Jump to content

Sfat : 320i accidentat


marcel.chirila

Recommended Posts

pai si cum face ca `97 a fost ultimul an de productie pt e36 sedan.

 

PS: masina nu e cea din poze, e doar un exemplu

 

in cazul asta ma depaseste situatia... Eu ma interesasem ca am vrut sa fac si eu o "recarosare" acum vreo 2 ani, dar cand am vazut cat e de alergat si ce taxe sunt.. am renuntat la idee. Cred ca doar taxele la rar te duc aproape 1000e

 

 

Asgaard , sry , dar nu este aceea masina , vroiam sa arat doar modelul . Jantele sunt originale . Maine am sa revin cu poze

 

Acum alta problema la recarosare : oare ar trebui sa repar baia de ulei ca sa imi accepte motorul ?

Trebuie sa fie functional... acum ca schimbi baia de ulei sau o sudezi pe asta, nu cred ca o sa conteze, nu verifica nimeni

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Baia de ulei este cea mai mica poblema a ta ..Nu stiu cum este cu lonjeronul daca se poate schimba bucata respectiva, sau nu habar nu am (daca poate sa ne spuna cineva care cunoaste)..Dar daca se poate schimba lonjeronul eu sunt deparere sa ca merita facuta altfel categoric nu ,cu suduri si alte alea nu prea merge ...Iar in caz ca se poate schimba lonjeronul sa gasesti un service care sa aibe aparatura necesara pt alinierea caroseriei si al lonjeronului ...

 

Oricum nici cu recarosare nu vei iesi mai ieftin pt ca o masina in 1000euro nu o poti numi masina buna ,la care iarasi nu-i cunosti istoricul ...Nu cred ca o sa gasesti masina asa ieftina pt anul acela poate numai Anglia care sunt cu volan pe dreapta..Dupa care pui taxele umblatul, hartiile aferente ,manopera pt un eventual transplant de motor...Ce motor ai pe ea?

Link to comment
Share on other sites

Oricum nici cu recarosare nu vei iesi mai ieftin pt ca o masina in 1000euro nu o poti numi masina buna ,la care iarasi nu-i cunosti istoricul ...Nu cred ca o sa gasesti masina asa ieftina pt anul acela poate numai Anglia care sunt cu volan pe dreapta..Dupa care pui taxele umblatul, hartiile aferente ,manopera pt un eventual transplant de motor...Ce motor ai pe ea?

 

1990 cmc , 150 cp

Link to comment
Share on other sites

si eu recomand sa ti-o repari pe asta care o ai , iar la unele piese poti face un compromis si sa optezi pentru SH.

- lonjeron stanga bagat in caroserie ( nu mult , nu stiu sa aproximez , in orice caz e indoit ) - aici e problema mai grava tre sa te interesezi daca se poate schimba cu totul si ce presupune interventia

- punte motor fata sarita din suruburi - cred ca se poate rezolva si fara sa fie schimbata, depinde acum daca e ceva indoit/rupt pe la ea

- radiator apa - SH dar cu conditia sa ai grija sa nu fie infundat (nu stiu cat costa nou)

- radiator ac-SH

- aripa stanga -SH

- spoiler fata ( doar partea de jos , oricum trebuie schimbat ) - nou, ca e ieftin, undeva la 300 ron

- cutie de directie- aici e problema si ma abtin , una noua din cate am vazut e undeva la 6000 lei, despre SH ma abtin ca e vorba de directie si nu vreau sa vb in necunostiinta de cauza, las pe altcineva care a schimbat-o sa te ajute cu mai multe informatii

- baie de ulei - se poate suda

- pompa servo- recomand noua, eu mi-am cumparat una SH si in 2 luni a murit (pentru modelul meu e undeva la 1500 lei)

- brat stang - nou, nu costa mult

- aribag-uri sarite - aici totul depinde de tine, si de noul bord(daca ai noroc il poti lua cu tot cu airbag-uri si sa fie si functionale)

- parbriz crapat in toate directiile posibile- nou sau SH (oricum pretul nu e foarte mare, cred ca undeva la 500 ron nou)

- bord crapat ( in spatele airbag-ului din dreapta , nu stiu sa spun daca e de la socul masinii sau al airbag-ului ) - poti lua unul SH fara probleme

 

Cam asta e parerea mea, daca cineva nu e de acord cu mine sa ne spuna, poate ma insel in vreo privinta si nu as vrea ca in loc sa il ajut, sa ii fac mai mult rau

Link to comment
Share on other sites

Cu recarosarea eu zic sa stai pe fundu tau.

