Jump to content

Turbo pe 320i 2171cmc


Beriba

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un prieten care a pus turbo pe e46 320i (nu cred ca si-a facut inca user aici)...nu stiu exact ce kit a pus (Rabanne a adus kitul si i-a facut si soft), insa s-a lungit destul cu banii si rabdarea, ba mai avea o intrerupere, ba schimba si bujiile etc....daca vrei iti pot da nr. lui de telefon ca sa poti vorbi cu o persoana care chiar a pus turbo pe 320i...Am mers cu masina si cred ca a trecut bine de 300 cp...

 

Suspensia o pui tu dupa aia, nu inseamna ca automat, cum ai 300 de cp pe masina, te duci in garduri si crapa instantaneu ambreiajul...daca esti baiat destept si stii sa o exploatezi, faci treaba cu ea.

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

nu se poate domne....daca nu e de fabrica si stantat BMW pe toate piesele nu ai cum sa ajungi la 300 de cai. :)

mai era un e36 pe aici pe forum care sustinea ca bate m6 PE 400 DE METRI si i-a sarit tot forumul in cap ca e imposibil. si avea DOAR vreo 450 de cai din motor 2,5 . cu turbo se scot mai nou 300 de cai de fabrica, in conditii de consum rezonabil , fiabilitate mare etc. , nu vad de ce la un motor la origina aspirat , caruia ii pui turbo sa nu poti scoate.....poate crapa in 500 de km de forja , dar poate tine. unii vanzatori de kituri se lauda si cu puteri de 400 de cai din motor de 2000, nu mai stiu exact daca aia schimbau si pistoane, biele, prezoane, etc.

Link to comment
Share on other sites

Ce suspensie e aia la 250-300 €? O pârnaie.

Sachs e parnaie ? :) At scza-ma dar ce vrei sa punem de acum in, dau un ex un e36 de 2000e suspensie de 1500 ? :) Doar nu o face masina de raliu.

 

Aici exagerati mult tare, pai daca e sa tragem linie la sfarsit il costa 5000e sa o duca in 250cp irosind mii de euro pe suspensii ///M si jante pe 50" si alte prostii :lol:

 

Pai ei vor sa imi demonstreze ca mai bine schimb masina :)

Eu tot nu am inteles ceva la forumul asta: ai o problema, scrii aici. Raspuns: mergi la mecanic. lol mersi. Vrei sa faci ceva la masina? Nuuuuu. Lasa de fabrica. Tot. Si prafu. E mai smecher daca e oem si el.

 

Pe alte forumuri bmw, e46 fanatics, sunt mai binevenite ideile de modificari etc. Aici exista doar service/reprezentanta si oem ... si culmea, multi au jante replici, discuri sh si mai stiu eu ce ..

 

Nu zic bine?

Link to comment
Share on other sites

nu se poate domne....daca nu e de fabrica si stantat BMW pe toate piesele nu ai cum sa ajungi la 300 de cai. :)

mai era un e36 pe aici pe forum care sustinea ca bate m6 PE 400 DE METRI si i-a sarit tot forumul in cap ca e imposibil. si avea DOAR vreo 450 de cai din motor 2,5 . cu turbo se scot mai nou 300 de cai de fabrica, in conditii de consum rezonabil , fiabilitate mare etc. , nu vad de ce la un motor la origina aspirat , caruia ii pui turbo sa nu poti scoate.....poate crapa in 500 de km de forja , dar poate tine. unii vanzatori de kituri se lauda si cu puteri de 400 de cai din motor de 2000, nu mai stiu exact daca aia schimbau si pistoane, biele, prezoane, etc.

nu zice nimeni ca nu poti scoate puteri de 3-400 hp dintr-un motor de 2,0-2,2 insa nu asa cum a fost el conceput sa mearga aspirat. mai sus cineva a spus ca in urma conversiei turbo a unui motor de 2.0 puterea a ajuns la +300hp, nu a precizat insa daca s-a umblat in motor si de aici am dedus ca nu s-a umblat, drept urmare asta a iesit :lol:

Link to comment
Share on other sites

poleposition, Petre Ispirescu nu a scris si nu a scos vreo culegere de povesti numita "Povesti nemuritoare" :lol:...desi, a tiparit niste basme :)

 

Normal, e ceva facut aftermarket, depinde mult de ce kit pui si ce soft ai....In functie de ce ai pus pe masina si de felul in care o exploatezi, pot apare probleme de fiabilitate oricand...sau nu....

 

Eu am dedus ca are peste 300 cp, deoarece mi s-a parut ca este cu mult peste 535d-ul meu si peste un 335i pe care l-am condus...., iar boost-ul era 0,8 bar daca nu ma insel...o sa o duca la un dyno, dar pana atunci, eu raman la parerea ca are peste 300 cp, poate ca spun povesti dar, sincer, asa mi s-a parut.....

 

Nu a umblat deloc la interne, totul a ramas stock pe motor, a schimbat suspensia sigur....de ambreiaj si frane nu stiu sigur...

 

Lui Rabanne, din 328i cu turbo, daca nu ma insel, i-au iesit peste 500 cp...si asta pe dyno...

