Jump to content

Probleme E46, relanti


Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Am un E46, 2002, caroserie 316i cu motor 1,9 ..

Am fost la Filaret la BMW, mi-au pus-o pe tester, totul e ok, am avut anul trecut o problema cu debitmetrul dar l-am schimbat tot la ei, apoi furtunul epurator cu tot cu supapa de epurare .. acum o saptamana am schimbat fisele de la bujii .. totul merge struna pe toate testerele puse, fara erori pe computerul de bord s.a.m.d. Idea e ca, pana sa se incalzeasca motorul si din cand in cand atunci cand este deja cald, in momentul in care pun frana, scade la 500 rpm, cand o scot din viteza sa opresc la semafor, aceeasi boacana .. Nu ramane la 500 rpm, ci osileaza pana-n 800 rpm si cand o accelerez parca n-are vlaga-n ea .. Oricum, alta chestie pe care am sesizat-o si ma gandesc ca are legatura :lol: , atunci cand pornesc masina, se aude un fasait in partea din spate, cica ar fi catalizatorul mi-au zis de la BMW si ca asa trebuie sa faca, uneori porneste mai greu, alteori la cheie. Am curatat si pedala de acceleratie, frana si ambreiaj. Ahh, era sa uit, cand pun contactul, se aprind toate cele pe bord .. se sting, dar pana nu dau cheie, ramane aprins ala galben marker motor cred ca e .. :) Multi si-au dat cu parerea si mi-au spus sa cumpar diverse, pana acum ar fi trebuit sa schimb jumatate din masina deci .. irelevant. Nimeni nu stie sa-mi explice care-i treaba exact. Presupun ca voi ati mai intampinat probleme de genul asta si stiti .. "mai sigur" :) care-i problema.

 

Va multumesc baieti !

Link to comment
Share on other sites

Cu injectoarele cum stai? Adica, ce-au spus mecanicii referitor la injectoare?

 

Nu mi-au zis nimic rau de ele, s-au uitat si asta a fost tot. Doar ca s-ar putea sa fie nevoie sa le curat. Eu am pus in rezervor un aditiv de la "2+2" pentru curatarea injectoarelor. Am pus o sticluta din aia la 45 de litri cum scria pe eticheta. Daca e eficienta sau nu, asta nu stiu sa zic pentru ca nu ma pricep. Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

Multam ..

Link to comment
Share on other sites

Pai nu inteleg, ramane check engine aprins si nu sunt erori?

 

Da .. ramane aprins DOAR pana pornesc motorul .. ala galben ..

Asa arata http://farm3.static.flickr.com/2311/226817..._dcc0a76df8.jpg

scuze, nu stiu daca am voie sa dau linkuri ..

Asa, ideea este ca am pus masina pe tester la BMW Filaret si la inca 2 service-uri autorizate si .. "n-are nimic" ..

Pffffffff :)

 

Mersi frumos !

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa cureti regulatorul de relanti, poate sonda lambda, dar in general de la aia ai eroare. sunt mai multe cauze. poti avea vreun furtunas crapat etc. ai probleme si cu pornirea? la cateva chei iti mai moare motorul din cand in cand?

 

Neatza !

 

Probleme cu pornirea nu am si nici nu moare motorul chiar deloc .. Cand o pornesc, se cam "scutura", se duce pana undeva in 1300 rpm, scade pana la 1000 rpm, sta putin si pe urma 800 rpm. Cand plec cu ea, e ok, nu da rateuri, nu tremura, nimic nimic. Cand o scot din viteza la semafor sau ceva .. gata, face ca toate alea relantiul, scade la 500 rpm, tremura toata, iar oscileaza s.a.m.d. Pana se incalzeste motorul. Pe urma doar din cand in cand. Adica si vara am mai patit-o .. V-am zis .. mai e si fasaitul ala, cica e catalizatorul, porneste fasaitul cand e cald motorul imediat, adika la cheie, alteori mai greu .. 10 - 15 secunde. Mentionez ca nu ramane nimic aprins pe bord dupa ce pornesc motorul, doar ca restul becurilor se sting la cateva secunde dupa ce pun contactul, doar CHECK ENGINE , uleiul si bateria (astea 2 cu rosu) raman aprinse pana dau cheie.. Aaaa .. inca ceva, cand stau pe loc, cu motorul pornit si invart de volan stanga-dreapta, tot asa, scade relantiul si daca dau drumu la clima .. aceeasi treaba..

