Jump to content

Garnitura de _chiulasa_,simptome


Recommended Posts

Mai Bogdane ca te cheama ca pe mine,tu cati ani ai?de ce postezi filmulete de pustani sa-mi arati un bord de e30 cu plasme pe o sosea ca in palma,sunt sigur ca arata masina aia ca un greder pt. dezapezire,dar daca aia ti-o iau la o tura dupa o ninsoare si o bag pe niste sleauri nu mai ramane nici cu radiatorul intreg,zob ti-o fac daca imi pun mintea cu ea si intru cu ea pe unde intra majoritatea cu masinile care le vezi in trafic,daca trece testul atunci jos palaria daca nu la cimitir cu ea,eu nu vreau sa aud de asemenea masini,imi spui mie de panarame din astea de masini,pt mine sa fie masina clar?sti ce inseamna masina da?imi spui de e30 toata lumea a vrut sa scape de ele,bashini m tech,praguri, dale in puii mei de rahaturi ca mi sa luat,smecheria fundului,o-i iesi eu din rahatul asta din domeniul auto,u am avut si eu parte de o masina ,o masina in adevaratul sens al cuvantului,numai de porcarii de ''cartier''.

 

esti bolnav....sincer

Foloseste limbaj obscen si polueaza forumul...mod...un warn ceva pacientului?

 

Ăi s-a rĂŁspuns deja.

DacĂŁ Ăžie Ăži-e fricĂŁ sĂŁ schimbi garnitura de chiulasĂŁ, sĂŁ fii sĂŁnĂŁtos, ce mai este de zis?

 

o schimbam eu gratis pentru el daca avea probleme.....m-am oferit

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce perle mai omule?Atila sau cine esti...,am spus o masina cu care ma pot deplasa,astea sunt perle?doamnee....ce visatori pe aici,bai tu nu auzi o masina cu care sa ma deplasez,ce nu intelegi ma romaneste?sa ma deplasez sau vrei sa-ti traduc?sa ma deplasez ma nu din aia sa ma uit la ea si sa-i fac poze?vrei sa-ti traduc si aici?asta era dorinta mea,dar hai ma s-o lasam balta ca aici sunt habotnici,sunt cativa care ma inteleg recunosc,iar tu cu e30 nene hai sti lasa-ma cu povesti din alea,chiar nu mai ma intereseaza acel model de masina, asa ca ne pierdem timpul cu discutii inutile,important este ca am un rahat de masina,nu e pe gustul meu,nu-mi place cum se conduce,nu-mi place stilul ei,este stresanta,enervanta,interiorul este incomod,usile sunt grele,bloncoase,in trafic este greu cu ea,mai am si o suspensie joasa si mai este si veche,pt orice piesa trebuie sa ma rog de unu si de altul sa o monteze,referitor la garnitura de _chiulasa_ am intrebat daca de la un pic de ulei se poate agrava si sa raman in drum,atata tot sa ma pot deplasa pe cat de cat in liniste,in rest nu sunt genu sa ma duc la expozitii de tuning,nu ma duc la intruniri auto pt ca nu am ce sa vb. despre jante,cipuri,nosuri si alte chestii care nu mi se par interesante,apreciez cine ma ajuta sa fac ceva util la masina cum se inlocuieste o piesa sau cum se desface,haisa incheiem si cu topicul asta,cine mai poate sa-mi spuna despre garnitura de _chiulasa_ cu mare placere,salut si gata cu off topicul.
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am saturat de ironiile astea,pe bune chiar m-am saturat,stau in oras si-mi trebuie masina sa ma deplasez nu de poza,stau in municipiu la o statie de centru,lamurit?convins?stau si intr-un cartier bun, culmea ca daca stateam periferic poate mai ma asortam si eu cu masina....,o toba,o muzica,3 betivi prin preajma....,3 pustoaice de 16 ani,cool baby....,nice.....,eee ce zici Ciupanezu?era alta viata nu?hai ma ca nu mai am chef de glume si sa ma cert cu visatori,habotnici pe aici,care nu ma intelege-ti sunt topicuri destule,eu vreau masina sa ma deplasez,voi o tine-ti pe a voastra,eu o tin pe a mea,cati oameni detesta asfel de masini care nu ai ce face cu ele dar nu sunt pe aici sa posteze,o sa-mi sustin ideia asta forever,daca vine cineva si-mi spune''bai recunosc nu o pot numi masina e asa de fun,din pasiune,dicea pana colo'' ok am inteles dar cand vine si imi spune ca alea joase sunt masini sa te folosesti de ele ei bine nu pot sa ma abtin.
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am zis si eu,nu ma ajuta la nimik caterinca asta,daca gasesc un 316i,318i 4 usi suspensie inalta,confortabila,motorul sa mearga bine voi face schimbul,am discutat cu cativa dar nimic concret,daca nu...asta este ma voi tanguii cu ea,nu-mi ramane decat sa sper la vreme buna sa topeasca zapada,sleaurile si sa raman sa ma lupt cu gropile si gurile de canal,parcarile, cand merg cu ''super masina'',imi reglez scaunul sa stau cu capul in pavilion ca sa pot privi in jos si cu asta basta,ma mir ca au facut sistemul ala la scaun sa ti-l ridici,salut.
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am zis si eu,nu ma ajuta la nimik caterinca asta,daca gasesc un 316i,318i 4 usi suspensie inalta,confortabila,motorul sa mearga bine voi face schimbul,am discutat cu cativa dar nimic concret,daca nu...asta este ma voi tanguii cu ea,nu-mi ramane decat sa sper la vreme buna sa topeasca zapada,sleaurile si sa raman sa ma lupt cu gropile si gurile de canal,parcarile, cand merg cu ''super masina'',imi reglez scaunul sa stau cu capul in pavilion ca sa pot privi in jos si cu asta basta,ma mir ca au facut sistemul ala la scaun sa ti-l ridici,salut.

