Jump to content

TRASCALETA MEA, sa o prezint


ak_47

Recommended Posts

ak-74.... am inteles reparatul supapei era 1000 de euro, dar reparatul imperfectiunii de pe capota cate mii de euro costa, de ai preferat autocolantul in locul reparatiei defectului ?

 

costa kituitul + vopsitul + polisatul , la vara o fac. Singura teama a mea este ca nu o sa iasa ca cea originala(vopseaua).

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu dungile de pe capota sa stii ca mascheza un mic defect al capotei , d-aia le-am pus.

 

Deci ce defect ai pe capota de e asa costisitor? Cred si eu ca e mai ieftin sa pui autocolant.. da se bate cap in cap cu afirmatia ta de la inceputu topicului gen..

 

"Fraerii nu au avut 1000 de euro sa inmatriculeze masina"

 

Vad ca daca a venit vorba de o supapa.. nu ai avut bani sa o schimbi... - zici ca era 1000 de euro reparatia...

Ai vrut 530i... da la consum nu te intelegi cu 530i-u....

Ai un mic defect la capota... dar nu o repari ci o acoperi...

 

Nu esti zgarcit... fa-ti capota... iti gasesti pe culoare pe bani de nimic...

 

Hai la cluj, cu 150 de lei, iti face cineva capota, de nu sti ca a fost vopsita... Temerile astea sa nu iasa la fel si alte minuni credca sunt mai mari.. cand omul "nu e zgarcit"...

Repet iti gasesti la dezmembrari capota identica .... dar probabil ca tu zici 150 de lei cat duce un vopsit de capota, ca sunt bani multi, probabil ca nu gasesti la dezmembrari capota mai ieftin de 150 lei.. poate gasesti..

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Asta cu GPL-ul e ca si cum pui la caruta, in loc de doi cai, sa traga, doi magari, daaaaaaar le dai sa manance jar, ca in povestile cu fat misto.

Nu stiu de ce te-ai mai chinuit sa cumperi motor asa mare.

Poate ca sa platesti impozit!!!!

In rest sa ai bafta de ea.

 

Nu m-am chinuit, doar s-a ivit ocazia.

Impozit 9 mil pe an.

mersi.

Link to comment
Share on other sites

B72EGR: opreste-te si nu vorbi in necunostinta de cauza, vopsitoru ala ce-ti ia 200 de euro sa-ti faca capota, iti chituieste defectele, vopseste zona respectiva nu vopseste integral capota, iti lacuieste capota, si da cu putin polish restu elementelor de langa, si te taxeaza cu 200 de euro.

 

Pretul care l-am dat eu, este la vopsit in cuptor, vopsea standox... etc.

Unii va mint ca e vopsit integral, atlii recunosc ca e doar retus, si nu va ard la pret :)...

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu dungile de pe capota sa stii ca mascheza un mic defect al capotei , d-aia le-am pus.

 

Deci ce defect ai pe capota de e asa costisitor? Cred si eu ca e mai ieftin sa pui autocolant.. da se bate cap in cap cu afirmatia ta de la inceputu topicului gen..

 

"Fraerii nu au avut 1000 de euro sa inmatriculeze masina"

 

Vad ca daca a venit vorba de o supapa.. nu ai avut bani sa o schimbi... - zici ca era 1000 de euro reparatia...

Ai vrut 530i... da la consum nu te intelegi cu 530i-u....

Ai un mic defect la capota... dar nu o repari ci o acoperi...

 

Nu esti zgarcit... fa-ti capota... iti gasesti pe culoare pe bani de nimic...

 

Hai la cluj, cu 150 de lei, iti face cineva capota, de nu sti ca a fost vopsita... Temerile astea sa nu iasa la fel si alte minuni credca sunt mai mari.. cand omul "nu e zgarcit"...

Repet iti gasesti la dezmembrari capota identica .... dar probabil ca tu zici 150 de lei cat duce un vopsit de capota, ca sunt bani multi, probabil ca nu gasesti la dezmembrari capota mai ieftin de 150 lei.. poate gasesti..

