Jump to content

cat costa o diagnoza


Recommended Posts

si asta, dar daca dai 170 ron nu inseamna ca afli :lol:)

 

Poate nu neapĂŁrat, ĂŽnsĂŁ sunt Âşanse mai mari sĂŁ aflii la o diagnozĂŁ fĂŁcutĂŁ cu tester original BMW decât cu nu Âştiu ce tester de 200 € pe care-l are un baiat care-Âşi spune mecanic dar nu prea este Âşi cere 50 Ron.

DacĂŁ Âştii sa faci ceva bine, nu-l faci ieftin.

 

Pff ce preturi :) Pui 2 diagnoze si iti iei tu cablu :)

 

Nu te-ar ajuta la nimic.

Link to comment
Share on other sites

si asta, dar daca dai 170 ron nu inseamna ca afli :lol:)

 

Poate nu neapărat, ĂŽnsă sunt şanse mai mari să aflii la o diagnoză făcută cu tester original BMW decât cu nu ştiu ce tester de 200 € pe care-l are un baiat care-şi spune mecanic dar nu prea este şi cere 50 Ron.

Dacă ştii sa faci ceva bine, nu-l faci ieftin.

 

Pff ce preturi :) Pui 2 diagnoze si iti iei tu cablu :)

 

Nu te-ar ajuta la nimic.

 

Ba din contra, de cele mai mult ori dau 82lei sau 50lei depinde unde ma duc, pt 2-3 min cat imi sterge niste erori. Asa imi iau eu cablu si fac asta acasa, economisesc milioane. Plus ca majoritatea sunt la fel de aerieni cand vine vb de diagnoze asa ca pot sa invat lejer, ce dracu is la inginerie :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

am vb eu astazi la ei ..si am cerut un pret pt o verificare completa...ma refer la tester....si mi-au spus 200 ron..... e mmult e putin ???? in banii astia mi-au spus ca includ si alte mici setari daca vreau (inchidere automata a usilor la plecare, aprindere angel la deschiderea masinii etc...)
Link to comment
Share on other sites

am vb eu astazi la ei ..si am cerut un pret pt o verificare completa...ma refer la tester....si mi-au spus 200 ron..... e mmult e putin ???? in banii astia mi-au spus ca includ si alte mici setari daca vreau (inchidere automata a usilor la plecare, aprindere angel la deschiderea masinii etc...)

 

 

e mult frate, pe banii vostri astia isi iau s-uri intr-o luna , pe bune. Nu le mai dati apa la moara. 200 ron am dat manopera la distributie si rola pt un 520 e34

5 ore de munca. Mecanic de curte intradevar , dar de multe ori sunt mai priceputi ca la service-uri. Drept dovada masina a mers perfect.

De multe ori astia care cer mult sunt bombe, costul marit nu e o garantie a lucrarii.Asta e o conceptie a romanului , ca tot ce costa putin , e facut prost. Nu e regula.

In AUCHAN e o frizerie de firma costa 28 ron tunsul. La o frizerie obisnuita costa 10 ron +spaga :)

Cei care vor sa se tunda de firma le recomand cu caldura sa se duca acolo .Crede-ma , altfel iti creste parul pe urma, mai matasos, mai lucios.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

am vb eu astazi la ei ..si am cerut un pret pt o verificare completa...ma refer la tester....si mi-au spus 200 ron..... e mmult e putin ???? in banii astia mi-au spus ca includ si alte mici setari daca vreau (inchidere automata a usilor la plecare, aprindere angel la deschiderea masinii etc...)

E un pret OK,daca zici ca mai vrei si mici modificari :)

Bavaria sau MHS tot pe acolo cred ca se invart.Parcala cei din Pitesti e 150RON diagnoza,dar daca mai pui si deumul pana acolo....

Link to comment
Share on other sites

si asta, dar daca dai 170 ron nu inseamna ca afli :lol:)

 

Poate nu neapărat, ĂŽnsă sunt şanse mai mari să aflii la o diagnoză făcută cu tester original BMW decât cu nu ştiu ce tester de 200 € pe care-l are un baiat care-şi spune mecanic dar nu prea este şi cere 50 Ron.

Dacă ştii sa faci ceva bine, nu-l faci ieftin.

