Jump to content

Probleme E46, relanti


Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Am un E46, 2002, caroserie 316i cu motor 1,9 ..

 

Aici ceva nu pusca...

Ce motor ai M43B19 sau N42B18, pentru ca 1.9 in 2002 nu prea spre deloc sa fie!?

 

La problema cu oscilatia, posibil sa fie ceva legat de debitmetru: furtune, conexiuni, poate chiar debitmetrul - pe undeva trage aer fals.

Se pare ca e o buba foarte des intalnita la E46 cel putin la motoarele M43, iar in majoritatea cazurilor debitmetrul sau vreun furtun legat de el a fost problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna tuturor.

 

Aceiasi problema cu oscilatia o am si eu la masina mea un bmw 318 e46 din 2000 cu motor m43 19TU. Acu o luna si jumatate am schimbat valva PCV, insa nu si furtunele, deoarece atunci eu am considerat ca nu era nevoie. Am schimbat valva, pentru ca s-a spart practic scotea un sunet ca si cum ar fi un cauciuc intepat. Simptome ...masina dadea sa i se oppreasca motoru non stop...mai exact oscila 400-500-800-1000 de ture si tot asa. Dupa ce am schimbat valva totul a mers smoth, fara nici cea mai mica problema. Acum doua saptamani a inceput masina din nou sa oscileze, insa de aceasta data nu mai exista acel sunet in spate la valva PCV. Nu am una de schimb "imprumut" de la cineva sa pot sa vad exact din ce cauza face si nici nu vreau sa mai cumpar alta noua, deoarece pot fi si alte cauze.

Vreau sa excludem debitmetru, deoarece masina trage si nu se pune in unghii cand o accelerez, sonda lambda, deoarece pe laptop sta in parametri si chiar foarte bine. Ar mai ramane din punctul meu de vedere furtune valva PCV, valva sau senzor DISA, de curatat corp clapeta acceleratie, verificat furtune...

 

CEVA FOARTE SUSPECT in spate la valva PCV SUB suportul DE FIER al ei intra un furtun. Pe el am gasit un lichid care miroase a antigel. Ce sa caute antigelul acolo?? Este normal sau am cumva un furtun buclucas?? IDEI SUGESTII

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Acu 20 de minute mi s-a aprins si martorul motor. Am coborat cu INPA si el spune asa:

 

O sa atasez cateva fotografii ce contin erorile sa va faceti o parere: n am idee ce inseamna nici una din ele, dar daca ma uit acolo sunt niste valori minim-maxim, iar la mine sunt deparsite cu MULT foarte MULT

 

OBSERV ACEST mg/as/z in toate si nu stiu ce inseamna

post-25916-0-98843800-1318142922_thumb.jpg

post-25916-0-67910000-1318142927_thumb.jpg

post-25916-0-43920800-1318142933_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Si eu tot cu probleme asemanatoare. M43-318i. Check engine aprins. Piese: senzor ax came, valva disa, valva pcv (era dusa si tragea aer fals) (nu mai zic bujii si filtre). La inlocuirea primelor 2 piese mi s-a aprins iar check-ul dupa aprox 30 km. Dupa ce am pus pcv noua dupa vreo 150 km. Ma duc iar pe tester, iar o iau de la capat,alti bani, alta distractie... Dupa ce am schimbat pcv nu mai "joaca" relantiul. Daca as gasi pe cineva din Iasi cu probleme asemanatoare poate am reusi sa le rezolvam impreuna. (sau din imprejurimi)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ai rezolvat problema pana la urma? Aceasi problema o am si eu la aceasi masina.

 

NU! mai nou nu imi mai joaca relantiul dar nu mai trage. Apas degeaba pe acceleratie in a 3-a si a 4-a. Se ridica greu de la 3000 la 4000 de turatii in mers. Cred ca e debitmetrul... Pe tester nu mi-l da insa l-am pus pe alta masina care il avea dus si tot rau mergea masina aia cu debitmetrul meu. Am sa il schimb si pe asta. La cate cheltuieli am avut, un debitmetru e nimica toata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.