 

 

Bafta , poate iti gasesti alta intr-o stare mai buna, o prezinti si tu la masina mea!

Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam de unde a pornit discutia:

Bogdyy s-a plans ca are vreo 2 stropi de ulei pe chiulasa, si ii e teama sa nu fie dusa garnitura si a zis ca nu are curaj sa faca un drum de 120 de km.

Deci masina lui nu are nimic, insa nu are el incredere.

Apoi discutia a degenerat, si fiindca el se arata f nemultumit, ba chiar dezgustat de masina lui:BMW E36, i s-a propus sa o dea la schimb contra unui Logan, pe care am vazut ca le admira, si e chiar fascinat de maretia si grandoarea acelor masini, cu care a vazut ca se deplaseaza fericiti toti locuitorii Pitestiului.

Totusi nu a vrut sa accepte nici acest sfat, ba chiar zicea ca ar cauta un alt E36 316 sau 318, desi nu suporta masinile astea.

Deci concluzia e ca nu stie nimeni ce vrea de fapt bogdyy, si in mod sigur nu stie nici el.

Asa ca eu propun sa nu il mai stresam, si as dori sa ne concentram cu totii pe o problema care a aparut la masina mea...tot E36:

Recent am vazut ca am un strop de lichid de parbriz pe borcanul cu lichid, si imi fac griji sa nu cumva sa imi fie fisurat borcanul, si in felul asta sa mi se distruga motorul.

Eu nu mai stiu ce sa fac, sunt disperat, imi vine sa ii dau foc la masina. Nu mai am curajul sa merg cu masina nici pana la serviciu si inapoi acasa.

Imi puteti spune ce s-a putut intampla? Cum e posibil sa iasa lichidul de parbriz singur afara din borcan.

