Jump to content

Imi da cu fum negru la e39


Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma cum naiba sa ia filtrul jos ?In momentul cum a scos un furtun intra aer.In filtru nu are voie sa fie aer.Si aerul cum il mai scoti din filtru cand il pui inapoi ?

99184[/snapback]

 

nu trebuie sa scoata nici un furtun. Are un capac care il desurubeaza, pune capacu intr-o parte, baga degetu in motorina si pride de filtru, filtru trebuie sa aibe in partea de sus un capac de plastic , tragi de el, il ridici si te uiti la el, dupa care il bagi cu grija inapoi. Iti va curge putina motorina probabil cand il bagi inapoi, dar aer nu aer unde sa intre. Asa e la 320d din 2000, la fel cred ca e si la 520d, au acelasi motor.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu riste pt nimica.Mai bine te duci la un service.Si daca masina nu mai porneste dai vina pe ei

99186[/snapback]

 

 

Daca se pricepe cat de cat la mecanica nu are ce sa riste. Daca nu, e mai bine sa mearga la un service.

 

Eu i-am schimbat un filtru de motorina la un prieten. Toata treaba ii ca daca pui filtru nou mai trebuie sa completezi cu motorina sa nu ramana aer in carcasa aia. daca filtru e deja imbibat cu motrina nu mai e cazu sa completezi. Iti spun f sigur treaba asta pt ca am incercat-o, nu vb din auzite.

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca nu consuma ulei ?Fumul nu are miros de ulei?Normal in mers nu ar trebui sa simti nimic.Si nu stiu ce legatura sa aibe pompa de motorina care pompeaza motorina si filtrul de motorina care filtreaza motorina.Verifica joja de ulei si vezi daca sta uleiul intre cele doua taieturi Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca nu consuma ulei ?Fumul nu are miros de ulei?Normal in mers nu ar trebui sa simti nimic.Si nu stiu ce legatura sa aibe pompa de motorina care pompeaza motorina si filtrul de motorina care filtreaza motorina.Verifica joja de ulei si vezi daca sta uleiul intre cele doua taieturi

99400[/snapback]

 

 

Am verificat uleiul si este ok.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am schimbat filtru de aer si filtru de motorina si se pare ca da mai putin fum.

Posibil sa fi fost de la unul dintre ele?

99520[/snapback]

Se poate sa fi afectat dar prea putin probabil.EU iti zic sa te duci la cineva sa iti faca o diagnoza si daca va iesii tot pompa de motorina inseamna ca e pompa de motorina

Link to comment
Share on other sites

Astazi am schimbat filtru de aer si filtru de motorina si se pare ca da mai putin fum.

Posibil sa fi fost de la unul dintre ele?

99520[/snapback]

 

 

Erau murdare rau ? Cum porneste masina acum ? Eu stiu pe cineva cu un alfa romeo , care a patit la fel .. nu mai tragea masina klumea si dadea mult fum, schimbase filtru de motorina cu 1000km inainte. A mai mers odata sa-l schimbe si si-a revenit. Ajunge o singura data sa alimetezi cu motorina murdara si filtru se "infunda".