 

Cand e belea la motor si merge in 6 pistoane in loc de 8, nimeni nu stie cauza exacta pana nu-l desface. (asa e la noi), zice ori e pistonul fisurat , ori supape ori segmenti ,iar ca sa-ti desfac v8-ul te costa minim 500 de euro + piesele de schimb

Asa ca nu m-am complicat, nu inteleg de ce tot descosi fostul 530 :) nu inteleg ce nu intelegi :lol:

"Fraerii nu au avut 1000 de euro sa inmatriculeze masina" n-am zis eu asta , asa ai interpretat tu.

nu mi s-a parut o urgenta treaba cu capota, mai mult ma intereseaza tehnic o masina. Capota cu nasul mare culoarea gri petrol , sincer n-am cautat, daca e cineva pe aici care are , sa-mi dea un pret.

 

B72EGR: opreste-te si nu vorbi in necunostinta de cauza, vopsitoru ala ce-ti ia 200 de euro sa-ti faca capota, iti chituieste defectele, vopseste zona respectiva nu vopseste integral capota, iti lacuieste capota, si da cu putin polish restu elementelor de langa, si te taxeaza cu 200 de euro.

 

Pretul care l-am dat eu, este la vopsit in cuptor, vopsea standox... etc.

Unii va mint ca e vopsit integral, atlii recunosc ca e doar retus, si nu va ard la pret :)...

 

 

Eu cred ca esti pe felie cu vopsitorii.

Unde naibah capota ca a mea am vazut de la 400 ron in sus, ce capota e la 150 ron ? extrakituita si stramba de nu mai kalca pe keder ?

 

ak-74.... am inteles reparatul supapei era 1000 de euro, dar reparatul imperfectiunii de pe capota cate mii de euro costa, de ai preferat autocolantul in locul reparatiei defectului ?

 

ma nu incetezi ? ti-a casunat pe capota ?

Link to comment
Share on other sites

dungile alea sunt cum a zis Pole manelism maxim nu cred ca am mai vazut asa ceva pe o serie 5,cat despre capota se gasesc si in Bucuresti serviceuri care iti fac cu 300 ron un element sau luat capota din dezmembrari.GPL mi se pare inutil daca nu faci taxi sau foarte multi km,si din cate stiu afecteaza motorul(semeringurile de supape cred)
Link to comment
Share on other sites

nu.. mi-a casunat pe replica ta din primul post, de taceai filozof ramaneai, nu trebuia sa atragi atentia ca multa vreme "fraerii nu aveau 1000 de euro sa inmatriculeze masina" si atunci ai aparut tu.. plin de bani..

 

Repet am ce am cu replica ta din primul post.

 

Nu-s pe felie cu vopsitoru...omu e vopsitor cinstit... cat face atata cere.. nu intreaba prima data ce masina ai, si apoi sa-ti faca pretul...

Link to comment
Share on other sites

nu.. mi-a casunat pe replica ta din primul post, de taceai filozof ramaneai, nu trebuia sa atragi atentia ca multa vreme "fraerii nu aveau 1000 de euro sa inmatriculeze masina" si atunci ai aparut tu.. plin de bani..

 

Repet am ce am cu replica ta din primul post.

 

Nu-s pe felie cu vopsitoru...omu e vopsitor cinstit... cat face atata cere.. nu intreaba prima data ce masina ai, si apoi sa-ti faca pretul...

 

 

ai inteles gresit, faza cu banii, nu stiu cati posesori de e34 sunt plini de bani, poate doar sa o tina asa pe langa alte 20 de masini de lux.

 

dungile alea sunt cum a zis Pole manelism maxim nu cred ca am mai vazut asa ceva pe o serie 5,cat despre capota se gasesc si in Bucuresti serviceuri care iti fac cu 300 ron un element sau luat capota din dezmembrari.GPL mi se pare inutil daca nu faci taxi sau foarte multi km,si din cate stiu afecteaza motorul(semeringurile de supape cred)

 

tocmai asta e :) merge in regim de taxi in weekend mai ales.

Daca golanul merge de 100.000 km pe gaz, si motorul trage ok si nu s-a umblat la el, de ce m-ar speria pe mine.