Astept sfaturi, va rog fara ironii

Link to comment
Share on other sites

Mirceo',normal ca am intrebat referitor la _chiulasa_,chiar si pt. 2-3 picaturi mie imi e teama eu nu am incredere in masinile astea,sunt masini uzate,dar cu 318i,316i e36 sedan stoc ma cu una din aia fac mai mult decat fac cu asta,aia pot s-o parchez fara teama ca sparg bara intr-o bordura ca inaltime mediocra,pot sa ma deplasez si pe timp nasol,am un avantaj,si alea sunt vechi dar pt. mine sunt mult mai utile,iar cu Loganul bai nu le mai baga la niste oameni in cap care habar nu au cu ce se mananca masinile astea,pt. ca ai bagi in cap unui ia una din asta si dupa aceia sa vezi ce te injura,adica mie imi spui ca acea persoana care si-a luat un Logan ar vrea el un coupe e36?cine stie ce putere de convingere ai tu dar iti spun o treaba mai bine stai la locul tau nu le baga in cap unor naivi care sunt facuti pt. masini noi sa treaca ei la masini vechi si straine,eu nu as face schimb cu o asfel de persoana tu ramai cu niste injuraturi si dupa aceia vine la mine ca ce masina e asta ca a spart baia de ulei,bara,radiatorul,ca ia rupt pivotul,ca a spart geamul ca nu a stiut sa inchida usa,ca a rupt tobele ca nu stiu pe unde bagat masina,ca a strambat aripile,deci eu stiu ce spun,nu te mai da tu cocos pe acolo ca nu ai vreun bentley continental coupe si lasa oameni sa-si aleaga ce-s pt. ei in domeniul auto.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut baieti,va intreb pt. ca este o obsesie si mai ales ca s-ar putea sa fac un drum pana la Valcea,fara sa glumesc sau sa fiu ironic dar pt. o asfel de masina mi se pare mult,la garnitura de _chiulasa_ jos am observat un pic de ulei,acum nu stiu sigur daca este un ulei vechi de cand am schimbat garnitura capac culbutori,am sters motorul dar se mai observa un pic d e ulei in acea zona,sa zicem ca ar fi de la g. _chiulasa_(desi nu sunt sigur) se poate ca intr-un traseu de 120 de km in total sa-mi faca bucuria........?apa sta pe ceas la jumate,pierderi lichid de racire nu am,cand se duce de tot garnitura cum se comporta masina?va salut.

 

Tu esti nebun la cap daca o picatura te sperie sa mergi 150 km :) Eu am adus la cineva o masina din germania cam 1500km ca curgea uleiul din motor si ma opream sa bag ulei in masina la fiecare 400 km ! si tu faci pe tine pentru un nimic !

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze ca ma bag asa , peste colegii forumisti "vechi" pe acest site ....dar omule ...tu nu meriti bmw ,

nu stii ce vrei

nu stii care este scopul tau aici

facem cheta?

 

 

ai avut 2 picaturi de ulei , si ti-a intrat morcovu'n ....

dao dracu de treaba

mi-a fiert apa de X ori in 2 zile ... si nu m-am mai plans ..m-am dus mi-am luat termostat si termocupla si le-am facut , si nu am mai plans 1 luna ,si uite ca garnitura mea inca tine , si crede-ma ...masina cand iese pe strada ,nu vede turatii mici :) si multe alte exemple ( stai calm ca tot e36 am si eu ...)

sunt fiare , vechi ..se duc --> le schimbi si gata ! dar tu nu dai nici 50 lei pt piese !

trist !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut,revin cu o veche problema,acum ca sa topit zapada am inceput sa mai ma folosesc de masina,cateodata.....cand mai ma grabesc,pun contactul,astept sa se stinga becurile din bord si imediat pornesc,am observat ca uneori,nu des,chestia aceia din bord cu oil service,dupa ce pornesc masina si plec ramane aprins 2-3 secunde si se stinge,asta nu face mereu dar se intampla sa mai ramana aprins oil service aprins cateva secunde dupa ce pornesc motorul,apare normal, exact de aceiasi culoare cum este cand a-i pun contactul,sa fie ceva neinregula?am curatat motorul dar jos la garnitura de _chiulasa_ se vede un pic de ulei imbibat asa,acum ca sa terminat cu sloiurile de zapada se apropie alta problema,o sa vina timpul cald,va fi un surplus la temperatura care o degaja motorul in mers,temperatura de acolo o sa fie mult mai mare si o uzura mai mare a componentelor ce tin de motor,cel mai mult ma obsedeaza garnitura de _chiulasa_,phaa si cand vin 20 si ceva de grade se fac niste temperaturi la motor cand esti in trafic de ma ingrozeste,din cauza vechimii ai impresia ca trebuie sa ia foc din moment in moment motorul,sunt belea masinile astea.
Link to comment
Share on other sites

