Jump to content

Turbo pe 320i 2171cmc


Beriba

Recommended Posts

34311165582 (BRAKE MASTER CYLINDER)

 

E46 320i Sedan

E46 323Ci Convertible

E46 323Ci Coupe

E46 323i Touring

E46 323i Sedan

E46 325Ci Convertible

E46 325Ci Coupe

E46 325i Touring

E46 325i Sedan

E46 328Ci Coupe

E46 328i Sedan

 

Deci nu. 330 e totusi, alta mancare de peste. Ideea este ca nu stiu daca doar pompa trebuie schimbata. Poate difera pana si conductele, in sectiune.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

30-40cp :lol: sa dai 2-3000e pt 30-40cp pe turbo tre sa fi un pic nebun :) Din chip, evac, si admisie scoti 30-40cp poate mai bine si nu te costa 3000e :) Iar internele s-a mai zis si aici pe topic si pe alte topicuri tot pe forum duc 0.6bari insa e evident ca depinde si de starea motorului...pune 0.6 bari boost pe un e34 din 88' cu 600.000km

 

EU merg tot pe ideea ta...cea mai dificila e treaba cu montatul turbo-ului dupaia cand ai timp s bani pui frane suspensii si alte prostii doar nu ai 2 ani sa nu te poti abtine sa rupi pedala in ea cand vezi cu ochii tai ca nu se opreste...

 

Toate bune.

Incerca pe patru tuning si vezi poate iti iei o toba si un filtru sport care impreuna iti dau vreo 10 cai putere. 30-40 de cai in plus din 2200 cmc se obtin mult mai greu decat crezi tu.

 

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

 

240 - 170 = 70 cp :D

 

Da, frãÞie, nu este aºa important, mânca-Þi-aº talentul tãu de pilot.

 

Ce nevoie ai de frâne, mai bine vinde discurile de pe spate ºi pune tamburi, mai scoate niºte bani. :)

 

Asta cu internele ai scos-o de unde? :)

 

Internele unui motor rezistã pânã la un anumit boost, nu cred cã ºtii tu exact pânã la ce limitã rezistã.

DacĂŁ unii au dus motoare M50B25 la peste 300 cp cu internele stock, rezitĂŁ Âşi un M54B22 la 250 cp cu internele stock.

 

 

Ca deobicei cuipanezu posturi multe inutile si pe langa subiect. Pricipala problema a lui cu motorul stock vor fi detonatiile care sunt foarte daunatoare pentru motor. Ce legatura are pilotul din mine cu turbina pe care vrea sa o monteze omul? Get a life si mai lasa forumurile astea.

 

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

 

Ceea ce crezi tu nu are relevanta, din moment ce la e39 de la 163, la 193 cp s-au schimbat si franele la masina... Probabil ca parerea celor care au gandit masina are mai multa relevanta, si ei au spus ca de la 163 cp la 193 cp este salt suficient incat sa trebuiasca frane mai mari.

Alt post fara rost. Ai citit tot ce am scris inainte sa dai reply? Dupa ce monteaza kitul nu o ia direct sa ii dea blana ca tampitu sa se duca in gard.... Esti un pic circumspect la inceput si isi vei da seama cat tin franele actuale mai ales ca merge cu ele de ceva timp.

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce e cu discurile si ambreiajul prezenta de tine dar mie mi se par a fi afacere, si cand va veni vremea sa schimb si eu ma voi interesa daca am cum sa pun ambreiaj din aceeasi "familie".

 

@MAS Dupa fizica pe care am invatat-o eu placutele alea vor avea mai mult de suferit la 180 constant decat pe 0-200, dar poate a mai avansat fizica, cine stie :)

In plus uzura, la aceeasi forta de apasare (cazul - mers fara sa calci frana) - mai important e nr de km decat viteza cu care ii faci

 

Ex practic: cu fotsa mea masina in 30k , majoritatea afara, s-au tocit 1mm

 

@Taz De acord cu tine 40-50Cp in plus nu te-au bagat direct in gard, mai ales ca procentual vorbind e chiar putin - comparabil cu chip-tuning pe supra-alimentate.

Eu cred ca nu schimb nimic la frane cand imi fac chip-tuning, oricum nu in prima faza

Cred ca fiecare dintre noi a facut cate un salt in ceea ce priveste puterea masinii si cred ca la prima apasare de pedala nu a fost "la fund".

Mai bine

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce e cu discurile si ambreiajul prezenta de tine dar mie mi se par a fi afacere, si cand va veni vremea sa schimb si eu ma voi interesa daca am cum sa pun ambreiaj din aceeasi "familie".

