Jump to content

Turbo pe 320i 2171cmc


Beriba

Recommended Posts

Am gasit de vanzare kitul, pretul e fair. Nou, evident. Marca SpeedDemon.

Ma gandesc ca a pus cineva turbo pe modelul asta. Daca e pe forum, il rog sa imi impartaseasca parerea. Sunt binevenite si parerile celorlalti.

 

Am vorbit cu firma care le vinde, pana in 250 cp nu e nevoie decat de alt soft si o pompa de benzina(pe langa kit, evident).

 

Sunt curios cat de mult dauneaza motorului si pana la ce putere rezista cutia de pe modelul acesta.

Trebuie sa recunosc, imi place foarte mult ideea de turbo, intercooler :) Nu ma dau banii afara din casa, ca atunci schimbam masina, insa vreau incet incet sa o imbunatatesc.

 

 

 

 

 

PS: va rog fara aprecieri a la wlf, fara recomandari gen vinde-o si cumpara-ti un 330, etc.

PS2: imi place e46le meu foarte mult. Vreau mai multa putere fara sa schimb masina sau motorul.

PS3: am cautat topic asemanator, nu am gasit ..

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pretul e 999 euro. Cuplul nu il stiu, ca ma mai documentez in timp ce lucrez :) Insa ma astept la cuplu undeva la 300 nm.

Puterea e max 250 cp cu totul stoc(inafara de pompa). Din cate am inteles, pompa asta duce 200 210 cp maxim.

 

 

" diferentialul o sa reziste ? " - asta ma intreb si eu

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Salut! Si eu am acelasi model si m-am gandit la treaba asta cu turbo insa nu prea am gasit sau primit sfaturi clare ( de bine sau de rau ). Am renuntat la ideea cu turbo pentru ca am inceput sa folosesc masina in regim de multi km facuti ( naveta zilnica ). Cauta pe e46fanatics daca gasesti acolo topic pe tema asta sigur iti vei face o parere pro sau contra...
Link to comment
Share on other sites

Am gasit de vanzare kitul, pretul e fair. Nou, evident. Marca SpeedDemon.

Ma gandesc ca a pus cineva turbo pe modelul asta. Daca e pe forum, il rog sa imi impartaseasca parerea. Sunt binevenite si parerile celorlalti.

 

Am vorbit cu firma care le vinde, pana in 250 cp nu e nevoie decat de alt soft si o pompa de benzina(pe langa kit, evident).

 

Sunt curios cat de mult dauneaza motorului si pana la ce putere rezista cutia de pe modelul acesta.

Trebuie sa recunosc, imi place foarte mult ideea de turbo, intercooler :) Nu ma dau banii afara din casa, ca atunci schimbam masina, insa vreau incet incet sa o imbunatatesc.

 

 

 

 

 

PS: va rog fara aprecieri a la wlf, fara recomandari gen vinde-o si cumpara-ti un 330, etc.

PS2: imi place e46le meu foarte mult. Vreau mai multa putere fara sa schimb masina sau motorul.

PS3: am cautat topic asemanator, nu am gasit ..

 

Păi cam asta ar fi cea mai simplă soluţie.

 

Gândeşte-te că nu trebuie să pui doar kit-ul turbo, ai nevoie şi de frâne pe măsura puterii şi de suspensie sport.

 

De la 170 la 250 cp este o diferenţă imensă pentru frânele stock.

 

Mulţi se gândesc la supraalimentare, puţini trec la fapte.

Motivele ar fi sumele destul de mari, fiabilitatea care are de suferit şi faptul că este mai ieftin să treci la un motor mai mare şi mai puternic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine, insa e greu de realizat in conditiile crizei actuale. Mai putin insa cu un lucru: nu e mai ieftin sa treci la un 330i. Un turbo 1000 eur, un set de frane 600 eur. Manopera catre 0, pentru ca imi place sa lucrez la masina.

 

Valorile sunt in mare.