 

Pff ce preturi :) Pui 2 diagnoze si iti iei tu cablu :)

 

Nu te-ar ajuta la nimic.

 

Vad ca ii bagi pe toti posesorii de tester in aceeasi oala. Asta e ca si posesorii de BMW,adica noi, nu ne convine cand suntem bagati in aceeasi oala, dar sa-i bagam pe toti oamenii care se ocupa de orice domeniu legat de mecanica sau diagnoza in aceeasi oala ne place.

De ce sa dau 170 lei pe o testare cand pot sa dau 500lei pe un tester si o testez cand vor muschii mei. Si mai ajut si alti prieteni.

Crezi ca angajatii BMW sunt ingineri mecanici si electronisti toti? Si chiar daca au o diploma, tot nu sunt mari destepti. Repet, nu toti sunt la fel, exista si exceptii.

Eu am fost la o testare la Bavaria si n-a vrut sa-mi dea si mie o copie dupa rezultatul testului. Ca si cand ma duc la medic, imi face analizele, dar nu mi le da sa ma uit si eu pe ele. Trebuie sa-l cred pe cuvant.

Mai da-i naiba cu reprezentatele lor...

 

 

De ce nu ar ajuta cu nimic un tester facut de altcineva? vino cu explicatii. Eu vreau sa-mi iau un tester INPA de 500lei. Oare sa nu fac nimic cu el?!

 

P.S.N-am nimic cu tine, dar vad ca o sustii sus si tare cu testerul de reprezentanta. Intr-adevar o fi mai bun si este dedicat, este fabricat de inginerii BMW etc.

Eu zic ca si un tester normal face treaba buna, in afara de programari si alte chestii....

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Ba din contra, de cele mai mult ori dau 82lei sau 50lei depinde unde ma duc, pt 2-3 min cat imi sterge niste erori. Asa imi iau eu cablu si fac asta acasa, economisesc milioane. Plus ca majoritatea sunt la fel de aerieni cand vine vb de diagnoze asa ca pot sa invat lejer, ce dracu is la inginerie :)

 

Erori poate Âşterge orice prost.

Interpretarea corectĂŁ a erorilor este destul de complexĂŁ, poĂži fii Âşi inginer, nu prea are legĂŁturĂŁ.

Trebuie sĂŁ ai cunoÂştinĂže aprofundate de electronicĂŁ Âşi mecanicĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ faci diagnozĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Probabil ca mai trebuie sa stii si cum sa interpretezi rezultatele testului ? :)

 

Aveam vreo 10 pagini, rezultate in urma unei diagnoze complete la M6, facuta la AB si nu am priceput nimic.... coduri, x-uri si numere :lol: bine si ceva denumiri de componente, module parca.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Vad ca ii bagi pe toti posesorii de tester in aceeasi oala. Asta e ca si posesorii de BMW,adica noi, nu ne convine cand suntem bagati in aceeasi oala, dar sa-i bagam pe toti oamenii care se ocupa de orice domeniu legat de mecanica sau diagnoza in aceeasi oala ne place.

De ce sa dau 170 lei pe o testare cand pot sa dau 500lei pe un tester si o testez cand vor muschii mei. Si mai ajut si alti prieteni.

Crezi ca angajatii BMW sunt ingineri mecanici si electronisti toti? Si chiar daca au o diploma, tot nu sunt mari destepti. Repet, nu toti sunt la fel, exista si exceptii.

Eu am fost la o testare la Bavaria si n-a vrut sa-mi dea si mie o copie dupa rezultatul testului. Ca si cand ma duc la medic, imi face analizele, dar nu mi le da sa ma uit si eu pe ele. Trebuie sa-l cred pe cuvant.

Mai da-i naiba cu reprezentatele lor...

 

 

De ce nu ar ajuta cu nimic un tester facut de altcineva? vino cu explicatii. Eu vreau sa-mi iau un tester INPA de 500lei. Oare sa nu fac nimic cu el?!

 

P.S.N-am nimic cu tine, dar vad ca o sustii sus si tare cu testerul de reprezentanta. Intr-adevar o fi mai bun si este dedicat, este fabricat de inginerii BMW etc.

Eu zic ca si un tester normal face treaba buna, in afara de programari si alte chestii....