 

Sunt de pe un site cu lucruri interesante. Ti-l trimit pe pm.

 

Mihai, care e treaba cu schimb/vand 330i?

:lol:

 

hai ca se schimba interesu'..... hai ca e potential mai mare :)

 

Intrebam si eu :)

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc tipul calculatoristului, ĂŽnsă nu văd care ar fi problema dacă aş fi calculatorist.

Preferai un răspuns de smardoi d-ăla de la tine din Pantelimon? :)

 

E bine să mai şi râdem, nu sunt genul care să se certe pentru orice prostie, mai ales pe internet.

 

Da, cauciucurile uzate până la sârmă sunt tipice pentru maşinile tunate.

Modificări cu piese sh, cu pneuri făcute bucăţi, după se laudă că nu pot să ţină maşina pe şosea, aşa mare putere are. :lol:

 

Se pare că tu nu ĂŽnţelegi, poate am fost prea subtil.

 

Ideea este ĂŽn felul următor.

Dacă ĂŽncepi să modifici maşina pentru putere şi pleci de la premisa că faci totul pe rând şi laşi siguranţa pe locul doi, probabil că o vei lovi sau vei merge cu ea cu frică multă vreme de acum ĂŽncolo.

Ăn fond, modificările tehnice nu sunt pentru oricine, dacă nu-ţi permiţi costurile, mai bine renunţi.

Eu când mi-am cumpărat maşina am pus-o la punct din punct de vedere tehnic, abia apoi am trecut la estetică şi alte ĂŽmbunătăţiri.

Am vazut maşini cu turbo şi tamburi pe spate sau suspensii praf, e bătaie de joc.

 

vl4d a ĂŽnceput foarte bine, are suspensie M, jante pe 18 (deci maşina este foarte stabilă), caută şi frâne şi abia apoi supraalimentează maşina.

Aşa face un om care gândeşte raţional.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc tipul calculatoristului, ĂŽnsĂŁ nu vĂŁd care ar fi problema dacĂŁ aÂş fi calculatorist.

Preferai un rĂŁspuns de smardoi d-ĂŁla de la tine din Pantelimon? :)

 

E bine sã mai ºi râdem, nu sunt genul care sã se certe pentru orice prostie, mai ales pe internet.

 

Da, cauciucurile uzate pânã la sârmã sunt tipice pentru maºinile tunate.

ModificĂŁri cu piese sh, cu pneuri fĂŁcute bucĂŁĂži, dupĂŁ se laudĂŁ cĂŁ nu pot sĂŁ ĂžinĂŁ maÂşina pe Âşosea, aÂşa mare putere are. :lol:

 

Se pare cĂŁ tu nu ĂŽnĂželegi, poate am fost prea subtil.

 

Ideea este ĂŽn felul urmĂŁtor.

Dacã Începi sã modifici maºina pentru putere ºi pleci de la premisa cã faci totul pe rând ºi laºi siguranÞa pe locul doi, probabil cã o vei lovi sau vei merge cu ea cu fricã multã vreme de acum Încolo.

Ăn fond, modificĂŁrile tehnice nu sunt pentru oricine, dacĂŁ nu-Ăži permiĂži costurile, mai bine renunĂži.

Eu când mi-am cumpãrat maºina am pus-o la punct din punct de vedere tehnic, abia apoi am trecut la esteticã ºi alte ÎmbunãtãÞiri.

Am vazut maÂşini cu turbo Âşi tamburi pe spate sau suspensii praf, e bĂŁtaie de joc.

Ai dreptate dar nu trebuie sa generalizam. Daca mergem pe premiza asta oricum va iesi o prostie din toata treaba. Corect? Poate el nu e unul dintre aceea.

Ideea era ca poate nu are toti banii sa ia si franele acum. Dupa o scurta perioada le cumpara si pe alea. Nu mi se pare ceva "supercalifragilistic" Asta tot incerc sa te fac sa intelegi.

Felicitari pentru masina. Urmaresc topicul tau de la "masina mea" constant.

Calculatorist te-am facut pentru ca tot timpul esti pe forum(chiar si pe altele apartinad BMW) si tot timpul ai tu o parere si o recomandare. Nu peste tot ai dreptate. Chiar si cand nu esti in fata calculatorului intrii de pe telefon. Esti genul de om care petrece foarte mult timp pe net.

P.S. Sunt satul de cocalari si replicile lor!

