Jump to content

vreau sa fac upgrade


CAE

Recommended Posts

Chiar, de ce ai mai deschis topicul daca suntem mitocani..Omul chiar sa oferit sa-ti explice cate ceva ..Putea pur si simplu sa se uite la titlul topicului fara interes si sa treaca cu vederea ....A pierdut timpul scriind pe topicul acesta ..

 

Nu este vorba tine, si imi cer scuze, si pt multi altii: chiar nu vreau sa-i bag in aceiasi oala cu cativa ....

 

Chiar i-am spus ca apreciez, "problema" practic a fost pt ca mie unul mi s-a parut ca se cam contrazicea cu unele chestii.

 

Ideea este ca nu ar fi trebuit sa vb asa.

 

Chiar nu vreau sa mai discut despre subiectul asta....

 

Inca o data imi cer scuze pt cei care s-au simitit jignitzi.

Link to comment
Share on other sites

Omule, nu vreau sa ne certam, insa tu ai inceput cu ifose de gravida, ca ti-e greata de atitudinea mea, ca cine sunt eu sa=ti spun tie, ca doar n-am inventat eu roata.. etc. asta dupa ce eu am incercat sa te ajut. Nu am licenta de profesor sa explic pe intelesul tuturor, poate nu ai inteles, vina este toata a mea.

 

Lasand asta la o parte, eu nu m-am contrazis. Nu stiu ce ai inteles tu din toata povestea asta.

 

Nimeni nu poate sa spuna o cifra, cand vine vorba de pierderea de cuplu la acest mod ( vorbesc de m52b28), fiindca nu ai cum, eroare pe dyno exista, si e undeva la 5-10%, asa ca daca faci 2 dyno diferite, o sa ai 2 rezultate diferite, cu acelasi motor, aceasi masina, fara modificari.

Daca schimbi admisia si ai pierdere de cuplu, pe care o simti, ca n-ai cum sa nu o simti, nu poti spune ca sunt maxim 5nm diferenta, nu ai cum, fiindca 5nm nu prea ii simti.

Dupa opinia mea, sunt intre 15-25 nm pierdere acolo, nu poti estima exact. Insa se simte bine. E rau, dar se poate scoate sa nu se simta, trebuie un soft bun, si timp pentru optimizarea ECU. Daca scoti si catalizatoarele, chiar ca te-ai scos.

Se simte ca si cum ai facut soft la benzinara in bine, diferenta aia mica, asa simti aici scadere mica.

Dar am spus, numai in ture joase, nu sus. Sus castigi bine si la putere si la cuplu.

 

Am zis ca tot ce face modul asta, e sa mute curba de putere si de cuplu mai sus in ture, evident ca daca o muta sus, jos ramane o mica gaura...

Totul se rezolva, nu te gandi ca masina merge mai prost si mai rau cu modul asta, ba din contra, trebuie sa rupa dupa 5000, acolo e viata.

Am niste semne de intrebare cu privire la motorul tau, fiindca e mai mic si nu stiu ce nevoie are de modul asta, trebuie sa realizezi ca la acest motor sunt sanse(mici dar sunt) sa nu simti imbunatatirile ce le simt eu la 2.8....

Link to comment
Share on other sites

Recomandat in special pt M52B25 si M52b28 :) http://www.bmconversions.co.uk/home/m50manifold_details.html

 

* suitable for M52B25, M52B28 and S52B32 engines found in the following vehicles: E36 323i, 323is 328i, 328is, usM3 ODBII ('96 onwards) as well as in Z3 E36 2.8, E39 523i, 528i and E38 728i. Not suitable for M52TU engines.

 

Luati si puneti admisii de M50 si nu va certati :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Acel link e plin de erori in date...

A zis ca m52b28 are 2bhp mai putin decat m50b25, ceea ce e gresit.

A zis ca admisia la m50 e cu 62% mai permisiva ca la m52, gresit dinou, e vb de 40%.

 

duxter, daca am fi din orase mai apropiate, am putea experimenta.

Faza care e, cu cat e motorul mai mare,2.5, 2.8, 3.0, 3.2, cu atat efectul e mai mare.

Fiindca un motor mai mare, trage mai mult aer decat un motor mai mic.

 

Daca tu esti fericit, e bine. Ai reusit sa ii dai blana? sau nici acum n-ai scapat de zapada?

Link to comment
Share on other sites

Da....i-am dat :) Diferenta mare :) Merge f bine acum diferenta ca de la cer la pamanat :lol:

 

Cert e ca si pe forumuri, stau mult pe cele straine, zic baietii ca nu e recomandat la 2.0 si totusi sunt care au facut conversia insa diferenta dintre ei si "noi" ei au evoluat cu un turbo :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc tuturor care au incercat sa dea o mana de ajutor, insa am vandut masina, asa ca sunt nevoit sa vand admisia de m50.

admisie m50 + tubulatura aluminiu + filtru conic afterturcia =100 eu

PRET FIX

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.