Salut,revin cu o veche problema,acum ca sa topit zapada am inceput sa mai ma folosesc de masina,cateodata.....cand mai ma grabesc,pun contactul,astept sa se stinga becurile din bord si imediat pornesc,am observat ca uneori,nu des,chestia aceia din bord cu oil service,dupa ce pornesc masina si plec ramane aprins 2-3 secunde si se stinge,asta nu face mereu dar se intampla sa mai ramana aprins oil service aprins cateva secunde dupa ce pornesc motorul,apare normal, exact de aceiasi culoare cum este cand a-i pun contactul,sa fie ceva neinregula?am curatat motorul dar jos la garnitura de _chiulasa_ se vede un pic de ulei imbibat asa,acum ca sa terminat cu sloiurile de zapada se apropie alta problema,o sa vina timpul cald,va fi un surplus la temperatura care o degaja motorul in mers,temperatura de acolo o sa fie mult mai mare si o uzura mai mare a componentelor ce tin de motor,cel mai mult ma obsedeaza garnitura de _chiulasa_,phaa si cand vin 20 si ceva de grade se fac niste temperaturi la motor cand esti in trafic de ma ingrozeste,din cauza vechimii ai impresia ca trebuie sa ia foc din moment in moment motorul,sunt belea masinile astea.

 

 

 

Masina aia nu are nimica, in schimb tu trebuie sa te tratezi.

Link to comment
Share on other sites

Deci cand am schimbat uleiul nu am mai resetat oil service,dar...acum cand sa mai incalzit,cum am spus folosesc masina mai des,cosmarul cu sloiurile de gheata sa dus,au ramas gropile,in fine...,cand ma grabesc o mai calc,in momentul cand merg cu ea mai sportiv in masina imi vine un miros usor de ulei ars,binenteles cand aeroterma e in functiune,dar acest miros vine numai in momentul cand merg cu ea mai sportiv,cand merg asa batraneste este ok,eu suspectez acolo jos la _chiulasa_ desi nu se ved pete de ulei,dar...se vede imbibata marginea garniturii de ghiuloasa cu ulei,acum sicer..imi e cam teama ,daca e vb sa ma duc pe aici prin judet,nu prea imi este bine avand in vedere aceste simptome ale masinii,uite asta urasc eu,hai ca mai schimbi un filtru de aer,de ulei,o placuta,o garnitura pe aici pe la suprafata,un senzor,bagi un antigel,dar nu chestii din astea complicate,sa ma uit la nivelul la ulei,poate mai este loc de un aditiv bun,sa sporeasca cat mai mult ungerea acolo.
Link to comment
Share on other sites

Deci cand am schimbat uleiul nu am mai resetat oil service,

Si atunci ce vrei, sa vina pruncul minune sa ti-l reseteze?

 

Ai mers macar sa faci o constatare, sa vezi ce garnituri sunt f*tute?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Pai acum ce sens mai are sa resetez oil service cand a trecut ceva timp...de la schimbul de ulei,nu ma intreba cati km am facut ca niciodata nu tin cont de asa ceva,la 10mii-12 mii cam pe acolo se schimba pana atunci al mai inprospatez eu cu vreun aditiv,asa, pai si unde se fac constatarile?sa ma duc la un tester ceva?desi nu prea am eu incredere in asa ceva pt. aceste masini dar..uite o sa-l intreb pe un amic care lucreaza la un service si am inteles ca mai umbla si cu laptopul sa faca anumite teste la masini,diagnoze,chestii,bun sa zicem ca ma duc,crezi ca-ai arata celui de acolo ca ar fi devina garnitura de _chiulasa_ daca ar fi asta cauza?
Link to comment
Share on other sites

1. faci un (chestia aia incolacita, maro , moale si puturoasa) cu aditivii, schimba uleiul, reseteaza oil service si inspection

2. schimba garnitura de chiulasa daca chiar ti-e atata de frica de ea, nu e scumpa, si macar stii ca stai linistit.

3. testerul no sa iti arate daca e gata garnitura de chiulasa sau daca e buna.

4. mirosul de care zici se poate datora faptului ca nu ai mers cu clima pornita, ai pornit doar heater-ul(ventilatia masinii) si ti-a bagat aer de-afara inauntru. blocul motor fiind incins, usor patat cu ulei, uleiul ala incepe usor sa se arda ... si da mirosul pe care l-ai simtit ...

 

cand e dusa garnitura de chiulasa mai degraba intra apa in ulei decat sa dea ulei afara(nu spun ca nu e posibil, dar este foarte putin probabil)

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.