Jump to content

Supapa sens circuit carburant


Recommended Posts

In fiecare dimineata constat ca mi-a sters-o motorina inapoi in rezervor.

Ce piesa are rol de a impiedica treaba asta?

Exista o supapa speciala? -unde?

POmpa de benzina are acest rol?

As monta eu o supapa suplimentara dar cred ca e ciobaneasca rezolvarea in conditiile in care banuiesc ca se poate schimba piesa originala care se ocupa de acest aspect.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

 este o supapa  pe pompa de injectie care trebuie sa tina presiune pe instalatia de alimentare. eu am pus pe furtunul dintre filtrul de combustibil si pompa de injectie o supapa unisens( a fost 15 lei) si nu mai am necazuri   :) .  Edited by ariciul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Piesa originala care e cauza pentru aceasta pierdere de presiune a combustibilului este destul de scumpa : nu mai retin exact codul ei dar ma interesasem anun trecut pe la grozadan si 4ucom dar acea piesa era in jur de 1100 RON.

 

Am rezolvat problema cu montarea unei valve unisens + un nou furtun care face legatura dintre filtru de motorina si pompa de injectie si vreau sa va spun ca din septembrie si pina acum masina a pornit la sfert de cheie, indiferent daca o porneam intr=o zi de 10 ori sau la 2 saptamani . Chiar si acum pe gerul asta de minus 14 gr la Constanta, masina porneste la sfert de cheie.

 

Solutia cu valva unisens .... 100 RONi inclusiv montajul !!!

Link to comment
Share on other sites

Valva functioneaza, dar nu a rezolvat problema.

Acum am dat jos galeria de admisie sa verific bujiile si am constatat ca la un injector curge motorina.

Am o vaga banuiala ca pe unde curge pe acolo si trage aerul si se dezamorseaza instalatia.

De unde pot face rost de alte furtunase pentru retur de la injectoare? Ca acolo nu se pot pune coliere.

Link to comment
Share on other sites

Daca-ti curge injectorul inseamna ca a ramas blocat pe deschis, trebuie schimbat, la curatat exista sanse 50/50 sa-si revina. Asta e si motivul pentru cre pierzi presiunea de motorina din instalatie si dai mai mult la cheie cateodata.

 

Daca-ti curge pe langa el schimbi o-ringul.

Link to comment
Share on other sites

imi curge motorina pe exterior..deci poate fii doar de la furtunasele de retur, alimentarea injectorului (mai putin probabil ), sau undeva pe la imbinarile lui.

Deduc din ce ai scris ca injectorul are undeva prin el un oring care trebe schimbat..

Ca sa ajung la el trebe scos injectorul sau cum?

Link to comment
Share on other sites

injectorul are o garnitura de cupru... trebuie sa desfaci injectorul de pe chiulasa...

de obicei daca iti curge motorina din cauza acelei garnituri din cupru se observa pe chiulasa la baza injectorului... la mine se vedeau bule de motorina cand am avut probleme din cauza acelor garnituri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.