 

Recarosarea in mode LEGAL, se face in felul urmator..

 

Etapa 1. Caroseria noua + motorul vechi, mergi la RAR si-ti faci acte.

Etapa 2. Mergi in service autorizat RAR pentru a schimba motoare de BMW, si iti pui si motorul nou pe caroseria "noua". Cu masina + deviz mergi din nou la RAR sa-ti treaca seria motorului in acte...

 

Daca mergi cu spaga, te complici la vanzarea masinii, cu alte cuvinte tepuiesti pe cumparator care trebuie sa-si faca rost de actele de la Etapa 2.. pentru a inmatricula masina.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Daca rezolva problema cu lonjeronul (asta ma roade si pe mine )parca simt prin ce treci ,restul sunt piese care se demonteaza si se monteaza in oricare service ,si scuzama piese pt e 36 gasesti la greu ,deci ai de unde alege vor sari baieti cu oferte care mai de care ...

 

Sunt sigur ca, gasesti si caseta de directie buna sh,de pe masini aduse de afara nerulate in Ro ..Iar despre pompa servo ma crezi ca am cautat noua si nu am gasit nici unde(a mea a picat) si aici pe forum am intrebat (nu stiu cum naiba ),pana in final am cumparat second hand ,care merge bine mersi (ai grija ca pompa servo de pe m52 cum este motorul tau, nu este identica cu cea de pe m50 sunt diferite ).. Si eu am acelas model de masina ,acelas an si acelas motor ca si tine ...

Link to comment
Share on other sites

eu unul nu as repara masina in locul tau. Dezmembreaz-o pe asta, pune deoparte banii pe care trebuie sa ii dai pe reparatie si ia-ti alta.

banii din dezmembrare, care sincer vor fi pana in 1000e esti constient ca ii va scoate in timp (azi va vinde o piesa, peste 1 saptamana alta, si tot asa) , deci in momentul de fata el se poate baza doar pe banii de reparatie, pe care poate sa ii aiba toti sau sa nu ii aiba deloc...ca sa nu mai zic ca in ziua de azi mai rar gasesti un e36 ingrijit(si de afara nu mai e rentabil sa iti aduci datorita taxei foarte mari de inmatriculare, si ca sa o eviti ajungi la bulgaria sau recarosare, care nu mi se par ok)

Link to comment
Share on other sites

mai bine iei una mai prapadita, si neinmatriculata, faci recarosare si iti transferi si motorul tau pe aia, si datari, si tot. dai 1200 pe masina, 5-600 pe manopera si sa scapi in 2000 de euro.

cu lonjeron indoit, slabe sanse sa mai stea la fel pe sosea. am un prieten care si-a reparat tot un e36, lovit doar in dreapta fata, cu lonjeronul deplasat 3 cm. a facut-o, dar se cunostea diferenta.

plus ca nu mai ai tu aceeasi siguranta pe ea, stiind ca ai structura de rezistenta sudata , practic. mie mi-ar fi frica sa merg cu o masina sudata cu mai mult de 100

te costa si mult reparatia, si ai sanse mari sa nici nu mai iasa ce a fost. intereseaza-te exact ce implica recarosarea, iei una cu caroseria buna, eventual fara motor, si nu mai stai cu grija ca ti se rup sudurile la 180.

Fii serios... Sunt masini taiate in doua, si sudate, si merg fara nici o grija / problema.

Totul depinde unde o sudezi.

Din fabrica tot sudata a fost, nu au turnat caroseria.

Link to comment
Share on other sites

pyu: din pacate vezi la stiri 10 accidente, din care 1 masina a rupt 5 copaci 2 stalpi de curent, a intrat sub tir.. si pasagerii au supravietuit, iar masina arata destul de ok, iar 9 masini, intra intr-un parapet si sunt dauna totala si se lasa si cu tragedii...

 

Concluzia e ca... sunt masini taiate-n 2 si sudate.. si sunt masini intregi... probabil ca raportu e 9 la 1...

 

Dupa parerea mea, decat sa bage 3000 euro in reparatie, mai bine merge si isi cumpara alta... chiar daca iese poate cu 1000 mai scump cu inmatriculatul, nu merita sa bagi 3000 de euro in dauna totala... credca la valoarea masinii reparatie de 3000 de euro la asigurari inseamna dauna totala...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

pyu si depinde si cine ti-o sudeaza.... iar la cati "mecanici de ambreiaje" sunt pe la noi, e normal ca omu sa isi faca griji

Pai asta zic si eu.

Daca mergi la un service fantoma, si ieftin, in veci nu va iesi bine.