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Pai ei vor sa imi demonstreze ca mai bine schimb masina :)

Eu tot nu am inteles ceva la forumul asta: ai o problema, scrii aici. Raspuns: mergi la mecanic. lol mersi. Vrei sa faci ceva la masina? Nuuuuu. Lasa de fabrica. Tot. Si prafu. E mai smecher daca e oem si el.

 

Pe alte forumuri bmw, e46 fanatics, sunt mai binevenite ideile de modificari etc. Aici exista doar service/reprezentanta si oem ... si culmea, multi au jante replici, discuri sh si mai stiu eu ce ..

 

Nu zic bine?

 

Văd că eşti cam nemulţumit. :)

 

Păi tu ce crezi, se repară pe vreun forum vreo maşină? Unii au mai aflat ce problemă are maşina, chiar exagerezi, ĂŽnsă unii au şi aşteptări prea mari.

 

Ăn plus, aici chiar o dai de gard aiurea, am spus eu cumva că nu trebuie făcută nici o modificare la maşină? Eu ĂŽl contraziceam pe Duxter pentru că zicea că poţi cumpăra o suspensie de calitate cu 250 €.

E imposibil, cât dai atâta face, iar zgârcitul plăteşte ĂŽntotdeauna de două ori.

Dacă iei produse de calitate scăzută, n-ai de ce să te aştepţi la fiabilitate.

 

Toată lumea ţi-a dat sfaturi de bun simţ, adică să nu iei ĂŽn calcul cele mai ieftine lucruri.

Vrei să ai o maşină cu care să pleci pe roţi şi cu care să te ĂŽntorci pe platformă? Nu cred.

 

Dacă pui suspensie de 250 €, kit turbo de 1000 € şi frâne pauză, e clar că ĂŽţi baţi joc de fiabilitatea maşinii, eu aşa văd problema.

Sigur că există şi mai rău, poţi merge le Nea' Mitică să-ţi pună ulei foarte vâscos ĂŽn amortizoare şi vei avea amortizoare sport home-made. :lol:

O să te cam zdruncine, dar ce nu face omul pentru performanţă? :)

 

Eu n-am discuri sh pe maşină, chiar am investit ĂŽn maşina mea.

Jante replici am, dar la fel au şi cei de pe alte forumuri americane, oare pentru că nu-şi permit originale sau pentru ca jantele replici sunt de calitate de fapt?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

va certati degeaba am mai zis odata am primit oferta pe la 3000 euro turbo sau compresor mai bagam 2000 in restul si aia era.

 

Noi am montat un T3 cu galerie turnata de fonta, nu chinezarii sudate care te tin 2 000 Km daca esti norocos. Pe un M54B22 de 170 cp stock am scos 300 cp la 0.75 bar. Masuna merge cu injectoarele originale si UNICHIP-ul comanda un extrainjector care e mapat in functie de boost si turatie asa incat sa fie amestecul exact cel dorit. Masina are mai multe mii de cand merge perfect.

 

Pe de alta parte am montat acum 3 ani pe un 320 identic cu cel turbo de 2.2 l compresor. Am reverificat masina recent, avand 290 cp la 0.7 bar. O sa pun in curand masuratorile la dynotuning.

 

:)

 

so maxim 3000 euro kit+montaj+dyno+soft si cedracu mai e pe acolo

cam 600 euro suspensie

maxim 1000 ambreiaj+volanta

total cam 5000 am am zis,eu as mai fi vrut si autoblocant deci inca aprox 1500

deja ma duc catre 7000 ,mult,prea mult pentru mine

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Revin

 

150-170Cp = puterea originala a motorului (cred ca era 170 dar ca sa fiu sigur am scris si 150) deci 150 SAU 170

1+0.8 1 = presiunea atmosferica 0.8 = presiunea de supra-alimentare sau boost cum ne place sa zicem

150Cp*1.8 = 270Cp

170Cp*1.8 = 306CP

 

+/- 10% plaja in care te poti "juca" cu aceste valori

 

Se pare ca era de 170

 

E un fel de matematica .... credeam ca la niste pasionati ca voi va sar in ochii valorile 150, 170 sau 0.8 (care a fost mentinat mai inainte)

Ora a avut influenta - n-aveam chef sa stau sa caut simbol ca sa exprime de la 150 la 170

 

 

Ideea era ca ce zicea omu` ( 300Cp din 320i) era credibil .

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Pai ei vor sa imi demonstreze ca mai bine schimb masina :)

Eu tot nu am inteles ceva la forumul asta: ai o problema, scrii aici. Raspuns: mergi la mecanic. lol mersi. Vrei sa faci ceva la masina? Nuuuuu. Lasa de fabrica. Tot. Si prafu. E mai smecher daca e oem si el.

 

Pe alte forumuri bmw, e46 fanatics, sunt mai binevenite ideile de modificari etc. Aici exista doar service/reprezentanta si oem ... si culmea, multi au jante replici, discuri sh si mai stiu eu ce ..

 

Nu zic bine?