 

Păi nu ĂŽi bag pe toţi ĂŽn aceeaşi oală, nu ştiu unde ai văzut asta.

Eu vorbesc de cei care cer ~ 50 Ron pentru o diagnoză, ĂŽn general nu au nici o treabă.

 

Există nişte motive evidente, ţi le voi enumera imediat.

1. Un tester de 500 Ron nu face aceleaşi lucru ca un tester GT1 original BMW. Mecanicul meu are unul, m-am jucat şi eu puţin pe el, e cu totul altceva faţă de Carsoft sau INPA.

2. Testarea pe care o face un novice nu este la acelaşi nivel cu diagnoza făcută de un om care se ocupă doar cu asta. Pe tester nu-ţi apare exact piesa care face probleme. Ăţi apar nişte erori pe care tu trebuie să le interpretezi. Ca să le interpretezi corect trebuie să ai nişte cunoştinte, o bază teoretică, nu e chiar la ĂŽndemâna oricui. Dacă vrei să ştergi erori şi să activezi nişte funcţii banale, ĂŽntr-adevăr, asta poate aproape oricine, dacă ştii engleză, pe jumătate e gata treaba.

 

Nu trebuie să plăteşti nimic dacă nu ţi-au dat o foaie la mână.

 

Eu nu sunt ĂŽn nici un caz un om care laudă reprezentanţele, după părerea mea sunt pline de ţepari, ĂŽnsă nu trebuie să generalizăm.

Ăn plus, există şi alte service-uri bune, nu doar reprezentanţele.

 

Probabil că vei avea ce face cu el, ĂŽnsă ĂŽn locul tău nu m-aş apuca să schimb piese pe baza unor presupuneri.

 

Ăn orice caz, cine merge la un mecanic care face diagnoză pe 50 Ron pierde vremea.

Dacă vrei doar să ştergi o eroare, e altceva, ĂŽnsă dacă vrei să aflii ceva cert, n-are nici un rost.

Nu există oameni care să se priceapă şi la mecanică si la diagnoză şi electrică.

Ori ştii ceva bine, ori ştii câte puţin din nimic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Iti dau dreptate, e adevarat ca nu poti face aceleasi lucruri cu un tester INPA de exemplu fata de unul de reprezentanta...

Dar ca o paranteza la majoritatea problemelor cred ca e de ajuns un tester INPA, rareori e nevoie de ceva mai performant precum testerul de reprezentanta.

Am sa-mi cumpar si eu unul si am sa ma conving...

Link to comment
Share on other sites

E de ajuns un tester INPA pentru diagnozĂŁ, ĂŽnsĂŁ ai nevoie Âşi de ceva cunoÂştinĂže. :)

 

MulĂži cred cĂŁ diagnoza este ceva banal, mie mi se pare destul de complexĂŁ.

 

Este o loterie sĂŁ te apuci sĂŁ schimbi piese dupĂŁ presupuneri dacĂŁ nu ai o bazĂŁ teoreticĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu:

Depinde si de masina. Cu cat masina e mai noua cu atat ai mai multi senzori pe ea si iti poate indica direct unde e problema.

Spre exemplu:

La un E60 vad debitul la pompa de motorina in timp real pe cand la un e46 singurul test existent(sper sa-mi aduc bine aminte) este daca se deschide sau nu.(si asta intr-un test de genul, apesi pe butonul de diagnoza si altul sta cu urechea langa pompa si trebuie sa faca poca-poca)

 

Parerea mea e ca de notiuni de eletronica nu prea ai nevoie dar ca sa faci o diagnoza(in special pe generatii mai vechi) ai nevoie de cunostinte solide de mecanica, pentru ca altfel o faci de multe ori degeaba(exista si norocul sa-ti spuna exact ce).

Link to comment
Share on other sites

Da, depinde şi de maşină, ĂŽnsă fără nişte cunoştinţe măcar de bază de mecanică şi electrică nu ai cum face diagnoză decât după ureche, iar aia nu prea are legătură cu realitatea.

 

Apar pe forumuri foarte multe topicuri ĂŽn care iniţiatorii cer explicarea unor erori pe care nişte băieţi care-şi spun mecanici dar nu prea sunt n-au fost ĂŽn stare să le interpreteze.

Eu văd asta ca timp pierdut şi bani aruncaţi aiurea.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.