Jump to content

318 CI sau 320 D?


Lucik

Recommended Posts

Si pe japca de prima inmatriculare, daca vei cumpara masina din alta tara.

Da,probabil o voi lua din germania.din cate stiu ar fi cam 400 de euro pt 318 Ci euro 4 cu motorul 1995 cmc,iar pt 320 d ca intra la euro 3,e cam rupere,ceva in jur de 2000 de euro din cate stiu:|...

 

Cred ca din oct-nov 2003 e E4!

Al meu (2004) este.

Tot de atunci s-au mai remediat din problemele "clasice" ale modelului

Hint: de obicei au cutii cu 6 trepte

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si pe japca de prima inmatriculare, daca vei cumpara masina din alta tara.

Da,probabil o voi lua din germania.din cate stiu ar fi cam 400 de euro pt 318 Ci euro 4 cu motorul 1995 cmc,iar pt 320 d ca intra la euro 3,e cam rupere,ceva in jur de 2000 de euro din cate stiu:|...

 

Cred ca din oct-nov 2003 e E4!

Al meu (2004) este.

Tot de atunci s-au mai remediat din problemele "clasice" ale modelului

Hint: de obicei au cutii cu 6 trepte

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

Nu era nevoie sa imi spuna el ca stiam si eu raportul asta. El insa a continuat cu ... preturile la piesele care pica mai des. Scump dom'le scump ... Dar nu vreau sa intru acum in polemica benzina vs motorina. Tu probabil esti adept diesel eu sunt pentru benzina. Eu sunt fan BMW si apreciez marca asta in primul rand pt placerea de a conduce pe care o ofera ... iar placerea de a conduce un BMW e mai importanta decat cativa litri de combustibil /100km in plus. Eu de ex ca urmatoarea masina as lua un 320i sau chiar 325i ... dar cred ca trebuie si sosele fara transee pt un 6 in linie. :)

Nu e nevoie sa dai 3 quote ... se intelege.

Link to comment
Share on other sites

Lucian, nu am mintit, sau exagerat cu nimic.

Nu am calculat atunci pentru a vedea consumul, defapt nici nu m-a interesat.

Am facut plinul la plecare, plinul dinou la ultimul Mol de pe autostrada, la intoarcere, si am ajuns acasa cu mai mult de jumate de rezervor.

Deci aproape un rezervor jumate, insa acul era cam 2-3mm peste jumate cand am ajuns acasa.

Niciodata nu m-a interesat cat consuma vreo masina ce o am sau am avut-o.

In general cei cu diesel sunt stresati de treaba asta.

La dieselul acela 10.4 scria pe bc, cand am luat masina l-am resetat.

La 328i nu i-am facut consumul niciodata in procente.

Stiu doar ca acum am facut cu un plin 490km 80% in oras, cu mai mult de 7 incercari de drag pentru timpi 0-402m. 0-200km/h.

Ceea ce e superb.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Si pe japca de prima inmatriculare, daca vei cumpara masina din alta tara.

Da,probabil o voi lua din germania.din cate stiu ar fi cam 400 de euro pt 318 Ci euro 4 cu motorul 1995 cmc,iar pt 320 d ca intra la euro 3,e cam rupere,ceva in jur de 2000 de euro din cate stiu:|...

 

Cred ca din oct-nov 2003 e E4!

Al meu (2004) este.

Tot de atunci s-au mai remediat din problemele "clasice" ale modelului

Hint: de obicei au cutii cu 6 trepte

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

 

"Varule nu iti lua diesel ca ai sa plangi dupa aia. La noi in servis vin multe 320d-uri. Benzinare vin mult mai rar"

Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel?

 

Mie un prieten chiar aseara mi-a spus ca euro 4 pe diesel a aparut park prin 2004 noiembrie:-??.oricum,mersi pt hintul ca de obicei au 6 trepte,dar esti sigur ca asta se gaseste numai la euro 4?

Link to comment
Share on other sites

Doar impozitele si moartea sunt sigure :)

 

Din cate stiu eu - da, cutia cu 6 a fost pusa odata cu trecerea la euro 4 (oct-nov2003)

A mea este aprilie 2004 si este E4.

 

Totusi nu sunt sigur daca nu au fost ceva modele intermediare, dar stiu ca exista modele cu common rail si cu 136Cp de exemplu, modele fabricate pentru tari unde taxele sunt pe cal putere. Asa ca e foarte posibil sa fie si E3 / 6trepte.

 

Stiu ca esti decis pe otto dar totusi mentionez (pentru orice eventualitate): la 320d cutia cu 6 trepte schimba masina destul de mult deoarece a 6-a este identica cu a 5-a de la cutia cu 5.