Link to comment
Share on other sites

ce motorina, nu e benzina masina ? :lol:

 

In sfarsit, ca sa pui dungi pe capota pentru a masca nush ce defect, mi se pare aiurea, te costa maxim 500 roni sa vopsesti capota (nu la AB, la o vopsitorie)... ca tot nu te uiti la bani and shit :)

 

ii zice "cod de pornire", nu parola. :)

 

vopsitul la vara.

parola nu e sinonim pentru cod ? ce tot umpleti forumul cu intrebari si posturi inutile. Chit ca spui parola de pornire chit ca spui cod de pornire , toata lumea intelege.

Link to comment
Share on other sites

Chiar, cat iti ia pe gaz in Bucurestiul asta infect, fata de benzina? La V8 platesti doar injectoarele in plus la instalatie sau trebuie sa cumperi 2?

 

17-18 nemenajata, schimb pe la 3000-4000 acolo unde am loc

11-12 extraurban daca mergi pana in 150

diferenta e de maxim 1 , sa nu exagerez poate 1.5l

 

Oricum benzina e 4.4 ron gaz e 2 ron , iesi la jumate

 

nu stiu cum platesti , treaba e ca pt mine a costat 4400 ron aceeasi instalatia la altii imi cereau 5200 ron.

Aici unde am pus eu gazul pt 6 pistoane parca a zis ca e 36 mil sau 38 , deci platesti cele 2 injectoarele + montajul .

La mine s-au dat gauri in admisie la un cm de gaurile injectoarelor masinii.

 

 

Chiar, cat iti ia pe gaz in Bucurestiul asta infect, fata de benzina? La V8 platesti doar injectoarele in plus la instalatie sau trebuie sa cumperi 2?

 

daca ai 4 pistoane costa 2200 ron , pt ca ai alt computer manopera mai mica etc

Link to comment
Share on other sites

La 4 stiu, e pana in 2000RON instalatia secventiala. Nu stiam cum se procedeaza la astea cu >4 cilindri.

Mi se pare foarte mic consumul, 17-18 ia 525 nemenajat. Asta insemnand frecvent 5000-6000 de ture.

Ma asteptam ca pe benzina sa ia 20 iar pe gaz vreo 22-23.

Link to comment
Share on other sites

La 4 stiu, e pana in 2000RON instalatia secventiala. Nu stiam cum se procedeaza la astea cu >4 cilindri.

Mi se pare foarte mic consumul, 17-18 ia 525 nemenajat. Asta insemnand frecvent 5000-6000 de ture.

Ma asteptam ca pe benzina sa ia 20 iar pe gaz vreo 22-23.

 

Nu sar de 4000 de ture, poate odata pe zi.

Eu nu vorbeam de raliuri totusi , un mers de oras cu schimbari la aprox 3000-3500 atunci cand ai loc, intr-o aglomeratie cat de cat, ia 17-18.

Vorbesc de consum calculat de la plin la gol , nu cel dat de computer.

Am avut un 325 care manca poate cu un litru mai putin, fata de cat ia 530. Deci diferenta mai mare de un litru teoretic n-ar trebui sa fie intre 525 si 530 , iar in afara orasului e insesizabil

 

La 4 stiu, e pana in 2000RON instalatia secventiala. Nu stiam cum se procedeaza la astea cu >4 cilindri.

Mi se pare foarte mic consumul, 17-18 ia 525 nemenajat. Asta insemnand frecvent 5000-6000 de ture.

Ma asteptam ca pe benzina sa ia 20 iar pe gaz vreo 22-23.

 

e destul de greu sa estimez pentru ca variaza destul de mult

 

La 4 stiu, e pana in 2000RON instalatia secventiala. Nu stiam cum se procedeaza la astea cu >4 cilindri.

Mi se pare foarte mic consumul, 17-18 ia 525 nemenajat. Asta insemnand frecvent 5000-6000 de ture.

Ma asteptam ca pe benzina sa ia 20 iar pe gaz vreo 22-23.

 

cu siguranta ca consumul poate si ajunge si la 22 pe gaz, in conditii complet nefavorabile consumului.

zapada frig , aglomeratie. gemete :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

frica asta cu GPL distrus supape a ramas de pe vremea motoarelor non-euro cand benzina cu plumb forma in film pe ele care le proteja si care la GPL nu se forma . La motoare de la euro 1 in sus au schimbat aliajul, ca benzina fara pumb nu mai forma nici ea filmul ala...