 

 

pyu: din pacate vezi la stiri 10 accidente, din care 1 masina a rupt 5 copaci 2 stalpi de curent, a intrat sub tir.. si pasagerii au supravietuit, iar masina arata destul de ok, iar 9 masini, intra intr-un parapet si sunt dauna totala si se lasa si cu tragedii...

 

Concluzia e ca... sunt masini taiate-n 2 si sudate.. si sunt masini intregi... probabil ca raportu e 9 la 1...

 

Dupa parerea mea, decat sa bage 3000 euro in reparatie, mai bine merge si isi cumpara alta... chiar daca iese poate cu 1000 mai scump cu inmatriculatul, nu merita sa bagi 3000 de euro in dauna totala... credca la valoarea masinii reparatie de 3000 de euro la asigurari inseamna dauna totala...

Nu cred ca raportul asta e 9 la 1.

Daca sunt unii care stau cu pedala la fund, si intra in parapete, asta inseamna ca masina e vinovata?

Omul s-a nascut incostient de multe ori, nu masina.

 

Si eu sunt de parere ca nu merita sa o repare.

Dar daca erau mai scumpe, si costa 5000-6000 euro alta masina neinmatriculata, iti zic eu ca o repara.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea...

Nu se merita sa o mai repari...(avand in vedere ca nu e o accidentare usoara..find vb de lonjeron deja)

O masina lovita nu mai e ca de fabrica niciodata

Mai bine pe langa aia 3000 mai pui banii ce ai scoti din vanzarea masinii dezmembrata pe piesee si iti iei ceva mult mai bun

Link to comment
Share on other sites

pyu: eu nu prea am incredere in masinile astea refacute din dauna totala , tocmai pentru ca se merge pe ideea, trebuie sa-mi iasa in o anumita suma.. nu se merge pe ideea ca trebuie sa iasa perfect...

 

Si atunci cand te uiti la bani... nu iese totdeauna treaba buna...

Da, asta am zis si eu legat de perfectiune / suma de bani.

 

Si depinde si de "mana de lucru", daca e de buna sau de proasta calitate.

Dar la noi in Romania.... Cam greu cu calitatea :)

Link to comment
Share on other sites

sudoru nu lucreza fara 3 beri la bord :)

Sincer e bine, daca ar fi numai 3 beri :lol:

Cel ce mi-a facut mie Dacia acu vreo 4-5 ani, fara o jumatate de "ultimul drum" nu pornea aparatul (autogen parca ii zice?).

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea...

Nu se merita sa o mai repari...(avand in vedere ca nu e o accidentare usoara..find vb de lonjeron deja)

O masina lovita nu mai e ca de fabrica niciodata

Mai bine pe langa aia 3000 mai pui banii ce ai scoti din vanzarea masinii dezmembrata pe piesee si iti iei ceva mult mai bun

 

si daca te duci si ti-o aduci din germanica, stii tu sigur ca masina aia e chiar accident free? mai ales ca esti limitat ca si timp, nu stii pe unde sa o duci sa o testezi si toate cele.. o iei tot dupa ochi.

Iar sa ti-o iei din romania e clar vei lua un cazan de 1000-1500e cu pretul umflat, pentru ca masini ingrijite si in stare impecabila gasesti numai la pasionati iar aia de regula nu prea le vand...

Am dreptate?

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea...

Nu se merita sa o mai repari...(avand in vedere ca nu e o accidentare usoara..find vb de lonjeron deja)

O masina lovita nu mai e ca de fabrica niciodata

Mai bine pe langa aia 3000 mai pui banii ce ai scoti din vanzarea masinii dezmembrata pe piesee si iti iei ceva mult mai bun

 

si daca te duci si ti-o aduci din germanica, stii tu sigur ca masina aia e chiar accident free? mai ales ca esti limitat ca si timp, nu stii pe unde sa o duci sa o testezi si toate cele.. o iei tot dupa ochi.

Iar sa ti-o iei din romania e clar vei lua un cazan de 1000-1500e cu pretul umflat, pentru ca masini ingrijite si in stare impecabila gasesti numai la pasionati iar aia de regula nu prea le vand...

Am dreptate?

 

Nu ma refeream la zgarieturi usoare...iar daca te sti cat de cat iti poti da seama daca masina a fost lovita in lonjeron si sudat apoi altul

Ca de fabrica nu mai iti face nimeni.

Mi se pare f banal daca vrei sa iti cumperi o masina sa o iei pe graba

Iar legat de''pentru ca masini ingrijite si in stare impecabila gasesti numai la pasionati ''mi se pare o aberatie...sa nu generalizam :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.