Jump to content

sonda lambda universala, filtru combustibil + diverse piese


shogunE21

Recommended Posts

Interesant, eu unul am bagat-o pe tester si cum era de asteptat nu avea nici o problema,mergeau toti senzorii .Acuma e posibil ca cum spui tu sa nu indice ei chiar corect dar nu cred ca totusi sa fie diferenta asa de mare numai de la senzorii aia.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Diferenta de consum probabil ca vine de la senzor si sonda lambda.

De cand am indicatorul de temperatura functional, am observat ca motorul nu atinge temperatura normala pana ce ajung la serviciu - am de parcurs o ruta de 2,5 km cu 4 semafoare, asa ca voi schimba si termostatul. As dori sa aduc motorul meu cat mai apropare de parametrii de fabrica.

 

La rulaje mari cum stau benzinarele cu uzura la injectoare?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa lasi termostatu in pace ca nu are nimica ,cam aia e distanta in care se incalzeste, eu l-am schimbat de curand.Iti dai seama daca nu functioneaza daca faci un drum mai lung, in afara orasului, cu viteza mai mare si vezi ca in loc sa creasca temperatura la motor ea scade catre albastru.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
3. Debitmetrul deocamdata ramane, eventual stie cineva daca poate fi testat fara soft de diagnoza?

 

Scoate-i mufa Âşi dacĂŁ merge mai bine fĂŁrĂŁ, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ-i defect.

 

Daca turatia scade cand apesi acceleratia stand pe loc si pe urma urca normal cum ar trebui , atunci debitmetru e stricat sau scos din mufa , daca mufa e pusa , poti observa ca masina nu mai trage , iar daca scoti mufa sa isi revina , atunci debitmetru e stricat.

Am patzit-o si eu si exact asa s-a intamplat

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat sonda mai demult dar se pare ca consumul a ramas la fel tot 14-15 %.Is curios la tine dc se rezolva ...

 

 

Si eu am schimbat-o acum o luna cu una originala. Consumul urban a scazut de la 14-15 la 13. Eu am mai schimbat zi catalizatorul si toba intermdiara. (tot originale si astea, dar sh, am cautat ce-am putut gasi mai bun)

 

Ca efecte, masina trage mai liniar (nu mai bine) nu mai oscileaza relanti-ul nici la cald nici la rece, nu mai tremura si nu mai miroase a bezina nearsa, si evident nu mai oracaie. Mergea cu amestec foarte bogat inainte.

 

Inutil sa va spun cum arata sonda originala dupa atatia ani si 260k km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.