Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

problema antigel!pls heelp


clausthaler1

Recommended Posts

salutare tuturor!am un e36 din 96 cupe motor 318is,l-am cumparat de aprox 3 luni,si nu am verificat niciodata in aceste luni nivel lichid de frana,ulei,antigel...si cinstit nici nu ma prea pricep,am cumparat masina de la un cunoscut si stiu cum a pastrat-o.astazi de curiozitate am verificat nivel ulei,la joja,era ok,inre min si max,lichid frana e ok se vedea...dar antigelul era mult sub minim,adica un deget pe fundul recipientului,cred ca acelea este antigel cu capacul care scrie pe el"dont not open when is hot"...credeti ca am ceva probleme la ceva ca am circulat pana cum cu nivelul asa de scazut??????cum aflul ce antigel a fost pus?cu cat credeti ca as putea sa completez?credeti ca se pierde pe undeva?am gasit pe la motor un praf asa...alb ca de creta,uscat...pulverizat pe tot motorul...de la ce sa fie..???o avea legatura cu aceasta problema?ajutati-ma va rog frumos...!!!! Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor!am un e36 din 96 cupe motor 318is,l-am cumparat de aprox 3 luni,si nu am verificat niciodata in aceste luni nivel lichid de frana,ulei,antigel...si cinstit nici nu ma prea pricep,am cumparat masina de la un cunoscut si stiu cum a pastrat-o.astazi de curiozitate am verificat nivel ulei,la joja,era ok,inre min si max,lichid frana e ok se vedea...dar antigelul era mult sub minim,adica un deget pe fundul recipientului,cred ca acelea este antigel cu capacul care scrie pe el"dont not open when is hot"...credeti ca am ceva probleme la ceva ca am circulat pana cum cu nivelul asa de scazut??????cum aflul ce antigel a fost pus?cu cat credeti ca as putea sa completez?credeti ca se pierde pe undeva?am gasit pe la motor un praf asa...alb ca de creta,uscat...pulverizat pe tot motorul...de la ce sa fie..???o avea legatura cu aceasta problema?ajutati-ma va rog frumos...!!!!

 

Ai un semn pe vas (banuiesc ca este din plastic translucid si scrie Kalt) care-ti indica nivelul (se verifica cu motorul rece).

Pulberea alba poate sa apara in locurile unde pierzi antigel.....daca este imprastiata pe tot motorul asa cum zici...cam dificil de evaluat fara poze.

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor!am un e36 din 96 cupe motor 318is,l-am cumparat de aprox 3 luni,si nu am verificat niciodata in aceste luni nivel lichid de frana,ulei,antigel...si cinstit nici nu ma prea pricep,am cumparat masina de la un cunoscut si stiu cum a pastrat-o.astazi de curiozitate am verificat nivel ulei,la joja,era ok,inre min si max,lichid frana e ok se vedea...dar antigelul era mult sub minim,adica un deget pe fundul recipientului,cred ca acelea este antigel cu capacul care scrie pe el"dont not open when is hot"...credeti ca am ceva probleme la ceva ca am circulat pana cum cu nivelul asa de scazut??????cum aflul ce antigel a fost pus?cu cat credeti ca as putea sa completez?credeti ca se pierde pe undeva?am gasit pe la motor un praf asa...alb ca de creta,uscat...pulverizat pe tot motorul...de la ce sa fie..???o avea legatura cu aceasta problema?ajutati-ma va rog frumos...!!!!

 

Ai un semn pe vas (banuiesc ca este din plastic translucid si scrie Kalt) care-ti indica nivelul (se verifica cu motorul rece).

Pulberea alba poate sa apara in locurile unde pierzi antigel.....daca este imprastiata pe tot motorul asa cum zici...cam dificil de evaluat fara poze.

o sa pun poze...in mare parte am curatat-o...este o pulbere alba ca si cum am trecut cu masina pe langa un santier si ventilatorul a bagat-o inauntru,...este uscata si imprastiata pe tot motorul,nu foarte multa...deci este imprastiata ,pulverizata peste tot...nu as crede sa aiba legatura....nu am vazut nici un semn ca ar fii pe recipient,este un recipient translucid,care are mai multe nivele reliefate(ca niste linii iesite inrelief)....nu stiu ce sa spun.am vazut ca am chestia asta din poza care nu stiu ce este manjiita ca de ulei si niste furtunase pe dedesupt

post-31383-1263647699_thumb.jpg

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

Ala e vasul de la servodirectie (cel incercuit). Ar fi bine sa pui o poza cu motorul tau, ce ai pus tu e de la un motor in 6 cilindri.

 

PS: asta e vasul de expansiune, aflat in partea dreapta a radiatorului, cum te uiti la masina.

post-189-1263648273_thumb.jpg

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Intreaba persoana de la care ai luat masina ce fel de antigel a pus, dupa care completezi si faci aerisirea. Recomandat este sa pui antigel BMW sau HEPU, dar merge si ARAL.