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Mulţumesc! :lol:

 

Stau mult pe forum pentru că nu-mi place să mă uit la tv, n-am ce să văd.

N-am chef să mă uit la retardaţi (Nikita, Luis Lazarus, Acces Direct, OTV şi alte aberaţii), aşa că prefer să stau pe internet ĂŽn timpul liber.

Mă uit doar pe Discovery, Eurosport, National Geographic etc.

De pe telefon intru rar, am postat pe topicul cu maşina mea de pe telefon pentru că primeam mail-uri pe telefon, pe alte topicuri nu sunt abonat.

Nimeni nu are dreptate ĂŽntotdeauna, atâta timp cât cineva are argumente ca să mă contrazică, ĂŽi respect părerea.

 

Da, cam asta e viaţa de student, mă rog, masterand. :) :)

 

vl4d: Nu ĂŽţi surâde mai mult ideea de compresor mecanic?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cu partea asta cum ramane?

"Ai dreptate dar nu trebuie sa generalizam. Daca mergem pe premiza asta oricum va iesi o prostie din toata treaba. Corect? Poate el nu e unul dintre aceea.

Ideea era ca poate nu are toti banii sa ia si franele acum. Dupa o scurta perioada le cumpara si pe alea. Nu mi se pare ceva "supercalifragilistic" Asta tot incerc sa te fac sa intelegi."

Link to comment
Share on other sites

De cele mai multe ori când faci aºa, riscul sã se Întâmpla ceva nasol este destul de mare.

Mai bine te ocupi de siguranÞã Înainte sã faci modificãrile care cresc puterea.

 

Aici doar discutĂŁm, fiecare face dupĂŁ cum ĂŽl taie capul, eu doar ĂŽmi spun pĂŁrerea.

Link to comment
Share on other sites

Ti-ai spus parerea incepand o discutie interminabila despre frane stricand topicul. Ce titlu are si despre ce se vorbeste. Puteai sa iti spui parerea si gata. In loc sa dai un sfat la alegerea si montarea kitului tu insisti cu franele.Cine a avut de inteles a inteles cine nu oricum va merge cu sarme pe pneuri.

Vl4d chiar a specificat sa nu ii spunem sa isi ia motor mai mare. Tu i-ai recomandat un motor mai mare.... :)

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

SiguranĂža ĂŽnainte de toate. :)

 

PĂŁi da, cam asta ar fi soluĂžia cea mai ieftinĂŁ ĂŽn acest caz.

 

Din punctul meu de vedere, supraalimentarea meritã atunci când vrei performanÞe foarte mari, atunci chiar meritã sã investeºti.

Ăn cazul ĂŽn care vrei doar o creÂştere decentĂŁ de putere, este mai simplu Âşi ieftin sĂŁ schimbi motorul cu unul mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

30-40cp :) sa dai 2-3000e pt 30-40cp pe turbo tre sa fi un pic nebun :) Din chip, evac, si admisie scoti 30-40cp poate mai bine si nu te costa 3000e :lol: Iar internele s-a mai zis si aici pe topic si pe alte topicuri tot pe forum duc 0.6bari insa e evident ca depinde si de starea motorului...pune 0.6 bari boost pe un e34 din 88' cu 600.000km

 

EU merg tot pe ideea ta...cea mai dificila e treaba cu montatul turbo-ului dupaia cand ai timp s bani pui frane suspensii si alte prostii doar nu ai 2 ani sa nu te poti abtine sa rupi pedala in ea cand vezi cu ochii tai ca nu se opreste...

 

Toate bune.

Incerca pe patru tuning si vezi poate iti iei o toba si un filtru sport care impreuna iti dau vreo 10 cai putere. 30-40 de cai in plus din 2200 cmc se obtin mult mai greu decat crezi tu.

 

 

 

Eu zic sa incerci tu sa inveti sa postezi civilizat sau de altfel sa nu mi te mai adresezi.

Link to comment
Share on other sites

@ ciupanezu: chiar ieri povesteam cu un prieten de compresor. Din cate am inteles, obtii putere mai mare ca si din turbo, nu ai lag, insa consuma mai mult din puterea motorului pentru invartirea lui. Imi place mai mult cum suna un compresor fata de un turbo, e lucru cert.

 

Sunt kituri compresor?

Unde vine prins?

Ce curea il invarte? Trebuie montata inca o fulie?

 

M-am gandit la schimbarea motorului cu unul mai mare, insa imi este frica de instalatia electrica. Am o experienta urata cu cealalta masina, la care tot asa, i-am facut modificari radicale(alt motor, transmisie 4x4, interior Ghia, mai multe) si m-am impotmolit la instalatia electrica. Iar oameni la care sa te duci sa le descurce nu prea sunt, iar daca sunt nu se leaga la cap.