 

Multumesc frumos !

Link to comment
Share on other sites

La mine face la fel de vreun an, doar ca mie imi oscileaza relantiul (500-800rpm) numai cand este motorul cald.

Curatarea regulatorului de relanti nu a avut niciun efect...

 

Si tu ce-ai rezolvat ? Ai primit vre-un raspuns concret ? Nu m-as apuca sa schimb toate cele aiurea, in cel mai rau caz poate sonda lambda..

Link to comment
Share on other sites

"furtunul epurator cu tot cu supapa de epurare .. acum o saptamana am schimbat fisele de la bujii "

astea de ce le-ai schimbat?ti-a spus cineva,presupun ca inainte mergea bine.....nu?

 

 

la golful lu' sormea ii sta ce ai aprins si u si trebuie sa schimbe sonda lambda cea dupa catalizator ,dar nu ii da ratari nu face nimik merge normal doar ca are consum mare !nush vezi sa nu fi fisele bune,daca ai schimbat fisele ai schimbat si bujile?

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

baaahhhh!!!

 

voi nu intelegeti ca nu-i sta nimic aprins!!!!!!

a zis ca sta check engine aprins pana da cheie!!! deci pune contactul, se aprind toate, se sting unele, dar ramane chek engine aprins iar cand da cheie propriu-zis se stinge si ala!!!

 

on topic: aceiasi problema o am si eu... cu motorul cald, la drum, cand ma apropii de un semafor si calc abreiajul, scade turatia pana in 500, apoi urca pana la 800, iar coboara, iar urca... tot mai putin pana se stabilizeaza...

Link to comment
Share on other sites

baaahhhh!!!

 

voi nu intelegeti ca nu-i sta nimic aprins!!!!!!

a zis ca sta check engine aprins pana da cheie!!! deci pune contactul, se aprind toate, se sting unele, dar ramane chek engine aprins iar cand da cheie propriu-zis se stinge si ala!!!

 

on topic: aceiasi problema o am si eu... cu motorul cald, la drum, cand ma apropii de un semafor si calc abreiajul, scade turatia pana in 500, apoi urca pana la 800, iar coboara, iar urca... tot mai putin pana se stabilizeaza...

baaaaahh esti nervos rau tu!!!!

ma refeream la problema ca s-ar putea sa fie sonda lambda ,am inteles ca lui nu ii sta aprins nimik in bord

dif e ca la sormea ii sta mai mereu aprins,nu e ca la el de se stinge cand da chei :),si poate o fi de la sonda....

 

asta e un forum in care din vorba in vorba sa ne ajutam unul pe altul,nu sa vedem care e mai destept si care e mai fraier

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

baaahhhh!!!

 

voi nu intelegeti ca nu-i sta nimic aprins!!!!!!

a zis ca sta check engine aprins pana da cheie!!! deci pune contactul, se aprind toate, se sting unele, dar ramane chek engine aprins iar cand da cheie propriu-zis se stinge si ala!!!

 

on topic: aceiasi problema o am si eu... cu motorul cald, la drum, cand ma apropii de un semafor si calc abreiajul, scade turatia pana in 500, apoi urca pana la 800, iar coboara, iar urca... tot mai putin pana se stabilizeaza...

baaaaahh esti nervos rau tu!!!!

ma refeream la problema ca s-ar putea sa fie sonda lambda ,am inteles ca lui nu ii sta aprins nimik in bord

dif e ca la sormea ii sta mai mereu aprins,nu e ca la el de se stinge cand da chei :),si poate o fi de la sonda....

 

asta e un forum in care din vorba in vorba sa ne ajutam unul pe altul,nu sa vedem care e mai destept si care e mai fraier

 

Maikameaaaaaaaaaaaa ... nu va enervati :lol:

Fisele le-am schimbat pentru ca una dintre ele era praf si nu mai dadea scanteie .. era originala .. masina are 160k km .. si le-am schimbat pe toate sa fiu sigur. Facea asa si inainte si dupa schimbul de fise. Bujiile sunt noi .. nush ce sa zic .. sonda aia lambda cred ca e 500 ron huh ? Si daca nu e d-acolo? :)

Chiar nu e nici o solutie sa stiu macar 80% cauza ?