 

Daca observi ca nivelul scade, inseamna ca ai pierderi. Verifici vasul de expansiune (cel din poza editata de DanS si rmg), furtunele si flansele de racire.

Edited by andrei™
Link to comment
Share on other sites

Ala e vasul de la servodirectie (cel incercuit). Ar fi bine sa pui o poza cu motorul tau, ce ai pus tu e de la un motor in 6 cilindri.

 

PS: asta e vasul de expansiune, aflat in partea dreapta a radiatorului, cum te uiti la masina.

revin cu poze cu vasul pt antigel,pulberea alba si chestia aia care spuneti ca este de servodirectie care este manjit de un fel de ulei,si furtunele de sub el...ultima fiind cu pulberea alba de care spuneam...

 

Vezi aici

 

In poza de la tine, busonul ala este de la altceva....nu are legatura cu racirea...antigelul....

Cumva ai completat cu antigel in vasul ala?!!!???

nu am completat nimik deocamdata pt ca nu stiu decare si pana unde...dar aveti idee o fi vreo problema ca am circulat cu masina pana acum?s-o fi intamplat ceva?apar zgomote...?

post-31383-1263649576_thumb.jpg

post-31383-1263649591_thumb.jpg

post-31383-1263649612_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

revin cu poze cu vasul pt antigel,pulberea alba si chestia aia care spuneti ca este de servodirectie care este manjit de un fel de ulei,si furtunele de sub el...ultima fiind cu pulberea alba de care spuneam...

 

1. priveste vasul din spate si vezi semnul (asa cum arata in poza de la mine)

2. la vasul de servo asa se intampla (sterge-l cu o carpa)

3. ala este oxid si este normal sa fie acolo (inainte de vanzare, motorul a fost spalat)

 

PS: incearca si tu sa speli putin prin compartimentul motor, si apoi poti vedea si pierderile daca sunt..)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

revin cu poze cu vasul pt antigel,pulberea alba si chestia aia care spuneti ca este de servodirectie care este manjit de un fel de ulei,si furtunele de sub el...ultima fiind cu pulberea alba de care spuneam...

 

1. priveste vasul din spate si vezi semnul (asa cum arata in poza de la mine)

2. la vasul de servo asa se intampla (sterge-l cu o carpa)

3. ala este oxid si este normal sa fie acolo (inainte de vanzare, motorul a fost spalat)

 

PS: incearca si tu sa speli putin prin compartimentul motor, si apoi poti vedea si pierderile daca sunt..)

creta aceea apare numai pe partile metelice am observat...ca niste fulgi de nuca de cocos,se pot sufla chiar cu gura...dar pana unde completez cu antigel...pana la a cata dungulita?v-am spus nu mai are decat de un deget...pot completa pur si simplu sau trebuie scos tot afara si facuta aerisire sau cum...torn acolo pur si simplu?

Link to comment
Share on other sites

Foloseste un furtunas transparent din cel de perfuzii si o seringa sa poti trage din vas antigel, sau cu o pipeta si un furtun. n

 

Ar mai fi una, intoarce masina cu rotile in sus.

 

Daca nici asa nu merge ....gasesti tu o solutie.

:) da buna aia cu rotile pe sus ionatan...cred ca aleg obtiunea a 2 a...

Link to comment
Share on other sites

...dar antigelul era mult sub minim,adica un deget pe fundul recipientului,cred ca acelea este antigel cu capacul care scrie pe el"dont not open when is hot"...credeti ca am ceva probleme la ceva ca am circulat pana cum cu nivelul asa de scazut??????cum aflul ce antigel a fost pus?cu cat credeti ca as putea sa completez?credeti ca se pierde pe undeva?

 

 

daca mergi fara lichid de racire....motorul se va incalzi peste limita si o dai in altele.....multe si nasoale.

 

da, asa e , sa nu desfaci busonul de la radiator cand motorul este cald pentru ca risti o "SPALARE" pe fata cu lichid fierbinte.

 

la cat costa un litu de antigel si cat costa unul de apa distilata....nu-ti mai bate capul cu asta, mai ales ca lichidul asta se mai schimba si el ( indiferent de cantitate jumate antigel jumate apa ) asa ca poti sa-l schimbi direct.

 

daca lichidul mai scade in timp poti sa complectezi pana la semnul de pe radiator.

 

alte intrebari ?

 

este ceva grav?poate ramane fara lichidul din nauntru?

 

grav ar fi daca nu ai deloc lichid de servo.

poti sa-l schimbi si pe ala, costa vreo 20-30 de lei 1l.( cel putin stii ca e nou )

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

...dar antigelul era mult sub minim,adica un deget pe fundul recipientului,cred ca acelea este antigel cu capacul care scrie pe el"dont not open when is hot"...credeti ca am ceva probleme la ceva ca am circulat pana cum cu nivelul asa de scazut??????cum aflul ce antigel a fost pus?cu cat credeti ca as putea sa completez?credeti ca se pierde pe undeva?

