreo 100 ml in total. Apa era destul de murdara.

 

Oricum o sa-mi comand o pompa noua de servo. Banuiesc ca nu i-a facut prea bine apa.

 

In momentul demontarii o sa analizez sa vad cum a intrat apa si o sa revin cu amanunte.

 

post-787-1264183063_thumb.jpg post-787-1264183053_thumb.jpg

post-787-1264183077_thumb.jpg post-787-1264183090_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.