Am condus si modele cu 5 iar cateodata se intampla ca viteza dorita (impusa de conditiil de trafic) sa fie "intre" trepte, si mi s-a parut o idee mai agila (foarte posibil sa fi fost eu subiectiv)

Binenteles ca asta era senzatia mea venind de pe cutie cu 6, oricum si cea cu 5 e ok.

 

@roco Tocmai asta e: nu suntem stresati :lol:

De asta mi-am luat mdelul asta: pentru ca am vazut ca nu trebuie sa am grija de consum, are ea :)

Vorbind serios, imi trebuia o masina care sa nu ma "sparga" la viteze mari, in afara orasului si exact asta am obtinut pt ca la oras nu am castigat aproape nimic fata de ce am avut inainte : otto, litraj mic

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Doar impozitele si moartea sunt sigure :)

 

Din cate stiu eu - da, cutia cu 6 a fost pusa odata cu trecerea la euro 4 (oct-nov2003)

A mea este aprilie 2004 si este E4.

 

Totusi nu sunt sigur daca nu au fost ceva modele intermediare, dar stiu ca exista modele cu common rail si cu 136Cp de exemplu, modele fabricate pentru tari unde taxele sunt pe cal putere. Asa ca e foarte posibil sa fie si E3 / 6trepte.

 

Stiu ca esti decis pe otto dar totusi mentionez (pentru orice eventualitate): la 320d cutia cu 6 trepte schimba masina destul de mult deoarece a 6-a este identica cu a 5-a de la cutia cu 5.

Am condus si modele cu 5 iar cateodata se intampla ca viteza dorita (impusa de conditiil de trafic) sa fie "intre" trepte, si mi s-a parut o idee mai agila (foarte posibil sa fi fost eu subiectiv)

Binenteles ca asta era senzatia mea venind de pe cutie cu 6, oricum si cea cu 5 e ok.

 

Da,pana acum sunt cam decis pe 318 CI,asta mai ales daca voi lua masina din germania.daca atunci cand voi avea banii voi gasi un 320 d in ingrijit si de asemenea la un pretz prea bun,cred ca il voi lua in considerare ca pe o potentiala achizitie;))

Mersi frumos pt parerile si sfaturile impartasite pana acum!

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca o sa-ti iei ce o sa-ti iasa in cale la bani pe care ii ai. eu unul, daca as avea de ales intre cele 2 motorizari, masinile fiind identice in rest, as alege diesel. tu probabil invers avand alte ''obiective''. zgomotul motorului diesel in interiorul masini e slab perceptibil, nu e ca la vw sau audi, iar in mers nu il aud decat peste 3500rpm si e destul de apropiat de sound-ul benzinarului. nici pe mine nu ma intereseaza consumul, doar ca alimentez mult mai rar decat prietena cu golf 4, 1,6i :) . nu vreau sa ma gandesc cat de des as fi alimentat cu un 320i
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca o sa-ti iei ce o sa-ti iasa in cale la bani pe care ii ai. eu unul, daca as avea de ales intre cele 2 motorizari, masinile fiind identice in rest, as alege diesel. tu probabil invers avand alte ''obiective''. zgomotul motorului diesel in interiorul masini e slab perceptibil, nu e ca la vw sau audi, iar in mers nu il aud decat peste 3500rpm si e destul de apropiat de sound-ul benzinarului. nici pe mine nu ma intereseaza consumul, doar ca alimentez mult mai rar decat prietena cu golf 4, 1,6i :) . nu vreau sa ma gandesc cat de des as fi alimentat cu un 320i

 

Da,stiu ca zgomotul nu se aude cam deloc in interiorul masinii,eu ma refer la el cum se percepe in general,mai ales din exterior.si da,intradevar,ai alimenta mai rar cu un 320d clar decat cu un 318 CI...acum,cum zici si tu,o sa vad de ce masini o sa dau si voi vedea ce iau,numai ca daca nu o iau din tzara,sunt sanse mult mai mari sa iau 318-le fiindca ar intra sigur la euro 4 la inmatriculare:P

Mersi pt sfat!

Link to comment
Share on other sites

aaa....si inca o intrebare:D

am vazut pe un alt topic pe forum postat ca va aparea "BMW Seria 3 Coupe Facelift ce va fi disponibil pe piata din luna martie a anului 2010."

asta ar insemna cumva ca modele de seria 3 dinaintea acestuia sa se ieftineasca,inclusiv E46 cu anul de productie 2003-2004?:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.