 

Ma mai gandesc daca nu se va comenta la R.A.R.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Tot kit-ul 1000 €? EÂşti foarte optimist. :)

 

ĂĂži garantez cĂŁ sub 2000-25000 € nu scapi. Supraalimentare cu 1000 € Âşi cu piese care sĂŁ ĂžinĂŁ mai mult de câteva luni, mai greu dacĂŁ nu imposibil.

 

Turbo nu se aruncĂŁ ĂŽn compartimentul motor, ai nevoie de multe alte piese.

Intercooler, galeria de evacuare pentru turbo plus alte mici piese...

 

Suspensia este la fel de importantã ca frânele.

Link to comment
Share on other sites

Firma vrea sa vinda kitul de supaalimentare neaparat si va veni cu tot felul de exemple favorabile ei.

 

In cazul supaalimentarii apar urmatoarele probleme:

 

1 - Detonatia - care distruge motorul destul de repede.

Supraalimentarea (prin compresor mecanic sau turbo) va creste raportul de compresie total al motorului dar la turatie mare - spre maxim. Daca raportul de compresi este de ex. 10 cresterea cu 20% duce raportul de compresie total la 12 si in zona asta deja sunt probleme nu stiu daca sunt motoare (cu benzina) cu acest raport de compresie. In cazul motoarelor cu benzina acest raport de compresie este limitat de detonatie. Motoarele de BMW sunt excelente dar cu detonatia pe termen lung nu se pot pune.

 

Deci informeaza-te cam la cit au dus altii supraalimentarea la un motor de BMW 320i.

 

Sigur vei obtine putere, se va absorbi mai mult aer, debitmetrul va comanda mai multa benzina, vei obtine presiune mai mare pe piston - deci cuplu mai mare, cu riscul aparitiei detonatiei.

Motorul ca sa dea randament, din proiectare la puterea maxima este aproape de limita de detonatie. Marirea presiunii de admisie sigur te apropie de acest fenomen de detonatie.

 

Arderea amestecului de aer si benzina in camera de ardere se face cu o viteza de max. 20 - 25 m/s, presiunea creste mult dar acceptabil Daca apare fenomenul de detonatie - arederea normala se transforma in explozie cu viteze de aprox. 2000 m/s. Aprinderea amestecului in conditii de detonatie se face brusc in toata masa sa. La arederea normala aprinderea se face de la bujii.

 

Depinde cita putere vrei de la motorl. O crestere de 10 - 15% cred ca poate fi suportata de motor citava vreme, mai ales ca nu vei merge tot timpul la putere mare ci doar perioade limitate.

Ceva reglaje trebuie facute la motor: umblat la avansul de aprindere - sa se indeparteze fenomenul de detonatie pare ceva mai simplu.

 

2 - Racirea - sistemul de racire cred ca va face fata dar macar radiatorulsa fie foarte curat. Motorul este mai mul calorifer decit "motor" deci mai multa caldura trebuie evacuata prin radiator.

 

3 - Cuplul marit - ca si motorul si transmisia va fi ceva mai solicitata.

 

4 - Masina - frine, la viteza mare trebuie sa o opresti, poate trebuie sa le imbunatatesti.

 

Cred ca poti incerca dar aduna date cit mai multe inainte sa cumperi supraalimentarea.

Link to comment
Share on other sites

sincer nu agreez turbo mai ales pe M54 nu stiu cat de mult rezista la preiuni mari blocul la ce zici tu s-ar putea sa mearga,ca si cotatii eu am primit undeva la 3000 euro turbo sau compresor.

Frane cred ca merg de 330 ma rog pe fata trebuie schimbati si etrierii parca,sau ceva discuri sport

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Multumesc lui nene pentru informatiile detaliate.