 

@cristi.md: am sa intreb. Dar cred ca fiabilitatea lui e problema.

 

Detonatia aia despre care vorbiti ce inseamna mai exact? Explozia amestecului inainte de a face scanteie bujia, datorita comprimarii?

Link to comment
Share on other sites

poti gasi compresor sh ft bun la pret mic, poate mult mai fiabil decat kitul asta turbo nou, chiar pe forum e un user care a cumparat asa ceva (rifle parca), problema e ca trebuie sa faci suport sa-l pui pe motor (asta daca nu e kit special pt montaj pe M54) apoi restul la fel ca la turbo.... soft.. ambreiaj.. etc

 

compresorul e invartit de creauau de transmisie care invarte pompa de apa.. alternator.. etc, de fapt alta curea mai lunga decat cea oem care antreneaza si compresorul

 

http://farm5.static.flickr.com/4014/4272082293_821f8290a3_o.jpg

 

 

 

PS: ce zgomot face compresorul de zici ca-ti place? zici ca sunt uzate toate rolele de la curele inclusiv pompa de apa :) ala e zgomot placut?

 

eu am inteles invers... ca obtii putere mai mare din turbo .. dar la compresor nu ai pic de lag, boostul e in permanenta iar boostul maxim e la puterea maxima

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

@MAS Dupa fizica pe care am invatat-o eu placutele alea vor avea mai mult de suferit la 180 constant decat pe 0-200, dar poate a mai avansat fizica, cine stie :lol:

In plus uzura, la aceeasi forta de apasare (cazul - mers fara sa calci frana) - mai important e nr de km decat viteza cu care ii faci

 

Ce parere ai de faptul ca un resort care rezista la o aplicare treptata de forta de tractiune pana la 4N, la o aplicare brusca a unei forte tot de 4N se rupe cu succes? Hai, ca era la rezistenta materialelor :)

 

 

Prietene ce forte se aplica pe placute la demaraj?!?!?

 

Am facut si eu rezistenta materialelor dar tot nu stiu ce forte inafara de cele de inertie se aplica pe o placuta de frana la demaraj, si daca era tambur si tot neglijabila era "forta" exercitata de sabot pe "oala"!

 

Da-o incolo de fizica de liceu ca se rasuceste Newton in mormant!

Link to comment
Share on other sites

Detonatia aia despre care vorbiti ce inseamna mai exact? Explozia amestecului inainte de a face scanteie bujia, datorita comprimarii?

Da detonatia este explozia datorita comprimarii amestecului, de aia motoarele otto care aspira amestec aer-carburant nu pot avea compresii mari ca la diesel.

Daca tu, de ex ai un raport de compresie 10:1 si pui un compresor/turbina de 0.3 bari, raportul tau echivalent de compresie va fi :

 

10*(1+0.3) = 13:1

 

Valoare care masinile de strada nu prea o au.

Vad ca cei cu experienta spun ca un 0.5 e ok, mie imi e greu sa cred dar daca ei zic...

Cauta pe forum pt discutii mai lungi despre subiect.

 

In linii mari diferente sunt asa:

 

1.1.Compresor antrenat mecanic, volumic

 

Avantaje

- liniaritatea supra-alimentarii pe toata plaja de turatie

- timp de raspuns propriu = 0, deoarece debitul lui depinde doar de turatie

- fiabilitate mai mare

 

Dezavantaj: folosirea puterii mecanice pentru comprimarea aerului=> pentru presiuni mari consuma puteri mari

 

1.2.Compresor antrenat mecanic, centrifugal

Are in plus dezavantajul ca boost-ul sau va fi insemnat doar in a doua parte plajei turatiei deoarece un debitul lui este exponential cu turatia

 

2.Turbo-compresorul

Avantaje:

- poate realiza boost-uri mult mai mari

- nu consuma din puterea motorului, energia folosita este cea continuta in gazele de evacuare, care oricum s-ar fi pierdut

 

Dezavantaje

- lag la turatii joase si apasare brusca a acceleratiei dar nu si cand se schimba brusc trebtele (a la liniuta)

daca esti pregatit sa accelerezi(o tii in zona in care lucreaza bine), raspunsul e ok

 

- fiabilitate mai mica

 

Eu pt ce pana in 04-05 as fi tentat de un compresor dar sa te astepti la crestere de consum chiar si la mers constant.