 

Thx guys !

Link to comment
Share on other sites

eu urmeaza sa schimb senzorul de temperatura apa/ulei si furtunul de la valva PCV desi eu il vad in stare buna... sa vedem, poate poate...

 

am schimbat: bujii, debitmetru, senzor axa came, valva PCV, curatat regulatorul de ralanti, curatat clapeta si corpul de acceleratie...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

deci ca sa rezolvam odata. la martorii de bord nu ai absolut nici o problema asa trebuie sa faca. ceilalti se aprins si se sting ca sa vezi tu ca functioneaza, iar ceilalti se sting numai dupa pornirea motorului pentru ca isi fac o verificare.

multe BMW-uri au problema asta cu oscilatia si putini au rezolvat-o....la priceperea mecanicilor de la noi, mai mai ca ai de schimbat toata masina. :) :lol: . Nimeni nu stie exact cauza si in special, nu toate au problema asta din aceasi cauza. Mai poti schimba filtrul de combustibil, poate fi f murdar la ce benzina avem in RO. II poti pune o perioada benzina "mai buna" cu cifra octanica mai mare...sa vezi daca ai vreun rezultat. Daca continua si te deranjeaza prea mult aceasta problema...nu prea ai ce sa faci decat sa te apuci sa schimi piese :)

Link to comment
Share on other sites

mda...problema am vazut-o pe destul de multe topicuri....si mie mi s-a aprins martorul de "engine Check" si am bagat-o la un dignoza OBD si mi-a iesit cu doua erori P0170 si P0410....le-am sters, dar dupa 15 km mi s-a aprins iar martorul, cam 10 sec si s-a strins...o mai duc odata la diagnoza si o sa vad daca sunt aceleasi coduri....cauzel , am vazut pe forumuri, sint multe si , asa cum zicea cineva pe aici, nu aceleasi intotdeauna. pot sa ennumar cateva: furtune sparte, benzina proasta, senzor O2, debitmetru, si cel mai important, ETC....deocamdata vad ca trage masina, dar o sa ma mai interesez....
Link to comment
Share on other sites

Salut i5sec...... Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu. Tot un 316i, 1895 cmc, 105 cp, din 2000. Curata clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti cu alcool izopropilic(tehnic), wd40, curata cu ultrasunete injectoarele, schimba debitmetrul de aer. Primele doua operatiuni poti sa le faci si singur, cu putina dexteritate... SuccesURI!
Link to comment
Share on other sites

Salut i5sec...... Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu. Tot un 316i, 1895 cmc, 105 cp, din 2000. Curata clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti cu alcool izopropilic(tehnic), wd40, curata cu ultrasunete injectoarele, schimba debitmetrul de aer. Primele doua operatiuni poti sa le faci si singur, cu putina dexteritate... SuccesURI!

 

Salut baieti !

 

Debitmetrul este nou. O sa curat tot ce se poate curata inclusiv injectoarele la ultrasunete. Dupa ce am un rezultat revin si va anunt pe toti, macar sa fie bine :)

Din cate am vazut pana acum, fff multi au avut problema asta, sa inteleg ca e ceva .. "normal" la BMW ? Benzina bag de la PETROM mai nou, am observat o schimbare in bine, pana acum bagam de la ROMPETROL si LUKOIL dar cu asta noua e mai bine .. Va tin la curent. Stie cineva cat costa curataul cu ultrasunete la injectoare ?

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Si tu ce-ai rezolvat ? Ai primit vre-un raspuns concret ? Nu m-as apuca sa schimb toate cele aiurea, in cel mai rau caz poate sonda lambda..

 

n-am rezolvat nimic.

Ce ma enerveaza este ca nici nu am reusit sa-mi dau seama exact in ce conditii face. Parca incepe sa oscileze numai cand pornesc masina cu motorul cald si daca plec imediat. Daca o las cateva secunde.. 10-15 parca nu mai face.

Eu oricum am avut o eroare de senzor axa cu came, si la mine dupa ce pornesc motorul se aprinde martorul de ulei (galben) vreo 10 secunde, dupa care se stinge.

 

Am schimbat doar valva PCV, dupa care nu a mai facut probleme o perioada.

 

am mai gasit discutia asta, dar nu pare sa dea o solutie sigura...

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=506378

Edited by neney
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.