Jump to content

Probleme debitmetru


Recommended Posts

Salut, imi poate spune si mie cineva care sunt simptomele unui debitmetru obosit?

 

Masina nu scirtie rotile, nu poate sa plece de pe loc din panta (nu e problema la ambreiaj), iar in acceleratii bruste, are zone de 500 ture cind ma lipeste de scaun si apoi, la fel de brusc, se termina cu acceleratia, si urca in ture f incet, complet lipsita de vlaga.

 

Schimbate pompa de injectie, 2 electrovalve, debitmetru model 2002 (dar fara remapare software).

 

Mersi anticipat, chiar nu stiu ce o fi cu ea...

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
pai cand ai probleme de debitmetru iti pica masina in bot, exact cum zici tu, isi pierde turatia, nu poti da burn, la acceleratii bruste isi pierde turatia, etc. dar nu e sigur ca e debitmetru, poate sa fie si compu de bord, asa am patit si eu si ca sa rezolv problema am schimbat compu masinii si a mers brici, dar repet ai aa fost la mine... deciu nu zic sigur ca e aia dar merita o incercare daca altfel nu rezolvi problema
Link to comment
Share on other sites

se poate sa fie. Ca doar e motorina nu BENZINA

99087[/snapback]

Ma tu ai ceva cu motorina :blink: :) .Si la benzina se poate intampla.Si in caz ca nu ai observat masina lui reguin e benzina

Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

Computerul de bord ? Se poate dar foarte rar.Poate sa fie si de la pompa de motorina,filtru de motorina,injectoare distruse,ambreiaj si multe altele

99035[/snapback]

:blink: :) :) Nu stiu ce am avut aseara de am scris ca e vorba de pompa motorina si filtru motorina.Pompa benzina si filtru benzina in rest nu e gresit :) .Ma scuzati

In legatura cu raspunsul.Daca debitmetru este 'obosit' motorul se tureaza mai greu si nu are putere ' nu raspunde la pedala "foarte prompt.

Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

SALUTARE, VA POVESTESC CEVA .....

ACUM TRAG DE UN 330D ,DAR MAI AM SI UN 525I 24V 192CP.ACUM 4 ANI MERGEAM ORADEA-CLUJ SI LA VREO 30 KM DE LA ORADEA ,(INAINTE DE ALESD ,PT.CUNOSCATORI) SIMTEAM CA NU TRAGE MASINA .MA UIT IN RETRO SI VAD FUMUL IADULUI MAI RAU CA LA UN U650 DUPA MINE. SUN UN PRIETEN-NU IANTU-MECANIC , VINE SE UITA SI SPUNE:DEBITMETRU. PENTRU SIGURANTA MAI MULTA AM DAT O FUGA - E MULT SPUS CA MERGEAM CU MAX.80 IN A 5-A SA NU SCOATA FUM IN HAL GROAZNIC. PUS PE DITAMAI TESTER, VERDICT :DEBITMETRU . 500 EURO SE PUNE CEL NOU, REZULTAT: 0. HOHO CE BINE AM UN DEBITMETRU REZERVA........................DUPA DESFACUT TOT LA GALERIE ETC. SE SCHIMBA TOATE GARNITURILE. BUUUUUUUUN REZULTAT :000

DOUA ZILEA A STAT MASINA LA EI, APROPO E AL 2-LEA SERVICE BMW-CU DIPLOME ETC.-IN EUROPA .AM LASAT CCA.1600 EURO SI AM ADUS MASINA ACASA . IN ACEEA SEARA VORBISEM CU PRIETENUL CARE A VENIT DUPA MINE CAND AM RAMAS CUMASINA SI MI-A SPUS SA MERG PE LA EL A DOUA ZI CA SE GANDESTE EL LA CEVA.OK A DOUA ZI ERAM LA EL. RIDICA CAPOTA SCOATE CEVA DIN PARTEA STANGA FATA DE SUB DEBITMETRU LOVESTE DE DOUA ORI DE ROATA PUNE INAPOI SI-MI SPUNE SA PORNESC. MASINA MERGEA CA UN VIS..........CONCLUZIA: FILTRUL DE CARBON PRIN CARE TRECE SURPLUSUL DE AER DIN REZERVOR SI INTRA IN MOTOR S-A BLOCAT. MERGE SI IN ZIUA DE AZI............

MERCI CA ATI CITIT, E CAM LUNGA POVESTEA DAR NU SE STIE NICIODATA, POATE VA VASCUTI DE BANI ARUNCATI.