 

 

daca mergi fara lichid de racire....motorul se va incalzi peste limita si o dai in altele.....multe si nasoale.

 

da, asa e , sa nu desfaci busonul de la radiator cand motorul este cald pentru ca risti o "SPALARE" pe fata cu lichid fierbinte.

 

la cat costa un litu de antigel si cat costa unul de apa distilata....nu-ti mai bate capul cu asta, mai ales ca lichidul asta se mai schimba si el ( indiferent de cantitate jumate antigel jumate apa ) asa ca poti sa-l schimbi direct.

 

daca lichidul mai scade in timp poti sa complectezi pana la semnul de pe radiator.

 

alte intrebari ?

 

este ceva grav?poate ramane fara lichidul din nauntru?

 

grav ar fi daca nu ai deloc lichid de servo.

poti sa-l schimbi si pe ala, costa vreo 20-30 de lei 1l.( cel putin stii ca e nou )

pai cum se mai verifica si lichidul din servo????

Link to comment
Share on other sites

creta aceea apare numai pe partile metelice am observat...ca niste fulgi de nuca de cocos,se pot sufla chiar cu gura...dar pana unde completez cu antigel...pana la a cata dungulita?v-am spus nu mai are decat de un deget...pot completa pur si simplu sau trebuie scos tot afara si facuta aerisire sau cum...torn acolo pur si simplu?

 

Apare pe partile din Aluminiu...nu pe toate sau mai bine zis, acel oxid acolo apare.

Daca te uiti atent, din unghiul aratat in poza trimisa de mine, ai sa vezi ca scrie Kalt..pana acolo..Daca este murdar, nu vezi nimic, asa ca spala vasul pe exterior.

Completeaza pur si simplu pana la nivel cu antigel preparat (nu concentrat) si nu trebuie sa aerisesti, si da...torni acolo pur si simplu.

Am o intrebare...de ce te chinui si nu te duci la un atelier ca nu e mare inginerie sa completezi antigelul si sa verifici fluidele masinii...

 

dar cum pot vedea culoarea?ca in recipient mai este doar de un deget....

 

Las-o frate de culoare :) ...Mergi la OMV si ia din cel verde sau albastru sau roz sau ce culoare au aia acolo...Culoarea o da un component numit Paraflu (impiedica formarea oxizilor in instalatie si ajuta prin management vizual la identificarea nivelului in vase de expansiune translucide...ca al tau...) si care nu are nimic de-a face cu performanta sau precipitarea lichidului...este etilen glicol colorat...

Mergi eventual la un service asa cum ti-am mai spus si lasa-i pe cei de acolo sa-si faca treaba...sau cel mai corect, intreaba-l pe user-ul @bogdyy...si el are coupe ca al tau si te lamureste...nu numai cu antigelul

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

creta aceea apare numai pe partile metelice am observat...ca niste fulgi de nuca de cocos,se pot sufla chiar cu gura...dar pana unde completez cu antigel...pana la a cata dungulita?v-am spus nu mai are decat de un deget...pot completa pur si simplu sau trebuie scos tot afara si facuta aerisire sau cum...torn acolo pur si simplu?

 

Apare pe partile din Aluminiu...nu pe toate sau mai bine zis, acel oxid acolo apare.

Daca te uiti atent, din unghiul aratat in poza trimisa de mine, ai sa vezi ca scrie Kalt..pana acolo..Daca este murdar, nu vezi nimic, asa ca spala vasul pe exterior.

Completeaza pur si simplu pana la nivel cu antigel preparat (nu concentrat) si nu trebuie sa aerisesti, si da...torni acolo pur si simplu.

Am o intrebare...de ce te chinui si nu te duci la un atelier ca nu e mare inginerie sa completezi antigelul si sa verifici fluidele masinii...

 

dar cum pot vedea culoarea?ca in recipient mai este doar de un deget....

 

Las-o frate de culoare :) ...Mergi la OMV si ia din cel verde sau albastru sau roz sau ce culoare au aia acolo...Culoarea o da un component numit Paraflu (impiedica formarea oxizilor in instalatie si ajuta prin management vizual la identificarea nivelului in vase de expansiune translucide...ca al tau...) si care nu are nimic de-a face cu performanta sau precipitarea lichidului...este etilen glicol colorat...

Mergi eventual la un service asa cum ti-am mai spus si lasa-i pe cei de acolo sa-si faca treaba...sau cel mai corect, intreaba-l pe user-ul @bogdyy...si el are coupe ca al tau si te lamureste...nu numai cu antigelul

pun pana se umple?

Link to comment
Share on other sites

pai cum se mai verifica si lichidul din servo????

desfaci capacul.

TREBUIE SA FIE PLIN SAU ARE VREO GRADATIE CEVA?

 

cand desfaci capacul ai sa observi ca are o tija prinsa de el..Aia este o joja de nivel. Are maxim si minim...trebuie sa fie intre

si dacamai trebuie sa completez...ce caut in magazin?e ceva special pt bmw,pt acest model...???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.