 

Da, franele imi sunt in plan. Eu cred ca cele stock nu sunt prea grozave nici macar pentru masina fara modificari. Insa totusi, daca stam sa ne gandim, nu voi merge mai repede, viteza maxima tot pe acolo va fi, insa voi avea acceleratii mai puternice(asta caut de fapt :) ) Si la fel franez de la 160 km/h, cu sau fara turbo.

 

Ce a spus nene insa, ma pune pe ganduri. Puterea nu va creste cu 10-15%, ci cu mai mult. Cu siguranta nu vreau sa stric motorul. Nu stiu insa daca un motor de 2 l are rezistenta(arbore cotit, biele, segmenti, cuzineti) ca unul de 3 l.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

eu stiam ca trebuie alte pistoane si biele (forjate), daca nu cumva si alt arbore cotit... presupun ca niste biele normale se pot usor rupe de la solicitarea crescuta :)

 

sau pana la 0.x bar merge si fara aceste modificari ?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce inseamna turbo si ce implica. Uite aici ce primesti in kit. Ceva modificari la admisie sigur vor trebui.

Teoretic, 1000 eur kitul, 145 eur pompa de benzina, ~250 eur resoftarea.

 

E mult 1000 E pentru un kit de genul ala. Uite aici:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-Tur...sQ5fAccessories

 

950$ cu tot cu transport. :)

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Nu mai speriati omul :) il sperii eu :)

 

Nu stiu la M54 insa m52-ul rezista la 0,5-0,6bari si nu necesita decomprimare. Dupaia mai trebuie sa ii schimbi evacuarea, complet + ca acest (e un kit bun) kit nu are din pacate downpipe trebuie confectionata una, si mai ramane pb admisiei, la m52 e simplu pui galeria de pe m50 insa la M54 nu merge swap-ul asta iar pe galeria stock sigur nu obtii aceleasi performante, iti mai trebuie macar alte discuri de frana, un set de telescoape si arcuri sport Daca te gandesti la un boost mic nu are rost sa vb de pistoane, arbore nici atat :lol:.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

E mult 1000 E pentru un kit de genul ala. Uite aici:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-Tur...sQ5fAccessories

 

950$ cu tot cu transport. :)

 

china!!

 

ontopic: te legi la cap fara sa te doara, masina nu va fi performanta 100% pana nu faci toate modificarile, mai bine fa-ti un calcul cat te duce cu totul, mai adauga neprevazut 22-25% apoi vezi daca se merita

 

eu iti doresc succes!

 

de fapt hai sa-l facem impreuna

kit turbo 1000

soft 250(pretul pus de tine)

ambreiaj 600 (?)

frane 600 (!pret pus tot de tine)

suspensie sport 800-1000 (buna)

jante si anvelope ~1000 (alte frane, alte roti-mai mari)

 

asta e tot ce am eu in cap acum, te las pe tine sa faci totalul :lol:

 

PS: nu uita de neprevazut, 20-25%

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

China nu este neaparat = cu :lol:

 

 

LE: Cauta-ti mecanic, intereseaza-te ce iti mai trebuie si fa treaba ca la carte altfel sunt bani aiurea :)

 

Suspensia 250-300(ebay.de); ambreiaj

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

China nu este neaparat = cu <prost> :lol:

in mare probabilitate da! iar la pretul asta.. chiar nu poti avea pretentii (nu pretul final, nu e vina nimanui ca pana in ro costa sh 250$$$)

 

 

edit: misto preturi, mai mici ca-n US, iti dai seama ce calitate au..nu? de fapt ce conteaza daca sunt ieftine :)

PS: la ambreiaj m-am referit cu tot cu volanta sport (kit complet)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

China nu este neaparat = cu <prost> :lol:

 

 

LE: Cauta-ti mecanic, intereseaza-te ce iti mai trebuie si fa treaba ca la carte altfel sunt bani aiurea :)

 

Suspensia 250-300(ebay.de); ambreiaj <250 (ebay.de); softul nu scapi fara 250

 

ce telescoape si ce arcuri gasesti toate la 300 de euro ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.