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este alta fata de tot ce s-a spus pana acum ... pompa de motorina va baga o cantitate constanta de motorina (daca nu este defecta :) ) ... aceasta cantitate va deveni "prea mare" pt. o ardere normala "fara fum " daca presiunea de supraalimentare cu aer scade :D ... ce vreau sa spun este ca ar trebui vizualizat cu un program de diagnosticare vreo 2 parametrii .. respectiv : Desired boost presure si Actual boost presure ... printr-o reprezentare grafica a acestor parametrii se va observa usor daca sistemul de alimentare cu aer functioneaza corect .... daca cele doua curbe nu sunt apropiate atunci trebuie verificat furtune/turbina/actuatori/comenzi electrice ..... ca o nota suplimentara : avut 525 la reparat ....simptom : fum negru garla ... rezolvare ... mers la bavaria si schimbat pompa inalta presiune , ECU ... rezultat : NIMIK .... rezolvare by me :) gasit un furtun spart pe traseul alimetare cu aer plus turbina obosita rau ... .. schimbarea furtunului a redus 75% din fum iar reparatia turbinei inca 15 % ...10% fum ramas e chiar normal .. :D .... completare : cu furtunul spart si turbina varza masina chiar mai tragea binisor :) ... felicitari BMW ... :blink:
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este alta fata de tot ce s-a spus pana acum ... pompa de motorina va baga o cantitate constanta de motorina (daca nu este defecta  :) ) ... aceasta cantitate va deveni "prea mare" pt. o ardere normala "fara fum " daca presiunea de supraalimentare cu aer scade  :D ... ce vreau sa spun este ca ar trebui vizualizat cu un program de diagnosticare vreo 2 parametrii .. respectiv : Desired boost presure si Actual boost presure ... printr-o reprezentare grafica a acestor parametrii se va observa usor daca sistemul de alimentare cu aer functioneaza corect .... daca cele doua curbe nu sunt apropiate atunci trebuie verificat furtune/turbina/actuatori/comenzi electrice ..... ca o nota suplimentara : avut 525 la reparat ....simptom : fum negru garla ... rezolvare ... mers la bavaria si schimbat pompa inalta presiune , ECU ... rezultat : NIMIK .... rezolvare by me  :) gasit un furtun spart pe traseul alimetare cu aer plus turbina obosita rau ... .. schimbarea furtunului a redus 75% din fum iar reparatia turbinei inca 15 % ...10% fum ramas e chiar normal ..  :D .... completare : cu furtunul spart si turbina varza masina chiar mai tragea binisor  :) ... felicitari BMW ...  :blink:

100166[/snapback]

intradevar,ar fi o solutie.Daca te mai duci la diagnoza spune-i sa iti dea codurile de eroare care au aparut pe laptop.Si scriele aici

Link to comment
Share on other sites

nu e musai sa se stocheze un cod de eroare.... la 525 ala de ex nu aveam nici unul .... dar cam orice scula de diagnoza care se respecta are ceva valori reale ..... eventual un log in mers , viteza a-3-a , full trottle in care sa vedem turbina, MAF si EGR ... de acolo s-ar putea spune destule :blink:
Link to comment
Share on other sites

mers la bavaria si schimbat pompa inalta presiune , ECU ... rezultat : NIMIK .... rezolvare by me  :) gasit un furtun spart pe traseul alimetare cu aer plus turbina obosita rau ... .. schimbarea furtunului a redus 75% din fum iar reparatia turbinei inca 15 % ...10% fum ramas e chiar normal ..  :D .... completare : cu furtunul spart si turbina varza masina chiar mai tragea binisor  :) ... felicitari BMW ...  :blink:

100166[/snapback]

 

 

Eu nu inteleg de ce dai mii de euro la un service ,cand iti poti repara singur masina cu mai putin de jumatate din bani. :D

 

O fi vreo smecherie si asta. :)

Link to comment
Share on other sites

normal .. trebuia sa apara si o replica 'moderatoreasca' ... e totusi o problema tehnica domnule ... incercam sa ajut omul ... plus de asta daca urmareai cum trebuie topicul ,partea cu "avut 525 LA REPARAT" putea sa iti spuna ceva ..

100456[/snapback]

 

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

normal .. trebuia sa apara si o replica 'moderatoreasca' ... e totusi o problema tehnica domnule ... incercam sa ajut omul ... plus de asta daca urmareai cum trebuie topicul ,partea cu "avut 525 LA REPARAT" putea sa iti spuna ceva ..

100456[/snapback]

 

 

Nu stiu ce nu iti convine la replica mea,si chiar nu ma intereseaza. :blink:

 

 

E grea limba asta domne."Avut 525 la reparat".Pai de unde sa stiu eu daca era al tau ,sau tu esti mecanic si era masina unui client.

 

Bravo tie ca esti asa de priceput,eu sunt satul de aberatiile cu platitul de mii de euro intr-un service,dupa aia mers la un baiat iscusit,gasit un pai pe motor si gata,masina merge perfect. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.