 

Văd că eşti cam nemulţumit. :)

 

Păi tu ce crezi, se repară pe vreun forum vreo maşină? Unii au mai aflat ce problemă are maşina, chiar exagerezi, ĂŽnsă unii au şi aşteptări prea mari.

 

Ăn plus, aici chiar o dai de gard aiurea, am spus eu cumva că nu trebuie făcută nici o modificare la maşină? Eu ĂŽl contraziceam pe Duxter pentru că zicea că poţi cumpăra o suspensie de calitate cu 250 €.

E imposibil, cât dai atâta face, iar zgârcitul plăteşte ĂŽntotdeauna de două ori.

Dacă iei produse de calitate scăzută, n-ai de ce să te aştepţi la fiabilitate.

 

Toată lumea ţi-a dat sfaturi de bun simţ, adică să nu iei ĂŽn calcul cele mai ieftine lucruri.

Vrei să ai o maşină cu care să pleci pe roţi şi cu care să te ĂŽntorci pe platformă? Nu cred.

 

Dacă pui suspensie de 250 €, kit turbo de 1000 € şi frâne pauză, e clar că ĂŽţi baţi joc de fiabilitatea maşinii, eu aşa văd problema.

Sigur că există şi mai rău, poţi merge le Nea' Mitică să-ţi pună ulei foarte vâscos ĂŽn amortizoare şi vei avea amortizoare sport home-made. :lol:

O să te cam zdruncine, dar ce nu face omul pentru performanţă? :)

 

Eu n-am discuri sh pe maşină, chiar am investit ĂŽn maşina mea.

Jante replici am, dar la fel au şi cei de pe alte forumuri americane, oare pentru că nu-şi permit originale sau pentru ca jantele replici sunt de calitate de fapt?

 

@Ciupanezu

 

Poate ca sunt nemultumit. Sa ma duc la mecanic si eu stiu, nu trebuie sa imi spuna careva de pe forum. Parerile bune si proaste sunt toate binevenite, doar poti face cat de cat diferenta. Cateodata si o prostie poate duce la ceea ce este problema. Incearca sa privesti obiectiv ce am spus eu.

 

Ai luat foarte personal postul meu. Nu era vorba despre tine sau despre un user anume.

 

Referitor la replici, nu putem compara drumurile lor cu ale noastre, iar jantele sunt foarte aproape de sosea ..

 

Eu am deschis o discutie, fara a incerca sa creez cearta. Am dat-o de gard aiurea pentru ca te-ai simtit tu si atat. Eu nu consider ca am dat-o de gard.

 

Nu cred ca trebuie ultra suspensii, ultra roti si mega frane pentru proiectul acesta. Suspensia si rotile care le am sunt suficiente. Poate daca te-ai uita ce masina am, ai intelege de ce spun asta. Si io's imi zicea de roti, fara sa stie ce roti are masina mea. Deci multa lume vorbeste fara sa se informeze intai. Cu franele sunt de acord.

 

Te inseli daca tu crezi ca pe mine nu ma intereseaza parerea celor de aici. Daca nu ma interesa parerea celorlalti, nu deschideam topic.

 

 

Tu intrebi:

"Jante replici am, dar la fel au şi cei de pe alte forumuri americane, oare pentru că nu-şi permit originale sau pentru ca jantele replici sunt de calitate de fapt?"

 

Si iti raspunzi:

"E imposibil, cât dai atâta face"

 

 

 

@alex230ro: hmm, ma pune pe ganduri ce spui. Oricum, din primele posturi imi era clara calitatea kitului acesta.

@lucian81v: acum am inteles. Aveam totusi dreptate cu ora :D

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Bun.

 

Si daca ar fi sa iau pe componente, exact ce ar trebui sa cumpar?

 

1. Galerie de evacuare pentru a putea monta turbo pe ea;

2. Turbo(din discutii T3/T4);

3. Intercooler;

4. Tubulatura(filtru -> turbo -> intercooler -> admisie aer ? );

5. Regulator presiune benzina(trebuie?);

6. Regulator presiune turbo(vine cu turbo?);

7. Downpipe(aia se poate confectiona);

8. Un al 7lea injector banuiesc ...

.

.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

BOV este o idiotenie ca sa faca zgomot, 0 castig putere si 0 utilitate, doar fasaie aerul afara... ca sa faca zgomot NFS.

 

eventual Compressor Bypass Valve (CBV), asta nu il fasaie afara ci il recircula, il baga inapoi inainte de turbina, e alta treaba.

 

lectura:

A compressor bypass valve (CBV), also known as a compressor relief valve or diverter valve, is a vacuum-actuated valve designed to release pressure in the intake system of a turbocharged vehicle when the throttle is lifted or closed. This air pressure is re-circulated back into the non-pressurized end of the intake (before the turbo) but after the mass airflow sensor.

 

A blowoff valve, (BOV, sometimes hooter valve, not to be confused with a dump valve) performs the same task but releases the air into the atmosphere instead of recirculating it. The blowoff action produces a range of distinctive hissing sounds, depending on the exit design. Some blowoff valves are sold with a trumpet shaped exit that intentionally amplifies the sound.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.