Jump to content

Intretinere masina


cristimm

  

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest poleposition

eu personal cu piese OEM la service autorizat, gen AB, MHS, Otopeni.

 

Sigur, nu sunt neaparat convins ca este cea mai buna alegere din cauza lipsei de profesionalism des intalnita in service-urile auto.

Link to comment
Share on other sites

Ce pot schimb singur in curte. Ce am schimbat pana acum ( un T al circuitului de racire original ,placute frana Ate, filtrul de benzina, ulei, aer Mann) singur in curte si bucsele de la bascula Febi Bilstein la service. Deci piese aftermarket. Nu stiu daca se merita sa dau mai multi bani pe niste consumabile numai ca sa aiba emblema BMW pe ele. Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Eu imi iau piese aftermarket noi, si le schimb la service.

Totusi evit sa iau piese no-name. Adica, de curand mi-am schimbat o gramada de bucse pe fata, spate, bielete anti-ruliu, si le-am cumparat toate Lemforder.

De-acum inainte insa, schimbul de ulei si filtre am sa mi-l fac eu personal.

La service sunt neseriosi. Nu imi convine ca ei imi aspira uleiul vechi din blocul motor, in loc sa il lase sa se scurga pe jos, si pe langa asta, resetarea "Oil Service" din bord, o fac doar contra-cost.

Asa ca operatiile simple am sa le fac eu de acum inainte: schimb ulei, filtre, placute frana... si ce o mai fi

Edited by MirceaRM
Link to comment
Share on other sites

530d - piese importante OEM , filtre , ulei, ne-OEM ( adica Mann, Castrol). Majoritatea lucrurilor le-am facut singur intr-o magazie din spatele casei (elevator, compresor, strung, cam tot ce trebuie ) . Carsoft pentru diagnoza.

Cand nu ma descurc ma duc la un garaj specializat pe BMW-uri.

 

545i - la reprezentanta ca am garantie, desi de abia ma abtin sa nu-mi bag mainile in el si sa-l trec la magazie.

Link to comment
Share on other sites

545i - la reprezentanta ca am garantie, desi de abia ma abtin sa nu-mi bag mainile in el si sa-l trec la magazie.

 

interesant. spune-mi te rog ce fel de garantie ai la masina avand in vedere ca masina are 5 ani vechine.

 

on topic: doar piese OEM , reprezentanta Cluj, manopera nu este foarte mare. La un schimb de placute si discuri + testat frane pe banc special = 380 lei. Mi se pare chiar foarte Ok.

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

545i - la reprezentanta ca am garantie, desi de abia ma abtin sa nu-mi bag mainile in el si sa-l trec la magazie.

 

interesant. spune-mi te rog ce fel de garantie ai la masina avand in vedere ca masina are 5 ani vechine.

 

on topic: doar piese OEM , reprezentanta Cluj, manopera nu este foarte mare. La un schimb de placute si discuri + testat frane pe banc special = 380 lei. Mi se pare chiar foarte Ok.

 

Masina a fost BMW Premium Selection la dealer oficial in Germania.

Am cumparat-o acum 1.5 luni si are garantie BMW Euro Plus - e o garantie oficiala BMW pentru masini sh, valabila 1 an.

Pana in 100.000 km acopera 100 % problema, dupa aia incepe sa scada la 90% pana la 120.000 , etc. E valabila 1an.

Timp de 1 an pot sa returnez masina, daca nu-mi convine si primesc banii inapoi (probabil actualizat la pretul pietei).

Cred ca se poate prelungi pana la 160.000 km.

 

http://www.bmw.de/de/de/usedvehicles/infor..._guarantee.html

Link to comment
Share on other sites

asa cum zicea si poleposition, ma indoiesc ca cei de la service BMW merita banii pe care ii cer, de aceea prefer un servic unde cunosc mecanicii si piesele sunt schimbate in fata mea. piese folosesc OEM sau ne-OEM, gen filtre, ulei, placute, discuri si altele.
Link to comment
Share on other sites

piese aftermarket dar care sunt OEM pe masina, gen placute TEXTAR si JURID, curele CONTITECH etc.

Schimbate de mine la garaj ce se poate, restul inca n-a fost inca nevoie...doar cateva exceptii.

Nu ai probleme cu cureaua Contitech, nu scartaie ?

Eu am inlocuit curelele, rolele si fulia, si imi scartaie cand invart de volan si am aerul pornit.

Link to comment
Share on other sites

piese aftermarket dar care sunt OEM pe masina, gen placute TEXTAR si JURID, curele CONTITECH etc.

Schimbate de mine la garaj ce se poate, restul inca n-a fost inca nevoie...doar cateva exceptii.