Link to comment
Share on other sites

Prietene ce forte se aplica pe placute la demaraj?!?!?

 

Am facut si eu rezistenta materialelor dar tot nu stiu ce forte inafara de cele de inertie se aplica pe o placuta de frana la demaraj, si daca era tambur si tot neglijabila era "forta" exercitata de sabot pe "oala"!

 

Da-o incolo de fizica de liceu ca se rasuceste Newton in mormant!

 

 

Cum am zis si la-nceput: nu mai intru inca o data in polemica asta. Cine e curios poate sa incerce singur si vede ce si cum... Si ca fapt divers, prima forta exercitata asupra placutelor este de apasare. Eu aici am oprit discutia si te rog sa faci la fel, ca-i stricam topicul omului aiurea

 

OT: poate adopta compresorul volumetric... Avand tot 2.0, ca si el (bine, stiu ca a lui e 2.2...) cunosc o mare problema a acestor motoare: lipsa d ecuplu jos. Pe el cred ca-l intereseaza s-o faca mai "vanoasa" jos, pentru ca sus oricum are acea "explozie". Compresorul centrifugal si turbo fac presiune sus, unde nu situ daca pe el il intereseaza atat de mult: una e sa pleci de la 1500-2000rpm glont, si alta e ca pana la 3-4000 rpm sa mergi ca un aspirat normal si de la 4000 incolo sa sara in sus masina.

 

Vlad, mai intai spune-ne ce vrei tu d ela masina ta.

 

Ai pus punctul pe i. Asta vreau.

Compresorul volumetric este ala cu melci in interior?

 

@io's: sunetul ala ascutit, care tot creste. Bine, poate ca nu suna la toate la fel, insa am auzit la multe americane si la mercedes. Si mi-a placut :)

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit la schimbarea motorului cu unul mai mare, insa imi este frica de instalatia electrica. Am o experienta urata cu cealalta masina, la care tot asa, i-am facut modificari radicale(alt motor, transmisie 4x4, interior Ghia, mai multe) si m-am impotmolit la instalatia electrica. Iar oameni la care sa te duci sa le descurce nu prea sunt, iar daca sunt nu se leaga la cap.

 

Pentru instalatia electrica, iti pot recomanda un service,cu preturi decente, si pot garanta ca te rezolva.

 

Problema o sa fie la RAR, daca motorul ce-l pui are cu peste 40% mai multa putere decat cel care-l ai tu acum pe masina ...

 

Pana la 10% diferenta de putere , e ok, iti trebuie un deviz de service autorizat RAR , service autorizat de RAR pentru a schimba motoare BMW, si ai rezolvat.

 

Daca diferenta de putere este mai mare se complica putin treaba.

 

Stiu subiectu cu schimbatu motorului, pentru ca acum am fost la omologare ptr masina mea... si am intampinat hopul asta... :)

Link to comment
Share on other sites

@ ciupanezu: chiar ieri povesteam cu un prieten de compresor. Din cate am inteles, obtii putere mai mare ca si din turbo, nu ai lag, insa consuma mai mult din puterea motorului pentru invartirea lui. Imi place mai mult cum suna un compresor fata de un turbo, e lucru cert.

 

Sunt kituri compresor?

Unde vine prins?

Ce curea il invarte? Trebuie montata inca o fulie?

 

M-am gandit la schimbarea motorului cu unul mai mare, insa imi este frica de instalatia electrica. Am o experienta urata cu cealalta masina, la care tot asa, i-am facut modificari radicale(alt motor, transmisie 4x4, interior Ghia, mai multe) si m-am impotmolit la instalatia electrica. Iar oameni la care sa te duci sa le descurce nu prea sunt, iar daca sunt nu se leaga la cap.

 

@cristi.md: am sa intreb. Dar cred ca fiabilitatea lui e problema.

 

Detonatia aia despre care vorbiti ce inseamna mai exact? Explozia amestecului inainte de a face scanteie bujia, datorita comprimarii?

 

Nu obţii putere mai mare decât cu turbo, ĂŽnsă o obţii liniar, fără lag şi este mai fiabil.

 

Există kit-uri compresor, ĂŽnsă aşa cum a făcut the_rifle, o alegere mai bună ar fi un compresor sh de pe altă maşină. Mă rog, de fapt nu mai bună ci mai eficientă din punct de vedere al costurilor.

El şi-a cumpărat un compresor sh de pe un Range Rover Sport.

 

Cu cureaua ţi-a răspuns deja io's.

 

Despre detonaţii: http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.