Jump to content

Probleme debitmetru


Recommended Posts

individual se poate regla debitmetru sau indicat ar fi doar cu analizatorul ala de gaze?

daca se poate regla individual niste detalii mai exacte ar fi bine venite

104733[/snapback]

 

Nu se referea la o "reglare" a debitmetrului. E nereglabil.

BMW a schimbat la un moment dat tipul de debitmetru si pentru cel nou este necesara reprogramarea calculatorului masinii.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oare si al meu 520d/2001 sa aibe nevoie de re-soft-are?

Aceeasi lipsa de putere pana pe la 2000 ture(nu 2700), acelasi varf puternic dar scurt pe la 3000 de te lipeste in scaun, dupa care scade de parca ar intra in autoprotectie... ori actuatorul turbinei ar raspunde cu intarziere la acel varf..

 

Unde mi-ati recomanda sa merg: Arad sau Timisoara?

Link to comment
Share on other sites

Pe alte forumuri era recomandat calduros debitmetrul Pierburg, in loc de Bosch... aveti ceva informatii, experiente cu el?

 

Dar electrovalva turbinei, stie cineva cum s-ar putea verifica daca e buna(altfel decat pe stand dedicat)? Exista si posibilitatea depunerilor de calamina?

Link to comment
Share on other sites

Pe alte forumuri era recomandat calduros debitmetrul Pierburg, in loc de Bosch... aveti ceva informatii, experiente cu el?

 

Dar electrovalva turbinei, stie cineva cum s-ar putea verifica daca e buna(altfel decat pe stand dedicat)? Exista si posibilitatea depunerilor de calamina?

110100[/snapback]

Eu ti as recomanda BOSCH , deoarece toate motorasele si computerele masinii sunt BOSCH :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pe alte forumuri era recomandat calduros debitmetrul Pierburg, in loc de Bosch... aveti ceva informatii, experiente cu el?

 

Dar electrovalva turbinei, stie cineva cum s-ar putea verifica daca e buna(altfel decat pe stand dedicat)? Exista si posibilitatea depunerilor de calamina?

110100[/snapback]

sa cumperi ce iti recomanda BMW.Daca piesa e originala BMW iti garanteaza calitatea

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.