Nu ai probleme cu cureaua Contitech, nu scartaie ?

Eu am inlocuit curelele, rolele si fulia, si imi scartaie cand invart de volan si am aerul pornit.

Sa stii ca imi scartaie cateodata, dar e ciudat pentru ca pe cea OEM scrie CONTITECH.

Scartaie mai ales cand e rece si virez, dar nu e scartait clasic. E ca un suierat, un fel de scherlait de caine. Prima oara am crezut ca am un caine sub masina :)

Daca nu ma insel si imi amintesc bine cea OEM fata de cea CONTITECH pe care o am (desi teoretic e aceeasi firma) sunt produse in tari diferite, de aici si diferenta de calitate zic eu...

Oricum scartaie doar cand ii vine. Cand am schimbat-o am schimbat si fulia vibrochen si eram in criza de bani, le-am luat pe producator.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca imi scartaie cateodata, dar e ciudat pentru ca pe cea OEM scrie CONTITECH.

Scartaie mai ales cand e rece si virez, dar nu e scartait clasic. E ca un suierat, un fel de scherlait de caine. Prima oara am crezut ca am un caine sub masina :)

Daca nu ma insel si imi amintesc bine cea OEM fata de cea CONTITECH pe care o am (desi teoretic e aceeasi firma) sunt produse in tari diferite, de aici si diferenta de calitate zic eu...

Oricum scartaie doar cand ii vine. Cand am schimbat-o am schimbat si fulia vibrochen si eram in criza de bani, le-am luat pe producator.

 

 

ce tare e asta :lol:

la televizorul marca x facut in Japonia se vede altfel decat la cel facut in Taiwan acelasi brand

Link to comment
Share on other sites

comparatia nu mi se pare viabila. Atunci cum iti explici ca o curea noua pe producator scartaie iar una OEM cu ceva rotatii la viata ei dar fabricata tot de CONTITECH nu scartaie?

apropo Claudiu, cureaua e cumparata de la tine :)

Asa ca ar trebui sa ma sustii :lol:

Link to comment
Share on other sites

comparatia nu mi se pare viabila. Atunci cum iti explici ca o curea noua pe producator scartaie iar una OEM cu ceva rotatii la viata ei dar fabricata tot de CONTITECH nu scartaie?

apropo Claudiu, cureaua e cumparata de la tine :)

Asa ca ar trebui sa ma sustii :lol:

 

 

ai schimbat cumva si rola/rolele? odata cu cureaua? asa este normal

eu nu am de unde sa stiu ce ti-a facut cel care a facut montajul

eu voiam sa spun ca atunci cand cumperi un produs facut de o firma recunoscuta in domeniu calitatea produsului este aceeasi indiferent in ce tara este produs

ps

ambele curele sunt fabricate in GERMANIA

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

comparatia nu mi se pare viabila. Atunci cum iti explici ca o curea noua pe producator scartaie iar una OEM cu ceva rotatii la viata ei dar fabricata tot de CONTITECH nu scartaie?

apropo Claudiu, cureaua e cumparata de la tine :)

Asa ca ar trebui sa ma sustii :lol:

 

 

ai schimbat cumva si rola/rolele? odata cu cureaua? asa este normal

eu nu am de unde sa stiu ce ti-a facut cel care a facut montajul

eu voiam sa spun ca atunci cand cumperi un produs facut de o firma recunoscuta in domeniu calitatea produsului este aceeasi indiferent in ce tara este produs

ps

ambele curele sunt fabricate in GERMANIA

Rolele au fost schimbate cu cateva mii inainte, cureaua am schimbat-o pentru ca am schimbat fulia vibrochen. Cureaua veche mi-o arunca cu fulia de pe masina, era rupt cauciucul din ea.

Si apropo, cureaua de servo-directie la E90 320d nu are intinzator,, e direct de pe fulie pe fulie.

Cureaua s-a montat simplu, prin punerea pe ambele fulii (pe una complet iar pe cealalta partial) si rotire a fuliei pana venea cureaua la locul ei.

Eu stiu ca asta pe care am montat-o acum e facuta in Anglia, ma uit maine si iti dau raspunsul.

Eu asta cu firmele recunoscute in domeniu cu fabricatie in orice tara calitatea ramand aceeasi nu o cred.

Sunt alti oameni, alta natie....

Link to comment
Share on other sites

piese noi OEm sau aftermarket, in afara de niste scaune SH.pana acum...Vara tot ce pot face, fac singur, in garaj, iarna depinde de temperatura si lene....

Ma uimeste procentul mare de oameni care cica merg numai la reprezentanta cu niste masini iesite din garantie pentru absolut toate operatiile, cred ca e mai mare si decat in Germania...:)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.