Link to comment
Share on other sites

VERDICT :DEBITMETRU .  500 EURO SE PUNE CEL NOU, REZULTAT: 0. HOHO CE BINE AM UN DEBITMETRU REZERVA........................DUPA DESFACUT TOT LA GALERIE ETC. SE SCHIMBA TOATE GARNITURILE. BUUUUUUUUN REZULTAT :000

DOUA ZILEA A STAT MASINA LA EI, APROPO E AL 2-LEA SERVICE BMW-CU DIPLOME ETC.-IN EUROPA .AM LASAT CCA.1600 EURO SI AM ADUS MASINA ACASA . IN ACEEA SEARA VORBISEM CU PRIETENUL CARE A VENIT DUPA MINE CAND AM RAMAS CUMASINA  SI MI-A SPUS SA MERG PE LA EL A DOUA ZI CA SE GANDESTE EL LA CEVA.OK A DOUA ZI ERAM LA EL. RIDICA CAPOTA SCOATE CEVA DIN PARTEA STANGA FATA DE SUB DEBITMETRU LOVESTE DE DOUA ORI DE ROATA PUNE INAPOI SI-MI SPUNE SA PORNESC. MASINA MERGEA CA UN VIS..........CONCLUZIA: FILTRUL DE CARBON PRIN CARE TRECE SURPLUSUL DE AER DIN REZERVOR SI INTRA IN MOTOR S-A BLOCAT. MERGE SI IN ZIUA DE AZI............

MERCI CA ATI CITIT, E CAM LUNGA POVESTEA DAR NU SE STIE NICIODATA, POATE VA  VASCUTI DE BANI ARUNCATI.

99744[/snapback]

 

Despre ce filtru de carbon vorbesti?

 

Asta care este intr-o carcasa de metal? :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...078&hg=16&fg=10

 

Ai dat 500 de euro pe debitmetru ,restul de 1100 pe ce piese i-ai cheltuit?

Despre ce service e vorba?Al 2-lea in Europa :blink:

PS

 

Nu mai scrie cu litere mari,pls.

Link to comment
Share on other sites

Un debitmetru nu e 500 euro.Am vorbit personal cu dl. Mircea Pacurar de la Automobile Bavaria si mi-a aratat in baza de date ca e 375euro cu TVA si toate taxele.Tu unde ai schimbat debitmetrul ?Scuzama ca iti zic dar trebuia sa gandesti inainte sa faci toata prostia asta.Te-ai repezit si nu ai stiu ce are.Domnia si Prostia de plateste
Link to comment
Share on other sites

Un debitmetru nu e 500 euro.Am vorbit personal cu dl. Mircea Pacurar de la Automobile Bavaria si mi-a aratat in baza de date ca e 375euro cu TVA si toate taxele.Tu unde ai schimbat debitmetrul ?Scuzama ca iti zic dar trebuia sa gandesti inainte sa faci toata prostia asta.Te-ai repezit si nu ai stiu ce are.Domnia si Prostia de plateste

99760[/snapback]

 

Acum te repezi tu :) . Crezi ca exista un singur debitmetru, acela de 375 euro pe care l-ai vazut tu ?

Din cate am inteles a ramas in pana cu masina, undeva, in europa. A intrat intr-un service sa-si faca masina si ala a fost scorul. Ce ai fi facut daca ai fi ramas in pana in tari straine? Stateai sa te gandesti, sa analizezi ofertele, sa compari preturile, sa cauti service-uri ?

 

Cred ca e cosmarul oricarui automobilist sa ramana cu masina in pana undeva in alta tara ...

 

Probabil ca si eu sunt complet :blink: , dar si tu te-ai cam repezit sa dai verdicte :)

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

:blink: .Daca in Romania este 375 euro in alte tari din europa de ce sa fie mai scumpe ?Daca era cativa zeci de euro ziceai ca e normal.Dar sunt 115 euro diferenta.Daca pateam asa in alta tara nu imi schimbam debitmetrul numai ca ala banuiesc eu ca e devina.La urma urmei aia 500 euro cat zice el sunt bani si mai bine cumparai un set de cauciucuri cu ei
Link to comment
Share on other sites

Dar cat zici tu sa dureze punerea unui debitmetru ?In romania te ia sub 50 euro ora.Nici macar 30 nu cred ca e.Cel putin asa era in iarna cand mi-am schimbat bara fata la e39

99774[/snapback]

 

 

Nu stiu preturile din service,din Europa.Oricum platesti si diagnoza,nu numai montatul.Prin America de Nord o ora de manopera la BMW este intre 100 - 150$.

