Jump to content

Turbo pe 320i 2171cmc


Beriba

Recommended Posts

De firma BOGE ati auzit ? Ultima data cand am verificat nu se fabrica in china .... dar ma rog. Un amic de-al meu are magazin si aduce asa ceva si vb in cunostinta de cauza pt ca toti care au cumparat de la el au fost multumiti pe deplin.

Am scris 250-300 pt ca nu stiu cat ajunge pt modelul lui de masina pt e36 318i e pana in 250e.

 

Iar ambreiaj: http://www.f1racingtech.com/products/stg3.html dar ma rog si asta se vine si pe ebay deci e chinezarie :) si mai e si moca ...

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum vorbesc doar din auzite: la kitul asta ieftin prima piesa care pica e galeria (sper sa nu ma insel si sa fi tinut bine minte), pe locul 2 vine turbina, daca o tii in presiune mica merge ok si e si fiabila, daca incerci ceva mai sus se alege praful de ea. Totusi e cel mai ieftin kit care-l gasesti. Vb cu Espa de pe 4tuning, el aduce asa asa. Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

De ce imi trebuie alta suspensie si alte roti? Sunt 330i cu acelasi pachet tehnic M ca si al meu ..

Vorbim de maxim 250 cp, nu 350.

 

Ambreiajul este undeva la 300 eur, disc ceramic.

Mana de lucru nu o pun, poate doar piesele care trebuie modificate. In rest ma pricep eu la demontat-montat si am si scule.

 

Duxter, ziceai acolo de downpipe. Poti detalia? ...

 

 

@Cristimm - corect, insa prefer sa il iau din Ro la diferenta aia de pret.

@pole - si eu ma intrebam de faza cu bielele si cu pistoanele.

 

Oare e diferenta intre 250 cp obtinuti prin aspirare sau 250 cp obtinuti prin turbo? Ma refer la fortele ce se exercita asupra pieselor.

 

Cred ca este, deoarece linia de cuplu la turbo e mai violenta decat la aspirare. Si in fond si la urma urmei, e forta cu care sunt impinse pistoanele in jos, nu?

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Downpipe-ul este o componenta a evacuarii care creste debitul gazelor arse si se monteaza direct pe turbo arata cam asa: http://www.tuningmall.ro/upload/users/57/1240728351-1 si nu exista downpipe universal trebuie luat special pe model ( majoritatea japonezelor) sau confectionata de cineva care se pricepe.

 

 

@Cristi: stiu ce zici :lol: si la mine mi-au dat in magazn preturi cc 700lei pt un amortizor :) insa kitul BOGE adus din DE ajunge muult mai ieftin. Si BOGE = Sachs :D Sunt 2 variante de BOGE, cum am eu pe masina BOGE Automatic (OEM) si BOGE Turbo (Sport). Asta e o varianta mai ieftina si calitativa care i-am oferit-o eu asta in conditiile in care masina lui nu o sa fie un Racecar de circuit :) Ale mele necesita schimbate si am sa trec pe varianta sport...chiar daca sunt mult prea rigide pt RO :)

 

LE: poza mai concludenta: http://www.turbo6.net/img/build2/1b_turbo_setup.jpg

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

depinde si pentru ce vrei sa folosesti masina dupa ce iti pui kitul. eu nu le consider foarte fiabile, si ma refer la turbina, intercooler, si galerie. la galeria de evacuare am inteles ca e rocomantat ca inainte de montare la kiturile astea, sa se refaca sudurile, ca sa nu crape rapid. iar turbina s-ar incinge foarte repede .

daca vrei sa iti iei ca sa mergi in regim de forta , eu zic ca nu se merita,si iti vor ceda repede.....si daca vrei asa ceva, sa te orientezi spre ceva de calitate, care va costa mult mai mult.

daca doar vrei sa ai puseuri de agresivitate o data pe zi, merge. si nu inteleg de ce i-ar trebui frane si suspensie neaparat in cazul asta. sunt masini de 200 si ceva de cai (non-bmw) care au din fabrica caii astia, si suspensie mult mai moale, si frane muuuuult mai proaste decat un 320i , si merg foarte ok pe strazi in toata lumea. exemplu volvo 850 t5,fiat coupe, opel calibra turbo si multe altele de generatie mai veche.

daca nu mergi cu masina in regim de rally, chiar nu ai nici o nevoie.

 

cineva ii spunea si de jante ca trebuie schimbate. de ce ? poate are deja pe 17-18. nu sunt suficiente discurile cat cele de m3 sau 330, care merg si cu jante pe 17 ???? daca o duce la 250 de cai trebuie sa ii puna frane de lambo, cu jante pe 20 neaparat ?

Link to comment
Share on other sites

BMW-urile nu se mi se par prea stralucite la frane, eu cu 325-ul accelerez 20-30m si pun frana inca 50-60, sau poate doar mi se pare.

ps: Nu uita sa bagi in lista si mana de lucru ... care e cam scumpa.