M-am mai documentat si eu, desi eram reticent o instalatie GPL nu are nici pe dracu...daca e pusa si montata cu cap. Eu nu imi pun din alte motive...

Masina banuiesc ca e o incantare cand e pusa la punct...

A dracului e e34 asta.. sunt tentat sa o vand si sa nu ma mai lupt cu ea, am tot felul de nimicuri care ma enerveaza si de care nu am timp sa ma ocup, ma urc apoi intr-o masina veche de 3 ani si de 10 ori mai scumpa si ma umfla rasul... cum dracu sa coste 50k si sa nu iti aduca un zambet in coltul gurii macar....

Asa ca te inteleg perfect :)

Iti urez succes si rabdare cu ea ....

Link to comment
Share on other sites

frica asta cu GPL distrus supape a ramas de pe vremea motoarelor non-euro cand benzina cu plumb forma in film pe ele care le proteja si care la GPL nu se forma . La motoare de la euro 1 in sus au schimbat aliajul, ca benzina fara pumb nu mai forma nici ea filmul ala...

M-am mai documentat si eu, desi eram reticent o instalatie GPL nu are nici pe dracu...daca e pusa si montata cu cap. Eu nu imi pun din alte motive...

Masina banuiesc ca e o incantare cand e pusa la punct...

A dracului e e34 asta.. sunt tentat sa o vand si sa nu ma mai lupt cu ea, am tot felul de nimicuri care ma enerveaza si de care nu am timp sa ma ocup, ma urc apoi intr-o masina veche de 3 ani si de 10 ori mai scumpa si ma umfla rasul... cum dracu sa coste 50k si sa nu iti aduca un zambet in coltul gurii macar....

Asa ca te inteleg perfect :)

Iti urez succes si rabdare cu ea ....

 

 

Cred ca de la 30.000 in sus incepe sa ma impresioneze o masina noua . Pana acolo totul e facut cu "zgarcenie".

Singura masina pe care am condus-o si mi-a placut intradevar a fost un 730d e38 din 2001 (foarte ingrijit) , e placere sa o conduci .

Link to comment
Share on other sites

frica asta cu GPL distrus supape a ramas de pe vremea motoarelor non-euro cand benzina cu plumb forma in film pe ele care le proteja si care la GPL nu se forma . La motoare de la euro 1 in sus au schimbat aliajul, ca benzina fara pumb nu mai forma nici ea filmul ala...

M-am mai documentat si eu, desi eram reticent o instalatie GPL nu are nici pe dracu...daca e pusa si montata cu cap. Eu nu imi pun din alte motive...

Masina banuiesc ca e o incantare cand e pusa la punct...

A dracului e e34 asta.. sunt tentat sa o vand si sa nu ma mai lupt cu ea, am tot felul de nimicuri care ma enerveaza si de care nu am timp sa ma ocup, ma urc apoi intr-o masina veche de 3 ani si de 10 ori mai scumpa si ma umfla rasul... cum dracu sa coste 50k si sa nu iti aduca un zambet in coltul gurii macar....

Asa ca te inteleg perfect :)

Iti urez succes si rabdare cu ea ....

 

 

Cred ca de la 30-40.000 in sus incepe sa ma impresioneze o masina noua . Pana acolo totul e facut cu "zgarcenie".

Singura masina pe care am condus-o si mi-a placut intradevar a fost un 730d e38 din 2001 (foarte ingrijit) , e placere sa o conduci .

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

baga si tu o poza cu portbagajul sa vad cam cat ti-a luat din spatiu instalatia. masina e super, dar scoate-i dungile.

 

poti sa-i bagi toroidala dar mi s-a parut dezavantaj pt ca aveam nevoie de roata de rezerva.

Pai iti ocupa 80 litri din portbagaj asta mare.In butelie intra 80%. Deci gaz full intra ~ 64 litri.

Scade capacitatea portbagajului -80 litri. Banuiesc ca e peste 160 de litri tot portbagajul . Eu asa vad, a ocupat jumate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.