Link to comment
Share on other sites

ok. vad ca necesita explicatii........ deci, debitmetrul a fost pt.un 525 24v 192cp,E 34, service-ul in cauza era cel din nyiregyhaza-ungaria. daca cumva aveti drum incolo puteti sa va convingeti personal. locul 2 este pentru echipa de reparatii, deci ca stiinta teoretic ar fi trebuit sa fie buni,si era acordat de bmw nu de vreo organizatie locala.daca citeati mai bine........am scris ca mi-au desfacut si schimbat aproape toate garniturile sa nu traga fals. apropo faceti calculul celor 500 eur. mai exact a fost 120.000 forinti dar la o rata de schimb de 1ooeur=cca.25000 ft, sau trebuia sa va scriu 480 eur??????.............

per total cu diagnoza piese si manopera a iesit scorul. apropo , baiatul care a gasit buba este din oradea si lucreaza la service-ul lui cu inca unul , dar este pasionat de bmw.

alte lamuriri????

Link to comment
Share on other sites

OK, mersi pt info, dar e vb de un diesel, si am inteles ca la E46 e destul de raspindita aceasta problema...

100660[/snapback]

Simptomele ce le ai tu nu prea pare sa fie de la debitmetru.Daca este vorba despre o sincopa de putere intre 2500 si 3000 de rot/min atunci trebuie schimbat debitmetru si reprogramat DDE

Link to comment
Share on other sites

Salut, imi poate spune si mie cineva care sunt simptomele unui debitmetru obosit?

 

Masina nu scirtie rotile, nu poate sa plece de pe loc din panta (nu e problema la ambreiaj), iar in acceleratii bruste, are zone de 500 ture cind ma lipeste de scaun si apoi, la fel de brusc, se termina cu acceleratia, si urca in ture f incet, complet lipsita de vlaga.

 

Schimbate pompa de injectie, 2 electrovalve, debitmetru model 2002 (dar fara remapare software).

 

Mersi anticipat, chiar nu stiu ce o fi cu ea...

98993[/snapback]

Cand o tii la relantii tremura iar dupa cateva sec se opreste????

Link to comment
Share on other sites

Salut, imi poate spune si mie cineva care sunt simptomele unui debitmetru obosit?

 

Masina nu scirtie rotile, nu poate sa plece de pe loc din panta (nu e problema la ambreiaj), iar in acceleratii bruste, are zone de 500 ture cind ma lipeste de scaun si apoi, la fel de brusc, se termina cu acceleratia, si urca in ture f incet, complet lipsita de vlaga.

 

Schimbate pompa de injectie, 2 electrovalve, debitmetru model 2002 (dar fara remapare software).

 

Mersi anticipat, chiar nu stiu ce o fi cu ea...

98993[/snapback]

 

 

Salut, eu am o problema asemanatoare. Cand plec de pe loc masina se misca foarte incet intre 0-2700 ture de parca nu ar avea aer nu stiu ce are. De schimbat am schimbat la fel pompa de injectie si electrovalvele impreuna cu debitmetrul ca nu se putea diagnostica daca aveau probleme electrovalvele... Dar nu mi-am reprogramat debitmetrul...

Am facut recent nistre teste cu un accelerometru in viteza a treia de la 50 la 120 km/h si in cele mai bune reprize aveam cam in jur de 90 de cai....

Am o scadere destul de mare de putere intre 50 si 80 km/h dupa aia incepe sa creasca dar nu destul...

La o diagnoza realtime a motorului fluxul de aer arata ca este la mai putin de 50% decat cel normal.

Are cineva vreo idee de la ce poate fi? O sa incerc sa merg pentru o reprogramare a debitmetrului la AB sau la Filaret. Sper sa fie asta problema si nu altceva...

Orice idee e bine este bine venita...

 

O mica completare:)

Cand masina este plina si incerc sa plec din rampa la o inclinare destul de mare sa zicem undeva la munte in urcare masina nu prea vrea sa plece de pe loc decat cu greu dupa ce ajung pe la 3500 ture si atunci scoate un miros destul de urat banuiesca ca e miros de ambreaj:)

Edited by Ionel
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si de la ambreiaj.De obicei cand e debitmetrul nu mai are putere intre 2500-3000 rpm.De obicei un debitmetru oboseste la 150.000 km dar la 520d-ul meu care are 177.000 km nu da semne de oboseala Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a rezolvat cu o reprogramare de debitmetru la automobile bavaria.

A costat putin si totul merge super ok momentan sper sa nu mai fie alte probleme vreodata:).

Nu mai am pierderi de putere iar testele cu accelerometrul au iesit foarte bine:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.