 

BMW-urile stau foarte bine la frânare dacã au frâne În stare bunã, nu plãcuÞe sh ºi discuri care trebuiau schimbate de 20 000 km.

Link to comment
Share on other sites

China nu este neaparat = cu <prost> :)

 

 

LE: Cauta-ti mecanic, intereseaza-te ce iti mai trebuie si fa treaba ca la carte altfel sunt bani aiurea :lol:

 

Suspensia 250-300(ebay.de); ambreiaj <250 (ebay.de); softul nu scapi fara 250

 

Nu neapărat, atunci când sunt piese produse de o firmă sau o corporaţie internaţională, nu conteaă că sunt fabricate ĂŽn China.

 

Ănsă atunci când sunt făcute de cine ştie ce firmă, nu poţi să ai aşteptări prea mari.

 

Ce suspensie e aia la 250-300 €? O pârnaie.

 

 

suspensia merge si aia stock cred,altfel pana in 700 euro gasesti suspensie fixa Weitec H&R sau Eibach

edit:ce garantie ,chiar crezi ca se da garantie?

 

Imposibil să se dea garanţie dacă montajul se face ĂŽn altă ţară.

 

Nici măcar dacă iei piese de la un magazin de piese, tot nu ţi se acordă garanţie dacă nu montezi piesele la un service autorizat R.A.R.

 

 

vorba unui user - "mananca si ala o ciorba" :)

 

 

Lasand gluma la o parte, nu stiu cum e cu garantia daca il iau de pe ebay.

 

Pot sĂŁ-Ăži comand eu de pe eBay, fĂŁrĂŁ comision.

GaranÞie cu siguranÞã nu primeºti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
BMW-urile nu se mi se par prea stralucite la frane, eu cu 325-ul accelerez 20-30m si pun frana inca 50-60, sau poate doar mi se pare.

ps: Nu uita sa bagi in lista si mana de lucru ... care e cam scumpa.

 

BMW-urile stau foarte bine la frânare dacã au frâne În stare bunã, nu plãcuÞe sh ºi discuri care trebuiau schimbate de 20 000 km.

 

pai chiar azi posta unu pe forum, ca achizitioneaza discuri de frana SH... tare nu ? cred ca si-a pus turbo si a ramas fara bani de frane :)

Link to comment
Share on other sites

Da, clar că BMW-urile astea sunt de vină, nu frânează bine. :)

 

vorba unui user - "mananca si ala o ciorba" :lol:

 

 

Lasand gluma la o parte, nu stiu cum e cu garantia daca il iau de pe ebay.

 

Pot să-ţi comand eu de pe eBay, fără comision.

Garanţie cu siguranţă nu primeşti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Uite cum sta treaba eu studiez de apoximativ un an de zile despre montare acetstui kit-turbo pe care si tu vrei sa-l instalezi pe masina ta. Dupa ce am intors pe toate fetele aceasta mica provocare am ajuns la concluzia ca daca vreau intradevar sa fac ceva fiabil la masina trebuie sa investesc in lucruri calitative. Din pacate acest kit este slab calitativ si nu merita investitia deoarece componentele nu rezista cum ar trebui (atat turbina cat si galeria de evacuare&intercoolerul). Mi-a trebuit ceva timp sa-mi dau seama de ce oare o turbina buna costa aproape cat tot kit-ul turbo si am inceput sa caut informatii etc. Drept urmare daca vrei ceva de calitate eu iti recomand sa-ti iei componentele separat numai ca investitia va fi foarte mare sa nu mai zic si de alte componente interne ce ar trebui schimbate mai mult ca sigur..

drept urmare eu am ales solutia sa schimb motorul cu unul de putere mai mare si gata sunt mult mai multumit..

-toata chestia sta in partea financiara a fiecaruia dar sa investesti in chinezarii si lucuri slab calitative inseamna bani aruncati pe geam..

bafta in continoare cu proiectul

Link to comment
Share on other sites

Ce suspensie e aia la 250-300 €? O pârnaie.

Sachs e parnaie ? :) At scza-ma dar ce vrei sa punem de acum in, dau un ex un e36 de 2000e suspensie de 1500 ? :) Doar nu o face masina de raliu.

 

Aici exagerati mult tare, pai daca e sa tragem linie la sfarsit il costa 5000e sa o duca in 250cp irosind mii de euro pe suspensii ///M si jante pe 50" si alte prostii :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Pai atat a costat anul trecut 250e pt e36 318i 06/1997 noua, la firma respectiva. Nu cred sa fie 500e acum in 2010 chiar daca s-au scumpit toate :)

 

Daca o sa vrea iidau datele de contact si vorbeste cu tipul respectiv...din ce stiu p[oate sa ii aduca si la 1000e daca vrea dar ma indoiesc :lol:

 

 

LE: Astea sunt: http://www.zf.com/brands/content/en/boge/p...turbo_BOGE.html

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.